ZOMG no end of world!!!eins11!!elf!1!cos(0)quote:
Eigenlijk wel jammerquote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef Nesle het volgende:
Nem en Yuri, het is geen 1-aprilgrap
Ik heb het vandaag ingezien en ik heb gewoon geen enkele fout gemaakt![]()
Wel goed van je 10 natuurlijkquote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 april 2008 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel goed van je 10 natuurlijk, maar het zou toch een toch geweldig vuil zijn als het wle ene grap was
![]()
![]()
Maar het hoeft nietquote:Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef Supersheep het volgende:
Je kunt nu zelfs door die Google ads bladeren![]()
welke?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag voor het eerst een boze chauffeur van een leverancier aan de lijn gehad, nadat hij was uitgeraasd had ik aan 2 zinnen genoeg om hem de verbinding te laten verbreken
Wie spot de fout?quote:BLIJFT JE MEEDOEN MET PANEL.INTOMARTGFK?
wil je dit serieus wetenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mail gekregen, eerste zin:
[..]
Wie spot de fout?
Welke 2 zinnen bedoel je?quote:
ik heb ook wel eens een vrachtwagenchauffeur weggestuurd. We hadden uitdrukkelijk bij de bestelling aangegeven dat we geen heftruck hadden om te lossen. Komt hij aan zonder hetruck. Wil die halve zool eerst niet geloven dat we geen heftruck hebben en begint daarna pissig te worden. Heb hem een prettige dag gewenst en zijn zooi weer mee laten nemen. Uiteraard heeft het vrachtbedrijf later een vrachtwagen met heftruck gestuurd om te lossen. Het is af en toe wel makkelijk bij een groot bedrijf te werkenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke 2 zinnen bedoel je?
Hij riep dat hij al 15 jaar reed en dat ie al 15 jaar problemen had met leveringen voor ons bedrijf.
Eerst zei ik nog dat hij zn spullen weer retour kon nemen aangezien ik geen mensen op het werk had.
Toen zei ik dat ik in ruim een jaar nog nooit met de beste man gesproken had en dat hij dus volgens mij redelijk aan het overdrijven was.
*tuut tuut tuut tuut*
Dat heb ik ook wel eens gehad idd.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een vrachtwagenchauffeur weggestuurd. We hadden uitdrukkelijk bij de bestelling aangegeven dat we geen heftruck hadden om te lossen. Komt hij aan zonder hetruck. Wil die halve zool eerst niet geloven dat we geen heftruck hebben en begint daarna pissig te worden. Heb hem een prettige dag gewenst en zijn zooi weer mee laten nemen. Uiteraard heeft het vrachtbedrijf later een vrachtwagen met heftruck gestuurd om te lossen. Het is af en toe wel makkelijk bij een groot bedrijf te werken
Er ist helemaalt niks mist met blijft.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mail gekregen, eerste zin:
[..]
Wie spot de fout?
ahhh, dat is het. je wilt heel niet naar huisquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar jamaar...... ik ben moe van de hele dag in de bieb en ik heb het gehad in mn eentje......
Ik wil gewoon lekker thuis zijnOf iemand hier bij me.
Blijft kan hier wel, maar dan moet er een derde persoon enkelvoud volgen. Voor tweede persoon (je) moet het blijf zijn. Vervang maar es door lopenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er ist helemaalt niks mist met blijft.
Sorry. Ik vergat de T-regelquote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijft kan hier wel, maar dan moet er een derde persoon enkelvoud volgen. Voor tweede persoon (je) moet het blijf zijn. Vervang maar es door lopen
Wat een lief plaatjequote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
oh ja dat kan ik me wel voorstellen [ afbeelding ]
Ik heb geen hoedquote:Op donderdag 3 april 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
Pluk even een roos, wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |