Hoe bedoel je, dat zelf toevoegen door middel van een programma? Of bij een dvd? Verklaar u naderquote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet echt niemand hoe je ondertiteling onder een film kan zetten?
Bij een dvd, die al bestaat zeg maarquote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat zelf toevoegen door middel van een programma? Of bij een dvd? Verklaar u nader
Moet je eigenlijk een monteerprogramma hebben, dvd inladen en dan zelf ondertiteling eronder zetten. Of hoort de dvd ondertiteling te hebben en krijg je die niet aan de praat?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij een dvd, die al bestaat zeg maar
Je wil dus dezelfde DVD hebben maar met een setje ondertitels toegevoegd?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bij een dvd, die al bestaat zeg maar
Ik heb een Franse DVD, met duiste ondertitelingquote:Op zondag 16 maart 2008 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je wil dus dezelfde DVD hebben maar met een setje ondertitels toegevoegd?
Heb je ook al een site gevonden waar die ondertitels te downloaden zijn? En wil je daarna de film op de pc kijken of ook weer op dvd zetten zodat je weer op tv kan kijken?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een Franse DVD, met duiste ondertiteling
Ik wil er franse of engelse ondertiteling bij. Je kan ondertiteling voor films downloaden op internet, maar dan?
Meerderequote:Op zondag 16 maart 2008 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook al een site gevonden waar die ondertitels te downloaden zijn? En wil je daarna de film op de pc kijken of ook weer op dvd zetten zodat je weer op tv kan kijken?
Okquote:
Welke van de twee opties? Ik ga even zoeken naar een guide, momentquote:Ja
Een beetje nerd gaat ook niet naar die LANs... maar heeft een retesnelle internetverbinding. Hoef je namelijk niet de deur uit om te gamenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:08 schreef Etcetera het volgende:
en je loopt niet heel erg achter hoorde enige LANs waar Pitt en ik zijn geweest afgelopen jaren waren Campzone, 1 halve LAN in Emmen en dit weekend een LAN in Drachten
wij gaan LANnen voor de gezelligheidquote:Op zondag 16 maart 2008 18:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een beetje nerd gaat ook niet naar die LANs... maar heeft een retesnelle internetverbinding. Hoef je namelijk niet de deur uit om te gamen
Krijg er zin inquote:Op zondag 16 maart 2008 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, er heeft een pan groentesoep de hele dag op een heel laag pitje staan trekken. Dus nu het tijd voor Joeps overheerlijke zelf gebrouwen groentesoep (met knoflook en champignons)
LAN is Local Area Networkquote:Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef MaJo het volgende:
Wat is LAN? Behalve dat het een internetverbinding is?
Ik ben trouwens goed aan het studeren dus daar ga ik snel mee verder
Weet nu alles van Plato en ben nu bezig met Aristoteles
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Hebben jullie het boekenweekgeschenk al gelezen?
wat het met het thema van dit jaar te maken heeft is me niet duidelijk, maar het is een hele creatieve verklaring voor het fenomeen pianoman.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
LAN is Local Area Network
LAN Party is mensen bij elkaar zetten met hun pc's die aan elkaar koppelen en gamen (bij voorkeur tegen elkaar)
[..]had 'm in een half uur ofzo uit
maar vond het een tof verhaal op zich
Mijn moeder vond dat ik de eerste keer dat ik in haar auto reed vooral alleen moest zijn zodat ik rustig kon wennen, en dat was erg prettig. Het belangrijkste commentaar dat ik van haar heb gehad op mijn rijstijl was dat ik bij een spoorwegovergang ging rijden voor de rode lichten uit waren en daar kan ik me wel iets bij voorstellen...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ben midden op een parkeergarage uitgestapt en heb gezegd: Ik rijd niet meer als jij in de auto zit, rijd jij maar![]()
Ik kan prima rijden, ik heb niet voor niks een rijbewijs, maar ieder bochtje, hobbeltje en elke boom of tegenligger is eng voor mijn vader en zijn pas nieuwe auto
![]()
En vervolgens zelf precies net zo kort langs die boom op rijden he! $&^YU(@@
Alles kits achter de rits, zoals wij plachten te zeggenquote:
Ben in Utrecht geweest en heb vandaag de hele dag gedanst voor het Kassentoernooi..quote:Op zondag 16 maart 2008 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
En wat heb jij allemaal uitgevreten dit weekend?
http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w
Kassentoernooi? Wasda? Of bedoel je Klassentoernooi?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben in Utrecht geweest en heb vandaag de hele dag gedanst voor het Kassentoernooi..
Chill if Chilli? Want allebei kan. En wie is "we"?quote:DUs jij kan binnekort chill voor ons koken?
Nee, bedanktquote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar bed, spetterend is het hier toch niet![]()
Preciesquote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kassentoernooi? Wasda? Of bedoel je Klassentoernooi?
[..]
Chill if Chilli? Want allebei kan. En wie is "we"?
Ik heb ooit samen met Iamredleader gekookt voor een Fok-meet, moet nog een keer koken voor een quizmeet en nog een keer voor Soemp en Wiebelkont. Daar kan vast nog wel eens een kooksessie bij
Waar ken ik die van... zit die in een reclame ook ofzo ? En zo ja welke ? Kan er niet op komenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
En wat heb jij allemaal uitgevreten dit weekend?
http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w
Sony, bolletjes. Zegt je dat iets?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waar ken ik die van... zit die in een reclame ook ofzo ? En zo ja welke ? Kan er niet op komen
Roep maar een datumquote:Op zondag 16 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies
En Klassentoernooi bedoel ik. Jullie zullen me dus niet veel zien, de komende week
In bed wel?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar bed, spetterend is het hier toch niet![]()
In welke context?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand zo wat er is tussen piraten en ninja'ssinds wanneer zijn dat tegenstanders van elkaar
Gek, ik ruik opeens kaas.quote:
Is er geen meet binnekort waar ik de datum niet van weet?quote:
Ja, die dusquote:Op zondag 16 maart 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sony, bolletjes. Zegt je dat iets?
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is er geen meet binnekort waar ik de datum niet van weet?
Nou, probleem opgelostquote:
Zonder twijfelquote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost![]()
Er doet zich vast nog wel een gelegenheid voor.
quote:
quote:cause pirates suck and ninja's rule
ongeveer die contextquote:want Ninja’s zijn stom, Piraten FTW!)
Want?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zie nu al op tegen de zomervakantie
Nouja..piraten zijn natuurlijk gasten met rare kleren, een houten poot en roepen "Yargh!" en hebben een opgezette papegaai op hun shouder.quote:
Iedereen heeft plannen, al dan niet met elkaar. Mijn plan gaat neit door. Mijn ouders gaan naaktlopen. Ik zit in mijn eentje in Nederland, ben ik bang. Hey, what a way to turn 18quote:
Ik kan me indenken dat je dan niet met je ouders mee gaat op vakantiequote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iedereen heeft plannen, al dan niet met elkaar. Mijn plan gaat neit door. Mijn ouders gaan naaktlopen. Ik zit in mijn eentje in Nederland, ben ik bang. Hey, what a way to turn 18
En zo is hetquote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat je dan niet met je ouders mee gaat op vakantie
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iedereen heeft plannen, al dan niet met elkaar. Mijn plan gaat neit door. Mijn ouders gaan naaktlopen. Ik zit in mijn eentje in Nederland, ben ik bang. Hey, what a way to turn 18
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Maar heb je geen vrienden / vriendinnengroep waarmee je op vakantie kan dan ?
Meestal wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geef je toch een fokfeestje op je verjaardag?
Maare serieus, je bent dus jarig in de zomervakantie? Is IEDEREEN dan op dat moment op vakantie of niet?
Kun je het dan niet net ervoor vieren?quote:
Nahja kennelijk stellen die vrienden ook weinig voorquote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je het dan niet net ervoor vieren?
Ja, wat moeten we hier nou op zeggenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja kennelijk stellen die vrienden ook weinig voorDus het maakt ook niet uit.
Ik vermaak me welquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we hier nou op zeggen
Hou het gewoon lekker klein zou ik zeggen.
Ach, fles wijn erin, pindasaus erop en gaan met die banaan.quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, fles wijn erin, pindasaus erop en gaan met die banaan.
Een toernooi tussen alle klassen; intwee categoriën; junioren - klas 1 tot 2quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre..wat houdt het klassentoernooi in?
Jij ookquote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ik ben nu niet helemaal op mijn best, ik vertel later wel meer.Slaap lekker
Prescies mijn gedachtequote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geef je toch een fokfeestje op je verjaardag?
^quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef MaJo het volgende:
Nem, mijn huisgenootje zei dat er morgen geen quiz is. Geloof er alleen niets vanIk zal morgen de Mick wel even bellen voor de zekerheid
Je moet ook nooit klikken maar met je muis er overheen en stilhouden. Dan krijg je vaak een omschrijvingquote:Op maandag 17 maart 2008 00:03 schreef MaJo het volgende:
GodverIk zit een beetje op facebook wat profielen af te struinen om te kijken of er nog leuke applicaties zijn en kijk bij het profiel van mijn ex. Daar staat een hartje dus ik denk 'eens kijken wat voor applicatie dat is'. Druk ik er op en (#*(!#()*#!$$) verschijnt er een tekst met "MaJo would date ex". Godver de godver
Heb het wel verwijderd van facebook maar je kunt er donder op zeggen dat hij een mailtje heeft gekregen dat ik hem wil daten
![]()
![]()
Nou ja, Hyves is dan ook niet "professioneel" bedoeld natuurlijk. Net als CU2...ook bagger.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de achtergronden zo lelijk. Een eigen foto in tienvoud. Zo onprofessioneel.
Op internet is er een debat over welke groep meer awesome is, ninja's of piraten. Piraten horen natuurlijk te winnenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand zo wat er is tussen piraten en ninja'ssinds wanneer zijn dat tegenstanders van elkaar
Ik heb er een (die heeft iemand voor me aangemaakt), maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik er mee moetquote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen Hyves trouwens. Trage onoverzichtelijke bende
Dat had ik eerst gedaan maar toen stond er alleen 'spark'. En meestal krijg je eerst een omschrijving maar dit keer dus niet. Dammitquote:Op maandag 17 maart 2008 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook nooit klikken maar met je muis er overheen en stilhouden. Dan krijg je vaak een omschrijving
Maar aan die wijsheid heb je nu niets
Frasier wordt 'm niet trouwens...
Dat kun je zelf instellen he? Ik snap ook niet dat mensen hun eigen foto op de achtergrond doen, ik heb gewoon de standaardachtergrond.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de achtergronden zo lelijk. Een eigen foto in tienvoud. Zo onprofessioneel.
Maar is het dáár dan ook tof?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:17 schreef MaJo het volgende:
Ah St Patrick's dayDan zou het wel eens kunnen dat de quiz morgen niet doorgaat
Maar ik stel voor om sowieso te gaan, want st Paddy's is tof
Mja neem aan dat ze als Ierse pub wel iets doen tochquote:Op maandag 17 maart 2008 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar is het dáár dan ook tof?
Laat het even weten. Voor bier ben ik ook wel in trouwens
Ik zie geen reden om niet sowieso erheen te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja neem aan dat ze als Ierse pub wel iets doen tochMaar als je andere ideeën hebt let me know
Preciesquote:Op maandag 17 maart 2008 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om niet sowieso erheen te gaan
dat zalquote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nouja..piraten zijn natuurlijk gasten met rare kleren, een houten poot en roepen "Yargh!" en hebben een opgezette papegaai op hun shouder.
Ninja's zijn natuurlijk heel slick en erg sluw.
Piraten lach je uit...ninja's niet. Althans..niet vaker dan 1 keer.
ah okquote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op internet is er een debat over welke groep meer awesome is, ninja's of piraten. Piraten horen natuurlijk te winnen
WTFquote:Op maandag 17 maart 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
En het is etcies schuld want die begon over piraten en ninja's en daarom ging ik op facebook lurken
In Leiden kan dat, www.hoppezak.nl.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:02 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, zou je een piratenkostuum/outfit/items kunnen huren/kopen bij een feestwinkel? en hoe duur zou zoiets zijn
Natuurlijk kun je "piraat" kopen bij de feestwinkelquote:Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef Etcetera het volgende:
da's me te verik dacht meer aan Groningen
ik ken 2 feestwinkels daar, maar als ik alvast een beetje een prijsindicatie heb, dan weet ik of het nut heeft om te zoeken naar een compleet pak of dat het beter is om gewoon wat eenvoudigers op te duiken
Site van de eerste de beste feestwinkel die ik vondquote:Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef Etcetera het volgende:
da's me te verik dacht meer aan Groningen
ik ken 2 feestwinkels daar, maar als ik alvast een beetje een prijsindicatie heb, dan weet ik of het nut heeft om te zoeken naar een compleet pak of dat het beter is om gewoon wat eenvoudigers op te duiken
valt op zich nog mee. maar kopen voor zoiets is redelijk onzinnigquote:Op maandag 17 maart 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je "piraat" kopen bij de feestwinkel
25 euro ofzo denk ik?
ook gezienquote:Op maandag 17 maart 2008 10:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Site van de eerste de beste feestwinkel die ik vond
Ik denk niet dat er heel veel verschil in zal zittenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook gezienjammer dat er geen filialen in de buurt zijn, maar als dat de prijzen ongeveer zijn dan zie ik het wel zitten
Nu iedereen dit weet word je natuurlijk niet meer uitgenodigd op Fok!bowlmeets.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Oh verrek! Mag ik nog even trots vertellen dat ik 2x heb gewonnen met bowlen?
122 en 146. Niet mijn persoonlijk record verbroken maar toch niet heel gek voor een leek
Vorige keer hebben we ook gebowld, maar ik weet niet meer of Nem op dezelfde baan speelde als ik of die ernaast... ik weet wel dat ik een keer van Neleos heb gewonnen (en hij twee keer van mij, maar dat terzijdequote:Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu iedereen dit weet word je natuurlijk niet meer uitgenodigd op Fok!bowlmeets.
Of mensen zien het als een uitdagingquote:Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu iedereen dit weet word je natuurlijk niet meer uitgenodigd op Fok!bowlmeets.
Ik weet ook niet meer wie er gewonnen had maar iets staat me bij dat ik het niet wasquote:Op maandag 17 maart 2008 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we ook gebowld, maar ik weet niet meer of Nem op dezelfde baan speelde als ik of die ernaast... ik weet wel dat ik een keer van Neleos heb gewonnen (en hij twee keer van mij, maar dat terzijde)
Ik zou de schuld geven aan de goedkope Aldiwijn eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Alweer een heel topic gemist!Zaterdag hondsberoerd geweest, voorlopig wijs ik als schuldige aan de paracetamolletjes die ik had genomen omdat ik hoofdpijn had van slechte Aldiwijn
Zondag mijn moeder helpen met de eerste spullen (mijn kamer) verhuizen.
En nu kom ik net van de tandarts, met een gloednieuwe kies
Ik had vandaag beter niet wakker kunnen worden.quote:
Aaaaawquote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vandaag beter niet wakker kunnen worden.
Stervensdruk op het werk (2 collega's ziek en één vrij op een totaal van 5) en woordenwisselingen met Jan en Alleman omdat ze al weken hun werk niet goed doen.
Ben stront chagerijnig...
Nemquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op jacht naar een leuke 19" tft scherm, max 200 euro, widescreen hoeft niet
het aanbod is groooooooooooooooooooooooot![]()
Alweer!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
AaaaawKut zijn dat van die dagen dat alles misgaat
Maar nog een paar uurtjes en dan ben je er vanaf
Jaquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu ga je er extra goed op letten?
Ik hoop het, maar uitegrekend vandaag gaat er van alles mis wat echt opgelost moet worden en ik heb vanavond kaartjes voor de Meervaart, 'Hommage aan Liesbeth List'.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:01 schreef MaJo het volgende:
AaaaawKut zijn dat van die dagen dat alles misgaat
Maar nog een paar uurtjes en dan ben je er vanaf
quote:Tell me why
I don’t like Mondays
Tell me why
I don’t like Mondays
Tell me why
I don’t like Mondays
I wanna shoo-oo-oo-oo-oo-oot
The whole day down, down, down, shoot it all down
Watquote:
ja iddquote:Op maandag 17 maart 2008 13:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad... en dat terwijl een paar jaar geleden een 17" gewoon TFT al gauw 300 EURO kostte!
Dat zuigt dan wel extra hard jaquote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar uitegrekend vandaag gaat er van alles mis wat echt opgelost moet worden en ik heb vanavond kaartjes voor de Meervaart, 'Hommage aan Liesbeth List'.
Het wordt, zoals het het er nu naar uitziet, dus of overwerken en de Meervaart vergeten of de Meervaart op het nippertje halen en half voor pampus op een stoel wegzakken.
Gisterenavond/-nacht was het ook al vrij laat en dat draagt niet echt bij aan mijn fysieke én geestelijke gesteldheid...
[..]
Ik heb in een ver grijs verleden (januari 1997) een computer gekocht. Specs:quote:Op maandag 17 maart 2008 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja idd![]()
![]()
geheugen net zo: ik heb voor 1Gb geheugen ongeveer 50 euro betaald, een vriend heeft voor 512Mb minstens het dubbele neergelegd een paar jaar terug
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb in een ver grijs verleden (januari 1997) een computer gekocht. Specs:
Pentium 100 MHZ
8 MB geheugen, later uitgebreid naar 16 en weer later naar 32
500 KB videogeheugen, later naar 1 MB uitgebreid
850 MG hardeschijf
15" monitor (beeldbuis)
4x CD ROM speler
En dat alles voor de beschaafde prijs van 4200 GULDEN![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop het, maar uitegrekend vandaag gaat er van alles mis wat echt opgelost moet worden en ik heb vanavond kaartjes voor de Meervaart, 'Hommage aan Liesbeth List'.
Het wordt, zoals het het er nu naar uitziet, dus of overwerken en de Meervaart vergeten of de Meervaart op het nippertje halen en half voor pampus op een stoel wegzakken.
Gisterenavond/-nacht was het ook al vrij laat en dat draagt niet echt bij aan mijn fysieke én geestelijke gesteldheid...
Pentium FTWquote:
Hoe kun je Otis nou vergeten?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
Wat is Nem lang aan het bellen![]()
Ik heb trouwens Otis Redding helemaal herontdekt door een uitzending van DWDD vorige week. Try A Little TendernessDie climax
http://www.youtube.com/watch?v=RI6inAglMJA Dit filmpje is van de dag voor zijn dood
Mja snap het ook nietquote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je Otis nou vergeten?
Ik ben trouwens niet aan het bellen. Ik wil wel even bellen hoor
Ik vind Try a little tenderness trouwens één van de mindere nummers maar het laat wel zijn passie zien.
Klinkt goedquote:Op maandag 17 maart 2008 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
"Oh heavens no, it's St Patricksday today! We got a band playing tonight"
Nou, dat is wel gezellig
ik zou niet eens meer zonder kunnenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pentium FTW![]()
Ik was de eerste met een eigen computer in de klas, ben al zo'n 20 jaar op toetsenborden aan het rammen...![]()
Ach, dat waren nog eens tijden...
Ik ook niet. En het mooiste is: ik heb nog een oude bak staan: P133 met 32 MB geheugen en Windows 95 erop. Voor de oude spelletjes die onder XP en Vista (en ook ME, 2000, 98 en NT) niet werken.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Etcetera het volgende:
ik zou niet eens meer zonder kunnen
ik weet nog dat we onze eerste computer hadden, en dat we met z'n allen (ouders + zus + etcie) rad van fortuin gingen spelen
Musical maken met kapot dan je lief isquote:Op maandag 17 maart 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja snap het ook nietBen er mee opgegroeid maar op de een of andere manier kwijtgeraakt, door mijn musical en indie omwegen
Heerlijk inderdaadquote:Die passie inderdaad, geweldigEn sitting on the dock of the bay, zo lekker funky
Done, zie resultaat hierbovenquote:Als je dat zou willen doen
*steekt vinger op*quote:Op maandag 17 maart 2008 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedIk zal het even in de groep gooien, maar ik ben wel voor
Gekkenhuis!!!quote:The Macintosh Classic (code-named XO and Civic) was the first Apple Macintosh personal computer introduced at a price under US$1000. Demand for another "all-in-one"/"compact" Mac, such as the popular Macintosh Plus and the SE, spurred the introduction of the Classic. Limitations of the form factor prohibited major innovations in this model, which had the same 9-inch display, 512×342-pixel one-bit video, and 4 MB memory ceiling as its predecessors. Unlike other Macs, memory expansion was only possible with a special memory expansion card only available on the more expensive model, or as an option installed later.
CPU: 8 MHz Motorola 68000
ROM: 512 KB
RAM: 1 MB, expandable to 2 or 4 MB using 120 ns 30-pin SIMMs
Display: 9" b&w screen, 512 x 342 pixels
Audio: 8-bit mono 22Khz
Hard drive: 40 MB
Floppy: 1.4 MB double sided
Size (HxWxD): 13.2" x 9.7" x 11.2"
Weight: 16 lb (7.3 kg)
Gestalt ID: 17
Addressing: 24-bit only
Battery: 3.6 V lithium
Expansion slots: none
Upgrade path: none
Interfaces:
ADB port for keyboard and mouse
Two mini-DIN-8 RS-422 Serial ports
DB-25 SCSI connector
Headphone 3.5 mm jack socket
Nu nog?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom is het zo vaak 13:37 als ik op de klok kijk?
Hier thuis staat nog steeds een P2000 ergensquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
1e 'PC' thuis die ik nog steeds heb overigens:
Een Apple MacIntosh Classic
[ afbeelding ]
[..]
Gekkenhuis!!!
Mja musicals was een tijdelijk zijspoor, ik ben nu weer terug bij mijn rootsquote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Musical maken met kapot dan je lief is
[..]
Heerlijk inderdaad
Ik had het destijds al ge-PM-ed maar daarom vind ik die Ellis Hooks dus ook zo vet. Die heeft nl een stem die er heel erg op lijkt en dezelfde gedrevenheid. De hele zaal ging ENORM los. Helaas is de CD gewoon ruk in vergelijking met een echt optreden.
Sam Cooke is trouwens ook
Bring it on home, live @ Harlem Square club
Die is echt zó geweldig
[..]
Done, zie resultaat hierboven
Ik denk dat het niet vaker 13:37 is als je op de klok kijkt dan bijvoorbeeld 15:43 of 17:28, maar dat je het onthoudt omdat het een bepaalde betekenis heeft. Zo zie ik vaak dat het 22:22 is en 13:37 (w00tquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom is het zo vaak 13:37 als ik op de klok kijk?
PM komt er zo aan. Ellis Hooks moet je eigenlijk niet checken. Dan denk je: nou, is dit het?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja musicals was een tijdelijk zijspoor, ik ben nu weer terug bij mijn rootsAh Ellis Hooks ga ik checken, en ben benieuwd naar die versie van Sam Cooke. Bring on the PM
Hmmm beter dan van niet neequote:Op maandag 17 maart 2008 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PM komt er zo aan. Ellis Hooks moet je eigenlijk niet checken. Dan denk je: nou, is dit het?
Het is het verschil tussen een pitbull en een golden retriever. Op de CD is hij het laatste.
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat het niet vaker 13:37 is als je op de klok kijkt dan bijvoorbeeld 15:43 of 17:28, maar dat je het onthoudt omdat het een bepaalde betekenis heeft. Zo zie ik vaak dat het 22:22 is en 13:37 (w00t) zie ik inderdaad ook vaak voorbij komen. Vaak word ik dan wakker
![]()
conspiracyquote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben er geen verstand van. Ik ga een topic in TRU openen.
Gelukig maar, ik wil daar ook geen verstand van hebben...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
* alvast een lemming klaarzet *quote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ja, zo eentje hebben wij thuis ook nog staanquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
1e 'PC' thuis die ik nog steeds heb overigens:
Een Apple MacIntosh Classic
[ afbeelding ]
[..]
Gekkenhuis!!!
"Onze" eerste computer was de XT (80186, voorloper van de 286) van m'n pa. Hij eindigde zijn leven na vele upgrades als een monster van een pc:quote:Op maandag 17 maart 2008 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hadden vroeger een IBM, 286 of zoiets. Met een heel fancy manier van afsluiten, dan kwam er zo'n That's all folks! ding in beeld te staan met geluid er bij... af en toe keek ik uit naar afsluiten
* B.ertha reanimeert de boelquote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
I no! I has gone killed da topic!
Kip gaat toch best bij rijst?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crap, was ik net van plan om naar de supermarkt te gaan om eten te halen en nu hagelt het hier
Ik heb nu een paar opties: eten bestellen zodat iemand op een brommertje door de hagel naar me toe moet, vegetarisch eten of een soort vlees bij de rijst en groente doen die er niet bij past: dan heb ik de keus uit vissticks, kipnuggets en een kip/kaasunit
Jawel, maar dit is niet gewoon kipfilet. Dit is gepaneerde kip met roomkaas en een laagje kaas daar weer overheen. Klinkt smakelijker dan het is overigensquote:
Vrijdag al een mannenmaal gehad: eerst op station Groningen een Burger King menu gehaald (medium, dat wel) en in de trein terug naar Leeuwarden opgepeuzeld, om in Leeuwarden weer trek te hebben. Toen een pizza gehaald en die verorberd met een halve liter bier er bij. En daarna nog drie biertjes for good measurequote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maak er een sportthema van: maak de vissticks, nuggets en kip/kaasunits. Neem er een biertje bij en kijk een stukje voetbal op Youtube
En? Een nieuwe week is begonnen, dan mag het weerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijdag al een mannenmaal gehad: eerst op station Groningen een Burger King menu gehaald (medium, dat wel) en in de trein terug naar Leeuwarden opgepeuzeld, om in Leeuwarden weer trek te hebben. Toen een pizza gehaald en die verorberd met een halve liter bier er bij. En daarna nog drie biertjes for good measure
welke band ga je tapen?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben vrijgelaten...![]()
Snel naar huis, apparatuur bij elkaar harken en naar de Meervaart...
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:54 schreef RoofingBurner het volgende:
oh, dat List gedoe?
Het is het kipding geworden, ging prima zolang je het niet door elkaar eetquote:Op maandag 17 maart 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Een nieuwe week is begonnen, dan mag het weer
Ik blijf bij keuze 1: iemand anders door de hagel laten rijden.
Veel plezierquote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben vrijgelaten...![]()
Snel naar huis, apparatuur bij elkaar harken en naar de Meervaart...
Cowboys!quote:
Ik kan me toch duidelijk herinneren dat ik ook een keer, na 3 achtereenvolgende strikes, ook op 122 geeindigd ben. Dat is op zijn minst remise dan, maar dat hoef ik jou niet uit te leggenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Oh verrek! Mag ik nog even trots vertellen dat ik 2x heb gewonnen met bowlen?
122 en 146. Niet mijn persoonlijk record verbroken maar toch niet heel gek voor een leek
Ik quote deze even voor "future reference"'quote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit samen met Iamredleader gekookt voor een Fok-meet, moet nog een keer koken voor een quizmeet en nog een keer voor Soemp en Wiebelkont. Daar kan vast nog wel eens een kooksessie bij
Dat was de 2e game inderdaad. Een knap staaltje inhalenquote:Op maandag 17 maart 2008 20:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kan me toch duidelijk herinneren dat ik ook een keer, na 3 achtereenvolgende strikes, ook op 122 geeindigd ben. Dat is op zijn minst remise dan, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen
Shit! Nou moet ik me er nog aan houden ookquote:[..]
Ik quote deze even voor "future reference"'
Ik ga wel voor Jeff Lebowski. Die ruledquote:Op maandag 17 maart 2008 19:50 schreef iamredleader het volgende:
Nope. Vampieren. They rule.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Shit! Nou moet ik me er nog aan houden ook
* iamredleader bijt de nekken van Arnold Schwarzenegger, Jackie Chan, Jet Li, Chuck Norris en Jack Bauer *quote:Op maandag 17 maart 2008 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wel voor Jeff Lebowski. Die ruled
* Etcetera haalt knoflook, kruis en wijwater tevoorschijnquote:Op maandag 17 maart 2008 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader als vampier zet tanden in Etcetera's nek *
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:eindelijk iets handigs aan m'n zus ontdekt
snoepruil gedaan
![]()
Nee..over de doden niets dan snoepgoeds!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
serious
![]()
nee, over de doden niets dan goeds he
Omdat het mijn bijnaam is op de voetbal, staat ook achter op m'n shirt, vandaarquote:
En als kind had je dat nog niet ontdekt?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:eindelijk iets handigs aan m'n zus ontdekt
snoepruil gedaan
![]()
ja maar dat was vroegahquote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
En als kind had je dat nog niet ontdekt?
heb je weer een nieuwe kloon Plasterkquote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef Wiets het volgende:
Wie helpt Wiets en mij?
hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje
Nee Wiets is mijn projectgroepmaatjequote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je weer een nieuwe kloon Plasterk![]()
![]()
* iamredleader smelt weg *quote:Op maandag 17 maart 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera haalt knoflook, kruis en wijwater tevoorschijn
* iamredleader bijt tanden stuk op stalen boordje en probeert het daarna maar in de onderarm van Nembrionic *quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Nee..over de doden niets dan snoepgoeds!
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb mijn dag er weer op zitten
School met bijbehorend gedoe
Mijn trapperloze fiets opgehaald in Nijmegen
En ik heb zelf kippensoep gemaakt om een zieke Sheep te verrassen
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:ik ben helemaal op, ga lekker naar bed
slaapjes doen.
Tot morgen!
Had eigenlijk meer willen/moeten doen... vanochtend toch bezig gegaan met die opdracht, projectmaatje ook dus de 4 punten die we konden krijgen wel binnen gehaald (de rest van de groep ook, het was óf 4 óf 0, maar die van ons was wel beterquote:
Nou je bent toch best nuttig geweest vandaag? Opdracht gemaakt en alvast een aanzetje voor het verslag? Je moet ook een beetje kunnen genieten hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer willen/moeten doen... vanochtend toch bezig gegaan met die opdracht, projectmaatje ook dus de 4 punten die we konden krijgen wel binnen gehaald (de rest van de groep ook, het was óf 4 óf 0, maar die van ons was wel beter), daarna nog wat besproken over een verslag dat donderdag af moet maar thuis had ik eigenlijk helemaal geen zin meer om daar mee bezig te gaan, dus ook niet gedaan
. Vanavond naar de Irish pub geweest voor een Guinness (toch St. Patrick's day) en een Strongbow er achter aan, daarna naar Wol voor een spelletje Weerwolven. Was wel leuk maar niet super... misschien dat ik dat wel vond als ik iets nuttiger was bezig geweest vandaag
Jawel maar had eigenlijk wel iets meer willen doen... maar omdat ik er van uit ga dat het wel goed komt met het verslag ben ik gewoon Guinness gaan drinken en zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou je bent toch best nuttig geweest vandaag? Opdracht gemaakt en alvast een aanzetje voor het verslag? Je moet ook een beetje kunnen genieten hoor
Ja ken dat wel, maar het heeft geen zin om er achteraf spijt van te hebben toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel maar had eigenlijk wel iets meer willen doen... maar omdat ik er van uit ga dat het wel goed komt met het verslag ben ik gewoon Guinness gaan drinken en zo
Nu ga ik naar bed
Ik heb naast Boudewijn gewoond in de Bisschop Zwijssenstraat in Tilburgquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, geen Ramses vanavond (zat wel in de zaal, net zoals half bekend Nederland incl. Boudewijn de Groot), maar wel een medley van Albert Verlinde en Boo van Sterven Torens met Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder.
En ook mooie uitvoeringen van nummers die ooit door Liesbeth List gezongen zijn.
Zal vandeweek wel een sampletje hier plaatsen.
Tot die tijd, kijk nog even naar deze...![]()
Nu maffen, morgen weer gekkenhuis op het werk met o.a. 6 overleggen...
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb naast Boudewijn gewoond in de Bisschop Zwijssenstraat in TilburgLieve man!!
En Albert en Beau KUNNEN helemaal dat nummer niet gezongen hebben aangezien ze niet kunnen zingen!!!
En verder ben ik echt niet jaloers ofzo ...
Heus......
Echt niet.....................................................
Dank jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Heel veel sterkte met je pa MaJo!!
Hopen dat de koorts gauw zakt!! Wat naar zeg!!!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb naast Boudewijn gewoond in de Bisschop Zwijssenstraat in TilburgLieve man!!
En Albert en Beau KUNNEN helemaal dat nummer niet gezongen hebben aangezien ze niet kunnen zingen!!!
En verder ben ik echt niet jaloers ofzo ...
Heus......
Echt niet.....................................................
Allereerst: Goedenmorgen, hoewel ik betwijfel of dat het ook echt wordt. Nog steeds 2 zieken, ik moet vandaag voor mijn nieuwe functie aan de bak en bergen werk...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
Boudewijn de GrootDie zou ik graag nog eens live zien
We hadden kaartjes 2 jaar geleden maar toen werd mijn vader opgenomen en konden we dus niet
En ik ben ook wel jaloers ja
De Brandstof Invoer Pomp en de Brandstof Opvoer Pomp! Da's nog het enige wat ik weet over de motor die in een M109 ligt.quote:Als we zo gaan beginnen, zal ik 'van de BIP naar de BOP' er dan ook nog maar ingooien?
Ach ja, de opstart problemen van een nieuwe week.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:47 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn we nou nog steeds bezig met een 'druilerig zondagmiddag' topic. Schiet ook niet op
Ja hequote:Op maandag 17 maart 2008 21:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die is gewoon te triest voor woorden...
Inderdaad...maar is ze ook een goede kok?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je bent een goed mens, weet je dat?
Ik vind List een jeukmens maar ik zal deze nog een keer posten, met Ramsesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, geen Ramses vanavond (zat wel in de zaal, net zoals half bekend Nederland incl. Boudewijn de Groot), maar wel een medley van Albert Verlinde en Boo van Sterven Torens met Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder.
En ook mooie uitvoeringen van nummers die ooit door Liesbeth List gezongen zijn.
Zal vandeweek wel een sampletje hier plaatsen.
Tot die tijd, kijk nog even naar deze...![]()
Nu maffen, morgen weer gekkenhuis op het werk met o.a. 6 overleggen...
Dat is eigenlijk wel jammer want dan komt er geen feestjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:35 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de sterktes
Dan even wat vrolijker nieuws: We mogen in ons huis blijven
Hij doet 't nog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Brandstof Invoer Pomp en de Brandstof Opvoer Pomp! Da's nog het enige wat ik weet over de motor die in een M109 ligt.
Ziet er wel uit als een leuke camera. Ware het niet dat ik sony boycot.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga als het goed is vanmiddag mijn camera kopen
Het wordt de Sony DSC H3
Omdat daar die achterlijke (dure) memory stick kaarten in moeten, die je verder nergens anders in kwijt kunt.quote:
Daar heb ik me ook altijd aan gestoord ja. Ik heb toevallig een PSP en er zwerft nog ergens een F828 rond maar dat vind ik ook wel een nadeel. Verder vind ik het goed spulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat daar die achterlijke (dure) memory stick kaarten in moeten, die je verder nergens anders in kwijt kunt.
Sterkte!! Laat je niet kisten hoor!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Allereerst: Goedenmorgen, hoewel ik betwijfel of dat het ook echt wordt. Nog steeds 2 zieken, ik moet vandaag voor mijn nieuwe functie aan de bak en bergen werk...
Maar heb me voorgenomen om alles een beetje naast me neer te leggen, voor zover dat gaat...
quote:V.w.b. de 'Hommage aan Liesbeth List':
Ik zal eens kijken of ik de opname beschikbaar kan stellen op één of andere manier
Nope, waarschijnlijk memorystick. Of memorystick pro. Of memorystick duo. Of memorystick pro duo. Of memorystick ultra.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Oh? Ik dacht dat er gewone SD kaarten in konden?
Ik mag hopen dat wij daar niet de oorzaak van zijn he ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik hoop alleen wel dat ze hem in een winkel hier in de stad verkopen, want door al mn getwijfel ben ik alweer te laat om hem te laten bezorgen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |