heb het opgezocht, heb niet zoveel met Rugbyquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat ik hier gewoon 2 km buiten Bletchley (Park) zit
Rugby?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb het opgezocht, heb niet zoveel met Rugby
Dat vond ik anderhalf uur geleden ook, maar nu heb ik een piep in mij oren, dat wil je niet weten...quote:
Had oordoppen bij me, maar dacht dat het wel mee zou vallen.quote:
Snurk, rochel, kuch, snotter ze...quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:04 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop voor je dat het morgen over is
ik ga nog ff tv kijken en dan![]()
Dank!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:12 schreef MaJo het volgende:
Wat een goede kwaliteit weer MMKlinkt echt tof
Stond je een beetje goed trouwens?
Ah ok, dan snap ik waarom de kwaliteit ZO goed isquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!!
Ik stond overigens niet, zat op de 1e rij van de tribune achter in de zaal, pal achter het soundboard...
Vanaf die plek heb ik ook Radiohead toen opgenomen.
Het voordeel is het dat je niemand voor je hebt en geen tot weinig geouwehoer om je heen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik waarom de kwaliteit ZO goed isRadiohead was ook echt top
Ah, dat is wel balen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oooeh komt in de buurt, alleen kreeg ik die man er niet bij!
Oh dat hebben wij ook wel eens. Dat zit 'ie verstopt met allerlei zooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
GVD klote wasmachine, pompt dat ding weer niet af
Ik vraag me af of de slang "terugspoelen" genoeg is. Het kan aan de binnenkant zitten. Muntjes, haren, vuil etc.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb de slang al teruggespoeld. kwam wel wat uit, maar ook niet heel erg zorgwekkend. Doet dat ding zo eens in de 3 maanden een keer. Nadeel, je hebt de hele badkamer vol staan met smerig wasmachinewater
Huur IARL in, die is goed in opruimen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb de slang al teruggespoeld. kwam wel wat uit, maar ook niet heel erg zorgwekkend. Doet dat ding zo eens in de 3 maanden een keer. Nadeel, je hebt de hele badkamer vol staan met smerig wasmachinewater
Truequote:Op zaterdag 12 april 2008 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd nog makkelijker dan een kit car
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed nieuws allemaal. Ik ben voorzien van apparatuur in m'n nieuwe huis
. Gisteren met twee vrienden nog langs kringloopwinkels geweest waarvan ik niet wist dat ze er waren (maar zij wel), en daar een fornuis met oven, koelkast met apart vriesgedeelte (eigen deurtje dus) en een wasmachine gescoord
Klein nadeeltje: fornuis en koelkast zijn vrij lelijk, want ze zijn bruin van kleur. Dat had wel als voordeel dat ze dan aanmerkelijk goedkoper waren, scheelde minstens 50 euro per apparaat! Nou daarvoor kan ik het wel uithouden met een bruin fornuis en de koelkast ga ik customizen: onderplakken met stickers, koelkastmagneetjes laten maken of de mensen die meegeholpen hebben een boodschap of naam op de deur te laten zetten met Tipp-Ex
Dat gevoel had ik tussen 11 en 12, ik kom er nu net weer uitquote:
Neem een Wodka-Redbull op die cocktailpartyquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een drukke dagEerst barbecue bij een vriendin, dan coctailparty bij een vriend en daarna stappen in Tivoli. Word al moe van de gedachte
Maar gelukkig zijn het allemaal leuke dingen
Ga ik doen jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem een Wodka-Redbull op die cocktailparty
En is het zulk lekker weer in Nederland dan, dat er ge-BBQ-ed wordt??
Ja het had ook gewoon al goed weer moeten zijn. Het is gewoon bijzonder pech dit jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik doen jaMag alleen niet teveel drinken wegens medicijnen
Mwah het weer is wel ok maar niet echt barbecue weer hoorMaar dit stond al weken gepland
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het had ook gewoon al goed weer moeten zijn. Het is gewoon bijzonder pech dit jaar.
En die wesp moet je gewoon een zetje geven met een papiertje.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Huur IARL in, die is goed in opruimen...
Ik ga eens checken. Ik ga nu echter naar bed.quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vooral voor Nem: gisteren in de Pers stond een artikel over de Murphy's Quiz Night en dergelijke, en daar werd http://www.quizcasting.nl/ in genoemd als castingbureau voor quizkandidaten. Misschien wel leuk
quote:Op zondag 13 april 2008 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vooral voor Nem: gisteren in de Pers stond een artikel over de Murphy's Quiz Night en dergelijke, en daar werd http://www.quizcasting.nl/ in genoemd als castingbureau voor quizkandidaten. Misschien wel leuk
Goeiemorgen Its-Jojo-4youquote:Op zondag 13 april 2008 09:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, je bent vroeg vandaag. Goedemorgen iarl![]()
Om 08:00h op een zondag?quote:Op zondag 13 april 2008 10:10 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ik ben een ochtendmens, en moest wat boodschappen halen bij een winkel die normaliter om 10:00 opengaat, maar in verband met de verwachte drukte had ik een afspraak met de eigenaar dat ik om 08:00 al langs kon komen![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 13:41 schreef wyccie het volgende:
Om 08:00h op een zondag?Wat voor winkel is dat?
Dat is wel zoiets stoms ja. Kan jij natuurlijk niets aan doen, dus het komt wel goed.quote:Op zondag 13 april 2008 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit deed hij niet per mail (oh nee), maar op Blackboard.
Hopen dat het alsnog goed komt (zal waarschijnlijk wel)
Ah, dacht ik wel.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 13:51 schreef wyccie het volgende:
Ah, dacht ik wel.Zag net de joodse omroep. Een stukje over Mc Levi's, een joodse snackbar vlakbij het station (van Amsterdam??? weet niet meer waar). Falafel mmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |