Ik heb hier Sky dus een heleboel zenders waar ze continue oude programmas herhalen. Dus ook Airwolfquote:
Wiedergutmachungscakequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou dat wordt voorlopig geen gouden kalf voor mij
Ik was 'niet het goede type' maar ze 'waren erg onder de indruk van mijn auditie'
jaaa hoor:S
En ik heb vandaag twee paar laarzen gekocht, want ik kon niet kiezen
En ik ga zo een chocoladecake met stukjes witte chocolade er in bakken.
quote:
en als je de simpsons opNederland bedoelt..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Pff afgelopen. Deze aflevering was echt beresaai. Eindgevecht(als het dat al te noemen was) was met 2 helicopters die zo kapot waren
Daar heb ik dan 2 Simpsons voor gemist
Ieeh...quote:
Nee ik zit in Engelandquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en als je de simpsons opNederland bedoelt..
Die is vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die andere was die afelevering dat Barney nuchter werd
Ja maar daar komen de Simpsons niet opquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wij kunnen toch ook de BBC ontvangen....
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, en dat vergeef ik ze nooit meer!
Zegt die voiceover (toen het nog wel op de BBC was)
today no episode of the Simpsons, and to annoy you even more, a double Fresh Prince of Bel Air episode......
Oooeh komt in de buurt, alleen kreeg ik die man er niet bij!quote:
heb het opgezocht, heb niet zoveel met Rugbyquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat ik hier gewoon 2 km buiten Bletchley (Park) zit
Rugby?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb het opgezocht, heb niet zoveel met Rugby
Dat vond ik anderhalf uur geleden ook, maar nu heb ik een piep in mij oren, dat wil je niet weten...quote:
Had oordoppen bij me, maar dacht dat het wel mee zou vallen.quote:
Snurk, rochel, kuch, snotter ze...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:04 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop voor je dat het morgen over is
ik ga nog ff tv kijken en dan![]()
Dank!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef MaJo het volgende:
Wat een goede kwaliteit weer MMKlinkt echt tof
Stond je een beetje goed trouwens?
Ah ok, dan snap ik waarom de kwaliteit ZO goed isquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!!
Ik stond overigens niet, zat op de 1e rij van de tribune achter in de zaal, pal achter het soundboard...
Vanaf die plek heb ik ook Radiohead toen opgenomen.
Het voordeel is het dat je niemand voor je hebt en geen tot weinig geouwehoer om je heen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik waarom de kwaliteit ZO goed isRadiohead was ook echt top
Ah, dat is wel balen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oooeh komt in de buurt, alleen kreeg ik die man er niet bij!
Oh dat hebben wij ook wel eens. Dat zit 'ie verstopt met allerlei zooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
GVD klote wasmachine, pompt dat ding weer niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |