Op internet is er een debat over welke groep meer awesome is, ninja's of piraten. Piraten horen natuurlijk te winnenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand zo wat er is tussen piraten en ninja'ssinds wanneer zijn dat tegenstanders van elkaar
Ik heb er een (die heeft iemand voor me aangemaakt), maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik er mee moetquote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen Hyves trouwens. Trage onoverzichtelijke bende
Dat had ik eerst gedaan maar toen stond er alleen 'spark'. En meestal krijg je eerst een omschrijving maar dit keer dus niet. Dammitquote:Op maandag 17 maart 2008 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook nooit klikken maar met je muis er overheen en stilhouden. Dan krijg je vaak een omschrijving
Maar aan die wijsheid heb je nu niets
Frasier wordt 'm niet trouwens...
Dat kun je zelf instellen he? Ik snap ook niet dat mensen hun eigen foto op de achtergrond doen, ik heb gewoon de standaardachtergrond.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de achtergronden zo lelijk. Een eigen foto in tienvoud. Zo onprofessioneel.
Maar is het dáár dan ook tof?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:17 schreef MaJo het volgende:
Ah St Patrick's dayDan zou het wel eens kunnen dat de quiz morgen niet doorgaat
Maar ik stel voor om sowieso te gaan, want st Paddy's is tof
Mja neem aan dat ze als Ierse pub wel iets doen tochquote:Op maandag 17 maart 2008 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar is het dáár dan ook tof?
Laat het even weten. Voor bier ben ik ook wel in trouwens
Ik zie geen reden om niet sowieso erheen te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja neem aan dat ze als Ierse pub wel iets doen tochMaar als je andere ideeën hebt let me know
Preciesquote:Op maandag 17 maart 2008 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om niet sowieso erheen te gaan
dat zalquote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nouja..piraten zijn natuurlijk gasten met rare kleren, een houten poot en roepen "Yargh!" en hebben een opgezette papegaai op hun shouder.
Ninja's zijn natuurlijk heel slick en erg sluw.
Piraten lach je uit...ninja's niet. Althans..niet vaker dan 1 keer.
ah okquote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op internet is er een debat over welke groep meer awesome is, ninja's of piraten. Piraten horen natuurlijk te winnen
WTFquote:Op maandag 17 maart 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
En het is etcies schuld want die begon over piraten en ninja's en daarom ging ik op facebook lurken
In Leiden kan dat, www.hoppezak.nl.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:02 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, zou je een piratenkostuum/outfit/items kunnen huren/kopen bij een feestwinkel? en hoe duur zou zoiets zijn
Natuurlijk kun je "piraat" kopen bij de feestwinkelquote:Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef Etcetera het volgende:
da's me te verik dacht meer aan Groningen
ik ken 2 feestwinkels daar, maar als ik alvast een beetje een prijsindicatie heb, dan weet ik of het nut heeft om te zoeken naar een compleet pak of dat het beter is om gewoon wat eenvoudigers op te duiken
Site van de eerste de beste feestwinkel die ik vondquote:Op maandag 17 maart 2008 10:17 schreef Etcetera het volgende:
da's me te verik dacht meer aan Groningen
ik ken 2 feestwinkels daar, maar als ik alvast een beetje een prijsindicatie heb, dan weet ik of het nut heeft om te zoeken naar een compleet pak of dat het beter is om gewoon wat eenvoudigers op te duiken
valt op zich nog mee. maar kopen voor zoiets is redelijk onzinnigquote:Op maandag 17 maart 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je "piraat" kopen bij de feestwinkel
25 euro ofzo denk ik?
ook gezienquote:Op maandag 17 maart 2008 10:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Site van de eerste de beste feestwinkel die ik vond
Ik denk niet dat er heel veel verschil in zal zittenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook gezienjammer dat er geen filialen in de buurt zijn, maar als dat de prijzen ongeveer zijn dan zie ik het wel zitten
Nu iedereen dit weet word je natuurlijk niet meer uitgenodigd op Fok!bowlmeets.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Oh verrek! Mag ik nog even trots vertellen dat ik 2x heb gewonnen met bowlen?
122 en 146. Niet mijn persoonlijk record verbroken maar toch niet heel gek voor een leek
Vorige keer hebben we ook gebowld, maar ik weet niet meer of Nem op dezelfde baan speelde als ik of die ernaast... ik weet wel dat ik een keer van Neleos heb gewonnen (en hij twee keer van mij, maar dat terzijdequote:Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu iedereen dit weet word je natuurlijk niet meer uitgenodigd op Fok!bowlmeets.
Of mensen zien het als een uitdagingquote:Op maandag 17 maart 2008 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu iedereen dit weet word je natuurlijk niet meer uitgenodigd op Fok!bowlmeets.
Ik weet ook niet meer wie er gewonnen had maar iets staat me bij dat ik het niet wasquote:Op maandag 17 maart 2008 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we ook gebowld, maar ik weet niet meer of Nem op dezelfde baan speelde als ik of die ernaast... ik weet wel dat ik een keer van Neleos heb gewonnen (en hij twee keer van mij, maar dat terzijde)
Ik zou de schuld geven aan de goedkope Aldiwijn eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Alweer een heel topic gemist!Zaterdag hondsberoerd geweest, voorlopig wijs ik als schuldige aan de paracetamolletjes die ik had genomen omdat ik hoofdpijn had van slechte Aldiwijn
Zondag mijn moeder helpen met de eerste spullen (mijn kamer) verhuizen.
En nu kom ik net van de tandarts, met een gloednieuwe kies
Ik had vandaag beter niet wakker kunnen worden.quote:
Aaaaawquote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vandaag beter niet wakker kunnen worden.
Stervensdruk op het werk (2 collega's ziek en één vrij op een totaal van 5) en woordenwisselingen met Jan en Alleman omdat ze al weken hun werk niet goed doen.
Ben stront chagerijnig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |