Yes, of course, come in if you want to be a part of a new Lockheed-affair...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Stap ik net de deur uit om beneden een Starbucks te halen, staat er nét een vent voor de deur. Of ik van de Lockheed-Martin groep ben.
"Eh...nee"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Stap ik net de deur uit om beneden een Starbucks te halen, staat er nét een vent voor de deur. Of ik van de Lockheed-Martin groep ben.
"Eh...nee"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Yes, of course, come in if you want to be a part of a new Lockheed-affair...
beetje blafferigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beetje blafferig
[..]
het is wel al een stuk beter trouwens, en ik zou in principe wel mee kunnen gaan dit weekend maar dat risico neem ik toch maar niet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..de OP is niet aangepast.
We zitten in deel 399 hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wellus. OP is netjes up-to-date, alsmede de wiki
Wat is er dan?quote:
Ach ja depressie hequote:
Ga ik snel weer doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kusje, en anders kom je even langs? gezellig op de bank hangen!
Ha, dat wordt een bosje rode rozenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mierenneuker... maar ik zal de wiki wel even voor je aanpassen
Het ging me meer om die bos rozenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mierenneuker... maar ik zal de wiki wel even voor je aanpassen
Tofquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging me meer om die bos rozen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhVooral omdat red er zo op gebrand is dat anderen het goed doen en wanneer hij het zelf fout doet ben je een mierenneuker
Ik zeg rozen
Je weet mijn huis te vinden red
Hmmm zit te twijfelen of ik voor het laatst bij jullie ben geweest of jullie bij mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
maar jij mijn huis al heel lang niet...
als jij nou langskomt binnenkort (en ik heb het dan niet over 2e avond Pesach, zondag over een week), zorg ik voor wat bloemen, goed?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:11 schreef MaJo het volgende:
Hmmm zit te twijfelen of ik voor het laatst bij jullie ben geweest of jullie bij mijMaar we hebben een deal
Leuk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond The Black Crowes in de HMH...![]()
quote:(een taper rookt niet, want dat hoor je op de opname...)
Denk dat het te maken heeft met de locatie van zijn apperatuurquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
[..]
![]()
Ik ben een echte rook/tapen00b. Hoe kun je dat horen? Slurp je bij het roken? Ik zou eerder denken dat je eht getrommel op je benen hoort. En als je vriendin niet mag praten, maar de mensen om je heen dan?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ben een echte rook/tapen00b. Hoe kun je dat horen? Slurp je bij het roken? Ik zou eerder denken dat je eht getrommel op je benen hoort. En als je vriendin niet mag praten, maar de mensen om je heen dan?
Wat MaJo zegt klopt, heeft te maken met de locatie van mijn microfoons die zeer gevoelig zijn...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef MaJo het volgende:
Denk dat het te maken heeft met de locatie van zijn apperatuur(heb zelf een vermoeden
)
Maar qua praten kun je mensen niet beperken lijkt me nee....
Dat klopt inderdaad wel...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt aan wat voor microfoon je hebt denk ik. Kijk eens naar zangers. Vaak als die net een paar centimeter te ver van de microfoon zingen hoor je heel weinig.
Zo kan ik me dus voorstellen dat de mic van MM WÉL goed de muziek oppikt maar niet de mensen om hem heen. Maar omdat de muziek zo hard staat moet mw MM heel dichtbij komen om wat te kunnen zeggen anders verstaat MM haar niet. En dan komt zij dus wel op de recording.
Denk ik
Ha ik had gelijk qua locatiequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wat MaJo zegt klopt, heeft te maken met de locatie van mijn microfoons die zeer gevoelig zijn...
En ik heb het een keer meegemaakt dat een mij onbekende buurvrouw tijdens een concert, nadat ik wel een sigaret had laten opsteken (anders hoor je de aansteker...), in mijn oor (lees: microfoon) begon te brullen of ik ook een sigaret voor haar had...![]()
Om het geluid van omstanders te minimaliseren, kies ik een goede plek, heb ik richtmicrofoons en soms maak ik gebruik van bevriende blockers die om mij heen staan/zitten...
En als mensen heel erg luidruchtig zijn, dan treedt mw. MM tegen ze op...![]()
Ik heb geen haar op mijn hoofd, dus de kabels zou je dan achter in mijn nek zien lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat de microfoon onder je hoed zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |