quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Dag voor de verhuizing liepen we door het park. Sven: 'moet je zien wat een grote eenden!'
'Lieverd, dat zijn ganzen'![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Dag voor de verhuizing liepen we door het park. Sven: 'moet je zien wat een grote eenden!'
Remedie:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
tssskerstkaarten zijn handig, hoef je niet elk jaar nieuwe te kopen want die krengen zijn duur. Muismatten heb je maar 1 of 2 van nodig
Whahaquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Ik voorspel:quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel een vervolg:
Moet je zien van een grote ganzen!
- dat zijn zwanen lieverd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voorspel een vervolg:
Moet je zien van een grote ganzen!
- dat zijn zwanen lieverd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'Kijk, wat een grote gans...'
'Dank je lieverd, dat ben ik...'
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'Kijk, wat een grote gans...'
'Dank je lieverd, dat ben ik...'
Pfoe... toch nog BBC HD aan de gang gekregen. Laat dat EK maar beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
au
[..]
tssskerstkaarten zijn handig, hoef je niet elk jaar nieuwe te kopen want die krengen zijn duur. Muismatten heb je maar 1 of 2 0 van nodig
hmmm ik hou er niet van als m'n muis 'wegloopt' op het beeldscherm, wat nogal eens wil gebeuren bij reflecterende oppervlaktesquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe... toch nog BBC HD aan de gang gekregen. Laat dat EK maar beginnen.
Waar moet je voor leren?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan me er echt niet toe zetten te gaan leren![]()
![]()
Proefwerkweek. Morgen behoorlijk groot pw geschiedenis en alleen nog maar de titel van het eerste hoofdstuk gelezen (De zieke man van europa)quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar moet je voor leren?
Ik heb ook geen zin, alleen heb ik wel een stok achter de deur: om 10 uur komt de eigenaar van deze computer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |