Kaars tegen iets aan zetten is sowieso niet handig, daarbij werd mij altijd geleerd dat kaarsen uit moeten als je de kamer uit gaat of gaat slapenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:40 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/2196667/De_vlam_likt_langs_de_tv.html
Wanneer komt er een wet dat mensen die dom genoeg zijn om een tv naast open vuur te zetten of andersom geen tv meer mogen kopen?
Nu moeten al die fabrikanten aan bullshit regeltjes voldoen, en moet ik meer voor een tv betalen, omdat een paar kneuzen zo graag een kaars tegen hun tv aan willen zetten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kaars tegen iets aan zetten is sowieso niet handig,
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:15 schreef Soempie het volgende:
En kun je nu nog net een staart? Of ruim?
Ik zeg ook altijd tegen de kapper dat ik nog wel een staart moet kunnen. Vorige keer was ze klaar, pakt m'n haar bij elkaar en een deel van de plukken was gewoon niet lang genoeg.Dus toen zei ze: '''t kan wel, als je het met speltjes vastzet'
![]()
![]()
Zie je mij al met speltjes in de weer?[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en we hebben vanavond een feestje, dus daar gaat m'n leertijd.![]()
Ik ben het langzaam aan het opgeven.Straks maar gewoon even de colleges doorbladeren.
Werken kreng!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand toevallig goed in het ontwerpen van databases? De opdracht valt op zich wel mee maar ik heb zo weinig zin
Ik ben ondertussen begonnen hoorquote:
Nou, dan neem ik nog meer even een bakkie pleur.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:59 schreef Etcetera het volgende:
het is bijna 1600
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond weer leuk foute films kijken
We beginnen met de klassieker Meet the Feebles
Wynyard is mijn favorietquote:
Daar kunnen die serverracks niet zo goed tegen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet ook niet op Fok gaan zitten.
mee eens, het is niksquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
De nieuwe lay-out van de frontpage is online. Het blijft een goor, lelijk ding.
Ik was gister na werk naar de kapper. Ik heb nu niet genoeg haar voor een staartquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, dan neem ik nog meer even een bakkie pleur.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas maar 50% grappig, want de andere helft is te waar
Geen idee, Jan Lul Balkenende zal in ieder geval wel weer vooraan staan, die moet z'n Fitna-blazoen opvijzelen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
Wat denk je? Welke landen gaan in ieder geval de opening van de OS boycotten?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk je? Welke landen gaan in ieder geval de opening van de OS boycotten?
Wat mij opvalt is dat er pas sinds een aantal maanden aandacht komt voor de mensenrechten situatie in China terwijl al jaren bekend is dat China de OS dit jaar heeft. Beetje jammer dat nu pas bepaalde mensen, over de rug van de sporters, een boycot willen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het worden er met de week meer... maar ik volg het toch niet zo op de voet, boeit me gewoon niet. Net zomin als het hele gedoe rondom Fitna en Wilders
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er pas sinds een aantal maanden aandacht komt voor de mensenrechten situatie in China terwijl al jaren bekend is dat China de OS dit jaar heeft. Beetje jammer dat nu pas bepaalde mensen, over de rug van de sporters, een boycot willen.
Die sporters moeten ook niet gaan, gewoon boycotten die handel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er pas sinds een aantal maanden aandacht komt voor de mensenrechten situatie in China terwijl al jaren bekend is dat China de OS dit jaar heeft. Beetje jammer dat nu pas bepaalde mensen, over de rug van de sporters, een boycot willen.
Dit is voor het eerst dat ik lees dat iemand een brood gaat douchenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Brood is weer gebakken, straks lekker onder de douche
Nu denk ik dat van de Afrikaanse landen er niet heel veel geschikt zijn. Zuid-Afrika, Egypte, Tunesië en Marokko lijken me nog het meest geschikt eigenlijk... misschien Keniaquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de OS nou per se aan China toegewezen moesten worden. Zulke evenementen moeten gehouden worden in landen die er wel geschikt voor zijn.
Net zoals het EK/WK voetbal eigenlijk niet naar landen als Polen (EK) Zuid-Afrika en Brazilie (WK) moet ivm de criminaliteit en algemene puinhoop aldaar.
In Duitsland ging het prima met het WK, maar omdat ze nu aan de beurt geweest zijn moeten ze weer 50 jaar wachten oid... wat een onzin.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik lees dat iemand een brood gaat douchen
Ik ben ook voor een boycot. Alleen had die uitgesproken moeten worden direct na de toewijzing aan China, en niet vlak er voor. Dat zou zwaar balen zijn voor alle sporters die nu al jaren aan het trainen zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die sporters moeten ook niet gaan, gewoon boycotten die handel.
Maar vanwege die zelfde handel durft bijna niemand een standpunt in te nemen. Alleen nu het hommeles was in Tibet en de OS dichterbij komen menen diverse bobo's iets te moeten roepen. Maar wedden dat ze straks allemaal een zwaantje in de Olympische ringen maken?
Ik vind geen enkel Noord-Afrikaans land geschikt voor wat dan ook...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu denk ik dat van de Afrikaanse landen er niet heel veel geschikt zijn. Zuid-Afrika, Egypte, Tunesië en Marokko lijken me nog het meest geschikt eigenlijk... misschien Kenia
Ach, er zijn ook sporters die zich de pleuris trainen, wereldprijzen winnen en niet eens mogen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben ook voor een boycot. Alleen had die uitgesproken moeten worden direct na de toewijzing aan China, en niet vlak er voor. Dat zou zwaar balen zijn voor alle sporters die nu al jaren aan het trainen zijn.
Ja, da's ook zo iets stopmzinnigs!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook sporters die zich de pleuris trainen, wereldprijzen winnen en niet eens mogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |