Geen oud bruin. Rochefort/Westvleteren/Westmalle/Corsendonk Pater-achtige variant denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dubbel, oud bruin of nog weer een andere soort?
Als het zover is, post hier dan maar een sample'tje...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, nog 6 weken ongeveer. Het smaakt nu redelijk maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Echter, in de komende 6 weken moet de smaak nogal gaan veranderen door het nagisten en soms wordt het na een paar maanden pas echt lekker. Voor een eerste poging is het voorlopig nog niet heel slecht.
Ik ga morgen ingredienten bestellen voor een donker bier.
Doet ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het zover is, post hier dan maar een sample'tje...
Hehe nee, dat is Roquefortquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
Hehe, klinkt alsof je kaas maakt.
Dat kan maar dat moet je opkweken/vermeerderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan je eigenlijk gewoon de gist uit een flesje speciaalbier gebruiken voor je eigen bier?
Helegaar nietquote:
Goed puntquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een beginner als ik is het dus niet aan te raden
Daar heb ik wel ervaring mee. Heb wel eens literflessen moeten opkweken. En stinken dat het doet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan maar dat moet je opkweken/vermeerderen.
Dat doe je o.a. endnaaltjes op agar of een petrischaaltje om te beginnen.
Maar dat moet het gist eerst nog levendig zijn en het raakt heel snel besmet. Je moet namelijk werken op hogeren temperaturen en die zijn ook enorm interessant voor bacterien.
Voor een beginner als ik is het dus niet aan te raden
Dat kan inderdaad enorm stinken. Maar dat ligt dan ook weer aan het soort gist en wat je voedingsbodem is. En of er bacterien o.i.d. aanwezig zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel ervaring mee. Heb wel eens literflessen moeten opkweken. En stinken dat het doet.![]()
Met een broedstoof is het zo gepiept, maar dan moet je wel zo'n ding hebben.
En toch zou ik er niet te veel van snuiven als ik jou was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
De witbiergist die ik gebruikt heb rook geweldig lekker toen het uit de verpakking kwam.
Hehe nee dat lijkt me niet verstandigquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch zou ik er niet te veel van snuiven als ik jou was.
(Het is toch poeder?)
Is dat toevallig een aflevering van Jou vrouw, Mijn vrouw?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk! Er is een linksdraaiende biogarde-trut op RTL4 die alleen maar "raw food" eet! Dan mag je niks boven lichaamstemperatuur verwarmen
Crackers groeien toch ana bomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze mag daarom geen brood eten, maar blijkbaar zijn crackers geen probleem
Nee het heet Wie is de chef. Ze werkt overigens als acupuncturiste. En ze gebruikte net weer het idiote motto "Je bent wat je eet"quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat toevallig een aflevering van Jou vrouw, Mijn vrouw?
Want daar had je er ook een keer ééntje in zitten. Wat een gruwelmens wat dat zeg
Nee ik heb nog geen bewijs van kinderen gezien. Ik vind het wel erg grappig om te zienquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
Is toch niet diezelfde vrouw die bij De Wereld Draait Door haar zoontje mishandelde (aldus Hugo Borst) door hem normaal eten te ontzeggen?
Nu heb je me toch 'gedwongen' de tv aan te zettenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whahaha Himalaya-zout. Als ze eenmaal met zo'n kuur oid bezig zijn kan je ze van alles wijs maken
. Het zou ook beter zijn omdat het uit de Himalaya komt en miljoenen jaren oud is, en het mag niet verwarmd worden.
Wat een geneuzel
Na de reclame (nu) komt er weer een onmogelijk keukenapparaat, ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu heb je me toch 'gedwongen' de tv aan te zetten
Jammer genoeg niet er zijn nog meer van dit soort debielenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ho ze heeft een zoontje, misschien is dit wel de trut waar het eerder over ging
Met een "dehydrator", een apparaat wat de zon en de wind na zou bootsenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
Hoe heeft ze de samosa gemaakt? Dat wordt normaliter gefrituurd.
Nooit van salmonella gehoord zeker.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Het blijft erg. In de Jou Vrouw, Mijn Vrouw werd er ook rauwe kip gegeten
-edit- dat waren Amerikanen trouwens.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raw food lijkt me ook ideaal voor mensen die toch al niet kunnen koken
Kom op Wyccie, je kan toch wel een beetje koken? Ik heb bij jou meer het idee dat je er vaak de tijd niet voor hebtquote:
Was daar ook niet ooit een tell-sell apparaat voor?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een "dehydrator", een apparaat wat de zon en de wind na zou bootsen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dehydrator
Heb het stukje nu gekeken en die vrouw is niet altijd even snugger. Eerst zeggen dat zodra hij iets eet zoals brood, melk of kaas dat hij daar hartstikke ziek van wordt en dat daarom raw food zo goed is. Later in het filmpje zegt ze zelf dat dat joch een glutenallergie heeft en ook allergisch is voor kaas...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet er zijn nog meer van dit soort debielen![]()
Meestal gewoon geen zin, vooral niet in de afwas.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kom op Wyccie, je kan toch wel een beetje koken? Ik heb bij jou meer het idee dat je er vaak de tijd niet voor hebt.
Wij hebben zo'n sla droog molen centrifugedingens zou dat ook werkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was daar ook niet ooit een tell-sell apparaat voor?
Ik heb een hoop Tel Sell gekeken, maar dat apparaat kan ik me niet herinneren... wel pareltjes zoals de George Foremann-grill, Rocket Chef, Magic Bullet, Roastisserie (oid), Express 101, een pan waar je nog een pan aan vast kon klikken (was handig voor het omdraaien van omeletten), Nikkei Knives, Ken Hom Wok-set, Titanium-II messenset en de V-slicerquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was daar ook niet ooit een tell-sell apparaat voor?
Nope.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n sla droog molen centrifugedingens zou dat ook werken
Dat viel me ook al op. Vind het wel sneu voor dat jongetje, die vind het gewoon niet leuk, maar wil zijn moeder niet teleurstellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb het stukje nu gekeken en die vrouw is niet altijd even snugger. Eerst zeggen dat zodra hij iets eet zoals brood, melk of kaas dat hij daar hartstikke ziek van wordt en dat daarom raw food zo goed is. Later in het filmpje zegt ze zelf dat dat joch een glutenallergie heeft en ook allergisch is voor kaas...
Als je goed een recept op kan volgen ben je al een heel eind. Soms gaat het juist mis als je creatief gaat doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meestal gewoon geen zin, vooral niet in de afwas.
Ik moet het echt met een recept doen. Iets 'from scratch' maken kan ik niet, ik zou niet weten hoe dat moet.
Natuurlijk maak ik wel eens zelf een pastasausje door wat gepelde tomaten met wat kruiden te mengen, maar dat was ook vooral leren van fouten. (Less is more)
Voor etentjes zoek ik een recept uit en houd me daar aan vast. En dat gaat dan vaak wel goed.
Je vergeet quick-and-brightquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een hoop Tel Sell gekeken, maar dat apparaat kan ik me niet herinneren... wel pareltjes zoals de George Foremann-grill, Rocket Chef, Magic Bullet, Roastisserie (oid), Express 101, een pan waar je nog een pan aan vast kon klikken (was handig voor het omdraaien van omeletten), Nikkei Knives, Ken Hom Wok-set, Titanium-II messenset en de V-slicer
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een hoop Tel Sell gekeken, maar dat apparaat kan ik me niet herinneren... wel pareltjes zoals de George Foremann-grill, Rocket Chef, Magic Bullet, Roastisserie (oid), Express 101, een pan waar je nog een pan aan vast kon klikken (was handig voor het omdraaien van omeletten), Nikkei Knives, Ken Hom Wok-set, Titanium-II messenset en de V-slicer
Met dat laatste ben ik het niet eens. Bij mij is dat zeker niet het geval.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
maar zelf gemaakt eten is toch wel gezonder en lekkerder dan kant-en-klaar of bezorgvoedsel.
Het ging hier alleen om keukengerei.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Je vergeet quick-and-brightwat toch nog wel werkte meen ik
Dan weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn, midden in de nacht in topics praten over eten.quote:
Whehehe ik hoor het 'm zo zeggenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:13 schreef MaJo het volgende:
Ik kom nu pas terug van de raadsvergadering![]()
Begon om 4 uur
Toen ik tijdens de schorsing even thuis was was mijn vader een rosbiefsalade aan het maken en had hem gevraagd om daarvan wat te bewaren
Kom ik thuis en vraag ik aan mijn paps waar de salade is zegt ie "ja die is op
" Dus ik "
je zou wat voor me bewaren
" Waarop hij doodleuk zegt "oh ja, helemaal vergeten".
Nu ben ik chagrijnig
Ik heb je altijd begrepen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn, midden in de nacht in topics praten over eten.![]()
Gelukkig heb ik net wat chips gehad.
Ik word hier wel vaak teleurgesteld, eerst eet Willow mijn cake op en nu mijn vader de saladequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ik hoor het 'm zo zeggen
Ga je toch kip-pesto eten
Met boterquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
* Sluipt naar de keuken voor ene krentenbol
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word hier wel vaak teleurgesteld, eerst eet Willow mijn cake op en nu mijn vader de salade
Oeh ja kip-pesto![]()
![]()
Hoe heet nou dat nummer van R.E.M. waar Lien gister naar vroeg? Wat een paar jaar geleden nog een hit was ofzo.
Die eet ie ook altijd opquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, je kunt ook nog een banaan eten.
Quick 'n Brite
Dat is tegenwoordig trouwens gewoon in de winkel te koop geloof ik.
Dank je Wyccie, ik wilde het niet zeggenquote:
Ooooooeeeeeehquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, tacochips met gesmolten kaas en crème fraîche erover heen is heerlijk!
Een wonderschoonmaakmiddel van Tell Sell. Vroeger aangeprezen door Amazing Mikequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die eet ie ook altijd op
Wat is Quick 'n Brite
Ik zou zo een paar frikandellen lusten maar die frituurpan is gewoon zo'n gedoe en welke idootl eet nu op dat tijdstip frikandellenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, tacochips met gesmolten kaas en crème fraîche erover heen is heerlijk!
Goede vraag.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die Nikkei Knives, hè. Kun je nou ook met het ene mes een ander mes snijden?
Dat heb ik me nou altijd afgevraagd. Ze zeiden namelijk dat je met zo'n mes met gemak door metaal kon snijden én dat de messen onverwoestbaar zijn.
Ik heb in 2007 een bakje van dat spul gekocht bij een supermarkt in Enschede, en volgens mij heb ik het niet al te lang geleden gezien bij een dumpzaak in Leeuwardenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Quick 'n Brite
Kun je beter een tosti maken met sambal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zou zo een paar frikandellen lusten maar die frituurpan is gewoon zo'n gedoe en welke idootl eet nu op dat tijdstip frikandellen
Ik zat me net serieus af te vragen of er ooit wel een infomercial is geweest waar Mike en Jim inzaten... dat zijn toch de twee cliché-namen, maar ik kan me geen infomercial Jim herinnerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een wonderschoonmaakmiddel van Tell Sell. Vroeger aangeprezen door Amazing Mike
Wij hebben ooit een een bakje bij de blokker gekochtquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb in 2007 een bakje van dat spul gekocht bij een supermarkt in Enschede, en volgens mij heb ik het niet al te lang geleden gezien bij een dumpzaak in Leeuwarden
That's the onequote:
Mensen die uit een kroeg komen en langs een automatiek/snackbar komen die nog open isquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zou zo een paar frikandellen lusten maar die frituurpan is gewoon zo'n gedoe en welke idootl eet nu op dat tijdstip frikandellen
Ik moet meteen denken aan die bottenkraakstoel waar Lien het gister over had. Dat lijkt me echt geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een wonderschoonmaakmiddel van Tell Sell. Vroeger aangeprezen door Amazing Mike
Ben niet zo'n tosti fan vroeger bakte ik nog wel eens een eitje S'anachtsquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter een tosti maken met sambal.
Weet je wat nou zo jammer is? Onze kinderen zullen nooit begrijpen hoe belangrijk Mike was voor onsquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat me net serieus af te vragen of er ooit wel een infomercial is geweest waar Mike en Jim inzaten... dat zijn toch de twee cliché-namen, maar ik kan me geen infomercial Jim herinneren
Dat doe ik ook nog wel eens maar dat is toch net iets andersquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mensen die uit een kroeg komen en langs een automatiek/snackbar komen die nog open is
Of als ontbijt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je enig idee waar de auteursrechten op die reclames nu zouden liggen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Onze kinderen zullen nooit begrijpen hoe belangrijk Mike was voor ons
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan die bottenkraakstoel waar Lien het gister over had. Dat lijkt me echt geweldigZit er de hele dag al aan te denken
![]()
Ik ben helaas niet zo ingewijd in Tell Sell als jij en heb dus geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja
Het zou me niets verbazen als dat weer één van "Pony" Tony Little's uitvindingen is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar de auteursrechten op die reclames nu zouden liggen?
Die knakker op de foto - Pony Tony - had jarenlang Tell Sell-reclames met zijn fitnessproducten. Die vent was echt verschrikkelijk en gay.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo ingewijd in Tell Sell als jij en heb dus geen flauw idee wat je bedoelt
Lijkt op de OrbiTrek dat dingquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja
Het zou me niets verbazen als dat weer één van "Pony" Tony Little's uitvindingen is
[ afbeelding ]
Die met Mike waren niet van Tel Sell maar van een andere organisatie, volgens mij Q-WIS. Waren toen nog op RTL5 want dat zond toch nooit wat uitquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tell Sell een Nederlandse toko was dus ik denk dat ze bij de Amerikaanse Tell Sell liggen.
Juist ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die met Mike waren niet van Tel Sell maar van een andere organisatie, volgens mij Q-WIS. Waren toen nog op RTL5 want dat zond toch nooit wat uit
Hmja, ik vind het ook wel weer mooi geweest. Ik ga naar bedquote:
Ik ook zoquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmja, ik vind het ook wel weer mooi geweest. Ik ga naar bed
Bij/over Holly vind ik 'm engquote:
Dit hoort wel bij onze old skool tv avondquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij/over Holly vind ik 'm eng
Maar dit is inderdaad het soort bagger waar we mee opgescheept zaten in de nacht en als je thuis kwam.
Ook de handwerkkoningin is dubieus
Oh echtquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit hoort wel bij onze old skool tv avond
Mijn broer was trouwens een beetje teleurgesteld, hij dacht op de een of andere manier dat we dat gister zouden hebben
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh echt
Keek die even mooi op z'n neus
Maar daar is het inderdaad wel heel gaaf voor
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jahoe hij erbij kwam, geen idee
Ik heb echt zin in die avond
Feli met het jojo-zijn. Mag ik vragen hoe lang je bent? Want als ik 53 kilo zou wegen, zou ik ZWAAR ondergewicht hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een jojo.![]()
Maandagavond voelde ik me zwaar, ging me wegen. En ja hoor, 56,5 kilo. (Gegeten, met kleren aan.)
Vanochtend voelde ik me licht, ging me wegen. En ja hoor, 53,7 kilo. (Nog niet gegeten, zonder kleren.)
Ik snap dan ook nooit dat mensen zeggen dat ze al zijn aangekomen als ze een kilo meer wegen.
Bij mij scheelt dat al per dag(deel), per outfit, per maaltijd en per toiletbezoek.
Ik zou kunnen gaan trollen in een pro-anatopic, ware het niet dat 53 kilo immens zwaar is voor die gekken.
Hey ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Feli met het jojo-zijn. Mag ik vragen hoe lang je bent? Want als ik 53 kilo zou wegen, zou ik ZWAAR ondergewicht hebben.
Volgens de BMI-wijzer van het voedingscentrum zou je net iets te zwaar zijn. Wat een onzin!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit op 1 meter 73 (ongeveer), en weeg zo'n 76 kilo. Netjes, toch?
Hehehe, tof beestje die Lolaquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en Lola is schijtirritant 's nachts. Ze weet hoe ze op de hoogslaper moet komen (Neo heeft gelukkig nog geen idee/ is te lomp om omhoog te klimmen). Dus sinds 2 nachten wordt er met regelmaat in tenen gebeten en over ons heen gerend.
Blergh. Zo warm ook, dat strijken. Ik strijk ook nooit. Alleen met de hand.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef Soempie het volgende:
Ik had vanmorgen m'n eerste werkochtend. Mocht gelijk een berg strijkgoed doen. Ik strijk nooit.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef wyccie het volgende:
Volgens de BMI-wijzer van het voedingscentrum zou je net iets te zwaar zijn. Wat een onzin!
Afgaand op de foto's zit jij wel goed met je gewicht.
En wat ben jij nu geworden eigenlijk, Red?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
Oja, en Lola is schijtirritant 's nachts. Ze weet hoe ze op de hoogslaper moet komen (Neo heeft gelukkig nog geen idee/ is te lomp om omhoog te klimmen). Dus sinds 2 nachten wordt er met regelmaat in tenen gebeten en over ons heen gerend.
Whehe, die is leuk.quote:
quote:This is just SOOO hilarious that I had to applaud it-- when I'm watching it by myself!
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef iamredleader het volgende:
En alles wat uitsteekt of beweegt is prooi
Maar 3 topics geleden hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef wyccie het volgende:
Sheep! Long time no see.
Maar de topics gaan wat langer mee tegenwoordig.quote:
het is niet dat we heel hard gaan hoorquote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar de topics gaan wat langer mee tegenwoordig.
leesvoerquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef Supersheep het volgende:
Nou, een beetje tempo dan graag. Dan heb ik wat te lezen terwijl ik met m'n pc aan het puzzelen ben.
quote:<djahandarie> we ain't here to do e-c-e
<djahandarie> we're here to do c-s-e on the w-e-b
<djahandarie> listen to me spit these rhymes
<djahandarie> while i program lines
<djahandarie> and commit web accessibility crimes
<djahandarie> word, son
<http402> You talk like your big on these I-Net kicks,
<http402> But your shit flows slower than a two-eighty-six.
<http402> I'm tracking down hosts and nmap scans,
<http402> While Code Igniter's got you wringing your hands.
<http402> Cut the crap rap,
<http402> Or I'll run ettercap,
<http402> Grab your AIM chat,
<http402> N' send a PC bitch-slap!
<http402> peace
<djahandarie> you're talkin bout down hosts and nmap scans
<djahandarie> while i got other plans
<djahandarie> you're at your new job, but you can't even do it right
<djahandarie> you just create a plight with your http rewrites
<djahandarie> i've been on the web since the age of three
<djahandarie> you just got on directly off the bus from mississippi
<djahandarie> respect yo' elders, bitch
<http402> You've been webbin' since three, but still ain't grown up,
<http402> Gotta update your config and send the brain a SIGHUP.
<http402> You say you're that old? No wonder you're slow!
<http402> You're knocking at the door while I run this show!
<http402> Elders my ass, you're shit's still in school,
<http402> Hunt and pecking at the keyboard like a spaghetti-damned fool,
<http402> Rim-riffing your hard drive like a tool,
<http402> Face it. I rule.
<djahandarie> i erase my harddrives with magnets (bitch)
<djahandarie> all you can do is troll on the fagnets
<djahandarie> and son, my brain's wrapped in a nohup
<djahandarie> it wont be hurt by the words you throwup
<djahandarie> dont mind me while i emerge my ownage
<djahandarie> while you're still over there apt-getting your porridge
<djahandarie> you say i'm still in school
<djahandarie> but the fact is that i know the rule
<djahandarie> cuz you need to go back to grade three
<djahandarie> and you better plea, that they take sucky graduates from c-s-e
<http402> Time to bend over and apply a patch,
<http402> Your brain's throwing static like a CD with a scratch.
<http402> Your connection got nuked and you've met your match.
<http402> You run a single process like a VAX with a batch.
<http402> I'd pass the torch to a real winner
<http402> But it'd just scorch a while-loop spinner
<http402> Caught in a loop that you cant escape,
<http402> I run clock cycles around your words and flows,
<http402> Cuz your rhyme is like a PS fan: it' blows,
<http402> Your water-cooled lyrics leak and it shows,
<http402> Take your ass back to alt.paid.for.windows.
<djahandarie> Good god, I can't even respond to that.
<djahandarie> You win haha
* http402 takes a bow
Het zijn meer Windows- en partitiespelletjes waar ik mee bezig ben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef wyccie het volgende:
Sudoku op de pc?
Ik doe vaak spelletjes van Yahoo. Lekker verslavend.
Inkball? Die heb ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook gek op de Windows spelletjes. Spider Solitaire en Inkball
quote:(Curb) don't worry no trees were harmed in the search for my glasses, toes were stubbed and lives were lost...but all tress are fine
Nah, voorlopig hoef ik alleen maar m'n bandenlichters te vinden. Die natuurlijk niet in het plaksetje zitten, maar ergens rondzwervenquote:
Niet zo optimistisch, de hebbes ging alleen over de bandenlichters. Het vervangen van de band moet nog gebeurenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Etcetera het volgende:
ik doelde ook op die bandenlichtersdie moet je bij je plaksetje bewaren
dan weet je tenminste zeker dat de banden niet meer gaten hebben als je klaar bent met plakkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik heb laatst m'n fiets naar de fietsenmaker gebracht, zodat hij hem kon plakken.
Zou kunnen, zou kunnen..als je een slaaf in huis hebt die je aan wil sporenquote:
Goed idee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou kunnen..als je een slaaf in huis hebt die je aan wil sporen
Nee, om de achterband (binnen EN buiten) te vervangen. Om dat te kunnen doen moet het achterwiel er een stukje uit, en daar had ik geweld voor nodig. Al heb ik net wel een hamer gebruikt om het spatbord weer wat rechter te maken...quote:
Huisgenoten zouden het niet altijd even goed waarderen. En als ik m'n fiets eerst drie trappen op had moeten slepen zou ik het buiten geprobeerd hebbenquote:
Whoeps, miscommunicatiequote:Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef Etcetera het volgende:
explosieven in huis zijn zelden een goed idee
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Check dit!
Maakt het bijna de moeite waard om te bestellen, toch geen verzendkosten
quote:
Uitdelen aan mensen die het niet verwachtenquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat moet je met een pakket van die dingen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitdelen aan mensen die het niet verwachten
"Dank je wel, goed antwoord! Hier heb je een zwangerschapstest als beloning"
Eventueel gebruiken voor een ruilspel, er is genoeg mee te verzinnen ^^
Later, eerst boodschappen doenquote:
Dat is dan weer niet zo gek na zo'n lange vergaderingquote:
En de dag ervoor hequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo gek na zo'n lange vergadering
Ja ook dat nog. Dat lijkt me heel verstandig. Zeker als je bedenkt dat je morgen een concert hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
En de dag ervoor heIk zou vanavond gaan stappen maar ik ga lekker in bad vanaaf en dan vroeg naar bed
Shit, dan verander ik binnenkort waarschijnlijk in een potje Yoodles.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee het heet Wie is de chef. Ze werkt overigens als acupuncturiste. En ze gebruikte net weer het idiote motto "Je bent wat je eet"
Zo ook cillit bang, aangeprezen door Barry Scottquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Quick 'n Brite
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een jojo.![]()
Maandagavond voelde ik me zwaar, ging me wegen. En ja hoor, 56,5 kilo. (Gegeten, met kleren aan.)
Vanochtend voelde ik me licht, ging me wegen. En ja hoor, 53,7 kilo. (Nog niet gegeten, zonder kleren.)
Ik snap dan ook nooit dat mensen zeggen dat ze al zijn aangekomen als ze een kilo meer wegen.
Bij mij scheelt dat al per dag(deel), per outfit, per maaltijd en per toiletbezoek.
Ik zou kunnen gaan trollen in een pro-anatopic, ware het niet dat 53 kilo immens zwaar is voor die gekken.
Geez, net even op de weegschaal gesprongen. Net geen 100quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens de BMI-wijzer van het voedingscentrum zou je net iets te zwaar zijn. Wat een onzin!
Afgaand op de foto's zit jij wel goed met je gewicht.
En wat ben jij nu geworden eigenlijk, Red?
67 kilo bij 1.92quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Shit, dan verander ik binnenkort waarschijnlijk in een potje Yoodles.
[ afbeelding ]
[..]
Zo ook cillit bang, aangeprezen door Barry Scott
[..]
[..]
Geez, net even op de weegschaal gesprongen. Net geen 100![]()
Met 1.92m volgens het voedingscentrum dus wel een stukje te zwaar. Maargoed het voedingscentrum denkt ook dat 67 kilo voor mij nog binnen de noemer gezond gewicht valt. Dat is een tijd geleden zeg![]()
Scheelt bij mij overigens ook echt heel erg, heb afgelopen maanden veel thuis gezeten, studeren. Dan beweeg je al gauw minder, en ga je meer zitten snaaien. Draai nu erg drukke werkweken van bijna 60 uur, en dan kan het zomaar eens een stuk schelen over een tijdje.
Red: congrats.
Zo.. ik ben weer bij.
Friends box heb ik ook, verder nog een paar seizoenen 24quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens Desperate Housewives seizoen 3 deel 1 gekochtMijn collectie series ziet er nu als volgt uit:
Desperate Housewives seizoen 1 + seizoen 3, deel 1
Friends seizoen 1 - 10
Sex and the City seizoen 1 - 6
Cold Feet seizoen 1 - 5
Green Wing seizoen 1
The Young Ones seizoen 1 + 2
Bottom seizoen 1
Little Britain seizoen 1
Ik ga weer eens series kopen de komende tijdNu eerst op zoek naar DH seizoen 2. Heb seizoen 3 nooit gezien dus weet wel wat ik ga kijken vanavond
Ik zag vandaag opeens Familie Knots op TV...dát is pas wat voor de retro avondquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens Desperate Housewives seizoen 3 deel 1 gekochtMijn collectie series ziet er nu als volgt uit:
Desperate Housewives seizoen 1 + seizoen 3, deel 1
Friends seizoen 1 - 10
Sex and the City seizoen 1 - 6
Cold Feet seizoen 1 - 5
Green Wing seizoen 1
The Young Ones seizoen 1 + 2
Bottom seizoen 1
Little Britain seizoen 1
Ik ga weer eens series kopen de komende tijdNu eerst op zoek naar DH seizoen 2. Heb seizoen 3 nooit gezien dus weet wel wat ik ga kijken vanavond
Dat had ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:58 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder was wel onder de indruk. Na het zien van zo'n Amazing Discoveries-aflevering mocht ik zo'n haarding kopen bij de drogisterij. Ik weet niet hoe het heet, maar het was een ding van velours met een gat in het midden, de binnenkant was ijzerdraad. Daarmee kon je je staart dan 'omrollen'. Lastig te beschrijven.
Bij mij zit er ook altijd veel verschil tussen, tot 3 kilo. Alleen voel ik me prettig bij het minst en dik bij het meestquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een jojo.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
Is ook bijna onmogelijk. Wij hebben zo'n weegschaal thuis die ook je vetpercentage aangeeft. Mn moeder was in de overtuiging dat dat nauwkeurig is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
BMI is trouwens niet echt enorm betrouwbaar aangezien het geen rekening houdt met vetpercentages en spiermassas.
Maar hier maak jij een denkfout dus, niet je moeder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is ook bijna onmogelijk. Wij hebben zo'n weegschaal thuis die ook je vetpercentage aangeeft. Mn moeder was in de overtuiging dat dat nauwkeurig is.
k heb haar het tegendeel bewezen door op dat ding te gaan staan, vetpercentage genoteerd. Vervolgens 1 liter water naar binnen gegooid, en uiteraard was ik daarna 1 kilo zwaarder, maar het vetpercentage klopte daarna niet meer uiteraard![]()
Misschien dat zoiets alleen enigzins nauwkeurig is op een lege maag ofzo, maar echt kloppen kan het nooit lijkt me.
quote:
muf en beschimmeld?quote:
ik heb niks met schimmelkaasquote:
Dit zijn dan ook de dingen die ik echt in mijn bezit hebquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Friends box heb ik ook, verder nog een paar seizoenen 24
en verder echt een shitload aan aan andere series.. maar niet via de officiele wegen verkregen
Misschien dat ik met de komst van een bluray speler hier wel weer schijfjes ga kopen, vooralsnog download ik het wel
Pfoe, waar zal ik eens beginnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de dingen die ik echt in mijn bezit hebAnders kun je er nog alle seizoenen LOST, Heroes, Veronica Mars, Grey's Anatomy, House en How I met your Mother aan toevoegen
Oh ja Prison Break had ik ook, maar daar ben ik na seizoen 2 zo hard op afgeknaptquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe, waar zal ik eens beginnen
Eerste 10 seizoenen simpsons
eerste ? seizoenen southpark (stuk of 6)
alles van lost
alles van prisonbreak
alles van 24
alles van x-files
? seizoenen heroes (2 volgens mij)
2 seizoenen mcgyver![]()
een berg seizoenen wie is de mol
alles van californication (is maar 1 seizoen volgens mij)
3 ? seizoenen house
... en dan heb ik nog ergens een kast staan...
Maar op 24, prison break en lost na moet ik zo'n beetje alles nog kijken. Iemand zin in een marathonnetje van 3 weken ?![]()
Ik heb er sinds vandaag een 750Gb bijquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net via een vriend een 500Gb harde schijf bestelt
sata, vooral met oog op de toekomst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef Etcetera het volgende:
sata of ide?
Wat een toeval.. ben nu bezig voor de pc van mn ouders een nieuwe door mij afgedankte 160 gb schijf in te bouwen. Ze hadden slechts 20quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net via een vriend een 500Gb harde schijf bestelt
* jaloersquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sata, vooral met oog op de toekomst.
20quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval.. ben nu bezig voor de pc van mn ouders een nieuwe door mij afgedankte 160 gb schijf in te bouwen. Ze hadden slechts 20
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment isquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sata, vooral met oog op de toekomst.
Mja.. vrij sneu idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* jaloers
ik draai nog op ide, die schijven zijn echt duurder![]()
[..]
20![]()
![]()
ik heb een 20Gb schijf waar alleen windows op draait
hmm sata gaat nog wel een tijdje mee hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment is![]()
Dit is de toekomst. Mooi spul, nu nog wat te duur alleen.
ik heb een 160 gb schijf waar ik vooral programma's en spellen op heb staan, en compleet NCIS met wat andere delen van andere series. die 500 gaat vrij snel volkomen met series en films en spellenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
verschil moet er wezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. vrij sneu idd.
Zeker als je bedenkt dat ik momenteel twijfel of ik binnenkort 3x 640 gb of 4x 640gb ga bestellen
Begin eens een mp3 collectie. MM heeft er als het goed is nu ook een berg als ie al zn cd's al heeft overgezetquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
misschien is het tijd voor een frisse herinstallatie? Doet vaak wonderenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ruil liever 100 gig in voor een stabielere pc. Ik moet kutding wel 5 keer per dag herlaarzen omdat het vastloopt.
Dat is dan het verschil.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
Begin eens een mp3 collectie. MM heeft er als het goed is nu ook een berg als ie al zn cd's al heeft overgezet
M'n mobo ondersteund ook geen Sata maar heb er een pci-controller voor. Ondersteund helaas alleen geen S.M.A.R.T. dus het kan zijn dat ik niet op tijd zie dat m'n schijf het gaat begeven. Maar als er met deze nieuwe schijf niets mis is en 'ie dus gewoon jaren meegaat heb ik tegen de tijd dat er door slijtage wat mee kan gebeuren vast wel een nieuwe pc.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* jaloers
ik draai nog op ide, die schijven zijn echt duurder![]()
Dan moet ik zeker weer van alles backuppen. Geen idee hoe dat moet, durf het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef Etcetera het volgende:
misschien is het tijd voor een frisse herinstallatie? Doet vaak wonderen
Haal de zijkant eens van je pc af en kijk of er troep uit die busjes komt of dat ze bol staan (klik) (klik).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ruil liever 100 gig in voor een stabielere pc. Ik moet kutding wel 5 keer per dag herlaarzen omdat het vastloopt.
valt an sich wel meequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker weer van alles backuppen. Geen idee hoe dat moet, durf het niet.
Die nieuwe harde schijf gaat nog minimaal 5 jaar mee als 'ie netjes heel blijft.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hardeschijven computer onderdelen koop je niet op de toekomst gericht, na 3 jaar zijn ze toch te klein/te traag/waardeloos in verhouding tot wat er op dat moment is![]()
Dit is de toekomst. Mooi spul, nu nog wat te duur alleen.
vooral aangezien je tegenwoordig al terrabyte schijven hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die nieuwe harde schijf gaat nog minimaal 5 jaar mee als 'ie netjes heel blijft.
En die solid state schijfjes lijken inderdaad de toekomst maar dan moeten ze nog wel eerst flink goedkoper worden en meer opslagcapaciteit krijgen.
Goede tip. Er zit zo'n garantiezegel op de zijkant, maar de pc is al meer dan een jaar oud. Dus hij mag wel open.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
Haal de zijkant eens van je pc af en kijk of er troep uit die busjes komt of dat ze bol staan (klik) (klik).
Kom ik op mn werk ERG vaak tegen bij dergelijke klachten...
als dat het geval is zou ik -direct- even terug gaan naar de plaats van aanschaf overigens.
Dat kost me een boel tijd! Wel alles origineel gelukkig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:09 schreef Etcetera het volgende:
valt an sich wel meede foto's die je hebt kun je op cd branden. de programma's die je hebt, als je ze legaal hebt moet je vast en zeker de installatie cd's nog hebben. heb je ze illegaal, dan kun je ze downloaden
documenten kun je ook branden, maar die kun je eventueel ook op een usb stick zetten. dat zou met foto's ook kunnen maar foto's nemen vaak meer ruimte in
klopt, maar als je pc helemaal aan gort gaat, dan ben je al je foto's/programma's/documenten kwijtquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat kost me een boel tijd! Wel alles origineel gelukkig.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven de 1TB bereikt trouwens
Nortonquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Vroeger...
was norton ghost het enige goede programma van symantec.
Tegenwoordig hebben ze die ook al kut weten te maken.
*trash*
Weer 450 mb vrij. Eens zien of ik de floppy variant nog heb
Ik bewaar mijn sd-kaarten als ze vol zijn en koop nieuwe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, maar als je pc helemaal aan gort gaat, dan ben je al je foto's/programma's/documenten kwijt
Precies... ik maakte nu voor het klonen van die schijf van mn ouders een uitzondering... maar dat had ik niet moeten doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Norton
serieus, er komt NOOIT meer iets van dat schijtbedrijf op mijn pc. Wat een bagger is dat zeg
ook een tactiekquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn sd-kaarten als ze vol zijn en koop nieuwe.![]()
De documenten zijn wel sneller op cd te branden.
ik denk dat degene wiens pc onder water heeft gestaan daar anders over denktquote:En pc's gaan bij mij nooit helemaal aan gort. Ze worden alleen godsgruwelijk irritant.
Als het echt een hardwarematig probleem is dan heb je tegenwoordig een redelijke kans dat je (ookal is je garantie vervallen) er mee terug kan en dat er wat aan gedaan wordt ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goede tip. Er zit zo'n garantiezegel op de zijkant, maar de pc is al meer dan een jaar oud. Dus hij mag wel open.
Maar zelfs zonder garantie kan ik ermee terug? (Als ik de bon nou maar had.)
Ik denk dat als het dit weer blijft jij op campzone ook wel een paraplu mee mag nemen voor je dure spullenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat degene wiens pc onder water heeft gestaan daar anders over denkt
ik neem nooit een plu mee naar CZquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als het dit weer blijft jij op campzone ook wel een paraplu mee mag nemen voor je dure spullen
Eens, ik ben van Ghost naar Acronis True Image overgestapt. Werkt primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Vroeger...
was norton ghost het enige goede programma van symantec.
Tegenwoordig hebben ze die ook al kut weten te maken.
Baby gecremeerdquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:24 schreef Etcetera het volgende:
sheep, ik denk niet dat je met linux moet komen aanzetten hoor
oke, wie spot de fout?
[ afbeelding ]
Wat moeten ze kosten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pssst.. kopen ? Er komen er twee beschikbaar
Hee.. shit.. daar had ik laatst nog eens een gratis key voor op laten sturen (legaal.. stond iets in de PCM ofzo).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eens, ik ben van Ghost naar Acronis True Image overgestapt. Werkt prima
Ubuntu is Linux. Daar waag ik me niet aan. Ik zou in paniek raken als ik niet meer terug kan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Simpelweg Ubuntu of Knoppix downloaden,
Geen idee of dit als lastig klinkt voor je maar dat valt wel mee.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
verASSING moet verrassing zijn.
toppersquote:
Ehm... klopt het als ik denk dat de scheiding DAMES - HEREN bij de toiletten niet echt strikt was ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom op CampZone 2007. Door de bezoekers op een gegeven moment omgedoop tot 'SwampZone' en 'Campzone aan zee'
op een gegeven moment kijk je niet meer zo nauwquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... klopt het als ik denk dat de scheiding DAMES - HEREN bij de toiletten niet echt strikt was ?
Dubieuze foto als je het zo bekijkt namelijk
Ik heb het puur over het op laten starten vanaf cd, er gebeurt dus niks op je harde schijfquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ubuntu is Linux. Daar waag ik me niet aan. Ik zou in paniek raken als ik niet meer terug kan.
Ja, lastig dus.
Als het twee vrouwen waren geweest was de foto vast wel scherp geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:41 schreef Etcetera het volgende:![]()
dit was zo prachtig
het was midden in de nacht, droog (voor de verandering) en wat doe je dan?
juist. modderworstelen
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik voor jou de bekende Lowlands foto hier nu plaatsen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als het twee vrouwen waren geweest was de foto vast wel scherp geweest.
Ehm. huh? Heb ik wat gemist ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik voor jou de bekende Lowlands foto hier nu plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:27 schreef Supersheep het volgende:
Mensen met de foksilver layout (zoals ik) hebben niks aan de spoilertags maar goed:Ach... tja... hoe zal ik het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er geen lowlands kaartjes voor kopen.
Tsk.. beetje het eten van de gastvrouw laten staan. Foeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik voel me lekker stoutpaps en mams nu op vakantie en ik heb net opgepast. Oppasmama had wel helemaal eten voor me gemaakt, ik hou alleen echt niet van witlof
Dus toen had ik honger om kwart voor twaalf
Heb een patatje gehaald en wat dvd's en zit nu in chille kelren op bed, om zo een filmpje op te zetten
Dat eten neem je natuurlijk mee naar huis zodat het lijkt of je het op hebt gegetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsk.. beetje het eten van de gastvrouw laten staan. Foei
Ik ben echt met de beste wil van de wereld er aan begonnen, heb het nog geprobeerd wat op te leuken, maar nee... Zorgvuldig weggewerkt onder wat papieren in de prullenbakquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat eten neem je natuurlijk mee naar huis zodat het lijkt of je het op hebt gegeten
Zo kan het ook. wat niet weet wat niet deerdquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben echt met de beste wil van de wereld er aan begonnen, heb het nog geprobeerd wat op te leuken, maar nee... Zorgvuldig weggewerkt onder wat papieren in de prullenbak
Precies. En ik vind witlfod (witlfod? wtfquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo kan het ook. wat niet weet wat niet deerd
Waren die pics op geenstijl vandaag van jouw woning ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om te koken!
Heb wat recepten met witlof opgeslagen en ga dat eens proberen wanneer ik weer tijd en schone vaat heb.
Waarschijnlijk omdat er geen schone vaat voorhanden was om normale koffie uit te drinken of fatsoenlijk voedsel van te etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
Nee, had ik maar zo'n mooie woning,
En die hebben toch helemaal geen vieze vaat. Pizza eet je uit de doos. En de Frappucino drink je uit het kartonnen bekertje.
Ik heb 900 gig in mijn computer zitten en dat is regelmatig volquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |