quote:Op woensdag 30 april 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
ER IS ER 1 JARIG, HOERA HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ZIJ!!!!!!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ELIZABETHR!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja, en Bea; veel plezier op je feestje vandaag
Trustequote:Op woensdag 30 april 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat staat helegaar niet in de OP
Nou, bij deze dan: ER, gefeliciteerd
Ik ga naar bed
quote:Op woensdag 30 april 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
ER IS ER 1 JARIG, HOERA HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ZIJ!!!!!!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ELIZABETHR!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja, en Bea; veel plezier op je feestje vandaag
Dat is nog niks. Ik werd om kwart over 6 m'n bed al uitgestuiterd.quote:
Lekker danquote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Ik werd om kwart over 6 m'n bed al uitgestuiterd.
quote:Op woensdag 30 april 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Wat lief!! Dankjewel lieve Cobra!!! Iedereen ligt hier al in bed, vermoeiende dag gehad met visite uit Nederland enzo. Dus ehhhh, ik zit nog effe na te genieten met een wijntje nu. En morgenvroeg word ik verwend met een ontbijtje op bed enzo.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben uitgeslenterd voor vandaag, ben bekaf..
Heb IARL en Tinuviel (meen ik...) ontmoet die goede zaken deden, naar eigen zeggen...
Heb zelf de CD-voorraad nog wat meer op peil gebracht, verder niet veel gevonden eigenlijk.
Gelukkig staat diequote:Op woensdag 30 april 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd
taart!
* insert grap over 50 cent *quote:Op woensdag 30 april 2008 16:46 schreef Etcetera het volgende:
ook uitgeslenterd hier
heb nog een 'Oldtimers-drop' blikje gekocht voor m'n ouders want die hebben vaak van die drop
20 centinsert grap: ga er op stampen. m'n blikje wat doe je! ik heb 'm ja gekocht
Skeelers nog verkocht?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het was erg leuk je te hebben ontmoet, en ook mrs. MM, en inderdaad, dat was Tinuviel
![]()
Eindstand is EUR 41,00 geworden, niet gek als je nagaat dat we pas rond half tien aankwamen en rond half twee genoeg hadden gehad
Helaas, er ligt nu in de kelder nog 1 setje skeelers. Hoezo, wil je gaan skeeleren? Voor 20 euro zijn ze van jouquote:Op woensdag 30 april 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Skeelers nog verkocht?
Niet mijn maat...quote:Op woensdag 30 april 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, er ligt nu in de kelder nog 1 setje skeelers. Hoezo, wil je gaan skeeleren? Voor 20 euro zijn ze van jou
ik heb 'm niemand zien uithalen iigquote:Op woensdag 30 april 2008 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* insert grap over 50 cent *
ik vraag me serieus af hoe vaak die grap dit jaar is uitgehaald
Straks ligt de helft van alle goed bedoelde rotzooi sowieso aan puin op de stoeprand...quote:Op woensdag 30 april 2008 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 'm niemand zien uithalen iig
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben uitgeslenterd voor vandaag, ben bekaf..
Heb IARL en Tinuviel (meen ik...) ontmoet die goede zaken deden, naar eigen zeggen...
Heb zelf de CD-voorraad nog wat meer op peil gebracht, verder niet veel gevonden eigenlijk.
En ER in Eire, happy birthday!
MM kan niet eens lopen de komende tijd, laat staan skeelerenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, er ligt nu in de kelder nog 1 setje skeelers. Hoezo, wil je gaan skeeleren? Voor 20 euro zijn ze van jou
"Wil je mijn tourbus zien?" wordt dé versiertruuk van 2008quote:Op woensdag 30 april 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:Ik leef nog
Maar nauwelijks
Maandag mijn WAS bandlid weer gezien en het was echt
Heb de tourbus van binnen gezien
Alleen niet zo boeiend als verwacht
Daarna met hem de kroeg ingedoken en om 3 uur moest ie weer weg
Maar ik ga hem volgende week zien als ze in Engeland optreden
![]()
Daarna doorgegaan naar Paradiso, kwam om half 7 thuisGisteravond weer de stad ingeweest, om 5 uur weer thuis. En vanmiddag nog over de vrijmarkt gelopen en nu ga ik weer stappen
![]()
Ik heb Tinuviel nog nooit eerder gesproken en/of gezien, dus was niet 100% zeker v.w.b. haar nickname...quote:
Ho...quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MM kan niet eens lopen de komende tijd, laat staan skeeleren
quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Tinuviel nog nooit eerder gesproken en/of gezien, dus was niet 100% zeker v.w.b. haar nickname...
[..]
Nu al trappen? Dat gaat goedquote:Ho...![]()
Ik loop nu volledig zonder krukken en kan zelfs al weer trappen lopen.
Skeeleren doe ik sowieso niet, ook al ben ik 100% fit en heb ik de conditie van een paard...
Maar daar hebben IARL en ik het gisteren al over gehad.
quote:Ik ga vandaag weer met CD's lopen kloten, kan nu dus ook weer bij mijn andere PC's dus het rippen gaat full speed ahead...
wil je een eerlijk antwoord...quote:Op woensdag 30 april 2008 18:55 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, nog een nieuwe aanwinst (letterlijk nieuw, niet van de vrijmarkt gehaald)
[ afbeelding ]
me likewas ook nog eens de laatste die ze hadden
Ik gebruik gewoon Winamp...quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM, welk programma gebruik je om te rippen? Ik ben nog op zoek naar een goeie.
Ik wilde het eerst niet zeggen, maar als er ook nog een doodskop aan de voorkant boven de klep zou zitten...quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord...
ik vind deze pet niet zo mooi
dat magquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord...
ik vind deze pet niet zo mooi
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst niet zeggen, maar als er ook nog een doodskop aan de voorkant boven de klep zou zitten...
Hehe dat is wel een mooie jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Wil je mijn tourbus zien?" wordt dé versiertruuk van 2008
Maarre maarre, je gaat naar Engeland? Vliegen?
Zo zie je maar, liefde overwint alles
Dank jequote:
Die DJ jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Nesle, in je FoBo heb je David Guetta genoemd...
Bedoel je die DJ
ik vind zijn muziek gewoon vreselijk lekker, daaromquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Pourquoi David Guetta?
Hij is de reden dat we een paar jaar geleden vroegtijdig Sensation verlaten hebben, vond hem verschrikkelijk draaien...
Als live-DJ is het in ieder geval helemaal niets en van mij heb je dus geen last v.w.b. adoratie van David...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:10 schreef Nesle het volgende:
[..]
ik vind zijn muziek gewoon vreselijk lekker, daarom
kan er echt goed op losgaan, alleen jammer dat hij nu opeens door de halve massa wordt ge-addoreerd omdat zijn liedje 'delirious' het goed doet. zijn andere nummers zijn veel toffer!
U studeert of doet een poging daartoe?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
Ben het een beetje erg zat. Het laatste onderdeel ging tergend langzaam.
Ik had vanmorgen nog veel zin om het onderdeel medicatie uit te werken, maar nu niet meer.
En ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat ik vanmorgen heb samengevat ben ik nu al vergeten. Laat ik het over de vorige dagen maar niet hebben.
Kijk, dat is nog eens invulling geven aan de 'Dag van de Arbeid'...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:06 schreef iamredleader het volgende:
Zo, m'n handen zijn nog steeds aan het trillen van anderhalf uur lang boren en hamer+schroeverdraaier-meppen. Er moest een stopcontact opnieuw worden aangelegd, en dat ging niet van harte... rotmuur![]()
Maar k heb hem een lesje geleerd... van wel 5 centimeter diep en een diameter van zeker 10.![]()
In de tussentijd heeft m'n liefste schattebout een nieuwe wc-bril gemonteerd![]()
Nieuwe inbouwdoos zit in de muur, cementspul eromheen gedaan, 24 uur drogen en dus morgenmiddag laat kan ik eventueel gaan schilderen.![]()
Tinuviel heeft een stapel hout in de beits gezet, en zij gaat daar morgen mee verder. Ik moet helaas werkenmaar m'n schattebout komt me ophalen van werk!
![]()
Zo, nu nog wat opruimen, en dan eten
Ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef MadMaster het volgende:
U studeert of doet een poging daartoe?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga uit eten, mijn papa is vandaag 60 geworden
Blijft een mooi nummerquote:
Nee nog niet mee gespammed. Zit even naar het Ane Brun concert op Paradiso te luisteren. Dus ga zo even zoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erZit Madrugada te luisteren
Heb ik je trouwens al eens gespamd met Death Cab for Cutie? Dat vind je ook leuk denk ik
Check dan vooral deze twee:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog niet mee gespammed. Zit even naar het Ane Brun concert op Paradiso te luisteren. Dus ga zo even zoeken
Wat zijn nu trouwens je favoriete nummers? Ik weet dat er niet altijd titels bij staan maar een stukje lyric doet het ook goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erZit Madrugada te luisteren
Heb ik je trouwens al eens gespamd met Death Cab for Cutie? Dat vind je ook leuk denk ik
Even checken hoor. Zit nu op de myspace te luisteren naar I will posses your heart en dat klinkt wel lekker alvastquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check dan vooral deze twee:
(een van de mooiste nummers OOIT![]()
![]()
)
(heel zielig nummer maar zo mooi)
Wow die heb ik nog steeds niet gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even checken hoor. Zit nu op de myspace te luisteren naar I will posses your heart en dat klinkt wel lekker alvast
Ja is echt lekker hoor vind ik. Beetje dance-achtig dus totaal anders dan de 2 nummers die jij net stuurde. Die zijn trouwens ook enorm relax. Heerlijk om in de trein te draaien terwijl het landschap langsraastquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow die heb ik nog steeds niet gehoordIs hun nieuwste nummer. Ga het gelijk checken
Okay..het is officieel: je mag morgen meequote:Enne trouwens: Electric is echt zoooo mooi![]()
Ben hem nu aan het luisteren en klinkt weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja is echt lekker hoor vind ik. Beetje dance-achtig dus totaal anders dan de 2 nummers die jij net stuurde. Die zijn trouwens ook enorm relax. Heerlijk om in de trein te draaien terwijl het landschap langsraast
Joecheiquote:Okay..het is officieel: je mag morgen mee
Electric staat voor mij op nummer 1 of 2 voor mooiste nummers ooit. De emotie die erin zit
This old house(mondharmonica) is ook erg lekker
En Majesty van Live at Trafalmador(maar die heb jij niet) is ook enorm goed.
I will follow you is ook echt prachtigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
"I will follow you into the dark" vind ik trouwens beter dan A lack of color. Erg relax
Die ga ik even luisteren en dan naar bedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het luisteren en klinkt weer goedHet leuke van DCFC is dat ze allerlei verschillende stijlen hebben. Die twee die ik stuurde zijn echt lieve liedjes, zo mooi
Heel anders is weer Soul Meets Body, heel vrolijk
Titels and Registration is ook uptempo en heel cool. Daarnaast raad ik nog Summer Skin aan
[..]
Ja de nieuwe CD is nog even wennen voor mij. Ze stonden vandaag op Dauwpop maar ik heb nog geen reviews gezien helaas. Ik ben echt beniewd.quote:JoecheiHeb Majesty gechecked op youtube en klinkt ook heel vet
Inderdaad wel heel anders dan de nieuwe cd, maar die vind ik ook vet
Oh ik heb de clip niet gekeken. Dat leidt vaak teveel afquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
I will follow you is ook echt prachtigIs ook een close tie tussen die twee hoor
Dat is trouwens de enige clip waarbij ik ooit gehuild heb
quote:En A Lack of Color is gewoonHeel simpel eigenlijk, maar zo mooi. Vooral als ik er tweede stem bij zing
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als je Death Cab leuk vindt dan raad ik je aan om een kaartje te kopen voor 10 juli in Paradiso. Ze komen voor het eerst in 2 jaar naar Nederland en ze doen nederland niet vaak aan. Dus voordat je weer spijt krijgt
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik even luisteren en dan naar bed
Kan me voorstellen, het is wel heel anders dan hun oudere nummers. Ik ken het natuurlijk andersomquote:Ja de nieuwe CD is nog even wennen voor mij. Ze stonden vandaag op Dauwpop maar ik heb nog geen reviews gezien helaas. Ik ben echt beniewd.
Om het even gemakkelijk te maken gooi ik morgen alles van Madrugada even op CD(mp3). Dat scheelt een hoop gedoe
hehe ik luister vaak ook alleen zonder te kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik heb de clip niet gekeken. Dat leidt vaak teveel af
Hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik had het tourschema al bekeken op MySpace. Eerst even kijken of ik de rest ook goed vind
Ja maar ik zie dus ook nog paralellen tussen opa's en kleinkinderen etc. (Net even de clip gekeken). Er zit volgens mij nog meer "onder".quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
hehe ik luister vaak ook alleen zonder te kijkenMaar van mijn favo bands ken ik de clip wel
En deze is echt zo zielig. 2 verliefde konijntjes waarvan er 1 dood gaat
Het zijn inderdaad twee verhalenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dus ook nog paralellen tussen opa's en kleinkinderen etc. (Net even de clip gekeken). Er zit volgens mij nog meer "onder".
Soul Meets Body en Titels and Registration vind ik dan weer niet zo maar What Sarah Said weer wel. Summer Skin klinkt ook wel primaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het luisteren en klinkt weer goedHet leuke van DCFC is dat ze allerlei verschillende stijlen hebben. Die twee die ik stuurde zijn echt lieve liedjes, zo mooi
Heel anders is weer Soul Meets Body, heel vrolijk
Titels and Registration is ook uptempo en heel cool. Daarnaast raad ik nog Summer Skin aan
Ja dat is wel de strekking volgens mij. En het is goed getekend vind ik om het over te brengenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad twee verhalenWat ze volgens mij bedoelen is dat je uiteindelijk altijd weer samenkomt (in de hemel ofzo), dat zie je ook aan het eind als de twee konijntjes weer samen zijn. Bovendien verklaart het de titel. Maar wel zielig
Lijkt me een goed plan(dat is dus een ja, doe maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
HahaLaat maar even weten of je meewil, dan koop ik een kaartje voor je. Zie namelijk dat het even duur is als Madrugada
Ah de wat langzamere nummers dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soul Meets Body en Titels and Registration vind ik dan weer niet zo maar What Sarah Said weer wel. Summer Skin klinkt ook wel prima
Ja die is ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan(dat is dus een ja, doe maar)
"Someday you will be loved" klinkt ook
Yupquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
"Your heart is an empty room" klinkt vooralsnog ook prima
Morgen even wat meer opzoeken.
Heb je de kaartjes nog in de mail gehad?
Ja de deuren staat niet ver bij elkaar vandaag maar het zou toch even schrikken zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupHeb ze meteen uitgeprint en in mijn tas gedaan, anders vergeet ik het
Trouwens een kleine correctie: zie dat DCFC in de Melkweg is in plaats van Paradiso. Ik zeg het maar even voor je tegen die tijd in een shock raakt
Nu echt tukken
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, die ene Nederlander die vandaag gaat werken wenst iedereen een goede morgen toe
![]()
![]()
ik mis hier toch dequote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Werd vanmorgen om 7.30 uur wakker gebeld.
Vriend (voormalig roadcrew van o.a Radiohead, Jack Johnson en Matchbook Romance en die ik in oktober/november ga zoeken in de USA) komt a.s. maandag vanuit de USA over naar Amsterdam om hier een weekje met wat ex-bandleden van Matchbook Romance te chillen.
Hij is één van de beste tapers van de USA (hij zat altijd dicht bij het vuur en heeft ook in Amsterdam vele concerten getaped...) en ik ga met hem volgende week zondag naar Roger Waters in Landgraaf.![]()
![]()
MaJo is du niet de enige die een date heeft met iemand uit de muziek-scene volgende week...
Zo'n date is het dan ook niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mis hier toch deals het over de betreffende persoon gaat
Als je eenmaal bij het tentamen zit herken je vast wel een hoop en komt het vaak weer boven. Succes wyc.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
En ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat ik vanmorgen heb samengevat ben ik nu al vergeten. Laat ik het over de vorige dagen maar niet hebben.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check dan vooral deze twee:
(een van de mooiste nummers OOIT![]()
![]()
)
(heel zielig nummer maar zo mooi)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een bod aan het doen op een appartementje.
* nembrionic roept iets met gras en niet groeienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een bod aan het doen op een appartementje.
* iamredleader roept iets over grasmaaiers en lekker weerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
* nembrionic roept iets met gras en niet groeien
* nembrionic roept iets met bier en tietenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader roept iets over grasmaaiers en lekker weer![]()
* iamredleader doetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
* nembrionic roept iets met bier en tieten
Bij jou thuis?quote:
Dat lijkt me lekker wonenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo maar eens op pad.
Giga USB stick kopen (wel handig bij het overzetten van MP3's van de Mac naar de PC) en dan naar de Veluwe waar vrienden een nieuw huis gekocht hebben in de bossen.
Omdat er bier en een Heidi met tieten op staat. Compleet bedekt nog welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
plaatje doet het niet op werk, ben benieuwd waarom...
gemütlichquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat er bier en een Heidi met tieten op staat. Compleet bedekt nog wel
Het is niet die klassieke versie trouwens.
Nou, ik wordt over een half uur opgehaald van werk door m'n lieverdje, en dan zal ik thuis eens kijken naar dat plaatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat er bier en een Heidi met tieten op staat. Compleet bedekt nog wel
Het is niet die klassieke versie trouwens.
Thuis zitten en tv kijken.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja leren is oko een goede bezigheid
En dat kun je beter nu doen want vanaf het weekend wordt het mooi weer.
Ja, dat wilde ik in Groningen ook al, maar dat is er nooit meer van gekomen.quote:
Niet zeuren, ik moest een tentamen maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, die ene Nederlander die vandaag gaat werken wenst iedereen een goede morgen toe
![]()
![]()
Uiteindelijk gisternacht en vanochtend nog redelijk veel kunnen stampen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:23 schreef Soempie het volgende:
Als je eenmaal bij het tentamen zit herken je vast wel een hoop en komt het vaak weer boven. Succes wyc.
ja, ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moest een tentamen maken.![]()
[..]
quote:
wel mooi dat Niek weer drinktquote:De giraffe of giraf (Giraffa camelopardalis) is een opvallend zoogdier, met een zeer lange nek en lange en slanke poten. Het is het hoogste dier ter wereld: een volwassen giraffe kan een hoogte van rond de vijf meter bereiken. De giraffe is nauw verwant aan de okapi. Samen vormen ze de familie Giraffidae.
quote:
Ja toch, niet "tan"?quote:
oh dolfinarium leek ons juist wel tofquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dolfinarium ben ik 3 keer geweest en daar ben je echt snel uitgekeken.![]()
Tip: Apenheul.
Oyquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
Het leukst daar vond ik de grote glijbaan.quote:
Hehe tofquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Werd vanmorgen om 7.30 uur wakker gebeld.
Vriend (voormalig roadcrew van o.a Radiohead, Jack Johnson en Matchbook Romance en die ik in oktober/november ga zoeken in de USA) komt a.s. maandag vanuit de USA over naar Amsterdam om hier een weekje met wat ex-bandleden van Matchbook Romance te chillen.
Hij is één van de beste tapers van de USA (hij zat altijd dicht bij het vuur en heeft ook in Amsterdam vele concerten getaped...) en ik ga met hem volgende week zondag naar Roger Waters in Landgraaf.![]()
![]()
MaJo is du niet de enige die een date heeft met iemand uit de muziek-scene volgende week...
Gratis entree en gratis drank? Dan ben ik van de partijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
OyWas om 9 uur al aan het werk
Vreemde gewaarwording wel dat mijn werkdag er alweer bijna op zit
![]()
Vanavond wordt leuk, eerst Madrugada en dan stappen(gratis entree en gratis drank
) Nem je bent bij deze daarvoor ook uitgenodigd
en nog interessante zaken tegengekomen die het hier vermelden waard zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:00 schreef Soempie het volgende:
Het valt hier helemaal stil. Uit pure nood heb ik dan maar topics van 2 a 3 jaar terug doorgelezen.
Ach, ik wil verder geen ouwe koeien uit de sloot halen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en nog interessante zaken tegengekomen die het hier vermelden waard zijn?
Nou, ik vind het toch wel heel erg fijn dat je me een beetje op de hoogte houdt. Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, ik wil verder geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Ben zalm met pasta aan het eten. Nu wil Sven me vanavond niet meer in de buurt hebben.
wtf is er mis met zalmquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik wil hem net een kusje geven...![]()
'nee, niks ervan, echt niet.......
.... misschien morgen weer.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, het is weekend. Dan is het hier altijd doodquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker druk hier. 't is vast mooi weer?![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien bevalt die site je welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker druk hier. 't is vast mooi weer?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is dan ook een hele gekke week. Eigenlijk gewoon één lang weekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:36 schreef wyccie het volgende:
Dit topic stamt van dinsdag.'t Is echt niks meer hier.
Mijn weekend begon anders vanmiddag pas. Ik heb de hele week zitten leren, hè.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het is dan ook een hele gekke week. Eigenlijk gewoon één lang weekend.
Ja maar veel mensen hier hebben of een baan of een veel lichtere studie. Dus dan wordt er op Koninginnenach -en dag niet gepost en vrijdag was de uitkaterdag. En vrijdag is gewoon rustig.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn weekend begon anders vanmiddag pas. Ik heb de hele week zitten leren, hè.
Jawelquote:Voor jou was de week toch niet anders dan normaal?
Ik snap waar je op doelt maar dat is natuurlijk wel een beetje kul.quote:Je kunt je eigen feestdagen inplannen.
Zo af en toe mag dat. Volgens mij doe jij best veel wanneer je iets doet.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:23 schreef Etcetera het volgende:
ik heb genoeg moeten doen en heb nauwelijks wat gedaan
ik ben lui![]()
Precies, ik zie er altijd zo enorm tegenop. Uitstellen, uitstellen, uitstellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:32 schreef Etcetera het volgende:
dat klopt wel zo'n beetjemaar het punt is vooral het beginnen bij mij, als ik maar eenmaal bezig ben dan gaat het lekker
Helaas heb ik geen goede digicam. Mijn rechterarm ziet er een beetje uit alsof ik een ruit in heb geslagenquote:
ja doe maarquote:
Known Error dus bij bepaalde laptops v.w.b. de drivers en ik heb dus zo een laptop...quote:Question
While playing audio files from my laptop I am experiencing the following problem :
Everything appears to be operating as normal, but at random intervals the audio playback stops and cuts out completely for a few seconds, and then starts again from where it was stopped. During this interruption, the software appears to freeze and there is no MIDI control. This repeats itself at regular intervals. Also, checking the CPU graph in the Windows task manager shows regular large peaks in CPU load.
Answer
We have identified a compatibility issue which affects a small percentage of laptop computers equipped with Intel Dual Core (or Core-Duo) CPU and the Intel 82801 GB/GBM host controller chipset, with the Windows XP / SP2 operating system. This does not affect Mac OS-X, desktop PCs, or single-core laptops. This is a known issue and our engineers are urgently working on a solution. Please visit our product website regularly for up-to-date information.
In any case we recommend that you take the following steps :
> Ensure that Windows XP Service Pack 2 is installed
> In addition to SP2, we strongly recommend obtaining the following hotfixes from Microsoft (these refer to handling of USB data streams)
KB898108
KB908763
KB918005
be sure to get the correct language for your operating system !
> Contact technical support of the manufacturer of the laptop to request the latest system updates for your model. Install these (if available)
> Visit the Intel website to obtain and install the newest versions of their chipset drivers (where applicable)
> Eliminate other possible system conflicts by following the recommendations in the attached file "Config_Advice_new.pdf"
> Increase the latency setting to its maximum in the BCD3000 control panel
It is possible to continue using the BCD3000 - using any of the following workarounds :
> Using the freeware driver "ASIO4ALL" to handle the audio processes - retain the BCD3000 as the selected MIDI control surface.
you can download this driver from http://www.asio4all.com
This is limited to 2-channel output, and may suffer from increased latency times depending on the capabilities of the host computer.
> Using the onboard audio device as soundcard, retain the BCD3000 as the selected MIDI control surface.
This is usuallly limited to 2-channel operation, and does not necessarily provide automatic low-latency ASIO support.
> Using an alternative external ASIO soundcard, and retain the BCD3000 as the selected MIDI control surface.
> Selecting the "Direct Sound" driver option in the software audio preferences.
This is limited to 2 channel output and may suffer increased latency times depending on the capabilities of the host.
I knowquote:Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Etcetera het volgende:
goedga zo ff lekker in de zon zitten, vandaag nog wat aflevering NCIS kijken
![]()
alles goed met jou? oh ja met die eindexamen stunt was je school op tv
Ah zo. Ja, dat is het ookquote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef wyccie het volgende:
Het was een hertentamen, anders had ik ook gewoon een week vrij gehad.
Het lijkt me gewoon fijn dat wanneer je niet aan iemand verantwoording hoeft af te leggen, je je uren zelf mag invullen. Twee dagen vrij, dan een dagje extra hard werken bijvoorbeeld. Dat bedoelde ik.
Dat vraagt om een Paint!quote:Op zondag 4 mei 2008 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen goede digicam. Mijn rechterarm ziet er een beetje uit alsof ik een ruit in heb geslagen
je bent ook geen 18 meerquote:Op zondag 4 mei 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ziekOp zich ook niet zo gek als je de hele week bent gaan stappen enzo
Dat las ik ook zo.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
ik las eerst dat die voorzitter van het laks een goed effect op je had gehad
Hehe dat is waar, maar nu komt het niet door alcoholquote:Op zondag 4 mei 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
minder zuipen meid
wat heb je opgelopen? griepje ofzo?
Ja wrijf het er maar inquote:
Wat voor verrassing had Sven?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs een beetje kleur gekregen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:39 schreef Etcetera het volgende:
dat komt door de zon soemp, niet door hetparkinbreda
Heel goed, je komt er welquote:Op zondag 4 mei 2008 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in
Ik zit nu Madrugada te luisterenThanks to nem
![]()
Industrial Silencequote:Op zondag 4 mei 2008 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel goed, je komt er wel
-edit- welk album ben je mee bezig?
nou....quote:
Ja absoluutquote:Op zondag 4 mei 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
is dit een beetje een indicatie van de rest van Madrugada? vind het wel lekker relaxed klinken dan
Ah je blijft bij Industrial Silencequote:Op zondag 4 mei 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:
ik doe nu Strange color blueen hierna electric
Ssst, je moet zeggen dat je meteen zo onder de indruk was dat je alleen nog maar dingen van industrial silence opzoektquote:Op zondag 4 mei 2008 18:27 schreef Etcetera het volgende:
ik zit gewoon te youtubedie nummers stonden bovenaan zo'n beetje
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja absoluutEn ook nog eens afkomstig van Industrial Silence dus dat kan Nem's goedkeuring wel wegdragen
Check ook Electric, dan vindt Nem je écht cool
![]()
Dat is het volgende wat ik eens goed ga checkenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet ook geen aandacht te besteden aan Live at Tralfamadore. "Strange Color Blue", "Sail Away" en "Majesty" zijn op dat album "unsurpassed".
Ja Honey Bee is dé favoriet van het nieuwe album wat mij betreft. Verder In the valley of deception. De rest van het album vind ik niet zo heel goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is het volgende wat ik eens goed ga checkenIndustrial Silence is vet, met als absolute uitschieter inderdaad Electric, onovertrefbaar goed
Beautyproof is ook mooi
Ben nu weer Honey Bee aan het luisteren, ben een beetje verliefd op dat nummerEn ik vind het nieuwe album echt heel goed trouwens
Ik vind Look Away Lucifer, Whatever Happened to you en New Woman, New Man anders ook ergquote:Op zondag 4 mei 2008 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja Honey Bee is dé favoriet van het nieuwe album wat mij betreft. Verder In the valley of deception. De rest van het album vind ik niet zo heel goed.
"Step into this room and dance for me" is trouwens ook erg relax.
Typisch zo'n nummer dat geschikt is voor wat je broer opmerkte over 's avonds laat samen op de bank enz...
New Woman, New Man is ook wel aardig jaquote:Op zondag 4 mei 2008 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Look Away Lucifer, Whatever Happened to you en New Woman, New Man anders ook ergBij mij is het ook anders, kende dit album eerst. Daardoor kan het alleen maar beter worden
Eng?quote:Step into this room luister ik nu, begint goed in ieder gevalHij zingt wel heel laag, dat vind ik eigenlijk een beetje eng
Uhuhquote:Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
New Woman, New Man is ook wel aardig ja
Ja engquote:Eng?
Ik vind het juist hardstikke sfeercreerend
Saffie!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie!
Lage stemmen en muizen. Check.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ja engOok wel sfeervol hoor maar dat hele lage vind ik echt eng. Was vroeger dan ook bang voor de stem van Leonard Cohen
Inmiddels kan ik het wel waarderen
Maar het is even wennen
![]()
Dat woord is echt enorm sfeerverlagendquote:
quote:
Beter dan peukiequote:Op zondag 4 mei 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat woord is echt enorm sfeerverlagend
Dan had je gisteren naar Den Haag moeten komen. Dan had je hem aan de haak kunnen slaan, zoals je had kunnen lezen botsten we gisteren bijna tegen elkaar aanquote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben trouwens verliefd op de zanger![]()
Ben het wel eens met mijn broer, hij heeft echt een geweldige uitstraling. En is best sexy
Volgens mij is er gewoon geen goed woord voorquote:
maar haar WAS manneke danquote:Op zondag 4 mei 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je gisteren naar Den Haag moeten komen. Dan had je hem aan de haak kunnen slaan, zoals je had kunnen lezen botsten we gisteren bijna tegen elkaar aan
Die was er gisteren niet dus wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb zoveel gedownload dat de laptop bijna een uur bezig is met overzetten![]()
NCIS seizoen 5, 2 discs van seizoen 1, 6 of 7 afleveringen van Bones
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je gisteren naar Den Haag moeten komen. Dan had je hem aan de haak kunnen slaan, zoals je had kunnen lezen botsten we gisteren bijna tegen elkaar aan
NCIS is (heel kort door de bocht) Marine-versie van CSIquote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is NCIS? Ga zo weer een aflevering kijken van Dames in de Dop
nee, ik mag lekker werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen de fiets pakken, de zonnecreme met factor Nuclear Holocaust, muziek en een boek en ik ga de polder in. Lekker op de dijk aan de vaart liggen lezen
Jaloers, iemand?
Wellicht een softwarematige mute? Ik heb ook nog wel eens dat Winamp de boel verneukt of een video en dan moet ik rebooten.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef MaJo het volgende:
Damn het geluid van mijn computer doet het niet meerZat net nog te luisteren, even weggelopen en nu ik terugkom hoor ik niets meer? Heb de kabeltjes van en naar de boxen al gechecked en alles zit goed. Iemand een idee?
Waar zou ik dat kunnen checken?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht een softwarematige mute? Ik heb ook nog wel eens dat Winamp de boel verneukt of een video en dan moet ik rebooten.
Rechtsonder in je taakbalk(naast de klok) staat wat icoontjes. Eén ervan zou eruit moeten zien als een speakertje. Daar moet je even op dubbelklikken. En dan moet je kunnen zien of het gemute is. En anders gewoon even rebooten. Soms houden programmas het geluid "vast" zeg maar.quote:
doe eens je vraag checken in de AKQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |