Yes, of course, come in if you want to be a part of a new Lockheed-affair...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Stap ik net de deur uit om beneden een Starbucks te halen, staat er nét een vent voor de deur. Of ik van de Lockheed-Martin groep ben.
"Eh...nee"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Stap ik net de deur uit om beneden een Starbucks te halen, staat er nét een vent voor de deur. Of ik van de Lockheed-Martin groep ben.
"Eh...nee"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Yes, of course, come in if you want to be a part of a new Lockheed-affair...
beetje blafferigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beetje blafferig
[..]
het is wel al een stuk beter trouwens, en ik zou in principe wel mee kunnen gaan dit weekend maar dat risico neem ik toch maar niet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..de OP is niet aangepast.
We zitten in deel 399 hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wellus. OP is netjes up-to-date, alsmede de wiki
Wat is er dan?quote:
Ach ja depressie hequote:
Ga ik snel weer doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kusje, en anders kom je even langs? gezellig op de bank hangen!
Ha, dat wordt een bosje rode rozenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mierenneuker... maar ik zal de wiki wel even voor je aanpassen
Het ging me meer om die bos rozenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mierenneuker... maar ik zal de wiki wel even voor je aanpassen
Tofquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging me meer om die bos rozen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhVooral omdat red er zo op gebrand is dat anderen het goed doen en wanneer hij het zelf fout doet ben je een mierenneuker
Ik zeg rozen
Je weet mijn huis te vinden red
Hmmm zit te twijfelen of ik voor het laatst bij jullie ben geweest of jullie bij mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
maar jij mijn huis al heel lang niet...
als jij nou langskomt binnenkort (en ik heb het dan niet over 2e avond Pesach, zondag over een week), zorg ik voor wat bloemen, goed?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:11 schreef MaJo het volgende:
Hmmm zit te twijfelen of ik voor het laatst bij jullie ben geweest of jullie bij mijMaar we hebben een deal
Leuk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond The Black Crowes in de HMH...![]()
quote:(een taper rookt niet, want dat hoor je op de opname...)
Denk dat het te maken heeft met de locatie van zijn apperatuurquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
[..]
![]()
Ik ben een echte rook/tapen00b. Hoe kun je dat horen? Slurp je bij het roken? Ik zou eerder denken dat je eht getrommel op je benen hoort. En als je vriendin niet mag praten, maar de mensen om je heen dan?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ben een echte rook/tapen00b. Hoe kun je dat horen? Slurp je bij het roken? Ik zou eerder denken dat je eht getrommel op je benen hoort. En als je vriendin niet mag praten, maar de mensen om je heen dan?
Wat MaJo zegt klopt, heeft te maken met de locatie van mijn microfoons die zeer gevoelig zijn...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef MaJo het volgende:
Denk dat het te maken heeft met de locatie van zijn apperatuur(heb zelf een vermoeden
)
Maar qua praten kun je mensen niet beperken lijkt me nee....
Dat klopt inderdaad wel...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt aan wat voor microfoon je hebt denk ik. Kijk eens naar zangers. Vaak als die net een paar centimeter te ver van de microfoon zingen hoor je heel weinig.
Zo kan ik me dus voorstellen dat de mic van MM WÉL goed de muziek oppikt maar niet de mensen om hem heen. Maar omdat de muziek zo hard staat moet mw MM heel dichtbij komen om wat te kunnen zeggen anders verstaat MM haar niet. En dan komt zij dus wel op de recording.
Denk ik
Ha ik had gelijk qua locatiequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wat MaJo zegt klopt, heeft te maken met de locatie van mijn microfoons die zeer gevoelig zijn...
En ik heb het een keer meegemaakt dat een mij onbekende buurvrouw tijdens een concert, nadat ik wel een sigaret had laten opsteken (anders hoor je de aansteker...), in mijn oor (lees: microfoon) begon te brullen of ik ook een sigaret voor haar had...![]()
Om het geluid van omstanders te minimaliseren, kies ik een goede plek, heb ik richtmicrofoons en soms maak ik gebruik van bevriende blockers die om mij heen staan/zitten...
En als mensen heel erg luidruchtig zijn, dan treedt mw. MM tegen ze op...![]()
Ik heb geen haar op mijn hoofd, dus de kabels zou je dan achter in mijn nek zien lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat de microfoon onder je hoed zat.
Ik heb hier Sky dus een heleboel zenders waar ze continue oude programmas herhalen. Dus ook Airwolfquote:
Wiedergutmachungscakequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou dat wordt voorlopig geen gouden kalf voor mij
Ik was 'niet het goede type' maar ze 'waren erg onder de indruk van mijn auditie'
jaaa hoor:S
En ik heb vandaag twee paar laarzen gekocht, want ik kon niet kiezen
En ik ga zo een chocoladecake met stukjes witte chocolade er in bakken.
quote:
en als je de simpsons opNederland bedoelt..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Pff afgelopen. Deze aflevering was echt beresaai. Eindgevecht(als het dat al te noemen was) was met 2 helicopters die zo kapot waren
Daar heb ik dan 2 Simpsons voor gemist
Ieeh...quote:
Nee ik zit in Engelandquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en als je de simpsons opNederland bedoelt..
Die is vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die andere was die afelevering dat Barney nuchter werd
Ja maar daar komen de Simpsons niet opquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wij kunnen toch ook de BBC ontvangen....
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, en dat vergeef ik ze nooit meer!
Zegt die voiceover (toen het nog wel op de BBC was)
today no episode of the Simpsons, and to annoy you even more, a double Fresh Prince of Bel Air episode......
Oooeh komt in de buurt, alleen kreeg ik die man er niet bij!quote:
heb het opgezocht, heb niet zoveel met Rugbyquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat ik hier gewoon 2 km buiten Bletchley (Park) zit
Rugby?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb het opgezocht, heb niet zoveel met Rugby
Dat vond ik anderhalf uur geleden ook, maar nu heb ik een piep in mij oren, dat wil je niet weten...quote:
Had oordoppen bij me, maar dacht dat het wel mee zou vallen.quote:
Snurk, rochel, kuch, snotter ze...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:04 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop voor je dat het morgen over is
ik ga nog ff tv kijken en dan![]()
Dank!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef MaJo het volgende:
Wat een goede kwaliteit weer MMKlinkt echt tof
Stond je een beetje goed trouwens?
Ah ok, dan snap ik waarom de kwaliteit ZO goed isquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!!
Ik stond overigens niet, zat op de 1e rij van de tribune achter in de zaal, pal achter het soundboard...
Vanaf die plek heb ik ook Radiohead toen opgenomen.
Het voordeel is het dat je niemand voor je hebt en geen tot weinig geouwehoer om je heen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik waarom de kwaliteit ZO goed isRadiohead was ook echt top
Ah, dat is wel balen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oooeh komt in de buurt, alleen kreeg ik die man er niet bij!
Oh dat hebben wij ook wel eens. Dat zit 'ie verstopt met allerlei zooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
GVD klote wasmachine, pompt dat ding weer niet af
Ik vraag me af of de slang "terugspoelen" genoeg is. Het kan aan de binnenkant zitten. Muntjes, haren, vuil etc.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb de slang al teruggespoeld. kwam wel wat uit, maar ook niet heel erg zorgwekkend. Doet dat ding zo eens in de 3 maanden een keer. Nadeel, je hebt de hele badkamer vol staan met smerig wasmachinewater
Huur IARL in, die is goed in opruimen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb de slang al teruggespoeld. kwam wel wat uit, maar ook niet heel erg zorgwekkend. Doet dat ding zo eens in de 3 maanden een keer. Nadeel, je hebt de hele badkamer vol staan met smerig wasmachinewater
Truequote:Op zaterdag 12 april 2008 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd nog makkelijker dan een kit car
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed nieuws allemaal. Ik ben voorzien van apparatuur in m'n nieuwe huis
. Gisteren met twee vrienden nog langs kringloopwinkels geweest waarvan ik niet wist dat ze er waren (maar zij wel), en daar een fornuis met oven, koelkast met apart vriesgedeelte (eigen deurtje dus) en een wasmachine gescoord
Klein nadeeltje: fornuis en koelkast zijn vrij lelijk, want ze zijn bruin van kleur. Dat had wel als voordeel dat ze dan aanmerkelijk goedkoper waren, scheelde minstens 50 euro per apparaat! Nou daarvoor kan ik het wel uithouden met een bruin fornuis en de koelkast ga ik customizen: onderplakken met stickers, koelkastmagneetjes laten maken of de mensen die meegeholpen hebben een boodschap of naam op de deur te laten zetten met Tipp-Ex
Dat gevoel had ik tussen 11 en 12, ik kom er nu net weer uitquote:
Neem een Wodka-Redbull op die cocktailpartyquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een drukke dagEerst barbecue bij een vriendin, dan coctailparty bij een vriend en daarna stappen in Tivoli. Word al moe van de gedachte
Maar gelukkig zijn het allemaal leuke dingen
Ga ik doen jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem een Wodka-Redbull op die cocktailparty
En is het zulk lekker weer in Nederland dan, dat er ge-BBQ-ed wordt??
Ja het had ook gewoon al goed weer moeten zijn. Het is gewoon bijzonder pech dit jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik doen jaMag alleen niet teveel drinken wegens medicijnen
Mwah het weer is wel ok maar niet echt barbecue weer hoorMaar dit stond al weken gepland
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het had ook gewoon al goed weer moeten zijn. Het is gewoon bijzonder pech dit jaar.
En die wesp moet je gewoon een zetje geven met een papiertje.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Huur IARL in, die is goed in opruimen...
Ik ga eens checken. Ik ga nu echter naar bed.quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vooral voor Nem: gisteren in de Pers stond een artikel over de Murphy's Quiz Night en dergelijke, en daar werd http://www.quizcasting.nl/ in genoemd als castingbureau voor quizkandidaten. Misschien wel leuk
quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vooral voor Nem: gisteren in de Pers stond een artikel over de Murphy's Quiz Night en dergelijke, en daar werd http://www.quizcasting.nl/ in genoemd als castingbureau voor quizkandidaten. Misschien wel leuk
Goeiemorgen Its-Jojo-4youquote:Op zondag 13 april 2008 09:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, je bent vroeg vandaag. Goedemorgen iarl![]()
Om 08:00h op een zondag?quote:Op zondag 13 april 2008 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ik ben een ochtendmens, en moest wat boodschappen halen bij een winkel die normaliter om 10:00 opengaat, maar in verband met de verwachte drukte had ik een afspraak met de eigenaar dat ik om 08:00 al langs kon komen![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 13:41 schreef wyccie het volgende:
Om 08:00h op een zondag?Wat voor winkel is dat?
Dat is wel zoiets stoms ja. Kan jij natuurlijk niets aan doen, dus het komt wel goed.quote:Op zondag 13 april 2008 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit deed hij niet per mail (oh nee), maar op Blackboard.
Hopen dat het alsnog goed komt (zal waarschijnlijk wel)
Ah, dacht ik wel.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 13:51 schreef wyccie het volgende:
Ah, dacht ik wel.Zag net de joodse omroep. Een stukje over Mc Levi's, een joodse snackbar vlakbij het station (van Amsterdam??? weet niet meer waar). Falafel mmmmmm
quote:Werkzaamheden in de telefooncentrale
Uw bestelling is geaccepteerd door de netwerkleverancier. In de telefooncentrale worden de benodigde werkzaamheden uitgevoerd om uw telefoonlijn geschikt te maken voor internet. Deze technische werkzaamheden zullen vanaf dit moment binnen 1-2 weken gerealiseerd worden. Wacht u rustig af, u hoeft niets te doen!
Achterlijke kutmongolen zijn het....quote:Op zondag 13 april 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Geen zon en toch verbrand...
Groeten uit Groningen...
[ afbeelding ]
The roof
The roof
The roof is on fire
We don’t need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker
Burn
Zulk soort lui zorgt er nou voor dat ik liever voetbal op tv kijk met een groep vrienden, voorraad bier en voer, in plaats van in het stadion.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achterlijke kutmongolen zijn het....
Zulk soort lui zorgt er voor dat fans(zie waar ik "echte" heb weggelaten) de dupe worden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zulk soort lui zorgt er nou voor dat ik liever voetbal op tv kijk met een groep vrienden, voorraad bier en voer, in plaats van in het stadion.
Ach.. volgend jaar weer lekker een tv abbo...quote:Op zondag 13 april 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulk soort lui zorgt er voor dat fans(zie waar ik "echte" heb weggelaten) de dupe worden.
Huh, wat? Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De holisitsch koker van vorige week zit niet meer in het programma. Ze dacht dat ze er nog wel in zou blijven want haar vertrek stond nog niet in de sterren
Ik had vorige week (dacht ik) in de SC iets gepost over een of andere muts die meedoet aan Keukencriminelen en holistisch kookte: ze gebruikte een pendel om te vragen of het vlees gaar was. Die ligt er nu uitquote:
Ik dacht dat dat zo was, maar ik kom er net achter dat school morgen alweer begintquote:Op zondag 13 april 2008 20:13 schreef wyccie het volgende:
Je hebt vakantie?
Hehe, gewoon niet doorhebben dat je geen vakantie meer hebt is echt raar.quote:Op zondag 13 april 2008 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat dat zo was, maar ik kom er net achter dat school morgen alweer begint. Dat komt me even heel slecht uit... ik dacht dat ik nog een paar dagen vrij had en in die periode makkelijk kon verhuizen
Vorige twee periodes was er een week met nieuwe tentamens en daarna een week voor de herkansingen. Als je geen herkansingen hebt heb je die week vrij. Ik ging er van uit dat dat deze periode weer zo was, en omdat ik afgelopen woensdag een nieuwe toets had zou deze week voor de herkansingen zijn en dus voor mij vrij.quote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, gewoon niet doorhebben dat je geen vakantie meer hebt is echt raar.
Wel kut dat je niet zo veel tijd hebt om te verhuizen. Ik zou het wel fijn vinden om een paar dagen de tijd te hebben om alles op orde te brengen.
Je neemt het me toch niet kwalijk, hè?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie als je niets gezegd had was ik waarschijnlijk deze week niet naar school gegaan, of iemand moest me gebeld hebben waar ik bleef
Hij moet je juist dankbaar zijnquote:Op zondag 13 april 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je neemt het me toch niet kwalijk, hè?
quote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
...Wel kut dat je niet zo veel tijd hebt om te verhuizen...
Jij blijft me verbazen...quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
...Schijten of pissen?...
quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
Zulk soort lui zorgt er nou voor dat ik liever voetbal op tv kijk met een groep vrienden, voorraad bier en voer, in plaats van in het stadion.
Jongens, kom op zeg...quote:Op zondag 13 april 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Zulk soort lui zorgt er voor dat fans(zie waar ik "echte" heb weggelaten) de dupe worden.
Ja en daarom is het vaak in het nieuws dat het weer mis is, dat er wedstrijden afgelast worden omdat het risico te groot is en niemand voor de politiekosten op wil draaien etc etc. Omdat ze allemaal bloemetjes naar elkaar gooien?quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Jongens, kom op zeg...
Dit soort excessen komen niet al te vaak voor
Dat mis gaan valt de laatste tijd wel mee, waarbij ik toegeef dat de prijs daarvoor hoog is...quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daarom is het vaak in het nieuws dat het weer mis is, dat er wedstrijden afgelast worden omdat het risico te groot is en niemand voor de politiekosten op wil draaien etc etc. Omdat ze allemaal bloemetjes naar elkaar gooien?
Uitgerekend JIJ zou moeten weten hoe vaak het gezeik is. En dat hoeft niet zo ver te gaan dat de boel in de fik staat. Maar er is geen brand nodig om een wedstrijd compleet de grond in te draaien.
Sowieso moet dat ingevoerd worden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het niet prettig vinden, maar als je dit soort zaken wilt voorkomen dan zie ik als enige oplossing het verbieden van supporters van de tegenpartij bij wedstrijden. Nog niet 100% waterdicht, slimmerikken zijn er ook altijd, maar je haalt de angel er daarmee wel uit...
Agree...quote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Kut is toch een heel normaal stopwoordje?
Defeceren en urineren zijn pas rare woorden.
Leg dat ook eens uit in Volendam waar niets vermoedende tieners Oud en Nieuw vierden en waar men voor die tijd van impregneren nog nauwelijks gehoord had...quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het eigenlijk te sneu voor woorden dat het nodig is om toiletrollen te moeten impregneren.
In het echt zeg ik het iets minder, hoor. Toch iets te shocking. Maar hier is dat niet erg, want jullie kennen me toch niet.quote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar de combinatie van die 3 woorden zoals je ze eerst kort achter elkaar schreef vind ik op één of andere wijze niks voor jou.
Dat is een slechte vergelijking. Een drukke ruimte waar men rookt, daar is brandgevaar een reëel risico. En niet doelbewust veroorzaakt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Leg dat ook eens uit in Volendam waar niets vermoedende tieners Oud en Nieuw vierden en waarvoor men van impregneren nog nauwelijks gehoord had...
Scheelt een hoop gedoe met politie inzet, combi regelingen / gesloopte treinen, veiligheidsmaatregelen zoals fouilleren. Veel van dat soort dingen zijn dan niet of minder nodig. Scheelt een hoop (gemeenschaps) geld.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader v.w.b. dat 'sowieso', met zo'n one-liner kan ik niet veel...
Maar dat is toch van de zotte?quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt een hoop gedoe met politie inzet, combi regelingen / gesloopte treinen, veiligheidsmaatregelen zoals fouilleren. Veel van dat soort dingen zijn dan niet of minder nodig. Scheelt een hoop (gemeenschaps) geld.
V.w.b. dat laatste, daar kom ik elke keer weer achter...quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef wyccie het volgende:
In het echt zeg ik het iets minder, hoor. Toch iets te shocking. Maar hier is dat niet erg, want jullie kennen me toch niet.
Die vergelijking is niet zo slcht i.m.o...quote:Dat is een slechte vergelijking. Een drukke ruimte waar men rookt, daar is brandgevaar een reëel risico. En niet doelbewust veroorzaakt.
Maar als jij vindt dat het vanzelfsprekend is dat er bij zo'n wedstrijd brand gesticht wordt, dan zegt dat toch wel heel wat.![]()
Hoe dan ook, hopelijk leren ze er inderdaad van. Je kunt die supporters wel vertellen dat ze zich moeten gedragen, maar dat werkt toch niet. Dan maar op een andere manier de schade beperken.
Die politie inzet kan sowieso een stuk naar beneden, juist vanwege de combi's waarbij supporters elkar nauwelijks meer kunnen treffen en waarvanb de kosten geheel vrijwillig betaald worden door de supporters zelf en de clubs. 40 Procent van die kosten van de combi's bestaan uit verzekeringsgelden voor het geval dat...quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt een hoop gedoe met politie inzet, combi regelingen / gesloopte treinen, veiligheidsmaatregelen zoals fouilleren. Veel van dat soort dingen zijn dan niet of minder nodig. Scheelt een hoop (gemeenschaps) geld.
Als je zulke dingen er alvast mee kan voorkomen.. is het het proberen waard lijkt me.quote:Op zondag 13 april 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige wat je er mee voorkomt is dat supportersgroepen zich t.o.v. elkaar willen bewijzen, waardoor dingen als vanmiddag kunnen gebeuren...
Tsja, eigenlijk is dat al geprobeerd toen de supporters van Ajax en feyenoord een jaar niet bij elkaar op bezoek mochten en dan is zo'n wedstrijd meteen een stuk minder aardig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
Als je zulke dingen er alvast mee kan voorkomen.. is het het proberen waard lijkt me.
Kan je de supporters van de 'uit' spelende partij eventueel op zo'n groot scherm in hun eigen stadion laten kijken als ze zo graag met de groep willen juichen.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Kut is toch een heel normaal stopwoordje?
Defeceren en urineren zijn pas rare woorden.
Dat bewust of onbewust doet het 'm nou juist. Geniet gewoon van een voetbalwedstrijd en laat die kutstreken achterwege. Ik heb zo'n hekel aan dat asociale, agressieve gedrag.quote:Op zondag 13 april 2008 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Of dat nou een bar/café is of een voetbalstadion, in beide gevallen kan er, bewust danwel onbewust, iemand zijn die de boel in de hens zet...
Kijk, dat vind ik nou leuk aan sport. Het kan ook verbroederen. De saamhorigheid, zo mooi, je samen ergens voor inzetten.quote:een geldinzameling t.b.v. de slachtoffers en nabestaanden toen, waarbij we fl. 23.000 opgehaald hebben, samen met Volendam supporters.
Zie hier...
quote:Op maandag 14 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Oh zoute boter, dat mis ik in Nederland. Heb ik gehad toen ik jaren geleden in Denemarken was. (Vies brood hebben ze daar zeg.)
In tegendeel! Introductiecolleges wil ik graag bij zijn en dit wordt de eerste PGO-sessie van de periode, zo kan ik m'n klasgenoten een beetje leren kennen in plaats van gelijk bekend te staan als slackerquote:Op zondag 13 april 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je neemt het me toch niet kwalijk, hè?
Oh, gelukkig maar.quote:Op maandag 14 april 2008 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Integendeel! Introductiecolleges wil ik graag bij zijn en dit wordt de eerste PGO-sessie van de periode, zo kan ik m'n klasgenoten een beetje leren kennen in plaats van gelijk bekend te staan als slacker
quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In grotere supermarkten is gezouten roomboter gewoon te krijgen, zit meestal in een rol.
Whaha ja dat vinden ze gek. Ik deed het vroeger nog wel eens. Beetje bastertsuiker erop.quote:Op maandag 14 april 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vakantie in Engeland had ik een keer toast bij m'n ontbijt, ik wilde wel es de Engelse manier van toast eten proberen: boter er op en verder niets. Dat vond ik niet lekker, suiker er bij gegooid, toen zei een Engels meisje "I can't believe you're going to eat that!"
Dat vind ik ook lekker, maar met de boter die ze daar hadden niet. Suiker er op verbeterde hetquote:Op maandag 14 april 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha ja dat vinden ze gek. Ik deed het vroeger nog wel eens. Beetje bastertsuiker erop.
Overigens vind ik het juist lekker hier. Sneetje witbrood met alleen boter.
Die is niet te vreten, net zo min als mais...quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In grotere supermarkten is gezouten roomboter gewoon te krijgen, zit meestal in een rol.
V.w.b. dat bewuste kan ik je begrijpen, v.w.b. dat onbewuste niet.quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bewust of onbewust doet het 'm nou juist. Geniet gewoon van een voetbalwedstrijd en laat die kutstreken achterwege. Ik heb zo'n hekel aan dat asociale, agressieve gedrag.![]()
[..]
Kijk, dat vind ik nou leuk aan sport. Het kan ook verbroederen. De saamhorigheid, zo mooi, je samen ergens voor inzetten.
Go kill them al...quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:!
Heb zo college van 9.00 - 17.00 uur. Lees net op internet dat het de bedoeling is dat je de literatuur voor het college doorneemt, zodat je mee kunt komen. Ja, leuk, maar zet de literatuur dan niet op zaterdag pas op internet.De rest van de docenten hadden hun rooster ook al vorige week woensdag op internet, dus het kan wel.
![]()
Ik ben chaggo.![]()
En ik ben benieuwd hoe Etcie het weekend zonder Pitt doorgekomen is.![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:!
Heb zo college van 9.00 - 17.00 uur. Lees net op internet dat het de bedoeling is dat je de literatuur voor het college doorneemt, zodat je mee kunt komen. Ja, leuk, maar zet de literatuur dan niet op zaterdag pas op internet.De rest van de docenten hadden hun rooster ook al vorige week woensdag op internet, dus het kan wel.
![]()
Ik ben chaggo.![]()
quote:
Met het tempo van de SC momenteel duurt dat nog wel een week...quote:Op maandag 14 april 2008 08:26 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, we staan op het punt om een nieuw jubileum-topic te openen, nummer 400!
Mwoah, daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op maandag 14 april 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Met het tempo van de SC momenteel duurt dat nog wel een week...
Nog bedanktquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Het was oorverdovend, maar geweldig...![]()
Die hard with a Soempiequote:Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bowling for Columsoemp
quote:Op maandag 14 april 2008 11:31 schreef Soempie het volgende:
M'n dag is alweer helemaal goed.Bleek net tijdens college dat we nog een boek moesten hebben. Ben heel snel naar de boekhandel gegaan, twee treden tegelijk de trap op en had m'n boek te pakken. Er waren er nog drie en ongeveer een minuut later stonden er 50 andere studenten om de boekenkast te dringen.
![]()
![]()
![]()
Ik zat al tijdens college: hoe ga ik die 150 andere studenten voor zijn?
Smakelijk!quote:Op maandag 14 april 2008 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga lekker lunchen
En dit topic schiet lekker op nu.
ik had redelijk goed gezelschap met Gibbs, DiNozzo en Katequote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2008 13:22 schreef Etcetera het volgende:
ik had redelijk goed gezelschap met Gibbs, DiNozzo en Katemaar heb 'm wel gemist
NCISquote:Op maandag 14 april 2008 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had redelijk goed gezelschap met Gibbs, DiNozzo en Katemaar heb 'm wel gemist
quote:Op maandag 14 april 2008 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhh
schattig, hoor
Maar ik kan me er iets bij voorstellen
quote:
quote:Beste Tim,
Je database is in goede orde ontvangen en zal worden beoordeeld.
Ik doe leuk meequote:Op maandag 14 april 2008 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou als jullie niet leuk mee doen dan ga ik wel college volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dat wel. Ik zou al halverwege inquote:
Rond 4 uur had ik wel dat ik moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik zou al halverwege inzijn gevallen.
Voltijd werk is wel anders. Dan ben je over het algemeen meer zelf bezig en hoef je niet 8 uur per dag naar iemand te luisterenquote:Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rond 4 uur had ik wel dat ik moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen.Ik vraag me echt af hoe ik ooit een voltijd baan moet volhouden.
Of zou dat toch anders zijn?
Als je geen Van 9 tot 5 kantoorbaantje neemt, zal het wel meevallen, hopelijk.quote:Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef Soempie het volgende:
Rond 4 uur had ik wel dat ik moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen.Ik vraag me echt af hoe ik ooit een voltijd baan moet volhouden.
Of zou dat toch anders zijn?
Daarom helpdeskte ik ook niet helemaal fulltime. 8 uur per dag vond ik toch wel erg lang. Daarom deed ik 32 uur verspreid over 5 dagen, dat was prima uit te houdenquote:Op maandag 14 april 2008 18:11 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar van 9 tot 5 zelf aan de slag vind ik ook zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |