Sinds daarnet.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Sinds wanneer werken we met TT-tegoeden Wyccie?
Nou, een hoed lenen van MM. En Youp van 't Hek zong ooit eens de TT. Dus vandaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
En hoezo deze titel, Nem?
Ik heb geen werktijden maar ik sta gemiddeld om 9 uur op.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jouw werktijden, Nem?
Ik heb geen werkschema nee. En dat is wel fijnquote:Op donderdag 3 april 2008 01:48 schreef wyccie het volgende:
Je hebt geen werkschema?
Is dat fijn, of maak je het jezelf moeilijk?
Dat verandert trouwens wel als je eenmaal klaar bent met schoolquote:Op donderdag 3 april 2008 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik leid maar een saai en voorspelbaar leventje.
Geldt dat ook voor mij? Ik denk dat het werk wel leuk is, maar ik heb dan ook echt geen tijd meer voor leuke dingen. En ik leer nu nuttige dingen, hoor. Ik snap best waarvoor ik het doe.quote:
Blijkbaar niet als ik dat hieronder leesquote:
Kun Maar daar kies je dan toch zelf voor of niet?quote:Ik denk dat het werk wel leuk is, maar ik heb dan ook echt geen tijd meer voor leuke dingen. En ik leer nu nuttige dingen, hoor. Ik snap best waarvoor ik het doe.
Ik wil mijn werk met jouw vrijheid.
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je verslikken in Jägermeister is niet aan te raden
Jou ken ik niet. Maar, goedemorgen.quote:
Ook nog een goede mogge. Koekjes der bij?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al ruim een uur bezig met printen van een deel van de leerstof.![]()
Wiebel is vandaag trouwens jarig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik zou hier in de UB echt niet kunnen leren. Enorme zaal, veel licht en allemaal anderen om je heenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:24 schreef Soempie het volgende:![]()
Tentamens.
Ik ga mezelf vandaag de hele dag opsluiten in de UB en dan vanavond werken. Het hele weekend ook in de UB en dan maandag het tentamen maken. De eerste keer dat ik een tentamen ook echt moet halen.![]()
Hoe is het hier? Ben al een tijd niet geweest.
Briljant!!quote:
Ik heb geen kloon.quote:En wie is er met zijn kloonverzameling aan het patsen?
Gefeliciteerd met/aan Wiebelquote:Op donderdag 3 april 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al ruim een uur bezig met printen van een deel van de leerstof.![]()
Wiebel is vandaag trouwens jarig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ik nog niet zeggen want misschien leest 'ie mee en heeft 'ie het nog niet gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat was Wiebel's cadeautje?
Dant stuurt jijt tocht eent PMt?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet zeggen want misschien leest 'ie mee en heeft 'ie het nog niet gehad
GMTAquote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dant stuurt jijt tocht eent PMt?
Ik zag hetquote:
Qu'est-ce que il y a?quote:
Bedoel je daarmee dat je het ook wil weten?quote:
quote:
Ik haat dat taaltje...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoel je daarmee dat je het ook wil weten?
Frans of afkortingen?quote:
quote:
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je expliciet wilt horen dat ik een pesthekel heb aan de rotterdamse tongval, bij deze...
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezetquote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?
Juist...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezet
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezet
Rotterdam heeft een tof zwembadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.
Sinds m'n verjaardag doet Wiebel af en toe je accent na.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?
Omdat jij en Tim allebei mijnquote:
Godvâh de godvâh! Krèg nâh een hagtvezakking!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Rotterdam heeft een tof zwembad
Haags, dat accent is pas irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |