SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:27 schreef Supersheep het volgende:
Mensen met de foksilver layout (zoals ik) hebben niks aan de spoilertags maar goed:Ach... tja... hoe zal ik het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er geen lowlands kaartjes voor kopen.
Tsk.. beetje het eten van de gastvrouw laten staan. Foeiquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik voel me lekker stoutpaps en mams nu op vakantie en ik heb net opgepast. Oppasmama had wel helemaal eten voor me gemaakt, ik hou alleen echt niet van witlof
Dus toen had ik honger om kwart voor twaalf
Heb een patatje gehaald en wat dvd's en zit nu in chille kelren op bed, om zo een filmpje op te zetten
Dat eten neem je natuurlijk mee naar huis zodat het lijkt of je het op hebt gegetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsk.. beetje het eten van de gastvrouw laten staan. Foei
Ik ben echt met de beste wil van de wereld er aan begonnen, heb het nog geprobeerd wat op te leuken, maar nee... Zorgvuldig weggewerkt onder wat papieren in de prullenbakquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat eten neem je natuurlijk mee naar huis zodat het lijkt of je het op hebt gegeten
Zo kan het ook. wat niet weet wat niet deerdquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben echt met de beste wil van de wereld er aan begonnen, heb het nog geprobeerd wat op te leuken, maar nee... Zorgvuldig weggewerkt onder wat papieren in de prullenbak
Precies. En ik vind witlfod (witlfod? wtfquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo kan het ook. wat niet weet wat niet deerd
Waren die pics op geenstijl vandaag van jouw woning ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om te koken!
Heb wat recepten met witlof opgeslagen en ga dat eens proberen wanneer ik weer tijd en schone vaat heb.
Waarschijnlijk omdat er geen schone vaat voorhanden was om normale koffie uit te drinken of fatsoenlijk voedsel van te etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
Nee, had ik maar zo'n mooie woning,
En die hebben toch helemaal geen vieze vaat. Pizza eet je uit de doos. En de Frappucino drink je uit het kartonnen bekertje.
Ik heb 900 gig in mijn computer zitten en dat is regelmatig volquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Komt die 750 gig nou ook echt helemaal vol? Omdat jullie de pc volstoppen met series?
Ik heb aan een 4 gig wel genoeg. Heb er wel meer, maar dat krijg ik niet vol. Misschien als ik meer en grotere foto's maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |