oh dolfinarium leek ons juist wel tofquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dolfinarium ben ik 3 keer geweest en daar ben je echt snel uitgekeken.![]()
Tip: Apenheul.
Oyquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, die ene Nederlander die vandaag gaat werken wenst iedereen een goede morgen toe
![]()
![]()
Het leukst daar vond ik de grote glijbaan.quote:
Hehe tofquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Werd vanmorgen om 7.30 uur wakker gebeld.
Vriend (voormalig roadcrew van o.a Radiohead, Jack Johnson en Matchbook Romance en die ik in oktober/november ga zoeken in de USA) komt a.s. maandag vanuit de USA over naar Amsterdam om hier een weekje met wat ex-bandleden van Matchbook Romance te chillen.
Hij is één van de beste tapers van de USA (hij zat altijd dicht bij het vuur en heeft ook in Amsterdam vele concerten getaped...) en ik ga met hem volgende week zondag naar Roger Waters in Landgraaf.![]()
![]()
MaJo is du niet de enige die een date heeft met iemand uit de muziek-scene volgende week...
Gratis entree en gratis drank? Dan ben ik van de partijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
OyWas om 9 uur al aan het werk
Vreemde gewaarwording wel dat mijn werkdag er alweer bijna op zit
![]()
Vanavond wordt leuk, eerst Madrugada en dan stappen(gratis entree en gratis drank
) Nem je bent bij deze daarvoor ook uitgenodigd
en nog interessante zaken tegengekomen die het hier vermelden waard zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:00 schreef Soempie het volgende:
Het valt hier helemaal stil. Uit pure nood heb ik dan maar topics van 2 a 3 jaar terug doorgelezen.
Ach, ik wil verder geen ouwe koeien uit de sloot halen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en nog interessante zaken tegengekomen die het hier vermelden waard zijn?
Nou, ik vind het toch wel heel erg fijn dat je me een beetje op de hoogte houdt. Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, ik wil verder geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Ben zalm met pasta aan het eten. Nu wil Sven me vanavond niet meer in de buurt hebben.
wtf is er mis met zalmquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik wil hem net een kusje geven...![]()
'nee, niks ervan, echt niet.......
.... misschien morgen weer.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, het is weekend. Dan is het hier altijd doodquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker druk hier. 't is vast mooi weer?![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien bevalt die site je welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker druk hier. 't is vast mooi weer?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is dan ook een hele gekke week. Eigenlijk gewoon één lang weekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:36 schreef wyccie het volgende:
Dit topic stamt van dinsdag.'t Is echt niks meer hier.
Mijn weekend begon anders vanmiddag pas. Ik heb de hele week zitten leren, hè.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het is dan ook een hele gekke week. Eigenlijk gewoon één lang weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |