Ik wilde het eerst niet zeggen, maar als er ook nog een doodskop aan de voorkant boven de klep zou zitten...quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord...
ik vind deze pet niet zo mooi
dat magquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord...
ik vind deze pet niet zo mooi
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst niet zeggen, maar als er ook nog een doodskop aan de voorkant boven de klep zou zitten...
Hehe dat is wel een mooie jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Wil je mijn tourbus zien?" wordt dé versiertruuk van 2008
Maarre maarre, je gaat naar Engeland? Vliegen?
Zo zie je maar, liefde overwint alles
Dank jequote:
Die DJ jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Nesle, in je FoBo heb je David Guetta genoemd...
Bedoel je die DJ
ik vind zijn muziek gewoon vreselijk lekker, daaromquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Pourquoi David Guetta?
Hij is de reden dat we een paar jaar geleden vroegtijdig Sensation verlaten hebben, vond hem verschrikkelijk draaien...
Als live-DJ is het in ieder geval helemaal niets en van mij heb je dus geen last v.w.b. adoratie van David...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:10 schreef Nesle het volgende:
[..]
ik vind zijn muziek gewoon vreselijk lekker, daarom
kan er echt goed op losgaan, alleen jammer dat hij nu opeens door de halve massa wordt ge-addoreerd omdat zijn liedje 'delirious' het goed doet. zijn andere nummers zijn veel toffer!
U studeert of doet een poging daartoe?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
Ben het een beetje erg zat. Het laatste onderdeel ging tergend langzaam.
Ik had vanmorgen nog veel zin om het onderdeel medicatie uit te werken, maar nu niet meer.
En ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat ik vanmorgen heb samengevat ben ik nu al vergeten. Laat ik het over de vorige dagen maar niet hebben.
Kijk, dat is nog eens invulling geven aan de 'Dag van de Arbeid'...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:06 schreef iamredleader het volgende:
Zo, m'n handen zijn nog steeds aan het trillen van anderhalf uur lang boren en hamer+schroeverdraaier-meppen. Er moest een stopcontact opnieuw worden aangelegd, en dat ging niet van harte... rotmuur![]()
Maar k heb hem een lesje geleerd... van wel 5 centimeter diep en een diameter van zeker 10.![]()
In de tussentijd heeft m'n liefste schattebout een nieuwe wc-bril gemonteerd![]()
Nieuwe inbouwdoos zit in de muur, cementspul eromheen gedaan, 24 uur drogen en dus morgenmiddag laat kan ik eventueel gaan schilderen.![]()
Tinuviel heeft een stapel hout in de beits gezet, en zij gaat daar morgen mee verder. Ik moet helaas werkenmaar m'n schattebout komt me ophalen van werk!
![]()
Zo, nu nog wat opruimen, en dan eten
Ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:19 schreef MadMaster het volgende:
U studeert of doet een poging daartoe?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga uit eten, mijn papa is vandaag 60 geworden
Blijft een mooi nummerquote:
Nee nog niet mee gespammed. Zit even naar het Ane Brun concert op Paradiso te luisteren. Dus ga zo even zoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erZit Madrugada te luisteren
Heb ik je trouwens al eens gespamd met Death Cab for Cutie? Dat vind je ook leuk denk ik
Check dan vooral deze twee:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog niet mee gespammed. Zit even naar het Ane Brun concert op Paradiso te luisteren. Dus ga zo even zoeken
Wat zijn nu trouwens je favoriete nummers? Ik weet dat er niet altijd titels bij staan maar een stukje lyric doet het ook goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erZit Madrugada te luisteren
Heb ik je trouwens al eens gespamd met Death Cab for Cutie? Dat vind je ook leuk denk ik
Even checken hoor. Zit nu op de myspace te luisteren naar I will posses your heart en dat klinkt wel lekker alvastquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check dan vooral deze twee:
(een van de mooiste nummers OOIT![]()
![]()
)
(heel zielig nummer maar zo mooi)
Wow die heb ik nog steeds niet gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even checken hoor. Zit nu op de myspace te luisteren naar I will posses your heart en dat klinkt wel lekker alvast
Ja is echt lekker hoor vind ik. Beetje dance-achtig dus totaal anders dan de 2 nummers die jij net stuurde. Die zijn trouwens ook enorm relax. Heerlijk om in de trein te draaien terwijl het landschap langsraastquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow die heb ik nog steeds niet gehoordIs hun nieuwste nummer. Ga het gelijk checken
Okay..het is officieel: je mag morgen meequote:Enne trouwens: Electric is echt zoooo mooi![]()
Ben hem nu aan het luisteren en klinkt weer goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja is echt lekker hoor vind ik. Beetje dance-achtig dus totaal anders dan de 2 nummers die jij net stuurde. Die zijn trouwens ook enorm relax. Heerlijk om in de trein te draaien terwijl het landschap langsraast
Joecheiquote:Okay..het is officieel: je mag morgen mee
Electric staat voor mij op nummer 1 of 2 voor mooiste nummers ooit. De emotie die erin zit
This old house(mondharmonica) is ook erg lekker
En Majesty van Live at Trafalmador(maar die heb jij niet) is ook enorm goed.
I will follow you is ook echt prachtigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
"I will follow you into the dark" vind ik trouwens beter dan A lack of color. Erg relax
Die ga ik even luisteren en dan naar bedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het luisteren en klinkt weer goedHet leuke van DCFC is dat ze allerlei verschillende stijlen hebben. Die twee die ik stuurde zijn echt lieve liedjes, zo mooi
Heel anders is weer Soul Meets Body, heel vrolijk
Titels and Registration is ook uptempo en heel cool. Daarnaast raad ik nog Summer Skin aan
[..]
Ja de nieuwe CD is nog even wennen voor mij. Ze stonden vandaag op Dauwpop maar ik heb nog geen reviews gezien helaas. Ik ben echt beniewd.quote:JoecheiHeb Majesty gechecked op youtube en klinkt ook heel vet
Inderdaad wel heel anders dan de nieuwe cd, maar die vind ik ook vet
Oh ik heb de clip niet gekeken. Dat leidt vaak teveel afquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
I will follow you is ook echt prachtigIs ook een close tie tussen die twee hoor
Dat is trouwens de enige clip waarbij ik ooit gehuild heb
quote:En A Lack of Color is gewoonHeel simpel eigenlijk, maar zo mooi. Vooral als ik er tweede stem bij zing
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als je Death Cab leuk vindt dan raad ik je aan om een kaartje te kopen voor 10 juli in Paradiso. Ze komen voor het eerst in 2 jaar naar Nederland en ze doen nederland niet vaak aan. Dus voordat je weer spijt krijgt
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik even luisteren en dan naar bed
Kan me voorstellen, het is wel heel anders dan hun oudere nummers. Ik ken het natuurlijk andersomquote:Ja de nieuwe CD is nog even wennen voor mij. Ze stonden vandaag op Dauwpop maar ik heb nog geen reviews gezien helaas. Ik ben echt beniewd.
Om het even gemakkelijk te maken gooi ik morgen alles van Madrugada even op CD(mp3). Dat scheelt een hoop gedoe
hehe ik luister vaak ook alleen zonder te kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ik heb de clip niet gekeken. Dat leidt vaak teveel af
Hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik had het tourschema al bekeken op MySpace. Eerst even kijken of ik de rest ook goed vind
Ja maar ik zie dus ook nog paralellen tussen opa's en kleinkinderen etc. (Net even de clip gekeken). Er zit volgens mij nog meer "onder".quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
hehe ik luister vaak ook alleen zonder te kijkenMaar van mijn favo bands ken ik de clip wel
En deze is echt zo zielig. 2 verliefde konijntjes waarvan er 1 dood gaat
Het zijn inderdaad twee verhalenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dus ook nog paralellen tussen opa's en kleinkinderen etc. (Net even de clip gekeken). Er zit volgens mij nog meer "onder".
Soul Meets Body en Titels and Registration vind ik dan weer niet zo maar What Sarah Said weer wel. Summer Skin klinkt ook wel primaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het luisteren en klinkt weer goedHet leuke van DCFC is dat ze allerlei verschillende stijlen hebben. Die twee die ik stuurde zijn echt lieve liedjes, zo mooi
Heel anders is weer Soul Meets Body, heel vrolijk
Titels and Registration is ook uptempo en heel cool. Daarnaast raad ik nog Summer Skin aan
Ja dat is wel de strekking volgens mij. En het is goed getekend vind ik om het over te brengenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad twee verhalenWat ze volgens mij bedoelen is dat je uiteindelijk altijd weer samenkomt (in de hemel ofzo), dat zie je ook aan het eind als de twee konijntjes weer samen zijn. Bovendien verklaart het de titel. Maar wel zielig
Lijkt me een goed plan(dat is dus een ja, doe maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
HahaLaat maar even weten of je meewil, dan koop ik een kaartje voor je. Zie namelijk dat het even duur is als Madrugada
Ah de wat langzamere nummers dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soul Meets Body en Titels and Registration vind ik dan weer niet zo maar What Sarah Said weer wel. Summer Skin klinkt ook wel prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |