abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62175484
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Heb je mijn Downloadtip opgevolgd?
Haha, nee dat niet! Ik ga zo In Bruges maar even zien.
pi_62175532
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Haha, nee dat niet! Ik ga zo In Bruges maar even zien.
Puur toeval dus.
pi_62178931
Dan in Real Life (2007)

Semi-romantische comedy dus. Ik hou stiekem wel van dat soort films en Steve Carrell is natuurlijk ook grappig.
Erg vermakelijke film die je niet helemaal strak hoeft te volgen. een 7
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:16:29 #184
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_62185396
The Breakfast Club

Ik had verwacht dat deze film zo'n typische collegefilm was met veel gezeur bij van die langwerpige kluisjes enzo. Nou komen die kluisjes wel voor, maar spelen ze niet zo'n prominente rol, de film verliep anders dan ik me had voorgesteld: erg leuk en geslaagd toch wel .
Wel jammer dat Emilio Estevez het eerste uur van de film alle aandacht opeist. Het is inherent aan zijn karakter natuurlijk, ik had het echter liever anders gezien. Mijn favoriet van het scholierenkwintet was die freaky emo met al haar jolige fratsen. Het einde vond ik daarom ook redelijk kut. Cijfer: 7

Bridge to Terabithia
Aardige fantasyfilm gericht op kinderen. De moraal wordt wel met dikke klonters uitgesmeerd en de fantasyelementen waren ook niet opzienbarend. Daarnaast is er op een gegeven moment een groot wendpunt in de film, dat wel overdreven gevonden is. Neemt niet weg dat het acteerwerk heel behoorlijk was en de film alsnog naar een voldoende sleept. Cijfer: 6
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_62190325
net death race gezien.

Een dikke ronde 4
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:45:29 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62202199

The incredible hulk (2008)

Vele malen beter dan de eerste Hulk verfilming. Norton speelt de rol van Bruce Banner perfect en zijn chemie met Liv Tyler was ook prima. William Hurt als de bad guy was even wennen, maar ook dat werkte wel. Mooie special effects! Alleen het einde met Downey jr was jammer. Sloeg helemaal nergens op. Verder wel leuke cameo's van Bill Bixby en Lou Ferrigno. Dit is wel een aanrader, ondanks het was mindere einde. De film scoort terecht een 7.4 op IMDB.

Nog even ter aanvulling: deze film met toch behoorlijk veel actie en geweld is in de USA voor 13 jaar en ouder. Een film waarin een vrouw topless te zien is is meteen 16 jaar en ouder. Dat is de USA.

[ Bericht 9% gewijzigd door scanman01 op 07-10-2008 18:32:09 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:22:23 #187
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62203137
Even de twee headers voor de OP gecombineerd tot één header

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:32:55 #188
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62208676

Speed Racer (2008)
oei oei oei. Wat een psychedelische rotzooi. Wan een color abuse. Wat een kutverhaal. Wat een houterige auto's. En wat is de joy van een race waarbij je nonstop 360's moet maken. En irritante bijfiguren als dat jonge broertje. En om het drama nog erger te maken het duurt ruim 2 uur
Blech! het is troep van de bovenste plank.

De graphics van de achtervolging van de truck. Godallemachtig wat een beroerde graphics.
De Matrix-broers kunnen echt wel beter.

cijfer 3 / imdb 6.5
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:45:39 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_62210737
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef donroyco het volgende:
Even de twee headers voor de OP gecombineerd tot één header

[ afbeelding ]
Mooi! Een derde header met klassiekers van voor 1980 maakt het plaatje compleet
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:46:43 #190
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62210770
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Mooi! Een derde header met klassiekers van voor 1980 maakt het plaatje compleet
Dan mag jij een lijstje met mogelijke films naar mijn PMbox sturen
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:03:59 #191
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_62211359
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dan mag jij een lijstje met mogelijke films naar mijn PMbox sturen
Gedaan
pi_62211456
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

Speed Racer (2008)
oei oei oei. Wat een psychedelische rotzooi. Wan een color abuse. Wat een kutverhaal. Wat een houterige auto's. En wat is de joy van een race waarbij je nonstop 360's moet maken. En irritante bijfiguren als dat jonge broertje. En om het drama nog erger te maken het duurt ruim 2 uur

De graphics van de achtervolging van de truck. Godallemachtig wat een beroerde graphics.

cijfer 3 / imdb 6.5
Waarom ga je die film dan ook in hemelsnaam kijken, uberhaupt?!
Had je er serieus wat beters van verwacht .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:17:03 #193
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62211769
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Falco het volgende:

[..]

Gedaan
Gezien!
pi_62214327
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

Speed Racer (2008)

cijfer 3 / imdb 6.5
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger film
pi_62214543
vanmiddag trouwens Radeloos (2008) gezien, gebaseerd op het gelijknamige boek..
ik heb het boek niet gelezen en vond de film redelijk:
camerawerk was niet te druk, wat mij persoonlijk altijd als beter overkomt.
het acteerwerk was over de hele film gezien oke.. maar er zaten diepe dalen in en af en toe bergjes
ik heb niet het gevoel gehad wat te missen, al had zeker het begin een heel stuk beter gekunt, dat kwam wat rommelig over..
krijg van mij een 6,6
pi_62215131
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef mschol het volgende:

[..]

correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger film
correctie: het is zijn mening, hij mag dat dus vinden.
pi_62215451
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

correctie: het is zijn mening, hij mag dat dus vinden.
en dat meldt hij ook natuurlijk?
ik merk nergens uit z'n verhaal dat hij dat vind...
maar dat het vaststaande feiten zijn...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:07:45 #198
52357 Lambiekje
pi_62215686
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef mschol het volgende:

[..]

hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62215901
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:45 schreef scanman01 het volgende:
The incredible hulk (2008)

Vele malen beter dan de eerste Hulk verfilming. Norton speelt de rol van Bruce Banner perfect en zijn chemie met Liv Tyler was ook prima. William Hurt als de bad guy was even wennen, maar ook dat werkte wel. Mooie special effects! Alleen het einde met Downey jr was jammer. Sloeg helemaal nergens op. Verder wel leuke cameo's van Bill Bixby en Lou Ferrigno. Dit is wel een aanrader, ondanks het was mindere einde. De film scoort terecht een 7.4 op IMDB.

Wat was er precies raar aan dat einde? Tony Stark (Iron Man) richt o.a. met de Hulk de 'Avenger initiave' op. Daar werd op gedoeld. Ik neem aan dat je het stuk bedoeld dat na de credits komt....
pi_62216402
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uit
megarace
pi_62217040
Who Framed Roger Rabbit

Hele tijd niet gezien, maar het blijft een leuke film. Hoe het plot nou precies in elkaar steekt begrijp ik nog steeds niet, gaat me elke keer iets te snel Maar de special effects zijn natuurlijk heerljk om te zien, toon/mens werkt ontzettend goed en grappig. Leuke personages en geweldige samenvoeging van Disney en WB personages.
IMDb score: 7.6/10
Mijn score: 7/10

The English Patient

1 ding vooraf: Ik ben een groot liefhebber van lange, epische, dramatische liefdes verhalen met een slecht einde die dik scoren bij de Oscars Keer op keer verbaas ik mij dan ook over de schoonheid van deze film. Waarom hij niet verder komt dan een 7.2 op IMDb is mij een raadsel, ik vind het werkelijk een tijdloze film. Prachtige beelden, mooie acteerprestaties, meeslepende soundtrack, episch verhaal en een dramatisch einde waar je u tegen zegt. Eenzame klasse.
IMDb score: 7.2/10
Mijn score: 9/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:46:35 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62219059

Walk the line (2005)
Iets heeft me altijd weerhouden om deze film te kijken. Misschien de muziek, geen idee eigenlijk. En dat was onterecht. Wat een prachtige film. En ook de muziek is me heel erg meegevallen. Lekker swingend allemaal. En dan natuurlijk de prachtige Reese Witherspoon Wat een verademing om naar te kijken. Alle voorgaande films waren al heerlijk omdat zij erin speelt, maar deze is wel helemaal top. Joaquin Phoenix doet het ook wonderbaarlijk goed als Johnny Cash.
'Walk the line' is een prachtige biografie/lovestory met heerlijke muziek en goede acteurs. Wat wil een mens nog meer?

Cijfer: 8.5
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:20:18 #203
52357 Lambiekje
pi_62219909

Quid Pro Quo (2008)
Een verlamde newsreporter (Nick stahl) gaat achter een verhaal aan over een iemand die in het ziekenhuis zijn been af wilde laten zetten en boodt daar een kwart miljoen voor. De arts heeft geweigerd. Naar wat speurwerk belandt hij bij een groep verlamde 'wannabees'. Vervolgens neemt ene Fiona (Vera Farmiga) contact met hem op. Zij wil wel praten met hem over waarom mensen verlamd willen zijn. Maar zij heeft wel aardig wat bij bedoelingen....

Wel een aparte thema, BIID om een film over te maken. Die Fiona is erg mystierieusch bezig in wat ze nu echt wil. Want een wannabe is niet echt.

cijfer 8 / imdb 6.1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 08-10-2008 00:26:31 ]
pi_62227733
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat was veeeeeeet!
pi_62229206
The Bank Job (Roger Donaldson, 2008)
The Bank Job is een vermakelijke film met een script naar waargebeurde feiten vol wendingen. Ik vraag me af wat de waargebeurde zaken zijn en wat men er zelf bij heeft verzonnen. Van bepaalde ontwikkelingen lijkt het me namelijk wel erg sterk dat het zo heeft plaatsgevonden. Maar goed, de film blinkt nergens echt uit, niet in negatieve en niet in positieve zin. Wat ik iets minder vond was het grote aantal personages (met name tegen het einde van de film), hierdoor werd het er allemaal niet duidelijker op. Leuk voor een keertje. 7.0
pi_62239980
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Jeeh het volgende:

1 ding vooraf: Ik ben een groot liefhebber van lange, epische, dramatische liefdes verhalen met een slecht einde die dik scoren bij de Oscars
Me toooooo! Je zou mijn top100 beste films ever moeten zien.... nog tips?
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_62244661
The Bank Job
In september 1971 groef een bende dieven een tunnel onder de Baker Street bank in London en ging er vandoor met drie miljoen pond aan juwelen en cash. Niemand werd ooit gearresteerd en de buit nooit teruggevonden. De hele zaak werd door de overheid in de doofpot gestopt en nu pas onthuld: een verhaal waarin blijkt dat de dieven niet de enige criminelen zijn en waar moord, een sexschandaal en de Koninklijke familie deel van uitmaakten.

Leuke film 8.0
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 9 oktober 2008 @ 00:37:19 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_62249902
The Incredible Hulk

Regisseur: Louis Leterrier
Acteurs: Edward Norton, Liv Tyler en Tim Roth
IMDb-score: 7,4/10

Zal de introductie maar achterwege laten, aangezien er een pagina terug dat al gedaan is..

Ben eigenlijk met lage verwachting deze film ingegaan, ondanks dat Edward Norton erin meespeelt (iemand de meestal wel in goede films speelt), maar goed na het vorige deel uit 2003, weet je niet anders..

Uiteindelijk viel het me nog wel mee, de actie was goed, SFX waren ook nog best goed te pruimen, het had een beetje een King Kong-achtig sausje gekregen (Romance tussen Bruce en Betty), allemaal best wel vermakelijk. Verhaal moet je een beetje op de koop toe nemen..

Tim Roth ook een tijdje niet meer in een film zien mee doen, ook niet verwacht dat ie ooit in een blockbuster film zou meedoen, dus dat was ook wel even een verassing, maar speelde goed in de film.

Nu nog de 3e film, waarin de Hulk, Iron Man, Captain America, The Mighty Thor en Nick Fury (S.H.I.E.L.D) in The Ultimate Avengers mogen schitteren..

7.0/10

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Noodle op 09-10-2008 00:48:16 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_62257417
I'm Not There (Todd Haynes, 2007)
Origineel biopic over Bob Dylan door Todd Haynes, zes acteurs laten de verschillende kanten van Bob Dylan zien. Deze originele aanpak is eigenlijk meteen het sterke en het zwakke punt van de film. Je krijgt op deze manier niet alleen een beeld van het leven van Dylan, maar ook van de geschiedenis in die tijd (die natuurlijk ook zijn invloed had op het leven van Dylan). Je krijgt echter niet alles mee, in elk geval geen compleet duidelijk beeld. Het script bevat verder vele leuke kleine verwijzingen waardoor de film zeker herkijkwaarde heeft. Naast het originele script ook een dikke pluim voor de regie en, zoals je mag verwachten, de soundtrack. 8.0
pi_62269451
Brick, 2005
Rian Johnson

Eerste keer vond ik hem te vaag. Nu heb ik hem voor de tweede keer bekeken en de film blijft vaag, maar ditmaal vielen mij de sfeer, acteerwerk, camerawerk en de fantastische muziek op. Heerlijk mysterieuze film. Hier hou ik van.

9.0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')