quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In grotere supermarkten is gezouten roomboter gewoon te krijgen, zit meestal in een rol.
Whaha ja dat vinden ze gek. Ik deed het vroeger nog wel eens. Beetje bastertsuiker erop.quote:Op maandag 14 april 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vakantie in Engeland had ik een keer toast bij m'n ontbijt, ik wilde wel es de Engelse manier van toast eten proberen: boter er op en verder niets. Dat vond ik niet lekker, suiker er bij gegooid, toen zei een Engels meisje "I can't believe you're going to eat that!"
Dat vind ik ook lekker, maar met de boter die ze daar hadden niet. Suiker er op verbeterde hetquote:Op maandag 14 april 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha ja dat vinden ze gek. Ik deed het vroeger nog wel eens. Beetje bastertsuiker erop.
Overigens vind ik het juist lekker hier. Sneetje witbrood met alleen boter.
Die is niet te vreten, net zo min als mais...quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In grotere supermarkten is gezouten roomboter gewoon te krijgen, zit meestal in een rol.
V.w.b. dat bewuste kan ik je begrijpen, v.w.b. dat onbewuste niet.quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bewust of onbewust doet het 'm nou juist. Geniet gewoon van een voetbalwedstrijd en laat die kutstreken achterwege. Ik heb zo'n hekel aan dat asociale, agressieve gedrag.![]()
[..]
Kijk, dat vind ik nou leuk aan sport. Het kan ook verbroederen. De saamhorigheid, zo mooi, je samen ergens voor inzetten.
Go kill them al...quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:!
Heb zo college van 9.00 - 17.00 uur. Lees net op internet dat het de bedoeling is dat je de literatuur voor het college doorneemt, zodat je mee kunt komen. Ja, leuk, maar zet de literatuur dan niet op zaterdag pas op internet.De rest van de docenten hadden hun rooster ook al vorige week woensdag op internet, dus het kan wel.
![]()
Ik ben chaggo.![]()
En ik ben benieuwd hoe Etcie het weekend zonder Pitt doorgekomen is.![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:!
Heb zo college van 9.00 - 17.00 uur. Lees net op internet dat het de bedoeling is dat je de literatuur voor het college doorneemt, zodat je mee kunt komen. Ja, leuk, maar zet de literatuur dan niet op zaterdag pas op internet.De rest van de docenten hadden hun rooster ook al vorige week woensdag op internet, dus het kan wel.
![]()
Ik ben chaggo.![]()
quote:
Met het tempo van de SC momenteel duurt dat nog wel een week...quote:Op maandag 14 april 2008 08:26 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, we staan op het punt om een nieuw jubileum-topic te openen, nummer 400!
Mwoah, daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op maandag 14 april 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Met het tempo van de SC momenteel duurt dat nog wel een week...
Nog bedanktquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Het was oorverdovend, maar geweldig...![]()
Die hard with a Soempiequote:Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bowling for Columsoemp
quote:Op maandag 14 april 2008 11:31 schreef Soempie het volgende:
M'n dag is alweer helemaal goed.Bleek net tijdens college dat we nog een boek moesten hebben. Ben heel snel naar de boekhandel gegaan, twee treden tegelijk de trap op en had m'n boek te pakken. Er waren er nog drie en ongeveer een minuut later stonden er 50 andere studenten om de boekenkast te dringen.
![]()
![]()
![]()
Ik zat al tijdens college: hoe ga ik die 150 andere studenten voor zijn?
Smakelijk!quote:Op maandag 14 april 2008 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga lekker lunchen
En dit topic schiet lekker op nu.
ik had redelijk goed gezelschap met Gibbs, DiNozzo en Katequote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2008 13:22 schreef Etcetera het volgende:
ik had redelijk goed gezelschap met Gibbs, DiNozzo en Katemaar heb 'm wel gemist
NCISquote:Op maandag 14 april 2008 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had redelijk goed gezelschap met Gibbs, DiNozzo en Katemaar heb 'm wel gemist
quote:Op maandag 14 april 2008 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
aaaaaahhhhhh
schattig, hoor
Maar ik kan me er iets bij voorstellen
quote:
quote:Beste Tim,
Je database is in goede orde ontvangen en zal worden beoordeeld.
Ik doe leuk meequote:Op maandag 14 april 2008 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou als jullie niet leuk mee doen dan ga ik wel college volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dat wel. Ik zou al halverwege inquote:
Rond 4 uur had ik wel dat ik moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik zou al halverwege inzijn gevallen.
Voltijd werk is wel anders. Dan ben je over het algemeen meer zelf bezig en hoef je niet 8 uur per dag naar iemand te luisterenquote:Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rond 4 uur had ik wel dat ik moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen.Ik vraag me echt af hoe ik ooit een voltijd baan moet volhouden.
Of zou dat toch anders zijn?
Als je geen Van 9 tot 5 kantoorbaantje neemt, zal het wel meevallen, hopelijk.quote:Op maandag 14 april 2008 17:53 schreef Soempie het volgende:
Rond 4 uur had ik wel dat ik moest oppassen dat ik niet in slaap zou vallen.Ik vraag me echt af hoe ik ooit een voltijd baan moet volhouden.
Of zou dat toch anders zijn?
Daarom helpdeskte ik ook niet helemaal fulltime. 8 uur per dag vond ik toch wel erg lang. Daarom deed ik 32 uur verspreid over 5 dagen, dat was prima uit te houdenquote:Op maandag 14 april 2008 18:11 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar van 9 tot 5 zelf aan de slag vind ik ook zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |