Dant stuurt jijt tocht eent PMt?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet zeggen want misschien leest 'ie mee en heeft 'ie het nog niet gehad
GMTAquote:Op donderdag 3 april 2008 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dant stuurt jijt tocht eent PMt?
Ik zag hetquote:
Qu'est-ce que il y a?quote:
Bedoel je daarmee dat je het ook wil weten?quote:
quote:
Ik haat dat taaltje...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoel je daarmee dat je het ook wil weten?
Frans of afkortingen?quote:
quote:
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je expliciet wilt horen dat ik een pesthekel heb aan de rotterdamse tongval, bij deze...
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezetquote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?
Juist...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezet
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er om dat ik achter elk woord een t had gezet
Rotterdam heeft een tof zwembadquote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had 'ie jou moeten quoten. Nee, ik denk dat MM een beetje "anal" is wtb alles dat met ROTTERDAM te maken heeft.
Sinds m'n verjaardag doet Wiebel af en toe je accent na.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat ik een Rotterdamse tongval heb?
Omdat jij en Tim allebei mijnquote:
Godvāh de godvāh! Krčg nāh een hagtvezakking!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Rotterdam heeft een tof zwembad
Haags, dat accent is pas irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |