Het erge is: ik moet ook nog een tentamen over de statistiek zelf. Dus met H0 hypothesen, regressiemodellen enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen zin in hebben. Volgende periode moet ik ook weer aan de slag met SPSS.
Niet volgende week vergeten te posten wat het nu was he.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nog niet
Dat ik een verrassing heb, kan ik toch niet geheim houdenWel wat het is
Dat is statistiek 2 toch? Hoe is statistiek 1 gegaan bij je?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het erge is: ik moet ook nog een tentamen over de statistiek zelf. Dus met H0 hypothesen, regressiemodellen enzo
We hadden inderdaad Onderzoeks en interventiemethodologie A en B. Ik had voor A een 7quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is statistiek 2 toch? Hoe is statistiek 1 gegaan bij je?
Welke universiteit wil je heen dan? En kun je die twee vakken niet eerst nog doen, voordat je gaat?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Dat werd bij ons weer apart gegeven.![]()
Ik kom in de knoop met twee vakken als ik wil overstappen naar een andere universiteit.En ik zie er tegenop het aan te kaarten en te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Amsterdam, UvA. En die vakken kan ik niet eerst nog doen, helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Welke universiteit wil je heen dan? En kun je die twee vakken niet eerst nog doen, voordat je gaat?
Wat is dan het probleem? Dat je die daar al had moeten doen en in Groningen niet/later nog zou krijgen? En een stoomcursus/als bijvak is ook geen optie? De studieadviseur zal het toch het best weten, denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Amsterdam, UvA. En die vakken kan ik niet eerst nog doen, helaas.
Dat ik die vakken al had moeten doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Dat je die daar al had moeten doen en in Groningen niet/later nog zou krijgen? En een stoomcursus/als bijvak is ook geen optie? De studieadviseur zal het toch het best weten, denk ik
Ik ook.quote:
Dat is wel naar ja. Volgens mij heb je het al wel ooit gezegd, maar waarom wil je naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ik die vakken al had moeten doen inderdaad.En of ze me wel door laten gaan zonder die vakken of dat ik dan giga vertraging op loop. Na m'n tentamens maar een afspraak maken bij de studieadviseur inderdaad.
Etciequote:
Bijna iedereen waar ik veel mee om ga in Groningen verhuist naar Utrecht of Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is wel naar ja. Volgens mij heb je het al wel ooit gezegd, maar waarom wil je naar Amsterdam?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna iedereen waar ik veel mee om ga in Groningen verhuist naar Utrecht of Amsterdam.Groningen is een heel eind uit de buurt. M'n master wil ik niet in Groningen doen, etc
En Sven heeft gevraagd of ik met hem samen wil wonen, dus dat is nu ook deel van de overweging.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Sven pas nog boos gemaakt.Had voor z'n verjaardag een digitale camera gegeven, zodat hij geen foto's meer hoeft te maken met z'n mobieltje. Met het idee ook dat ik foto's wel belangrijk vind om te maken. Bijvoorbeeld op vakantie of bij een dagje weg, nu kunnen we dan foto's maken. En van ons samen ook.
![]()
Maargoed, hij zat achter de computer en ik flitste al een half uur met die camera om hem heen. Want ik wil vooral foto's van hem natuurlijk.Op een gegeven ogenblik werd hij een beetje giftig.
Helemaal ook omdat ik nooit op de foto wil.
Inderdaad, en dat doe ik ook wel eens. En omgekeerd, natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:nah dat is niet boos dat is geirriteerd
dat heb ik ook wel eens bij Pitt
Ja, en de laatste tijd steeds vakerquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
precies
hebben jullie ook wel eens dat er een topic in je MyActive Topics verschijnt waarvan je denkt: Heb ik daar in gepost![]()
Nouja, je reactie in dat topic maakt het weer oke.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, je reactie in dat topic maakt het weer oke.
Bekijk je je gekweekte spieren ook in buikspierlicht?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat is nog niet zo lang geleden en dat ben ik echt aan het doen
ik heb bij god geen ideequote:Beste studenten,
In mei moet je weer je keuzes maken voor het onderwijs wat je volgend studiejaar wilt gaan volgen. Om een goede keuze te kunnen maken, heb je waarschijnlijk meer informatie nodig.
Nee, ik bekijk mijn buik in zo min mogelijk lichtquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bekijk je je gekweekte spieren ook in buikspierlicht?
bij wat voor lichtquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bekijk je je gekweekte spieren ook in buikspierlicht?
Mobieltjesfoto's zijn dan ook echt zwaar klote.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Sven pas nog boos gemaakt.Had voor z'n verjaardag een digitale camera gegeven, zodat hij geen foto's meer hoeft te maken met z'n mobieltje. Met het idee ook dat ik foto's wel belangrijk vind om te maken. Bijvoorbeeld op vakantie of bij een dagje weg, nu kunnen we dan foto's maken. En van ons samen ook.
![]()
Maargoed, hij zat achter de computer en ik flitste al een half uur met die camera om hem heen. Want ik wil vooral foto's van hem natuurlijk.Op een gegeven ogenblik werd hij een beetje giftig.
Helemaal ook omdat ik nooit op de foto wil.
Jij ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga afsluiten, genoeg genikst
Fijn weekend
ja maar het moetquote:
wel!quote:
Gewoon tot op je kont laten groeien.quote:
met Whiteguyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |