In het echt zeg ik het iets minder, hoor. Toch iets te shocking. Maar hier is dat niet erg, want jullie kennen me toch niet.quote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Maar de combinatie van die 3 woorden zoals je ze eerst kort achter elkaar schreef vind ik op één of andere wijze niks voor jou.
Dat is een slechte vergelijking. Een drukke ruimte waar men rookt, daar is brandgevaar een reëel risico. En niet doelbewust veroorzaakt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Leg dat ook eens uit in Volendam waar niets vermoedende tieners Oud en Nieuw vierden en waarvoor men van impregneren nog nauwelijks gehoord had...
Scheelt een hoop gedoe met politie inzet, combi regelingen / gesloopte treinen, veiligheidsmaatregelen zoals fouilleren. Veel van dat soort dingen zijn dan niet of minder nodig. Scheelt een hoop (gemeenschaps) geld.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader v.w.b. dat 'sowieso', met zo'n one-liner kan ik niet veel...
Maar dat is toch van de zotte?quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt een hoop gedoe met politie inzet, combi regelingen / gesloopte treinen, veiligheidsmaatregelen zoals fouilleren. Veel van dat soort dingen zijn dan niet of minder nodig. Scheelt een hoop (gemeenschaps) geld.
V.w.b. dat laatste, daar kom ik elke keer weer achter...quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef wyccie het volgende:
In het echt zeg ik het iets minder, hoor. Toch iets te shocking. Maar hier is dat niet erg, want jullie kennen me toch niet.
Die vergelijking is niet zo slcht i.m.o...quote:Dat is een slechte vergelijking. Een drukke ruimte waar men rookt, daar is brandgevaar een reëel risico. En niet doelbewust veroorzaakt.
Maar als jij vindt dat het vanzelfsprekend is dat er bij zo'n wedstrijd brand gesticht wordt, dan zegt dat toch wel heel wat.![]()
Hoe dan ook, hopelijk leren ze er inderdaad van. Je kunt die supporters wel vertellen dat ze zich moeten gedragen, maar dat werkt toch niet. Dan maar op een andere manier de schade beperken.
Die politie inzet kan sowieso een stuk naar beneden, juist vanwege de combi's waarbij supporters elkar nauwelijks meer kunnen treffen en waarvanb de kosten geheel vrijwillig betaald worden door de supporters zelf en de clubs. 40 Procent van die kosten van de combi's bestaan uit verzekeringsgelden voor het geval dat...quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Scheelt een hoop gedoe met politie inzet, combi regelingen / gesloopte treinen, veiligheidsmaatregelen zoals fouilleren. Veel van dat soort dingen zijn dan niet of minder nodig. Scheelt een hoop (gemeenschaps) geld.
Als je zulke dingen er alvast mee kan voorkomen.. is het het proberen waard lijkt me.quote:Op zondag 13 april 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige wat je er mee voorkomt is dat supportersgroepen zich t.o.v. elkaar willen bewijzen, waardoor dingen als vanmiddag kunnen gebeuren...
Tsja, eigenlijk is dat al geprobeerd toen de supporters van Ajax en feyenoord een jaar niet bij elkaar op bezoek mochten en dan is zo'n wedstrijd meteen een stuk minder aardig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
Als je zulke dingen er alvast mee kan voorkomen.. is het het proberen waard lijkt me.
Kan je de supporters van de 'uit' spelende partij eventueel op zo'n groot scherm in hun eigen stadion laten kijken als ze zo graag met de groep willen juichen.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Kut is toch een heel normaal stopwoordje?
Defeceren en urineren zijn pas rare woorden.
Dat bewust of onbewust doet het 'm nou juist. Geniet gewoon van een voetbalwedstrijd en laat die kutstreken achterwege. Ik heb zo'n hekel aan dat asociale, agressieve gedrag.quote:Op zondag 13 april 2008 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Of dat nou een bar/café is of een voetbalstadion, in beide gevallen kan er, bewust danwel onbewust, iemand zijn die de boel in de hens zet...
Kijk, dat vind ik nou leuk aan sport. Het kan ook verbroederen. De saamhorigheid, zo mooi, je samen ergens voor inzetten.quote:een geldinzameling t.b.v. de slachtoffers en nabestaanden toen, waarbij we fl. 23.000 opgehaald hebben, samen met Volendam supporters.
Zie hier...
quote:Op maandag 14 april 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Oh zoute boter, dat mis ik in Nederland. Heb ik gehad toen ik jaren geleden in Denemarken was. (Vies brood hebben ze daar zeg.)
In tegendeel! Introductiecolleges wil ik graag bij zijn en dit wordt de eerste PGO-sessie van de periode, zo kan ik m'n klasgenoten een beetje leren kennen in plaats van gelijk bekend te staan als slackerquote:Op zondag 13 april 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je neemt het me toch niet kwalijk, hè?
Oh, gelukkig maar.quote:Op maandag 14 april 2008 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Integendeel! Introductiecolleges wil ik graag bij zijn en dit wordt de eerste PGO-sessie van de periode, zo kan ik m'n klasgenoten een beetje leren kennen in plaats van gelijk bekend te staan als slacker
quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In grotere supermarkten is gezouten roomboter gewoon te krijgen, zit meestal in een rol.
Whaha ja dat vinden ze gek. Ik deed het vroeger nog wel eens. Beetje bastertsuiker erop.quote:Op maandag 14 april 2008 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op vakantie in Engeland had ik een keer toast bij m'n ontbijt, ik wilde wel es de Engelse manier van toast eten proberen: boter er op en verder niets. Dat vond ik niet lekker, suiker er bij gegooid, toen zei een Engels meisje "I can't believe you're going to eat that!"
Dat vind ik ook lekker, maar met de boter die ze daar hadden niet. Suiker er op verbeterde hetquote:Op maandag 14 april 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha ja dat vinden ze gek. Ik deed het vroeger nog wel eens. Beetje bastertsuiker erop.
Overigens vind ik het juist lekker hier. Sneetje witbrood met alleen boter.
Die is niet te vreten, net zo min als mais...quote:Op maandag 14 april 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In grotere supermarkten is gezouten roomboter gewoon te krijgen, zit meestal in een rol.
V.w.b. dat bewuste kan ik je begrijpen, v.w.b. dat onbewuste niet.quote:Op maandag 14 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bewust of onbewust doet het 'm nou juist. Geniet gewoon van een voetbalwedstrijd en laat die kutstreken achterwege. Ik heb zo'n hekel aan dat asociale, agressieve gedrag.![]()
[..]
Kijk, dat vind ik nou leuk aan sport. Het kan ook verbroederen. De saamhorigheid, zo mooi, je samen ergens voor inzetten.
Go kill them al...quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:!
Heb zo college van 9.00 - 17.00 uur. Lees net op internet dat het de bedoeling is dat je de literatuur voor het college doorneemt, zodat je mee kunt komen. Ja, leuk, maar zet de literatuur dan niet op zaterdag pas op internet.De rest van de docenten hadden hun rooster ook al vorige week woensdag op internet, dus het kan wel.
![]()
Ik ben chaggo.![]()
En ik ben benieuwd hoe Etcie het weekend zonder Pitt doorgekomen is.![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef Soempie het volgende:!
Heb zo college van 9.00 - 17.00 uur. Lees net op internet dat het de bedoeling is dat je de literatuur voor het college doorneemt, zodat je mee kunt komen. Ja, leuk, maar zet de literatuur dan niet op zaterdag pas op internet.De rest van de docenten hadden hun rooster ook al vorige week woensdag op internet, dus het kan wel.
![]()
Ik ben chaggo.![]()
En ik ben benieuwd hoe Etcie het weekend zonder Pitt doorgekomen is.![]()
quote:
Met het tempo van de SC momenteel duurt dat nog wel een week...quote:Op maandag 14 april 2008 08:26 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, we staan op het punt om een nieuw jubileum-topic te openen, nummer 400!
Mwoah, daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op maandag 14 april 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Met het tempo van de SC momenteel duurt dat nog wel een week...
Nog bedanktquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Het was oorverdovend, maar geweldig...![]()
Die hard with a Soempiequote:Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bowling for Columsoemp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |