Haha, nee dat niet! Ik ga zo In Bruges maar even zien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb je mijn Downloadtip opgevolgd?
Puur toeval dus.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haha, nee dat niet! Ik ga zo In Bruges maar even zien.
Mooi! Een derde header met klassiekers van voor 1980 maakt het plaatje compleetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef donroyco het volgende:
Even de twee headers voor de OP gecombineerd tot één header
[ afbeelding ]
Dan mag jij een lijstje met mogelijke films naar mijn PMbox sturenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Mooi! Een derde header met klassiekers van voor 1980 maakt het plaatje compleet
Gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan mag jij een lijstje met mogelijke films naar mijn PMbox sturen
Waarom ga je die film dan ook in hemelsnaam kijken, uberhaupt?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Speed Racer (2008)
oei oei oei. Wat een psychedelische rotzooi. Wan een color abuse. Wat een kutverhaal. Wat een houterige auto's. En wat is de joy van een race waarbij je nonstop 360's moet maken. En irritante bijfiguren als dat jonge broertje. En om het drama nog erger te maken het duurt ruim 2 uur![]()
Blech! het is troep van de bovenste plank.
De graphics van de achtervolging van de truck. Godallemachtig wat een beroerde graphics.
De Matrix-broers kunnen echt wel beter.
cijfer 3 / imdb 6.5
Gezien!quote:
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger filmquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Speed Racer (2008)
oei oei oei. Wat een psychedelische rotzooi. Wan een color abuse. Wat een kutverhaal. Wat een houterige auto's. En wat is de joy van een race waarbij je nonstop 360's moet maken. En irritante bijfiguren als dat jonge broertje. En om het drama nog erger te maken het duurt ruim 2 uur![]()
Blech! het is troep van de bovenste plank.
De graphics van de achtervolging van de truck. Godallemachtig wat een beroerde graphics.
De Matrix-broers kunnen echt wel beter.
cijfer 3 / imdb 6.5
correctie: het is zijn mening, hij mag dat dus vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger film
en dat meldt hij ook natuurlijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
correctie: het is zijn mening, hij mag dat dus vinden.
hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger film
Wat was er precies raar aan dat einde? Tony Stark (Iron Man) richt o.a. met de Hulk de 'Avenger initiave' op. Daar werd op gedoeld. Ik neem aan dat je het stuk bedoeld dat na de credits komt....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:45 schreef scanman01 het volgende:
The incredible hulk (2008)
Vele malen beter dan de eerste Hulk verfilming. Norton speelt de rol van Bruce Banner perfect en zijn chemie met Liv Tyler was ook prima. William Hurt als de bad guy was even wennen, maar ook dat werkte wel. Mooie special effects! Alleen het einde met Downey jr was jammer. Sloeg helemaal nergens op. Verder wel leuke cameo's van Bill Bixby en Lou Ferrigno. Dit is wel een aanrader, ondanks het was mindere einde. De film scoort terecht een 7.4 op IMDB.
megaracequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 08-10-2008 00:26:31 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dat was veeeeeeet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uit![]()
Me toooooo! Je zou mijn top100 beste films ever moeten zien.... nog tips?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Jeeh het volgende:
1 ding vooraf: Ik ben een groot liefhebber van lange, epische, dramatische liefdes verhalen met een slecht einde die dik scoren bij de Oscars![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |