quote:Op maandag 17 maart 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:ik ben helemaal op, ga lekker naar bed
slaapjes doen.
Tot morgen!
Had eigenlijk meer willen/moeten doen... vanochtend toch bezig gegaan met die opdracht, projectmaatje ook dus de 4 punten die we konden krijgen wel binnen gehaald (de rest van de groep ook, het was óf 4 óf 0, maar die van ons was wel beterquote:
Nou je bent toch best nuttig geweest vandaag? Opdracht gemaakt en alvast een aanzetje voor het verslag? Je moet ook een beetje kunnen genieten hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer willen/moeten doen... vanochtend toch bezig gegaan met die opdracht, projectmaatje ook dus de 4 punten die we konden krijgen wel binnen gehaald (de rest van de groep ook, het was óf 4 óf 0, maar die van ons was wel beter), daarna nog wat besproken over een verslag dat donderdag af moet maar thuis had ik eigenlijk helemaal geen zin meer om daar mee bezig te gaan, dus ook niet gedaan
. Vanavond naar de Irish pub geweest voor een Guinness (toch St. Patrick's day) en een Strongbow er achter aan, daarna naar Wol voor een spelletje Weerwolven. Was wel leuk maar niet super... misschien dat ik dat wel vond als ik iets nuttiger was bezig geweest vandaag
Jawel maar had eigenlijk wel iets meer willen doen... maar omdat ik er van uit ga dat het wel goed komt met het verslag ben ik gewoon Guinness gaan drinken en zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou je bent toch best nuttig geweest vandaag? Opdracht gemaakt en alvast een aanzetje voor het verslag? Je moet ook een beetje kunnen genieten hoor
Ja ken dat wel, maar het heeft geen zin om er achteraf spijt van te hebben toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel maar had eigenlijk wel iets meer willen doen... maar omdat ik er van uit ga dat het wel goed komt met het verslag ben ik gewoon Guinness gaan drinken en zo
Nu ga ik naar bed
Ik heb naast Boudewijn gewoond in de Bisschop Zwijssenstraat in Tilburgquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, geen Ramses vanavond (zat wel in de zaal, net zoals half bekend Nederland incl. Boudewijn de Groot), maar wel een medley van Albert Verlinde en Boo van Sterven Torens met Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder.
En ook mooie uitvoeringen van nummers die ooit door Liesbeth List gezongen zijn.
Zal vandeweek wel een sampletje hier plaatsen.
Tot die tijd, kijk nog even naar deze...![]()
Nu maffen, morgen weer gekkenhuis op het werk met o.a. 6 overleggen...
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb naast Boudewijn gewoond in de Bisschop Zwijssenstraat in TilburgLieve man!!
En Albert en Beau KUNNEN helemaal dat nummer niet gezongen hebben aangezien ze niet kunnen zingen!!!
En verder ben ik echt niet jaloers ofzo ...
Heus......
Echt niet.....................................................
Dank jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Heel veel sterkte met je pa MaJo!!
Hopen dat de koorts gauw zakt!! Wat naar zeg!!!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb naast Boudewijn gewoond in de Bisschop Zwijssenstraat in TilburgLieve man!!
En Albert en Beau KUNNEN helemaal dat nummer niet gezongen hebben aangezien ze niet kunnen zingen!!!
En verder ben ik echt niet jaloers ofzo ...
Heus......
Echt niet.....................................................
Allereerst: Goedenmorgen, hoewel ik betwijfel of dat het ook echt wordt. Nog steeds 2 zieken, ik moet vandaag voor mijn nieuwe functie aan de bak en bergen werk...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:25 schreef MaJo het volgende:
Boudewijn de GrootDie zou ik graag nog eens live zien
We hadden kaartjes 2 jaar geleden maar toen werd mijn vader opgenomen en konden we dus niet
En ik ben ook wel jaloers ja
De Brandstof Invoer Pomp en de Brandstof Opvoer Pomp! Da's nog het enige wat ik weet over de motor die in een M109 ligt.quote:Als we zo gaan beginnen, zal ik 'van de BIP naar de BOP' er dan ook nog maar ingooien?
Ach ja, de opstart problemen van een nieuwe week.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:47 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn we nou nog steeds bezig met een 'druilerig zondagmiddag' topic. Schiet ook niet op
Ja hequote:Op maandag 17 maart 2008 21:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die is gewoon te triest voor woorden...
Inderdaad...maar is ze ook een goede kok?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
je bent een goed mens, weet je dat?
Ik vind List een jeukmens maar ik zal deze nog een keer posten, met Ramsesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, geen Ramses vanavond (zat wel in de zaal, net zoals half bekend Nederland incl. Boudewijn de Groot), maar wel een medley van Albert Verlinde en Boo van Sterven Torens met Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder.
En ook mooie uitvoeringen van nummers die ooit door Liesbeth List gezongen zijn.
Zal vandeweek wel een sampletje hier plaatsen.
Tot die tijd, kijk nog even naar deze...![]()
Nu maffen, morgen weer gekkenhuis op het werk met o.a. 6 overleggen...
Dat is eigenlijk wel jammer want dan komt er geen feestjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:35 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de sterktes
Dan even wat vrolijker nieuws: We mogen in ons huis blijven
Hij doet 't nog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Brandstof Invoer Pomp en de Brandstof Opvoer Pomp! Da's nog het enige wat ik weet over de motor die in een M109 ligt.
Ziet er wel uit als een leuke camera. Ware het niet dat ik sony boycot.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga als het goed is vanmiddag mijn camera kopen
Het wordt de Sony DSC H3
Omdat daar die achterlijke (dure) memory stick kaarten in moeten, die je verder nergens anders in kwijt kunt.quote:
Daar heb ik me ook altijd aan gestoord ja. Ik heb toevallig een PSP en er zwerft nog ergens een F828 rond maar dat vind ik ook wel een nadeel. Verder vind ik het goed spulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat daar die achterlijke (dure) memory stick kaarten in moeten, die je verder nergens anders in kwijt kunt.
Sterkte!! Laat je niet kisten hoor!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Allereerst: Goedenmorgen, hoewel ik betwijfel of dat het ook echt wordt. Nog steeds 2 zieken, ik moet vandaag voor mijn nieuwe functie aan de bak en bergen werk...
Maar heb me voorgenomen om alles een beetje naast me neer te leggen, voor zover dat gaat...
quote:V.w.b. de 'Hommage aan Liesbeth List':
Ik zal eens kijken of ik de opname beschikbaar kan stellen op één of andere manier
Nope, waarschijnlijk memorystick. Of memorystick pro. Of memorystick duo. Of memorystick pro duo. Of memorystick ultra.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Oh? Ik dacht dat er gewone SD kaarten in konden?
Ik mag hopen dat wij daar niet de oorzaak van zijn he ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik hoop alleen wel dat ze hem in een winkel hier in de stad verkopen, want door al mn getwijfel ben ik alweer te laat om hem te laten bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |