Kassentoernooi? Wasda? Of bedoel je Klassentoernooi?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben in Utrecht geweest en heb vandaag de hele dag gedanst voor het Kassentoernooi..
Chill if Chilli? Want allebei kan. En wie is "we"?quote:DUs jij kan binnekort chill voor ons koken?
Nee, bedanktquote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar bed, spetterend is het hier toch niet![]()
Preciesquote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kassentoernooi? Wasda? Of bedoel je Klassentoernooi?
[..]
Chill if Chilli? Want allebei kan. En wie is "we"?
Ik heb ooit samen met Iamredleader gekookt voor een Fok-meet, moet nog een keer koken voor een quizmeet en nog een keer voor Soemp en Wiebelkont. Daar kan vast nog wel eens een kooksessie bij
Waar ken ik die van... zit die in een reclame ook ofzo ? En zo ja welke ? Kan er niet op komenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
En wat heb jij allemaal uitgevreten dit weekend?
http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w
Sony, bolletjes. Zegt je dat iets?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waar ken ik die van... zit die in een reclame ook ofzo ? En zo ja welke ? Kan er niet op komen
Roep maar een datumquote:Op zondag 16 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies
En Klassentoernooi bedoel ik. Jullie zullen me dus niet veel zien, de komende week
In bed wel?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar bed, spetterend is het hier toch niet![]()
In welke context?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand zo wat er is tussen piraten en ninja'ssinds wanneer zijn dat tegenstanders van elkaar
Gek, ik ruik opeens kaas.quote:
Is er geen meet binnekort waar ik de datum niet van weet?quote:
Ja, die dusquote:Op zondag 16 maart 2008 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sony, bolletjes. Zegt je dat iets?
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is er geen meet binnekort waar ik de datum niet van weet?
Nou, probleem opgelostquote:
Zonder twijfelquote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost![]()
Er doet zich vast nog wel een gelegenheid voor.
quote:
quote:cause pirates suck and ninja's rule
ongeveer die contextquote:want Ninja’s zijn stom, Piraten FTW!)
Want?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zie nu al op tegen de zomervakantie
Nouja..piraten zijn natuurlijk gasten met rare kleren, een houten poot en roepen "Yargh!" en hebben een opgezette papegaai op hun shouder.quote:
Iedereen heeft plannen, al dan niet met elkaar. Mijn plan gaat neit door. Mijn ouders gaan naaktlopen. Ik zit in mijn eentje in Nederland, ben ik bang. Hey, what a way to turn 18quote:
Ik kan me indenken dat je dan niet met je ouders mee gaat op vakantiequote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iedereen heeft plannen, al dan niet met elkaar. Mijn plan gaat neit door. Mijn ouders gaan naaktlopen. Ik zit in mijn eentje in Nederland, ben ik bang. Hey, what a way to turn 18
En zo is hetquote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat je dan niet met je ouders mee gaat op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |