Sinds daarnet.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Sinds wanneer werken we met TT-tegoeden Wyccie?
Nou, een hoed lenen van MM. En Youp van 't Hek zong ooit eens de TT. Dus vandaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
En hoezo deze titel, Nem?
Ik heb geen werktijden maar ik sta gemiddeld om 9 uur op.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jouw werktijden, Nem?
Ik heb geen werkschema nee. En dat is wel fijnquote:Op donderdag 3 april 2008 01:48 schreef wyccie het volgende:
Je hebt geen werkschema?
Is dat fijn, of maak je het jezelf moeilijk?
Dat verandert trouwens wel als je eenmaal klaar bent met schoolquote:Op donderdag 3 april 2008 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik leid maar een saai en voorspelbaar leventje.
Geldt dat ook voor mij? Ik denk dat het werk wel leuk is, maar ik heb dan ook echt geen tijd meer voor leuke dingen. En ik leer nu nuttige dingen, hoor. Ik snap best waarvoor ik het doe.quote:
Blijkbaar niet als ik dat hieronder leesquote:
Kun Maar daar kies je dan toch zelf voor of niet?quote:Ik denk dat het werk wel leuk is, maar ik heb dan ook echt geen tijd meer voor leuke dingen. En ik leer nu nuttige dingen, hoor. Ik snap best waarvoor ik het doe.
Ik wil mijn werk met jouw vrijheid.
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je verslikken in Jägermeister is niet aan te raden
Jou ken ik niet. Maar, goedemorgen.quote:
Ook nog een goede mogge. Koekjes der bij?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al ruim een uur bezig met printen van een deel van de leerstof.![]()
Wiebel is vandaag trouwens jarig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik zou hier in de UB echt niet kunnen leren. Enorme zaal, veel licht en allemaal anderen om je heenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:24 schreef Soempie het volgende:![]()
Tentamens.
Ik ga mezelf vandaag de hele dag opsluiten in de UB en dan vanavond werken. Het hele weekend ook in de UB en dan maandag het tentamen maken. De eerste keer dat ik een tentamen ook echt moet halen.![]()
Hoe is het hier? Ben al een tijd niet geweest.
Briljant!!quote:
Ik heb geen kloon.quote:En wie is er met zijn kloonverzameling aan het patsen?
Gefeliciteerd met/aan Wiebelquote:Op donderdag 3 april 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al ruim een uur bezig met printen van een deel van de leerstof.![]()
Wiebel is vandaag trouwens jarig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ik nog niet zeggen want misschien leest 'ie mee en heeft 'ie het nog niet gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat was Wiebel's cadeautje?
Dant stuurt jijt tocht eent PMt?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet zeggen want misschien leest 'ie mee en heeft 'ie het nog niet gehad
GMTAquote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dant stuurt jijt tocht eent PMt?
Ik zag hetquote:
Qu'est-ce que il y a?quote:
Bedoel je daarmee dat je het ook wil weten?quote:
quote:
Ik haat dat taaltje...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoel je daarmee dat je het ook wil weten?
Frans of afkortingen?quote:
quote:
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je expliciet wilt horen dat ik een pesthekel heb aan de rotterdamse tongval, bij deze...
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezetquote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?
Juist...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezet
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezet
Rotterdam heeft een tof zwembadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.
Sinds m'n verjaardag doet Wiebel af en toe je accent na.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?
Omdat jij en Tim allebei mijnquote:
Godvâh de godvâh! Krèg nâh een hagtvezakking!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Rotterdam heeft een tof zwembad
Haags, dat accent is pas irritant
Limburgs is pas irritant. Om te kotsenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Rotterdam heeft een tof zwembad
Haags, dat accent is pas irritant
Dat laatste is over het algemeen correct, alleen moet je rotterdam met kleine letters schrijven...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.
Ah aparte insteek want het was natuurlijk geen antwoord op de vraag die ik steldequote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat jij en Tim allebei mijnals reaktie op Tim's woord+t-zin quootte en daar allebei een vraag aan verbonden die ik in één post probeerde te beantwoorden...
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Limburgs is pas irritant. Om te kotsen
Maar welk zwembad is dat? Want Rotterdam heeft er een paar
Tropicana?
Waarom zou ik ROTTERDAM met kleine letters willen schijven?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is over het algemeen correct, alleen moet je rotterdam met kleine letters schrijven...
Al jaren niet meer daar geweest maar dat is inderdaad leukquote:
Ik heb de wiki toch aangepast?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:09 schreef iamredleader het volgende:
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken en de wiki!
11. Gij zult uw antwoord zo vaak mogelijk editten.
De openingspost is hier te vinden. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren. Aan allen die dit lezen: proficat. Aan allen die dit niet lezen: ook proficiat.
Niemand stuurt wat. Men past gewoon de wiki aan
nice!
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij hadden trouwens laatst de standaard nachtmerrie van een invaller/nieuweling.
Ze was er voor Engels, onze eigen lerares zelf was er niet en ze zou met ons de film afkijken waar we aan begonnen waren (Shakespeare in love). We kregen les in het biologielokaal (vraag me niet warom) en ze vroeg dus om hulp met het opstarten van de film. Nou had ze totaal geen gezag in haar stem ofzo en een paar klasgenoten riepen wat namen maar er gebeurde niets. Nou, ik weet niet hoe ze het deed, maar we kwamen terecht in een bijzonder schattige voorlichtingsfilmHet was niks heel ergs, je zag vrijwel niks, alleen twee tekenfilmpoppetjes die het... vrij enthousiast... met elkaar aan het doen waren, voorzien van het nodige (blije) geluid. Het was zo mooi
![]()
Dit was ook niet wat wij bij voorlichting gekregen hadden hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onze voorlichtingfilm was redelijk expliciet overigens.
Dat klopt, maar het verklaarde wel mijnquote:Op donderdag 3 april 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ah aparte insteek want het was natuurlijk geen antwoord op de vraag die ik stelde
Maargoed
Geen idee, maar ik heb dat voor mezelf als standaard ingevoerd en als je het zo had geschreven was die zin wat mij betreft helemaal correct zijn geweest...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou ik ROTTERDAM met kleine letters willen schijven?
Ook mooiquote:Op donderdag 3 april 2008 15:17 schreef Soempie het volgende:
WIj zouden bij Grieks een film kijken over Athene. De docent had het opgenomen in een ver verleden en nu van huis meegenomen. Dus hij z'n videoband er in en 'play'. Vervolgens een seksscene in beeld, waarbij niks aan de verbeelding over werd gelaten.Hij wist niet hoe snel hij die video weer moest stoppen.
De verkeerde 'Griekse' film dus...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:17 schreef Soempie het volgende:
WIj zouden bij Grieks een film kijken over Athene. De docent had het opgenomen in een ver verleden en nu van huis meegenomen. Dus hij z'n videoband er in en 'play'. Vervolgens een seksscene in beeld, waarbij niks aan de verbeelding over werd gelaten.Hij wist niet hoe snel hij die video weer moest stoppen.
Daag Soemp!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ga deze computer vrijmaken voor iemand die wel wil/ gaat studeren.![]()
Daar heb ik niet op gelet, maar de text vond ik erg mooiquote:Op donderdag 3 april 2008 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de wiki toch aangepast?
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bluh. ben een beetje ziek.
Wij hebben dat bij Engels gedaan. Een van de jongens uit de klas had de fill Macbeth vervangen door een sandwich-scenequote:Op donderdag 3 april 2008 15:17 schreef Soempie het volgende:
Dankjequote:
De helft is van mijquote:Op donderdag 3 april 2008 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, maar de text vond ik erg mooi
Jawelquote:Op donderdag 3 april 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Sinds wanneer werken we met TT-tegoeden Wyccie?
Zeg, Ladyblack, bevalt die camera een beetje?
Dat weet ik maar dat was om MM te pesten.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja hoi!
Dankuwel allemaal, ik zie de kado's cheques en taarten wel verschijnen
En ja Nemb, jij hebt een R'damse tongval
Uit dezelfde serie als 'de koppeling lustig op laten komen'quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie als 'de koppeling lustig op laten komen'
De eerste 2 keerquote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_het_woord.html![]()
Misschien is dit wat voor die dude:quote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_het_woord.html![]()
Ahhhhquote:Op donderdag 3 april 2008 19:18 schreef Etcetera het volgende:
school was weer boeiendenige interessant was dat er een jongen op een gegeven terug kwam van de wc, en toen letterlijk groen zag van misselijkheid
die is opgehaald door z'n vader: fietsen of in de bus stappen was zeer waarschijnlijk niet echt verstandig
quote:
geen kans meer voor gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhhwat zielig! heb je hem wel even verteld dat hij de interessantste gebeurtenis van je dag was?
Da's niet zo best als je gezicht die kleur heeft neequote:Op donderdag 3 april 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
tsss msn
het was ongeveer dit, maar dan een tikje lichter
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou Florence al verlaten hebben terwijl PSV vandaag pas tegen Fiorentina speeltquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, check het Grey's topic; ik zag hier in Florence een mooie foto
Hoezo Florence verlaten? Ik ga maandag pas naar Paduaquote:Op donderdag 3 april 2008 21:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Florence al verlaten hebben terwijl PSV vandaag pas tegen Fiorentina speelt
ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, check het Grey's topic; ik zag hier in Florence een mooie foto
Ja he!! Ik kwam er echt zo langslopenquote:
Wasdat? ff kijken....quote:oh ja, nieuwe site 'ontdekt' http://www.mp3gle.net
En ik spreek accentloos ABN...quote:Op donderdag 3 april 2008 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat was om MM te pesten.
Jij hebt immers ook geen Bredaas accent.
quote:
Hoe heet dat van Beatrix dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]onmogelijk
iedereen heeft wel een beetje accent
Volgens mij staat deze smiley er:quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]onmogelijk
iedereen heeft wel een beetje accent
ah op die fietsquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij staat deze smiley er:![]()
Mijn smiley posts worden vandaag niet begrepen...
Excuses hoeven nou ook weer niet...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah op die fietsmijn nederige excuses heer MadMaster
Ja, hoop gezeur op het werk.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
die smiley had een knipoog moeten zijn
gaat wel lekker zeg op je werk de laatste tijdmaar je hebt wat om naar uit te kijken nu
Een hostel, is dat net zoiets als een jeugdherberg?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geruild van hostelbed met iemand
Zit nu op het bovenste bed van een stapelbed, zodat ik tenminste rechtop kan zitten![]()
je wordt oudquote:Op donderdag 3 april 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hostel, is dat net zoiets als een jeugdherberg?
Ben een paar jaar geleden in Munchen onverwachts in zo'n ding terecht gekomen na Bayern Munchen-Ajax en ik voelde me toen erg oud.
's Avonds/'s nachts was er een tenenkrommende disco in de recreatiezaal en 's ochtends vroeg allemaal jonge meiden die halfnaakt door de gangen naar de douche liepen. Ben dat niet meer gewend...
Baggernieuws allemaalquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoop gezeur op het werk.
Een migratie van ons serverpark wat niet echt soepel verloopt, applicaties die er uit knallen door stommiteiten van de technish beheerder en mijn nieuwe job waar een hoop geleuter over is. Ik ben op zich aangenomen voor die nieuwe job, maar mijn huidige manager wil me vanwege de perikelen op relatief korte termijn niet laten gaan en mijn nieuwe manager wil me het liefst gisteren hebben...
Er schijnt nu zelfs over een afkoopsom gesproken te worden (ik lijk wel een voetballer...) zodat mijn huidige manager een externe kracht kan aantrekken die ik dan nog wel eerst moet inwerken.
En daarnaast kreeg ik vanmiddag te horen dat ik 23 april aan mijn knie geopereerd ga worden, ook geen zin in...
Tsja, het is hetzelfde bedrijf, maar daarbinnen heeft iedereen z'n eigen belangen en de aanwinst voor de één is natuurlijk de leemte voor de ander. Het is verrekte lastig om goed ICT-personeel te krijgen momenteel...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me verrot MM, als er zo aan je wordt getrokkenmaar het is toch bij hetzelfde bedrijf
kun je niet zeggen dat ze eens niet aan hun afdelingen moeten denken maar aan het bedrijf
Dat mag ik hopen (als ik het dan ook maar bewust meemaak, anders hoeft het van mij niet)...quote:je wordt oud
jammer dat je zo ver weg woont/werkt, ik weet wel iemand die graag de ICT in wilquote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is hetzelfde bedrijf, maar daarbinnen heeft iedereen z'n eigen belangen en de aanwinst voor de één is natuurlijk de leemte voor de ander. Het is verrekte lastig om goed ICT-personeel te krijgen momenteel...
[..]
Dat mag ik hopen (als ik het dan ook maar bewust meemaak, anders hoeft het van mij niet)...
Gelijktijdig met Bayern Munchen-Ajax waren de Octoberfesten in Munchen en dat trok een hoop jongeren aan.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef LadyBlack het volgende:een hostel is zoiets als een jeugdherberg, maar hier zijn ook allerhande volwassenen hoor! Heb ook al gezinnen gezien, en er is geen disco 's avonds
De meeste dames op mijn kamer gaan zelfs erg vroeg naar bed. ik heb nog maar 1x een meisje (amerikaans natuurlijk) gehoord die 's ochtends om half 8, toen 2 anderen hun tas aan het inpakken waren, siste: "fuck, it's 7 o' clock, pretend to care!"
Hmmm, ben niet zo'n Emile Ratelband-aanhanger.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Baggernieuws allemaal
Je moet maar denken aan hoe goed het leven daarna gaat zijn
Ik weet een jeugdherberg/hostel vlak bij het Olympia-park met disco en halfnaakte dames (alhoewel dat laatste dagelijkse kost voor je is)...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..Oktoberfest gaan we ook heen en we moeten nog slaapplekker regelen. Dat zal dan wel een camping worden.
Ik vind het helemaal niet erg om op mijn vakantie te werkenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet een jeugdherberg/hostel vlak bij het Olympia-park met disco en halfnaakte dames (alhoewel dat laatste dagelijkse kost voor je is)...
Ik gebruik dat woord zelden of nooit, dus ik twijfelde...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens hostel = jeugdherberg in het Engels
Haha, ik had me juist afgescheiden van het hooligantuig die dezelfde avond weer terug naar NL zouden tuffen met een 9-persoons busje.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha ja maar dat krijg je met dat hooligantuig
Maar bedankt
Eensquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
Happy-de-peppy...wat een kutwoord. Urgh.
Ik zal voortaan alle posts die ik wil doen door je laten redigeren, OK?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
Happy-de-peppy...wat een kutwoord. Urgh.
Ik weet bij jouw posts vaak niet zo goed of je iets met een knipoog bedoelt of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alle posts die ik wil doen door je laten redigeren, OK?
Als ik met smileys antwoord, dan wordt dat antwoord soms niet begrepen en als ik ze niet plaats kennelijk ook niet...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet bij jouw posts vaak niet zo goed of je iets met een knipoog bedoelt of niet.
Dat ook wel een beetje, want ik weiger een systeem te testen omdat het volgens mij nog niet in orde is, maar waar een projectleider van beweerd dat dat wel het geval is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:08 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht even dat je met het verkeerde been uit bed was gestapt.![]()
Nee, ik vrees ook dat ik daar voorlopig ook niets over te horen krijg...quote:Is er al meer nieuws over je afkoopsom?
Eet hem op!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Dat ook wel een beetje, want ik weiger een systeem te testen omdat het volgens mij nog niet in orde is, maar waar een projectleider van beweerd dat dat wel het geval is.
Conflict dus en de projectleider probeert nu zieltjes te winnen voor zijn standpunt (wat hem overigens niet lukt, ik heb de andere spelers achter me staan).
Ik zit hier bijna letterlijk in mijn combat-kleding om hem straks te ontvangen...![]()
En de andere helft van mijquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje
[..]
De helft is van mij
Nee nog niet. De belangrijkste dingen die ik moet hebben zijn een fornuis en een koelkast, de rest is secundair. Vuilnisbak heb ik (al is het een kleintje), voor de rest zit ik voorlopig wel aardig goed. Oh ja, extra pannen zou geen kwaad kunnen. Het aantal gerechten dat je kan maken met een steelpan, koekenpan en grillpan is beperktquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik bijt nog 3 jaar door.![]()
Heb je al een kooplijstje voor je verhuizing? Dit weekend kun je alvast dingen aanschaffen.
Prullenbak, garde, blikopener, deurmat, badmat, etc.
quote:15 mei: Lustrumfeest
Refter: vanaf 22.00 uur Hollandse avond met onder andere De Sjonnies, Lee Towers, Dries Roelvink, Corrie Konings, Lesley Williams (Andre Hazes imitator) en als afsluiter De Corona’s!
In het Cultuurcafe treden vanaf 22.00 uur onder andere de New Cool Collective en diverse Balkan Beat dj’s op.
Kaartverkoop vanaf 8 april op de bekende adressen op de campus.
Dat lijkt me dan wel weer leukquote:27 mei: Campusdag
Vanaf 15.30 uur groot feest voor en door studenten en medewerkers van de universiteit en ziekenhuis: met muziek, theater, cabaret, kermisattracties, eten, drinken, demonstraties, gezellige terrasjes Slotoptreden: Room Eleven.
Vanaf 15.30 uur feest in de Thomas van Aquinostraat en Erasmusplein.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik zit er nu al doorheen.M'n tentamen gaat onder andere over onderwijsbeleid.
![]()
Helaas open vragen, dus ik kan niet heel makkelijk wat gokken.![]()
Heeft er iemand iets vrolijks te vertellen?
Echt niet? Geen leuke weekendplannen?quote:
Misschien welquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Ja, lijkt me ook wel. Room Eleven vind ik leuk.![]()
Ga je er heen?
Ik breng ieder weekend door metquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt niet? Geen leuke weekendplannen?
Sheep wil vast wel mee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien welWeet nog niet met wie dan
Volgens mij vind Sheep het ook leuk, dus ik heb hem ook al gevraagd
Oh, dat doe ik ook altijd, ook met 'gewoon' lezen van studieboeken. Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zojuist besloten niet meer o'p m'n planning te kijken, maar gewoon langzaam door te buffelen en dan maar zien hoe ver ik kom. Dus ook niet meer het aantal pagina's per uur tellen of om de anderhalve blz. kijken of ik al bijna het eind van het hoofdstuk bereikt heb.![]()
Helemaal niet of nog niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef B.ertha het volgende:
Maar niks bijzonders. Heb wel één ding, maar dat kan ik niet zeggen
Misschien welquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sheep wil vast wel mee.![]()
En anders misschien iemand van je studie?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien wel
En meerdere personen kan toch ook altijd
Hier kan ik ook nog heen:
[ afbeelding ]
Omgang met SPSS en het Toulmin-model van argumentatiequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:09 schreef Soempie het volgende:
wat is een vaardigheidstoets? Welke vaardigheid wordt getoetst?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand iets vrolijks te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even gespoilerd voordat er hier per ongeluk iemand meeleest die niet alles nog hoeft te weten...![]()
Wat een leuk poortjequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien wel
En meerdere personen kan toch ook altijd
Hier kan ik ook nog heen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even gespoilerd voordat er hier per ongeluk iemand meeleest die niet alles nog hoeft te weten...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Daar zou ik ook geen zin in hebben. Volgende periode moet ik ook weer aan de slag met SPSS.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:10 schreef B.ertha het volgende:
Omgang met SPSS en het Toulmin-model van argumentatie
Het erge is: ik moet ook nog een tentamen over de statistiek zelf. Dus met H0 hypothesen, regressiemodellen enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen zin in hebben. Volgende periode moet ik ook weer aan de slag met SPSS.
Niet volgende week vergeten te posten wat het nu was he.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nog niet
Dat ik een verrassing heb, kan ik toch niet geheim houdenWel wat het is
Dat is statistiek 2 toch? Hoe is statistiek 1 gegaan bij je?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het erge is: ik moet ook nog een tentamen over de statistiek zelf. Dus met H0 hypothesen, regressiemodellen enzo
We hadden inderdaad Onderzoeks en interventiemethodologie A en B. Ik had voor A een 7quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is statistiek 2 toch? Hoe is statistiek 1 gegaan bij je?
Welke universiteit wil je heen dan? En kun je die twee vakken niet eerst nog doen, voordat je gaat?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Dat werd bij ons weer apart gegeven.![]()
Ik kom in de knoop met twee vakken als ik wil overstappen naar een andere universiteit.En ik zie er tegenop het aan te kaarten en te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Amsterdam, UvA. En die vakken kan ik niet eerst nog doen, helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke universiteit wil je heen dan? En kun je die twee vakken niet eerst nog doen, voordat je gaat?
Wat is dan het probleem? Dat je die daar al had moeten doen en in Groningen niet/later nog zou krijgen? En een stoomcursus/als bijvak is ook geen optie? De studieadviseur zal het toch het best weten, denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Amsterdam, UvA. En die vakken kan ik niet eerst nog doen, helaas.
Dat ik die vakken al had moeten doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Dat je die daar al had moeten doen en in Groningen niet/later nog zou krijgen? En een stoomcursus/als bijvak is ook geen optie? De studieadviseur zal het toch het best weten, denk ik
Ik ook.quote:
Dat is wel naar ja. Volgens mij heb je het al wel ooit gezegd, maar waarom wil je naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ik die vakken al had moeten doen inderdaad.En of ze me wel door laten gaan zonder die vakken of dat ik dan giga vertraging op loop. Na m'n tentamens maar een afspraak maken bij de studieadviseur inderdaad.
Etciequote:
Bijna iedereen waar ik veel mee om ga in Groningen verhuist naar Utrecht of Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is wel naar ja. Volgens mij heb je het al wel ooit gezegd, maar waarom wil je naar Amsterdam?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna iedereen waar ik veel mee om ga in Groningen verhuist naar Utrecht of Amsterdam.Groningen is een heel eind uit de buurt. M'n master wil ik niet in Groningen doen, etc
En Sven heeft gevraagd of ik met hem samen wil wonen, dus dat is nu ook deel van de overweging.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Sven pas nog boos gemaakt.Had voor z'n verjaardag een digitale camera gegeven, zodat hij geen foto's meer hoeft te maken met z'n mobieltje. Met het idee ook dat ik foto's wel belangrijk vind om te maken. Bijvoorbeeld op vakantie of bij een dagje weg, nu kunnen we dan foto's maken. En van ons samen ook.
![]()
Maargoed, hij zat achter de computer en ik flitste al een half uur met die camera om hem heen. Want ik wil vooral foto's van hem natuurlijk.Op een gegeven ogenblik werd hij een beetje giftig.
Helemaal ook omdat ik nooit op de foto wil.
Inderdaad, en dat doe ik ook wel eens. En omgekeerd, natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:nah dat is niet boos dat is geirriteerd
dat heb ik ook wel eens bij Pitt
Ja, en de laatste tijd steeds vakerquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
precies
hebben jullie ook wel eens dat er een topic in je MyActive Topics verschijnt waarvan je denkt: Heb ik daar in gepost![]()
Nouja, je reactie in dat topic maakt het weer oke.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, je reactie in dat topic maakt het weer oke.
Bekijk je je gekweekte spieren ook in buikspierlicht?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat is nog niet zo lang geleden en dat ben ik echt aan het doen
ik heb bij god geen ideequote:Beste studenten,
In mei moet je weer je keuzes maken voor het onderwijs wat je volgend studiejaar wilt gaan volgen. Om een goede keuze te kunnen maken, heb je waarschijnlijk meer informatie nodig.
Nee, ik bekijk mijn buik in zo min mogelijk lichtquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bekijk je je gekweekte spieren ook in buikspierlicht?
bij wat voor lichtquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bekijk je je gekweekte spieren ook in buikspierlicht?
Mobieltjesfoto's zijn dan ook echt zwaar klote.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Sven pas nog boos gemaakt.Had voor z'n verjaardag een digitale camera gegeven, zodat hij geen foto's meer hoeft te maken met z'n mobieltje. Met het idee ook dat ik foto's wel belangrijk vind om te maken. Bijvoorbeeld op vakantie of bij een dagje weg, nu kunnen we dan foto's maken. En van ons samen ook.
![]()
Maargoed, hij zat achter de computer en ik flitste al een half uur met die camera om hem heen. Want ik wil vooral foto's van hem natuurlijk.Op een gegeven ogenblik werd hij een beetje giftig.
Helemaal ook omdat ik nooit op de foto wil.
Jij ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga afsluiten, genoeg genikst
Fijn weekend
ja maar het moetquote:
wel!quote:
Gewoon tot op je kont laten groeien.quote:
met Whiteguyquote:
Kaars tegen iets aan zetten is sowieso niet handig, daarbij werd mij altijd geleerd dat kaarsen uit moeten als je de kamer uit gaat of gaat slapenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:40 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/2196667/De_vlam_likt_langs_de_tv.html
Wanneer komt er een wet dat mensen die dom genoeg zijn om een tv naast open vuur te zetten of andersom geen tv meer mogen kopen?
Nu moeten al die fabrikanten aan bullshit regeltjes voldoen, en moet ik meer voor een tv betalen, omdat een paar kneuzen zo graag een kaars tegen hun tv aan willen zetten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kaars tegen iets aan zetten is sowieso niet handig,
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:15 schreef Soempie het volgende:
En kun je nu nog net een staart? Of ruim?
Ik zeg ook altijd tegen de kapper dat ik nog wel een staart moet kunnen. Vorige keer was ze klaar, pakt m'n haar bij elkaar en een deel van de plukken was gewoon niet lang genoeg.Dus toen zei ze: '''t kan wel, als je het met speltjes vastzet'
![]()
![]()
Zie je mij al met speltjes in de weer?[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en we hebben vanavond een feestje, dus daar gaat m'n leertijd.![]()
Ik ben het langzaam aan het opgeven.Straks maar gewoon even de colleges doorbladeren.
Werken kreng!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand toevallig goed in het ontwerpen van databases? De opdracht valt op zich wel mee maar ik heb zo weinig zin
Ik ben ondertussen begonnen hoorquote:
Nou, dan neem ik nog meer even een bakkie pleur.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:59 schreef Etcetera het volgende:
het is bijna 1600
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond weer leuk foute films kijken
We beginnen met de klassieker Meet the Feebles
Wynyard is mijn favorietquote:
Daar kunnen die serverracks niet zo goed tegen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet ook niet op Fok gaan zitten.
mee eens, het is niksquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
De nieuwe lay-out van de frontpage is online. Het blijft een goor, lelijk ding.
Ik was gister na werk naar de kapper. Ik heb nu niet genoeg haar voor een staartquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, dan neem ik nog meer even een bakkie pleur.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas maar 50% grappig, want de andere helft is te waar
Geen idee, Jan Lul Balkenende zal in ieder geval wel weer vooraan staan, die moet z'n Fitna-blazoen opvijzelen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
Wat denk je? Welke landen gaan in ieder geval de opening van de OS boycotten?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk je? Welke landen gaan in ieder geval de opening van de OS boycotten?
Wat mij opvalt is dat er pas sinds een aantal maanden aandacht komt voor de mensenrechten situatie in China terwijl al jaren bekend is dat China de OS dit jaar heeft. Beetje jammer dat nu pas bepaalde mensen, over de rug van de sporters, een boycot willen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het worden er met de week meer... maar ik volg het toch niet zo op de voet, boeit me gewoon niet. Net zomin als het hele gedoe rondom Fitna en Wilders
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er pas sinds een aantal maanden aandacht komt voor de mensenrechten situatie in China terwijl al jaren bekend is dat China de OS dit jaar heeft. Beetje jammer dat nu pas bepaalde mensen, over de rug van de sporters, een boycot willen.
Die sporters moeten ook niet gaan, gewoon boycotten die handel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er pas sinds een aantal maanden aandacht komt voor de mensenrechten situatie in China terwijl al jaren bekend is dat China de OS dit jaar heeft. Beetje jammer dat nu pas bepaalde mensen, over de rug van de sporters, een boycot willen.
Dit is voor het eerst dat ik lees dat iemand een brood gaat douchenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Brood is weer gebakken, straks lekker onder de douche
Nu denk ik dat van de Afrikaanse landen er niet heel veel geschikt zijn. Zuid-Afrika, Egypte, Tunesië en Marokko lijken me nog het meest geschikt eigenlijk... misschien Keniaquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de OS nou per se aan China toegewezen moesten worden. Zulke evenementen moeten gehouden worden in landen die er wel geschikt voor zijn.
Net zoals het EK/WK voetbal eigenlijk niet naar landen als Polen (EK) Zuid-Afrika en Brazilie (WK) moet ivm de criminaliteit en algemene puinhoop aldaar.
In Duitsland ging het prima met het WK, maar omdat ze nu aan de beurt geweest zijn moeten ze weer 50 jaar wachten oid... wat een onzin.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik lees dat iemand een brood gaat douchen
Ik ben ook voor een boycot. Alleen had die uitgesproken moeten worden direct na de toewijzing aan China, en niet vlak er voor. Dat zou zwaar balen zijn voor alle sporters die nu al jaren aan het trainen zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die sporters moeten ook niet gaan, gewoon boycotten die handel.
Maar vanwege die zelfde handel durft bijna niemand een standpunt in te nemen. Alleen nu het hommeles was in Tibet en de OS dichterbij komen menen diverse bobo's iets te moeten roepen. Maar wedden dat ze straks allemaal een zwaantje in de Olympische ringen maken?
Ik vind geen enkel Noord-Afrikaans land geschikt voor wat dan ook...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu denk ik dat van de Afrikaanse landen er niet heel veel geschikt zijn. Zuid-Afrika, Egypte, Tunesië en Marokko lijken me nog het meest geschikt eigenlijk... misschien Kenia
Ach, er zijn ook sporters die zich de pleuris trainen, wereldprijzen winnen en niet eens mogen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben ook voor een boycot. Alleen had die uitgesproken moeten worden direct na de toewijzing aan China, en niet vlak er voor. Dat zou zwaar balen zijn voor alle sporters die nu al jaren aan het trainen zijn.
Ja, da's ook zo iets stopmzinnigs!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook sporters die zich de pleuris trainen, wereldprijzen winnen en niet eens mogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |