quote:Werkzaamheden in de telefooncentrale
Uw bestelling is geaccepteerd door de netwerkleverancier. In de telefooncentrale worden de benodigde werkzaamheden uitgevoerd om uw telefoonlijn geschikt te maken voor internet. Deze technische werkzaamheden zullen vanaf dit moment binnen 1-2 weken gerealiseerd worden. Wacht u rustig af, u hoeft niets te doen!
Achterlijke kutmongolen zijn het....quote:Op zondag 13 april 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Geen zon en toch verbrand...
Groeten uit Groningen...
[ afbeelding ]
The roof
The roof
The roof is on fire
We don’t need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker
Burn
Zulk soort lui zorgt er nou voor dat ik liever voetbal op tv kijk met een groep vrienden, voorraad bier en voer, in plaats van in het stadion.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achterlijke kutmongolen zijn het....
Zulk soort lui zorgt er voor dat fans(zie waar ik "echte" heb weggelaten) de dupe worden.quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zulk soort lui zorgt er nou voor dat ik liever voetbal op tv kijk met een groep vrienden, voorraad bier en voer, in plaats van in het stadion.
Ach.. volgend jaar weer lekker een tv abbo...quote:Op zondag 13 april 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulk soort lui zorgt er voor dat fans(zie waar ik "echte" heb weggelaten) de dupe worden.
Huh, wat? Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De holisitsch koker van vorige week zit niet meer in het programma. Ze dacht dat ze er nog wel in zou blijven want haar vertrek stond nog niet in de sterren
Ik had vorige week (dacht ik) in de SC iets gepost over een of andere muts die meedoet aan Keukencriminelen en holistisch kookte: ze gebruikte een pendel om te vragen of het vlees gaar was. Die ligt er nu uitquote:
Ik dacht dat dat zo was, maar ik kom er net achter dat school morgen alweer begintquote:Op zondag 13 april 2008 20:13 schreef wyccie het volgende:
Je hebt vakantie?
Hehe, gewoon niet doorhebben dat je geen vakantie meer hebt is echt raar.quote:Op zondag 13 april 2008 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat dat zo was, maar ik kom er net achter dat school morgen alweer begint. Dat komt me even heel slecht uit... ik dacht dat ik nog een paar dagen vrij had en in die periode makkelijk kon verhuizen
Vorige twee periodes was er een week met nieuwe tentamens en daarna een week voor de herkansingen. Als je geen herkansingen hebt heb je die week vrij. Ik ging er van uit dat dat deze periode weer zo was, en omdat ik afgelopen woensdag een nieuwe toets had zou deze week voor de herkansingen zijn en dus voor mij vrij.quote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, gewoon niet doorhebben dat je geen vakantie meer hebt is echt raar.
Wel kut dat je niet zo veel tijd hebt om te verhuizen. Ik zou het wel fijn vinden om een paar dagen de tijd te hebben om alles op orde te brengen.
Je neemt het me toch niet kwalijk, hè?quote:Op zondag 13 april 2008 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie als je niets gezegd had was ik waarschijnlijk deze week niet naar school gegaan, of iemand moest me gebeld hebben waar ik bleef
Hij moet je juist dankbaar zijnquote:Op zondag 13 april 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je neemt het me toch niet kwalijk, hè?
quote:Op zondag 13 april 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
...Wel kut dat je niet zo veel tijd hebt om te verhuizen...
Jij blijft me verbazen...quote:Op zondag 13 april 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
...Schijten of pissen?...
quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
Zulk soort lui zorgt er nou voor dat ik liever voetbal op tv kijk met een groep vrienden, voorraad bier en voer, in plaats van in het stadion.
Jongens, kom op zeg...quote:Op zondag 13 april 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
Zulk soort lui zorgt er voor dat fans(zie waar ik "echte" heb weggelaten) de dupe worden.
Ja en daarom is het vaak in het nieuws dat het weer mis is, dat er wedstrijden afgelast worden omdat het risico te groot is en niemand voor de politiekosten op wil draaien etc etc. Omdat ze allemaal bloemetjes naar elkaar gooien?quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Jongens, kom op zeg...
Dit soort excessen komen niet al te vaak voor
Dat mis gaan valt de laatste tijd wel mee, waarbij ik toegeef dat de prijs daarvoor hoog is...quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daarom is het vaak in het nieuws dat het weer mis is, dat er wedstrijden afgelast worden omdat het risico te groot is en niemand voor de politiekosten op wil draaien etc etc. Omdat ze allemaal bloemetjes naar elkaar gooien?
Uitgerekend JIJ zou moeten weten hoe vaak het gezeik is. En dat hoeft niet zo ver te gaan dat de boel in de fik staat. Maar er is geen brand nodig om een wedstrijd compleet de grond in te draaien.
Sowieso moet dat ingevoerd worden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het niet prettig vinden, maar als je dit soort zaken wilt voorkomen dan zie ik als enige oplossing het verbieden van supporters van de tegenpartij bij wedstrijden. Nog niet 100% waterdicht, slimmerikken zijn er ook altijd, maar je haalt de angel er daarmee wel uit...
Agree...quote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Kut is toch een heel normaal stopwoordje?
Defeceren en urineren zijn pas rare woorden.
Leg dat ook eens uit in Volendam waar niets vermoedende tieners Oud en Nieuw vierden en waar men voor die tijd van impregneren nog nauwelijks gehoord had...quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het eigenlijk te sneu voor woorden dat het nodig is om toiletrollen te moeten impregneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |