* wakker is*quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
ThanksNope nog niet gesproken, ben meteen weer superdruk
Aftellen... nog 14 minutenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:24 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat Sven me morgen uit bed belt met het nieuws.Hij gaat gelijk bellen om 9 uur.
Ook van mij gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]Tevens gefeliciteerd DaviniaHR met je verjaardag
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aftellen... nog 14 minuten
Ik duim voor jullie!
Uiteraardquote:
Gaat me niet lukken, heb het weer gierend druk. Maar als jullie me graag live willen zien, ikben van 7 tot 12 in de Baliequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* wakker is*
wel bellen vandaag
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef MaJo het volgende:
Gaat me niet lukken, heb het weer gierend druk. Maar als jullie me graag live willen zien, ikben van 7 tot 12 in de Balie
Ik neem vanmiddag de beslissing of ik wel of niet naar de Balie afzak vanavond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken, heb het weer gierend druk. Maar als jullie me graag live willen zien, ikben van 7 tot 12 in de Balie
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef MaJo het volgende:
Soemp, gaan jullie dan toch huren in plaats van kopen?
Ik heb 1 sms gehadquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slecht excuus. Ze probeert jou al een hele tijd te bereiken. En je hebt nog een openstaande afspraak om een keer film te komen kijken, je wilde een keertje met je moeder samen een zaterdagochtend langskomen...
Ik hou niet van ijs met stukkenquote:
Kijk maar even, je kunt altijd ook even langskomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem vanmiddag de beslissing of ik wel of niet naar de Balie afzak vanavond.
Mw. MM is flink ziek, dus dat kan een reden van niet komen zijn...
Oh dat is wel leukquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Deze woning heeft een tuintje.En een afschuwelijke keuken.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk maar even, je kunt altijd ook even langskomen
dan ligt het aan jou en niet aan B&Jquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou niet van ijs met stukkenSowieso niet van ijs want dat doet pijn aan mijn kiezen. Maar deze discussie hebben we een paar weken geleden ook gevoerd
Ik bedoel gewoon dat je ook eventjes langs kunt komen in plaats van heel langquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit antwoord begrijp ik niet, met name het woordje 'ook'...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb 1 sms gehadEn ik wil echt snel langskomen binnenkort maar op dit moment is het gekkenhuis. Werken, studeren (binnenkort 2 tentamens waaronder een her die ik moet halen), 3voor12 en de rest van mijn vrije tijd gaat in Jazz by Duurstede zitten. Ik ben al 2 weken niet thuis geweest wegens drukte. Dus noem het een excuus maar ik heb gewoon echt geen tijd
Aha...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je ook eventjes langs kunt komen in plaats van heel langDus ook als in dat er ook andere opties bestaan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ed_op_instorten.html
wow... dat zou er ook nog eens bij kunnen komen zeg...
Ik heb het laatst voor het eerst gehadquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb hebben ze nooit een reden nodig.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen allemaal duimen.Sven en ik hebben besloten om op een woning 'ja' te zeggen, maar er is waarschijnlijk nog een ander persoon.
wat is er gebeurd met: "Voor huren zijn hele lange lijsten, dus we gaan maar kopen?"quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een huurhuis en de prijs staat vast.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ze willen dat wij in het huisje gaan.Verhuurder wil wel graag dat we in juni gaan. Dan hoeven we maar de helft huur te betalen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze willen dat wij in het huisje gaan.Verhuurder wil wel graag dat we in juni gaan. Dan hoeven we maar de helft huur te betalen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat via een makelaar. Dus niet via lange wachtlijsten bij de woningbouw.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef B.ertha het volgende:
wat is er gebeurd met: "Voor huren zijn hele lange lijsten, dus we gaan maar kopen?"
Ah zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat via een makelaar. Dus niet via lange wachtlijsten bij de woningbouw.
het belangrijkst is dat het groot genoeg is. Een tuintjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef MaJo het volgende:
Feli soemp![]()
Is het een mooi huisje? (behalve de lelijke keuken
)
En Sheep?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat ook best willenAl zou ik ook zenuwachtig zijn..
Alleen bij de woningbouw, maar daar heb je sowieso niet zomaar iets. Verder niks concreetsquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En Sheep?Staan jullie al ingeschreven?
Kindjes. We zijn zelf nog veel te kinds.quote:
jullie gaan net zulke rare kinderen krijgen als Pitt en ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kindjes. We zijn zelf nog veel te kinds.![]()
En je weet het hè, jullie zijn eerst aan de beurt.
Nu je het er toch over hebtquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef MaJo het volgende:
en de rest van mijn vrije tijd gaat in Jazz by Duurstede zitten.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Soempie het volgende:
En je weet het hè, jullie zijn eerst aan de beurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaa, dat klopt welquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs al een kamer voorquote:En je weet het hè, jullie zijn eerst aan de beurt.
Je gaat niet afzeggen hequote:
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jullie gaan net zulke rare kinderen krijgen als Pitt en ik
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
rustig aan, we genieten op dit moment enorm van alle vrijheid die we als DINK's hebben. Weet je wat een DINK wordt na verloop van tijd?
Een SITCOMNo way...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DINKies rule...![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
rustig aan, we genieten op dit moment enorm van alle vrijheid die we als DINK's hebben. Weet je wat een DINK wordt na verloop van tijd?
Een SITCOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
Helegaar niet. Ik bedoelde juist dat ik op informatie zit te wachtenquote:
omdat jullie net zo gek zijn als wij zijnquote:
Dat scheeuwd om foto'squote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Deze woning heeft een tuintje.En een afschuwelijke keuken.
Wij gaan ook misvormde kinderen krijgen, kreeg ik gisteren te horen. ik ben A negatief en Sheep is geloof ik positiefquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat jullie net zo gek zijn als wij zijnen Pitt en ik roepen al een hele tijd dat wij kutkinderen gaan krijgen
Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij gaan ook misvormde kinderen krijgen, kreeg ik gisteren te horen. ik ben A negatief en Sheep is positiefEn dat gaat niet samen..
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderen
Dat wordt gewoon blond, donker of donkerblondquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om het haar van de kinderen
Wij krijgen geen kutkinderen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat jullie net zo gek zijn als wij zijnen Pitt en ik roepen al een hele tijd dat wij kutkinderen gaan krijgen
Die keuken is inderdaad echt jammer. Ouderwets ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben de benedenverdieping met tuin.
ooooh jawelquote:
Ik heb echt een hekel aan donkere kleuren. Word er altijd een beetje sippig van.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die keuken is inderdaad echt jammer. Ouderwets ook
Met tuin is fijn
Ik stuur je zo even een emailquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Ik bedoelde juist dat ik op informatie zit te wachten
We kunnen anders ook behoorlijk lui zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ooooh jawelheel druk, stuiterend, altijd actief en heel erg ondeugend
Ik ook, ik hou van licht en strak en dan met niet-strakke details, zeg maarquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan donkere kleuren. Word er altijd een beetje sippig van.Maar behalve 1 muur in de kamer (baksteen) is de rest lekker licht.
Dat bedoel ik. Van die hele stevige die geschoren moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
We kunnen anders ook behoorlijk lui zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan donkere kleuren. Word er altijd een beetje sippig van.Maar behalve 1 muur in de kamer (baksteen) is de rest lekker licht.
Nee joh, gewoon lekker afroquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Van die hele stevige die geschoren moeten worden
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Van die hele stevige die geschoren moeten worden
geloof me, dan ga je liever voor scherenquote:
Opzich wel handig inderdaad. Hoef je nooit dekentjes te kopen. Scheelt weer in de kostprijsquote:
quote:
Baby-schaap-Bertha gaat zich aanmelden voor de middelbare school.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
Kindje van B en Sheep komt op verjaardagspartijtje.
Moeder vraagt: "Lust jij ook pannekoeken?"
-"Baaaah"
Ja zo gaat dat niet natuurlijk
En de naamgeving is natuurlijk ook een rampquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
Kindje van B en Sheep komt op verjaardagspartijtje.
Moeder vraagt: "Lust jij ook pannekoeken?"
-"Baaaah"
Ja zo gaat dat niet natuurlijk
Een ooitje wordt natuurlijk Dolly en een ram wordt natuurlijk Karel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En de naamgeving is natuurlijk ook een ramp
Heb ik niks meer te zeggen dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ooitje wordt natuurlijk Dolly en een ram wordt natuurlijk Karel.
Dan denk ik eerder aan Bartquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht aan Bertwant dat baaaaaaaaht zo mooi
Een ram Kraak noemen vind ik eigenlijk leukerquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ooitje wordt natuurlijk Dolly en een ram wordt natuurlijk Karel.
Dankjewel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef sir_dalord het volgende:
gefeliciteerd soemp
komt het toch nog goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |