Senioriteit betekent anciënniteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe woorden en termen in dit topic vandaag.
25, dan ben je afgerond 30quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke TT
Ik ben 24......... nog wel tenminste
Het is zo dom, ik heb mensen die moeilijk doen over 25 altijd uitgelachen, maar de laatste tijd overkomen me allemaal dingen waardoor ik denk: shit, ik word oud!!![]()
![]()
Jaquote:
Ik heb ook wel van die dingen dat ik denk: "Hey, gek. Nu ben ik diegene die dit en dat."quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke TT
Ik ben 24......... nog wel tenminste
Het is zo dom, ik heb mensen die moeilijk doen over 25 altijd uitgelachen, maar de laatste tijd overkomen me allemaal dingen waardoor ik denk: shit, ik word oud!!![]()
![]()
Jaaaaaaa ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel van die dingen dat ik denk: "Hey, gek. Nu ben ik diegene die dit en dat."
Dus bijvoorbeeld dat ik nu tegen wat buurjongens zeg dat ze de struiken niet moeten slopen ofzo
pas maar op, voordat je het doe je precies wat je ouders ook doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel van die dingen dat ik denk: "Hey, gek. Nu ben ik diegene die dit en dat."
Dus bijvoorbeeld dat ik nu tegen wat buurjongens zeg dat ze de struiken niet moeten slopen ofzo
Ik stoor me niet aan dat ouder worden, ik vind het echt alleen maar heel grappig dat ik nu dus aan de andere kant van het verhaal sta
Ligt eraan of je round, ceil of floor gebruiktquote:
hangt vaak van het moment op de dag afquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Verder roep ik al weken keihard dat ik nu dan toch eindelijk een kwartje zal worden, dus niks aan de hand
Jebent
zo
jong
als
je
je
voelt.....
prachtig tochquote:
Ja, dat doe ik dus al. En dat vind ik erg grappig. Want ik snap ook steeds meer waarom ouders vroeger hamerden en zeurden over denken en ik daar natuurlijk hardstikke tegen wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pas maar op, voordat je het doe je precies wat je ouders ook doen
Als je dat zegt... is het over het algemeen een teken dat je behoorlijk oud aan het worden bentquote:
Whehe dat is minder jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik ook
Vorige week nog, toen ik op de eindejaarsbarbecue van mn studie liep, als enige uit mijn jaarEn dat een paar van die eerstejaars zo schuin omkeken van "wtf, wie is dat??
"
die tekst heb ik van een collega van me die vandaag 25 is gewordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan of je round, ceil of floor gebruikt
yep, je word oudquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik heb dus laatst voor het eerst een kater gehad, terwijl ik niet bijzonder veel had gedronken
Vraag je je af.... samenloop van omstandigheden of word ik nou oud?![]()
Nou, het is geen hele moeilijke zin om zelf te bedenken hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die tekst heb ik van een collega van me die vandaag 25 is geworden
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Supersheep het volgende:
* Komt met rollator de berjaardensoos binnen
Allebei. Ik kan er nu ook minder tegen dan toen ik 16-18 was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik heb dus laatst voor het eerst een kater gehad, terwijl ik niet bijzonder veel had gedronken
Vraag je je af.... samenloop van omstandigheden of word ik nou oud?![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Supersheep het volgende:
* Komt met rollator de berjaardensoos binnen
Hoor ik daar gehuil uit de kinderhoekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
stelletje oude lijken hier![]()
Ik word alweer 20![]()
Oh, ik kon echt niet wachten tot ik tiener-af wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
stelletje oude lijken hier![]()
Ik word alweer 20![]()
quote:
quote:hellzapoppinUp (1 day ago)
one on the greatest song ever... it should be send in space along with Beethoven's 5th Symphony.
Ik ben al over tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe oud worden schapen gemiddeld dan?
Yaaaaaaaaayyyyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader komt ook in rolstoel aangereden![]()
Zo, even vreselijk decadent op de laptop in bedkon nog niet slapen, dus even een schaameloze post hier.
En als je 25 wordt... ben je een KWART EEUW!!!
Mwoah, ik moet eerlijk zeggen dat m'n 25e, 26e en 27e verjaardag niet echt bijzonder waren. Behalve dan m'n 26e een beetje, omdat dat m'n eerste verjaardag als getrouwd man wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaayyyysupermooi, een kwart eeuw meedraaien
quote:
"AKQ SC #1.451.724 waar de oude garde zich beklaagd over de jeugd van tegenwoordig"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zien jullie ons al zitten, over 30 jaar, nog steeds in de SC, en dan maar schelden op 'de jeugd van tegenwoordig' en roepen dat 'vroeger alles beter was'?![]()
![]()
Die smiley is echt heel erg vetquote:
Inderdaad, en van die hele kleine mensjes die al naar de middelbare school gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar ik me echt over kan verbazen is dat ik mijn buurkinderen al zie autorijden en zo. en dan denk ik van: wtf. jij was toch 16? wat moet jij met een auto![]()
maar die worden ook ouder natuurlijk
Ja man ik zag laatst mn oude buurmeisje lopen, echt zo'n brugklassertje alquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar ik me echt over kan verbazen is dat ik mijn buurkinderen al zie autorijden en zo. en dan denk ik van: wtf. jij was toch 16? wat moet jij met een auto![]()
maar die worden ook ouder natuurlijk
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ik kon echt niet wachten tot ik tiener-af was![]()
20 is mooi![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar je na 25 jaar posten Newbie af bent
Vraag even aan MM hoe het voeltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zien jullie ons al zitten, over 30 jaar, nog steeds in de SC, en dan maar schelden op 'de jeugd van tegenwoordig' en roepen dat 'vroeger alles beter was'?![]()
![]()
Maar ja, jij ben dan ook supersheepquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef Supersheep het volgende:
"Most sheep live over 10 years, with a maximum of 20 years."
Morgen even bellen naar het Guinness Book of Records.
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, en van die hele kleine mensjes die al naar de middelbare school gaandie blijken dan ineens geen luiers meer te dragen, maar schoolboeken
Inderdaad. Maar we blijven aardig tegen newbiesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar je na 25 jaar posten Newbie af bent
Ik zou het maar snel doen.. voor je het weet hang je er zo bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef Supersheep het volgende:
"Most sheep live over 10 years, with a maximum of 20 years."
Morgen even bellen naar het Guinness Book of Records.
als we er quotetekens omheen gooien valt het wel meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar we blijven aardig tegen newbies![]()
Trouwens, blijven we alle oude topics in de OP zetten? Dat wordt op den duur een lange lijst...
als een paarsrozeblokjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou het maar snel doen.. voor je het weet hang je er zo bij.
Welterusten. En ik ga ook zometeen afsluitenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik begin in herhaling te vallen...
ik ga maffen
Ik ben een paar jaar geleden nog een keer uit nostalgie naar de 'disco' geweest waar ik als 16-jarige kwam. Vreeeeeeeeeselijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja![]()
en dat je je met stappen gewoon oud voeltgelukkig ga ik naar een kroeg, en niet naar de discotheek
Mwoah, de telling van de topics blijft gewoon doorgaan. Misschien dan we wel een nieuwe OP maken bij 500 of bij 1000 en dan de oude topics ergens mooi bewaard blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als we er quotetekens omheen gooien valt het wel mee
is dat sowieso niet een idee? ik vind de titels altijd wel geinig
Mij roze verven en me in een blokje stoppen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou het maar snel doen.. voor je het weet hang je er zo bij.
Ja dat welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Helaas is dat voor ons al een tijdje geleden he![]()
Voor een 20-jarige ben jij al een ouwe kerel!
Mensen die nog ouder zijn dan oma en al in bed liggen horen te slapenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oma's horen pas over 500 topics hier te posten
En waarom is dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mensen die nog ouder zijn dan oma en al in bed liggen horen te slapen
Ik heb de instellingen zo gezet dat ik nog maar 1 pagina heb, bevalt veel beter!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:25 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik wil nog even dit topic naar pagina 3 zien gaan, dan kan ik pas echt met een voldaan gevoel gaan slapen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:26 schreef iamredleader het volgende:
Zou MaJo trouwens met haar mobieltje gaan Internetten tijdens haar raadsvergadering? Dan ligt ze vast in een stuip met al die fijne grappen hier
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt?
Het hart van een dooie
AHA! Daarom zijn die servers van Fok! zo overbelast!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb de instellingen zo gezet dat ik nog maar 1 pagina heb, bevalt veel beter!
Hoi MaJo!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik mag hopen van niet
Zoja: hoi MaJo
In een rebelse bui heb ik ooit de instelling op 63 gezet. Omdat niemand anders dat had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 75 posts op 1 pagina.
* iamredleader doet mee *quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
* nembrionic trekt gekke bek op mobiel schermpje
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat MaJo in een scheur ligt als ze dit straks gewoon thuis weer leest
zoals de hartchirurg zei "hier klopt iets niet"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt?
Het hart van een dooie
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat MaJo in een scheur ligt als ze dit straks gewoon thuis weer leest
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ik voel dat aan
En nu er een nieuwe oma is gearriveerd () gaat deze naar bed
Opa is laat dus die laat zichzelf er maar in
Hoezo. Ziet die er zo oud uit? Of zo jong?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal![]()
Heb gelukkig tijdens de raadsvergadering niet gechecked, dat was niet goed gegaan
Trouwens over leeftijd gesproken, hoe oud is TradeMarkie? Dat vroeg ik me na Pinkpop opeens af![]()
Haha ja die stam. Echt grappig. Helemaal geverfd en allemaal met die pijl en boog naar "duivel in de lucht" kijken en schietenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef Supersheep het volgende:
De foto van die Indianenstam in Brazilië die vorige week in het nieuws was is uitvergroot:
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet gezien, hij mij welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo. Ziet die er zo oud uit? Of zo jong?
Also, also, ALSO!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, hij mij wel
Nee omdat ik altijd dacht dat hij in de 30 was maar ging twijfelen omdat hij naar Pinkpop ging. Niet dat dat niet kan als je 30 bent
Ik snap het nietquote:
*kwartje valt*quote:
Hans Teeuwen...en dan met zwaar duits accentquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik luister nu naar Patrick Watson die op Pinkpop stond. Sommige nummers zijn mij iets te "kunstzinnig" maar er zitten lekkeren nummers bij zeg
Heel gek, ik wist nooit wie dat was. Dus op PP gezien en mijn broer zegt: ja, dat is van dat éne nummer joh. Ik kon me er niets bij voorstellen. Maar toen hoorde ik 1 noot en ik dacht: shit, ja! Ik ken trouwens 2 of 3 nummers van haar, heel bekendquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Ik luister nu Amy McDonald, dat klinkt ook wel tof
Whehehe je mag sowieso geen sex voor de wedstijdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje van mijndat ie bij mij thuis is en of ie kan blijven slapen. Nu baal ik dat ik daar niet ben
Welk nummer is dat dan? Ik zie ook allemaal mensen schrijven dat ze bekend is en een nummer 1 hit had ofzo? Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel gek, ik wist nooit wie dat was. Dus op PP gezien en mijn broer zegt: ja, dat is van dat éne nummer joh. Ik kon me er niets bij voorstellen. Maar toen hoorde ik 1 noot en ik dacht: shit, ja! Ik ken trouwens 2 of 3 nummers van haar, heel bekendOok goed inderdaad.
The Great Escape van Patrick Watson is mooi.
Is jazz dan een wedstrijd?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe je mag sowieso geen sex voor de wedstijd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje van mijndat ie bij mij thuis is en of ie kan blijven slapen. Nu baal ik dat ik daar niet ben
Nogal jaquote:
This is the life is blijkbaar nummer 1 geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:05 schreef MaJo het volgende:
Welk nummer is dat dan? Ik zie ook allemaal mensen schrijven dat ze bekend is en een nummer 1 hit had ofzo? Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Die ken je zeker.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Ik zie ook allemaal mensen schrijven dat ze bekend is en een nummer 1 hit had ofzo? Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Nee, maar wel een heel zwaar weekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is jazz dan een wedstrijd?Enne wie heeft het over sex?
![]()
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
En dat andere nummer van Amy kan ik niet vinden.
Wow ik ken het welquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
This is the life is blijkbaar nummer 1 geweest.![]()
Kende het niet, maar goed, ik luister dan ook nooit naar de radio, lees geen muziekbladen meer en kijk ook weinig tv op de crime-series na.
Vroeger kocht ik al die flutblaadjes en keek altijd naar de Top 40.
Dat is waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar wel een heel zwaar weekend
Ik, het was maar een ideetje
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow ik ken het welWist echt niet van wie het was
![]()
![]()
Eens isquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan heb je toch juist ook een beetje ontspanning nodig
![]()
En niks mis met het idee hoor
Bizar, het is echt een nummer dat ik best goed ken maar waar ik nog nooit over nagedacht heb van wie het zou kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan heb je toch juist ook een beetje ontspanning nodig
![]()
En niks mis met het idee hoor
Zie nu deze post pasquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Jemig, wat een talent. Ik ben jaloers.![]()
Ik ben met mijn gitaar nooit verder gekomen dan Een aap die geen bananen eet (zoiets).
Ze doet me trouwens wel heel erg aan iemand denken, vooral in This is the life.
Hoe bedoel je? Dat het tijdens het verloop van het nummer steeds sneller gaat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar, het is echt een nummer dat ik best goed ken maar waar ik nog nooit over nagedacht heb van wie het zou kunnen zijn
Ik heb trouwens net met een metronoom gekeken of Arcade Fire versnelt in het nummer Neighbourhood #1 (tunnels) en dat blijkt zo te zijn
Zooooo mooi
Arme Wg. Die MaJo ook, wat een manizer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef Whiteguy het volgende:
Je zou toch maagd blijven tot ons huwelijk
![]()
Ik ga mn bedje maar in. Huilend.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zou toch maagd blijven tot ons huwelijk
![]()
Ik ga mn bedje maar in. Huilend.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat het tijdens het verloop van het nummer steeds sneller gaat?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie nu deze post pas
Hehe dan ben je nooit verder gekomen dan de volgorde van de snarenEADGBE
Ik moet ook weer eens wat met gitaar gaan doenKan maar 3 nummers
Ik suggereer toch niet dat jij WG moet gaan bepotelen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]Nem suggereert allemaal rare dingen
![]()
Truste
Bepotelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik suggereer toch niet dat jij WG moet gaan bepotelen?
Ja dat is vlaamschquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bepotelen![]()
Nee jij suggereert dat ik niet braaf ben![]()
Zie je! Ging je ook gelijk kwijlen of niet?quote:
Oh dat zijn gemene SMS-jes!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
Oeh ik krijg net een smsje dat mijn bed naar mij ruikt
Stomme busstaking
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je! Ging je ook gelijk kwijlen of niet?
Verkapt kijk-mij-nou-eens-kinky-smsjes-heen-en-weer-sturenquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhik zal die erna hier maar niet reproduceren
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-nou-eens-kinky-smsjes-heen-en-weer-sturen
Wel op het VWO/Gym toch dan? Wij krijgen dat gewoon bij bio.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nou, nee. Ik kan me nog enigszins beheersen.
Ik heb het met geneeskunde trouwens nooit over die fases gehad.
Ben nu nog aan het 'studeren' (zit al urenlang met een opengeslagen booek voor mijn neus, en daar blijft het bij).
Waarom praat je steeds in de tegenwoordige tijd? Als ik je posts mag geloven zit je op muziekles en op het vwoquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel op het VWO/Gym toch dan? Wij krijgen dat gewoon bij bio.
Ja, vierde klas biologie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wel op het VWO/Gym toch dan? Wij krijgen dat gewoon bij bio.
Oh ik ben even met iets bezig dus ben hier een beetje afgeleid. Maar bij de muzieklespost had ik het wel over een flashback toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds in de tegenwoordige tijd? Als ik je posts mag geloven zit je op muziekles en op het vwo
Oh spannendquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, vierde klas biologie.
Mendeliaanse overerving ook. Dat was leuk. Erwtjes tellen en fruitvliegjes vergassen.![]()
Wat ik nu aan het doen ben is wat minder. Natrium, Kalium, water.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
Waarom praat je steeds in de tegenwoordige tijd? Als ik je posts mag geloven zit je op muziekles en op het vwo
Op zich wel, maar:quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik ben even met iets bezig dus ben hier een beetje afgeleid. Maar bij de muzieklespost had ik het wel over een flashback toch?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg een niet zo'n prettige flashback naar muziekles
Daar krijgen we de aap ook
Dat is typisch zo'n ezelsbruggetje dat eeuwing in je hoofd blijft hangen, net zoals IPMAT (Wyccie, slinger 'm erin)
Het is dat ik nem ken maar anders was dit een hele toffe theorie geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nem is helemaal niet 27, maar 17. Hij zit nog gewoon op school. Is ie hier mooi even door de mand gevallen!
Maar heb jij z'n paspoort of geboorteakte ook in handen gehad?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
Het is dat ik nem ken maar anders was dit een hele toffe theorie geweest
Weet hoe fucked up ik eruit zie als ik 17 zou zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nem is helemaal niet 27, maar 17. Hij zit nog gewoon op school. Is ie hier mooi even door de mand gevallen!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is dat ik nem ken maar anders was dit een hele toffe theorie geweest
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar heb jij z'n paspoort of geboorteakte ook in handen gehad?
Hehe p0wned!!1!EinZ!!!1quote:
spam heet zoietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh men..een megasoemp!
yupquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..moeten jullie niet slapen?
nee dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zoe ik een hele pagina vol krijgen in mijn eentje?
Ja, pa.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..moeten jullie niet slapen?
Vet tofquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik ga 3 dagen op sleehondentocht
Oi! Niks mis met Jägermeister en advocaat is zo nu en dan ook best lekker (bijvoorbeeld over ijs)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Wat wou je drinken jongen, jägermeister of een advocaatje?
Verlept? Maar ik zie eruit als 30 ofso. Dus een 17-jarige die 30 lijkt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, pa.![]()
Dat bewijst dan wel weer dat je geen 17 meer bent.
Zie je er echt zo verlept uit?!?!
Dat weet ik jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vet tof! Heb ik ook een keer gedaan in 2003, maar dat was een veel kortere tocht.
Maar hoe je het uitspreekt?quote:Alvast een paar woordjes Fins:
Menna = gaan met die banaan, honden!
Seis = Stop
Kiva hiihtopuku = leuk skipak
Ik zelf niet, maar m'n moeder vast wel. Alleen geen idee waar die nu zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
Heb je eigenlijk fotos gemaakt?
Menna en seis zijn fonetisch opgeschreven omdat ik geen idee heb hoe je die speltquote:[..]
Maar hoe je het uitspreekt?
Ik wou dat ik de mijne nog had.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet dat het iemand interesseert, maar ik heb vanavond op een Johnny Mnemonic flipperkast een score van 1 miljard 379 miljoen nog wat gehaald, genoeg voor een gratis tweede spel. In dat tweede spel nog een derde gratis spel gewonnen en in het derde spel weer een (speciale targets gehaald) maar na drie spellen had ik geen zin meer. De vierde dus voor iemand anders achtergelaten
Tijden lol gehad voor 50 cent
Rotmuggen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:28 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik kan niet slapen omdat ik gruwelijke jeuk aan mijn enkel heb![]()
Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een middenmotertje met m'n 23 geloof ik
en volgens mij is PS de jongste
en vol AKQ SC #429 Age is just a number
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
één miljoen? Zo snel posten we nu al niet meerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"AKQ SC #1.451.724 waar de oude garde zich beklaagd over de jeugd van tegenwoordig"
moet je biergisttabletten gaan slikkenquote:
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je biergisttabletten gaan slikken
goedemorgen![]()
ik heb een mailtje van m'n stagebegeleider maar ik heb geen zin om die te openen![]()
ik ben al een tijdje bezig, ben nog niet gepriktquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schijnt te helpen ja maar heeft pas na 3 maanden effect en kun je dus beter het hele jaar door slikken.
neequote:Heb je wel zin om 'm ongeopend te verwijderen?
Volgens mij is Nes jonger dan ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan Nes, dan ik, dan Yuri, volgens mij
ik moet nog steeds een cijfer krijgen voor m'n stagequote:
Heb nu pas tijd om even terug te lezen en de TT te begrijpen...quote:
thanksquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Weet een van jullie of ik het bier dat ze bij de Lidl verkopen met enig fatsoen aan mn gasten voor kan zetten?
Mn vriendenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor gasten je verwacht
Ik ook, maar het probleem bij mij is dat het weekend nog drukker gaat wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
same here
totaal gebrek aan motivatie, wil weekend
Kan ik niet gewoon bier drinken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je biergisttabletten gaan slikken
goedemorgen![]()
ik heb een mailtje van m'n stagebegeleider maar ik heb geen zin om die te openen![]()
hoe gaat je het met brouwsel eigenlijjkquote:
Ik ga volgende week beginnen. Vandaag even gist bestellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe gaat je het met brouwsel eigenlijjk
Oh, de mensen blijven nog langer weg?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga volgende week beginnen. Vandaag even gist bestellen
quote:
Ik heb één keer een TV-kaart gehad met grote hoop maar het bleef slecht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
$*)(@$*)@#&$@&@#&()$#@
Na 3 uur klooien.. nog steeds mn tv kaart niet werkend op de manier dat ik het wil. Ik geef het op. Aargh.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef Etcetera het volgende:
dat vraagt om foto's MM, we moeten zelf een oordeel vellen
Op zich werkt bijna alles goed, maar ik wil eigenlijk voor het EK nog wat zenders (zoals BBC HD en ITV HD) in hd aan de gang krijgen. En laat dat nou juist niet lukkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb één keer een TV-kaart gehad met grote hoop maar het bleef slecht.
ik doelde meer op oude en nieuwe fotoquote:
Ik ben redelijk cameraschuw, dus dat ik deze spaarzame foto heb en ook nog plaats is op zich al redelijk uniek...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doelde meer op oude en nieuwe foto
maar dit voldoet
Wat is er eng aan een slak?quote:net zo gelachener was een slak op ons raam gekropen. en m'n moeder háát slakken. ik naar buiten, maar durfde niet
die krengen voelen spongy
![]()
![]()
toen m'n vader naar buiten gesleept, en die heeft het beestje weggehaald
succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nu een (voor mij) belangrijk sollicitatiegesprek. Duim voor me aub
dat je rimpelloos bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben redelijk cameraschuw, dus dat ik deze spaarzame foto heb en ook nog plaats is op zich al redelijk uniek...
Maar welk oordeel vel je op basis van deze foto
ze voelen sponzig aanquote:Wat is er eng aan een slak?
Mijn buurvrouw loopt altijd hard gillend, bijna kokhalzend, weg als ze een slak ziet en ik begrijp daar werkelijk niets van...
Deze foto is 2 jaar oud, maar toen was ik ook al een veertiger...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:38 schreef Etcetera het volgende:
dat je rimpelloos benten ik ga er een beetje vanuit dat het een niet al te oude foto is
Ooit een zeekomkommer gevoeld/aangeraakt?quote:ze voelen sponzig aanverder heb ik er niet zoveel moeite mee, m'n moeder kan er niet eens naar kijken
Ik duim al jaren niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nu een (voor mij) belangrijk sollicitatiegesprek. Duim voor me aub
PS wel, dan heb je duimelottequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik duim al jaren niet meer
Ik heb het nooit gedaan volgens mij
Zeekomkommers zijn bah!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik later je nog een andere foto laten zien...
Waar was de sollicitatie voor?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het collectief duimen werkte voor Soepmies huis. Ik hoor het maandag pas en ik hoop op een beetje van die AKQ-Team power
Je gelooft het nooit maar gisteren nog geluisterd!quote:
Dat vroeg ik me ook net afquote:
Handenvoetenmeisje bij Soapquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af
Ik wil best wel even duimen.
dat komt mij om 1 of andere reden heeeeel erg bekend voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Handenvoetenmeisje bij Soap
Een soort stadse thermen ofzo. Sfeer is superrelaxed en het is mooi daar!
Van dat nummer wordt ik nou blij etc
Van deze word ik tegenwoordig ook heel vrolijk:
Hey beestje!quote:
vertelquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:06 schreef Soempie het volgende:
Ben weer in Groningen.![]()
Heb geen gekke acties gehad dit weekend.Sven wel.
Het begin is ENORM geripped van een jaren 80 nummer. Ik geloof niet dat het een volle cover is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat komt mij om 1 of andere reden heeeeel erg bekend voor
Soempie!
Ze draaien het bij heel veel promo's op tvquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat komt mij om 1 of andere reden heeeeel erg bekend voor
Soempie!
quote:
ik las hondenvoetenmeisjequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Handenvoetenmeisje bij Soap
Een soort stadse thermen ofzo. Sfeer is superrelaxed en het is mooi daar!
het gaat mij meer om dat 'we love this ... woho' stukjequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het begin is ENORM geripped van een jaren 80 nummer. Ik geloof niet dat het een volle cover is.
hmm misschien daar wel van danquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze draaien het bij heel veel promo's op tv
Nouquote:
Bustedquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
NouWe waren zondag 's morgens de aanhanger aan het inladen. Sven staat in de aanhanger en wil mij wat vragen: 'poepie.....'. Hij draait zich om en verwacht mij te zien, maar daar stond m'n ex-schoonmoeder dus. Ik was nog boven.
![]()
![]()
Oja ook een mooie. Bij de verhuizing van Sven kwam ik in het busje 3 oude muismatten tegen.Ik mopperen dat we hadden afgesproken dingen uit te zoeken en troep niet mee te nemen.
![]()
Dag later staat Sven dozen van mij in de wagen te laden. Een doosje met een losse deksel wilde hij op z'n zijkant tussen twee andere dozen zetten. Ging niet en vervolgens valt de hele inhoud in de wagen. Sven pakt het op: 'Onbeschreven kerstkaarten? Jij hebt kerstkaarten ingepakt!'![]()
![]()
auquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
NouWe waren zondag 's morgens de aanhanger aan het inladen. Sven staat in de aanhanger en wil mij wat vragen: 'poepie.....'. Hij draait zich om en verwacht mij te zien, maar daar stond m'n ex-schoonmoeder dus. Ik was nog boven.
![]()
![]()
tsssquote:Oja ook een mooie. Bij de verhuizing van Sven kwam ik in het busje 3 oude muismatten tegen.Ik mopperen dat we hadden afgesproken dingen uit te zoeken en troep niet mee te nemen.
![]()
Dag later staat Sven dozen van mij in de wagen te laden. Een doosje met een losse deksel wilde hij op z'n zijkant tussen twee andere dozen zetten. Ging niet en vervolgens valt de hele inhoud in de wagen. Sven pakt het op: 'Onbeschreven kerstkaarten? Jij hebt kerstkaarten ingepakt!'![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Dag voor de verhuizing liepen we door het park. Sven: 'moet je zien wat een grote eenden!'
'Lieverd, dat zijn ganzen'![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Dag voor de verhuizing liepen we door het park. Sven: 'moet je zien wat een grote eenden!'
Remedie:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
tssskerstkaarten zijn handig, hoef je niet elk jaar nieuwe te kopen want die krengen zijn duur. Muismatten heb je maar 1 of 2 van nodig
Whahaquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Ik voorspel:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel een vervolg:
Moet je zien van een grote ganzen!
- dat zijn zwanen lieverd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel een vervolg:
Moet je zien van een grote ganzen!
- dat zijn zwanen lieverd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'Kijk, wat een grote gans...'
'Dank je lieverd, dat ben ik...'
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'Kijk, wat een grote gans...'
'Dank je lieverd, dat ben ik...'
Pfoe... toch nog BBC HD aan de gang gekregen. Laat dat EK maar beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
au
[..]
tssskerstkaarten zijn handig, hoef je niet elk jaar nieuwe te kopen want die krengen zijn duur. Muismatten heb je maar 1 of 2 0 van nodig
hmmm ik hou er niet van als m'n muis 'wegloopt' op het beeldscherm, wat nogal eens wil gebeuren bij reflecterende oppervlaktesquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe... toch nog BBC HD aan de gang gekregen. Laat dat EK maar beginnen.
Waar moet je voor leren?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan me er echt niet toe zetten te gaan leren![]()
![]()
Proefwerkweek. Morgen behoorlijk groot pw geschiedenis en alleen nog maar de titel van het eerste hoofdstuk gelezen (De zieke man van europa)quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar moet je voor leren?
Ik heb ook geen zin, alleen heb ik wel een stok achter de deur: om 10 uur komt de eigenaar van deze computer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |