Jawelquote:Op donderdag 3 april 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Sinds wanneer werken we met TT-tegoeden Wyccie?
Zeg, Ladyblack, bevalt die camera een beetje?
Dat weet ik maar dat was om MM te pesten.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja hoi!
Dankuwel allemaal, ik zie de kado's cheques en taarten wel verschijnen
En ja Nemb, jij hebt een R'damse tongval
Uit dezelfde serie als 'de koppeling lustig op laten komen'quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit dezelfde serie als 'de koppeling lustig op laten komen'
De eerste 2 keerquote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_het_woord.html![]()
Misschien is dit wat voor die dude:quote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_het_woord.html![]()
Ahhhhquote:Op donderdag 3 april 2008 19:18 schreef Etcetera het volgende:
school was weer boeiendenige interessant was dat er een jongen op een gegeven terug kwam van de wc, en toen letterlijk groen zag van misselijkheid
die is opgehaald door z'n vader: fietsen of in de bus stappen was zeer waarschijnlijk niet echt verstandig
quote:
geen kans meer voor gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhhwat zielig! heb je hem wel even verteld dat hij de interessantste gebeurtenis van je dag was?
Da's niet zo best als je gezicht die kleur heeft neequote:Op donderdag 3 april 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
tsss msn
het was ongeveer dit, maar dan een tikje lichter
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou Florence al verlaten hebben terwijl PSV vandaag pas tegen Fiorentina speeltquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, check het Grey's topic; ik zag hier in Florence een mooie foto
Hoezo Florence verlaten? Ik ga maandag pas naar Paduaquote:Op donderdag 3 april 2008 21:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Florence al verlaten hebben terwijl PSV vandaag pas tegen Fiorentina speelt
ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, check het Grey's topic; ik zag hier in Florence een mooie foto
Ja he!! Ik kwam er echt zo langslopenquote:
Wasdat? ff kijken....quote:oh ja, nieuwe site 'ontdekt' http://www.mp3gle.net
En ik spreek accentloos ABN...quote:Op donderdag 3 april 2008 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat was om MM te pesten.
Jij hebt immers ook geen Bredaas accent.
quote:
Hoe heet dat van Beatrix dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]onmogelijk
iedereen heeft wel een beetje accent
Volgens mij staat deze smiley er:quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]onmogelijk
iedereen heeft wel een beetje accent
ah op die fietsquote:Op donderdag 3 april 2008 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij staat deze smiley er:![]()
Mijn smiley posts worden vandaag niet begrepen...
Excuses hoeven nou ook weer niet...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah op die fietsmijn nederige excuses heer MadMaster
Ja, hoop gezeur op het werk.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:28 schreef Etcetera het volgende:
die smiley had een knipoog moeten zijn
gaat wel lekker zeg op je werk de laatste tijdmaar je hebt wat om naar uit te kijken nu
Een hostel, is dat net zoiets als een jeugdherberg?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geruild van hostelbed met iemand
Zit nu op het bovenste bed van een stapelbed, zodat ik tenminste rechtop kan zitten![]()
je wordt oudquote:Op donderdag 3 april 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hostel, is dat net zoiets als een jeugdherberg?
Ben een paar jaar geleden in Munchen onverwachts in zo'n ding terecht gekomen na Bayern Munchen-Ajax en ik voelde me toen erg oud.
's Avonds/'s nachts was er een tenenkrommende disco in de recreatiezaal en 's ochtends vroeg allemaal jonge meiden die halfnaakt door de gangen naar de douche liepen. Ben dat niet meer gewend...
Baggernieuws allemaalquote:Op donderdag 3 april 2008 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoop gezeur op het werk.
Een migratie van ons serverpark wat niet echt soepel verloopt, applicaties die er uit knallen door stommiteiten van de technish beheerder en mijn nieuwe job waar een hoop geleuter over is. Ik ben op zich aangenomen voor die nieuwe job, maar mijn huidige manager wil me vanwege de perikelen op relatief korte termijn niet laten gaan en mijn nieuwe manager wil me het liefst gisteren hebben...
Er schijnt nu zelfs over een afkoopsom gesproken te worden (ik lijk wel een voetballer...) zodat mijn huidige manager een externe kracht kan aantrekken die ik dan nog wel eerst moet inwerken.
En daarnaast kreeg ik vanmiddag te horen dat ik 23 april aan mijn knie geopereerd ga worden, ook geen zin in...
Tsja, het is hetzelfde bedrijf, maar daarbinnen heeft iedereen z'n eigen belangen en de aanwinst voor de één is natuurlijk de leemte voor de ander. Het is verrekte lastig om goed ICT-personeel te krijgen momenteel...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me verrot MM, als er zo aan je wordt getrokkenmaar het is toch bij hetzelfde bedrijf
kun je niet zeggen dat ze eens niet aan hun afdelingen moeten denken maar aan het bedrijf
Dat mag ik hopen (als ik het dan ook maar bewust meemaak, anders hoeft het van mij niet)...quote:je wordt oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |