Seizoen 1 is inderdaad erg gaaf. Daarna wordt 't rap minder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Desperate housewives Season 1
Het eerste seizoen van de briljante serie over de vrouwen uit de suburbs.
Geweldige vertolkingen,spanning en hilarische situaties.
Ik ben helemaal addicted![]()
Cijfer: 8,5
Mwah, aflevering 7 van seizoen 3 (Bang) is een van de betere afleveringen die ik de laatste jaren op tv gezien heb.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Seizoen 1 is inderdaad erg gaaf. Daarna wordt 't rap minder.
Nou ja, seizoen twee heb ik ook helemaal gezien en die afleveringen vond ik lang niet zo tof als seizoen 1. Beetje te ver gezocht allemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, aflevering 7 van seizoen 3 (Bang) is een van de betere afleveringen die ik de laatste jaren op tv gezien heb.
In Babylon A.D. is door Mathieu Kassovitz ook een hoop moeite/liefde in gestoken. De studio's hebben er echter dit verkrachte wanproduct van gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Roi het volgende:
Babylon A.D. (2008) 3.0
Dramatisch slechte film, ik was gelukkig niet de enige in de zaal die regelmatig in lachen uitbarstte.
Misschien wel de slechtste film die ik ooit in de bios heb gezien.
The Bank Job (2008) 7.5
Aardige film, je ziet dat die geen liflafje is (zoals Babylon) maar dat hier echt moeite/liefde in is gestoken..
Lekkere popcorn film.
Dat users het over tv-series hebben, is tot daar aan toe, maar dat zelfs mods dit topic bevuilen met film-ongerelateerde postsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, aflevering 7 van seizoen 3 (Bang) is een van de betere afleveringen die ik de laatste jaren op tv gezien heb.
In de wandelgangen spreekt iedereen er schande over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef Falco het volgende:
Dat users het over tv-series hebben, is tot daar aan toe, maar dat zelfs mods dit topic bevuilen met film-ongerelateerde posts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 7.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Erg mooie film inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:30 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gouwe ouwe. Voor de zoveelste keer.
Big Fish (2003, Tim Burton)
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Fish
Zó mooi gedaan!
9 van de 10 krijgt ie van mij.
Dat is toch de film van de beroemde en over geparodieerde scene waarin Gere in uniform dat meisje in de fabriek weg draagt in zijn armenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:25 schreef Gorro het volgende:
An Officer and a Gentleman (Taylor Hackford, 1982)
[ afbeelding ]
Het is vooral het gebrek aan memorabele scenes die de film ervan weerhoudt beter te zijn.
In principe wel ja, maar zo bijzonder vond ik die scene niet uitgevoerd. Mede veroorzaakt door de opbouw daar naar toe wat ik nogal gewoontjes vond.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is toch de film van de beroemde en over geparodieerde scene waarin Gere in uniform dat meisje in de fabriek weg draagt in zijn armen
Da's grappig, aangezien de standaard FOK critici juist het begin wel goed vonden, maar het einde weer minder. De standaard mening hier sluit daarom ook nooit aan met de mening van de gemiddelde kijker. Hancock was idd best een leuke film, maar er had wel veel meer ingezeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Canisfire het volgende:
Hancock
[ afbeelding ]
Voorhandig had ik niet echt vertrouwen in de film.
Ik stond er zelfs een beetje sceptisch tegen over Will Smitt die grapjes maakt over superhelden.
Nou is Hancock typisch een film die beter is dan je verwacht.
Het eerste deel heeft een beetje matig verhaal met Hancock die vrijwillig de gevangenis gaat en dan later toch nodig is. Voorgekauwt en in comics al tig keer gedaan. Maar wanneer Hancock niet de enige in zijn soort blijkt te zijn krijgt de fim snel een paar interresante twists die het totaal niveau van het verhaal flink omhoog schroeven. Voeg daar de leuke special effects aan toe en het acteer werk van Will Smith en je krijgt gewoon een aardig film daarom een 8 !
Die laatste zin beschrijft Hancock helemaal..!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's grappig, aangezien de standaard FOK critici juist het begin wel goed vonden, maar het einde weer minder. Het standaard mening hier sluit daarom ook nooit aan met de mening van de gemiddelde kijker. Hancock was idd best een leuke film, maar er had wel veel meer ingezeten.
Ben geen recencist of criticus maar goed, heb mijn mening erbij gezetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:47 schreef trebremmit het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je vertelt wat je van de film vindt, Duchessx en Jacobvandersteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |