"Onze" eerste computer was de XT (80186, voorloper van de 286) van m'n pa. Hij eindigde zijn leven na vele upgrades als een monster van een pc:quote:Op maandag 17 maart 2008 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hadden vroeger een IBM, 286 of zoiets. Met een heel fancy manier van afsluiten, dan kwam er zo'n That's all folks! ding in beeld te staan met geluid er bij... af en toe keek ik uit naar afsluiten
* B.ertha reanimeert de boelquote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
I no! I has gone killed da topic!
Kip gaat toch best bij rijst?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crap, was ik net van plan om naar de supermarkt te gaan om eten te halen en nu hagelt het hier
Ik heb nu een paar opties: eten bestellen zodat iemand op een brommertje door de hagel naar me toe moet, vegetarisch eten of een soort vlees bij de rijst en groente doen die er niet bij past: dan heb ik de keus uit vissticks, kipnuggets en een kip/kaasunit
Jawel, maar dit is niet gewoon kipfilet. Dit is gepaneerde kip met roomkaas en een laagje kaas daar weer overheen. Klinkt smakelijker dan het is overigensquote:
Vrijdag al een mannenmaal gehad: eerst op station Groningen een Burger King menu gehaald (medium, dat wel) en in de trein terug naar Leeuwarden opgepeuzeld, om in Leeuwarden weer trek te hebben. Toen een pizza gehaald en die verorberd met een halve liter bier er bij. En daarna nog drie biertjes for good measurequote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maak er een sportthema van: maak de vissticks, nuggets en kip/kaasunits. Neem er een biertje bij en kijk een stukje voetbal op Youtube
En? Een nieuwe week is begonnen, dan mag het weerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijdag al een mannenmaal gehad: eerst op station Groningen een Burger King menu gehaald (medium, dat wel) en in de trein terug naar Leeuwarden opgepeuzeld, om in Leeuwarden weer trek te hebben. Toen een pizza gehaald en die verorberd met een halve liter bier er bij. En daarna nog drie biertjes for good measure
welke band ga je tapen?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben vrijgelaten...![]()
Snel naar huis, apparatuur bij elkaar harken en naar de Meervaart...
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:54 schreef RoofingBurner het volgende:
oh, dat List gedoe?
Het is het kipding geworden, ging prima zolang je het niet door elkaar eetquote:Op maandag 17 maart 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Een nieuwe week is begonnen, dan mag het weer
Ik blijf bij keuze 1: iemand anders door de hagel laten rijden.
Veel plezierquote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben vrijgelaten...![]()
Snel naar huis, apparatuur bij elkaar harken en naar de Meervaart...
Cowboys!quote:
Ik kan me toch duidelijk herinneren dat ik ook een keer, na 3 achtereenvolgende strikes, ook op 122 geeindigd ben. Dat is op zijn minst remise dan, maar dat hoef ik jou niet uit te leggenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Oh verrek! Mag ik nog even trots vertellen dat ik 2x heb gewonnen met bowlen?
122 en 146. Niet mijn persoonlijk record verbroken maar toch niet heel gek voor een leek
Ik quote deze even voor "future reference"'quote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit samen met Iamredleader gekookt voor een Fok-meet, moet nog een keer koken voor een quizmeet en nog een keer voor Soemp en Wiebelkont. Daar kan vast nog wel eens een kooksessie bij
Dat was de 2e game inderdaad. Een knap staaltje inhalenquote:Op maandag 17 maart 2008 20:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kan me toch duidelijk herinneren dat ik ook een keer, na 3 achtereenvolgende strikes, ook op 122 geeindigd ben. Dat is op zijn minst remise dan, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen
Shit! Nou moet ik me er nog aan houden ookquote:[..]
Ik quote deze even voor "future reference"'
Ik ga wel voor Jeff Lebowski. Die ruledquote:Op maandag 17 maart 2008 19:50 schreef iamredleader het volgende:
Nope. Vampieren. They rule.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Shit! Nou moet ik me er nog aan houden ook
* iamredleader bijt de nekken van Arnold Schwarzenegger, Jackie Chan, Jet Li, Chuck Norris en Jack Bauer *quote:Op maandag 17 maart 2008 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wel voor Jeff Lebowski. Die ruled
* Etcetera haalt knoflook, kruis en wijwater tevoorschijnquote:Op maandag 17 maart 2008 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader als vampier zet tanden in Etcetera's nek *
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:eindelijk iets handigs aan m'n zus ontdekt
snoepruil gedaan
![]()
Nee..over de doden niets dan snoepgoeds!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
serious
![]()
nee, over de doden niets dan goeds he
Omdat het mijn bijnaam is op de voetbal, staat ook achter op m'n shirt, vandaarquote:
En als kind had je dat nog niet ontdekt?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:41 schreef Etcetera het volgende:eindelijk iets handigs aan m'n zus ontdekt
snoepruil gedaan
![]()
ja maar dat was vroegahquote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
En als kind had je dat nog niet ontdekt?
heb je weer een nieuwe kloon Plasterkquote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef Wiets het volgende:
Wie helpt Wiets en mij?
hulp gevraagd bij photoshoppen/paintshoproen van plaatje
Nee Wiets is mijn projectgroepmaatjequote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je weer een nieuwe kloon Plasterk![]()
![]()
* iamredleader smelt weg *quote:Op maandag 17 maart 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera haalt knoflook, kruis en wijwater tevoorschijn
* iamredleader bijt tanden stuk op stalen boordje en probeert het daarna maar in de onderarm van Nembrionic *quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Nee..over de doden niets dan snoepgoeds!
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb mijn dag er weer op zitten
School met bijbehorend gedoe
Mijn trapperloze fiets opgehaald in Nijmegen
En ik heb zelf kippensoep gemaakt om een zieke Sheep te verrassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |