Yupquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
"Your heart is an empty room" klinkt vooralsnog ook prima
Morgen even wat meer opzoeken.
Heb je de kaartjes nog in de mail gehad?
Ja de deuren staat niet ver bij elkaar vandaag maar het zou toch even schrikken zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupHeb ze meteen uitgeprint en in mijn tas gedaan, anders vergeet ik het
Trouwens een kleine correctie: zie dat DCFC in de Melkweg is in plaats van Paradiso. Ik zeg het maar even voor je tegen die tijd in een shock raakt
Nu echt tukken
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, die ene Nederlander die vandaag gaat werken wenst iedereen een goede morgen toe
![]()
![]()
ik mis hier toch dequote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Werd vanmorgen om 7.30 uur wakker gebeld.
Vriend (voormalig roadcrew van o.a Radiohead, Jack Johnson en Matchbook Romance en die ik in oktober/november ga zoeken in de USA) komt a.s. maandag vanuit de USA over naar Amsterdam om hier een weekje met wat ex-bandleden van Matchbook Romance te chillen.
Hij is één van de beste tapers van de USA (hij zat altijd dicht bij het vuur en heeft ook in Amsterdam vele concerten getaped...) en ik ga met hem volgende week zondag naar Roger Waters in Landgraaf.![]()
![]()
MaJo is du niet de enige die een date heeft met iemand uit de muziek-scene volgende week...
Zo'n date is het dan ook niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mis hier toch deals het over de betreffende persoon gaat
Als je eenmaal bij het tentamen zit herken je vast wel een hoop en komt het vaak weer boven. Succes wyc.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
En ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat ik vanmorgen heb samengevat ben ik nu al vergeten. Laat ik het over de vorige dagen maar niet hebben.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check dan vooral deze twee:
(een van de mooiste nummers OOIT![]()
![]()
)
(heel zielig nummer maar zo mooi)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een bod aan het doen op een appartementje.
* nembrionic roept iets met gras en niet groeienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een bod aan het doen op een appartementje.
* iamredleader roept iets over grasmaaiers en lekker weerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
* nembrionic roept iets met gras en niet groeien
* nembrionic roept iets met bier en tietenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader roept iets over grasmaaiers en lekker weer![]()
* iamredleader doetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
* nembrionic roept iets met bier en tieten
Bij jou thuis?quote:
Dat lijkt me lekker wonenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo maar eens op pad.
Giga USB stick kopen (wel handig bij het overzetten van MP3's van de Mac naar de PC) en dan naar de Veluwe waar vrienden een nieuw huis gekocht hebben in de bossen.
Omdat er bier en een Heidi met tieten op staat. Compleet bedekt nog welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
plaatje doet het niet op werk, ben benieuwd waarom...
gemütlichquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat er bier en een Heidi met tieten op staat. Compleet bedekt nog wel
Het is niet die klassieke versie trouwens.
Nou, ik wordt over een half uur opgehaald van werk door m'n lieverdje, en dan zal ik thuis eens kijken naar dat plaatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat er bier en een Heidi met tieten op staat. Compleet bedekt nog wel
Het is niet die klassieke versie trouwens.
Thuis zitten en tv kijken.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja leren is oko een goede bezigheid
En dat kun je beter nu doen want vanaf het weekend wordt het mooi weer.
Ja, dat wilde ik in Groningen ook al, maar dat is er nooit meer van gekomen.quote:
Niet zeuren, ik moest een tentamen maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, die ene Nederlander die vandaag gaat werken wenst iedereen een goede morgen toe
![]()
![]()
Uiteindelijk gisternacht en vanochtend nog redelijk veel kunnen stampen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:23 schreef Soempie het volgende:
Als je eenmaal bij het tentamen zit herken je vast wel een hoop en komt het vaak weer boven. Succes wyc.
ja, ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik moest een tentamen maken.![]()
[..]
quote:
wel mooi dat Niek weer drinktquote:De giraffe of giraf (Giraffa camelopardalis) is een opvallend zoogdier, met een zeer lange nek en lange en slanke poten. Het is het hoogste dier ter wereld: een volwassen giraffe kan een hoogte van rond de vijf meter bereiken. De giraffe is nauw verwant aan de okapi. Samen vormen ze de familie Giraffidae.
quote:
Ja toch, niet "tan"?quote:
oh dolfinarium leek ons juist wel tofquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dolfinarium ben ik 3 keer geweest en daar ben je echt snel uitgekeken.![]()
Tip: Apenheul.
Oyquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
Het leukst daar vond ik de grote glijbaan.quote:
Hehe tofquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Werd vanmorgen om 7.30 uur wakker gebeld.
Vriend (voormalig roadcrew van o.a Radiohead, Jack Johnson en Matchbook Romance en die ik in oktober/november ga zoeken in de USA) komt a.s. maandag vanuit de USA over naar Amsterdam om hier een weekje met wat ex-bandleden van Matchbook Romance te chillen.
Hij is één van de beste tapers van de USA (hij zat altijd dicht bij het vuur en heeft ook in Amsterdam vele concerten getaped...) en ik ga met hem volgende week zondag naar Roger Waters in Landgraaf.![]()
![]()
MaJo is du niet de enige die een date heeft met iemand uit de muziek-scene volgende week...
Gratis entree en gratis drank? Dan ben ik van de partijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
OyWas om 9 uur al aan het werk
Vreemde gewaarwording wel dat mijn werkdag er alweer bijna op zit
![]()
Vanavond wordt leuk, eerst Madrugada en dan stappen(gratis entree en gratis drank
) Nem je bent bij deze daarvoor ook uitgenodigd
en nog interessante zaken tegengekomen die het hier vermelden waard zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:00 schreef Soempie het volgende:
Het valt hier helemaal stil. Uit pure nood heb ik dan maar topics van 2 a 3 jaar terug doorgelezen.
Ach, ik wil verder geen ouwe koeien uit de sloot halen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en nog interessante zaken tegengekomen die het hier vermelden waard zijn?
Nou, ik vind het toch wel heel erg fijn dat je me een beetje op de hoogte houdt. Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, ik wil verder geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Ben zalm met pasta aan het eten. Nu wil Sven me vanavond niet meer in de buurt hebben.
wtf is er mis met zalmquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik wil hem net een kusje geven...![]()
'nee, niks ervan, echt niet.......
.... misschien morgen weer.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, het is weekend. Dan is het hier altijd doodquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker druk hier. 't is vast mooi weer?![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien bevalt die site je welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker druk hier. 't is vast mooi weer?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is dan ook een hele gekke week. Eigenlijk gewoon één lang weekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:36 schreef wyccie het volgende:
Dit topic stamt van dinsdag.'t Is echt niks meer hier.
Mijn weekend begon anders vanmiddag pas. Ik heb de hele week zitten leren, hè.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het is dan ook een hele gekke week. Eigenlijk gewoon één lang weekend.
Ja maar veel mensen hier hebben of een baan of een veel lichtere studie. Dus dan wordt er op Koninginnenach -en dag niet gepost en vrijdag was de uitkaterdag. En vrijdag is gewoon rustig.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn weekend begon anders vanmiddag pas. Ik heb de hele week zitten leren, hè.
Jawelquote:Voor jou was de week toch niet anders dan normaal?
Ik snap waar je op doelt maar dat is natuurlijk wel een beetje kul.quote:Je kunt je eigen feestdagen inplannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |