quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iedereen heeft plannen, al dan niet met elkaar. Mijn plan gaat neit door. Mijn ouders gaan naaktlopen. Ik zit in mijn eentje in Nederland, ben ik bang. Hey, what a way to turn 18
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Maar heb je geen vrienden / vriendinnengroep waarmee je op vakantie kan dan ?
Meestal wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geef je toch een fokfeestje op je verjaardag?
Maare serieus, je bent dus jarig in de zomervakantie? Is IEDEREEN dan op dat moment op vakantie of niet?
Kun je het dan niet net ervoor vieren?quote:
Nahja kennelijk stellen die vrienden ook weinig voorquote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je het dan niet net ervoor vieren?
Ja, wat moeten we hier nou op zeggenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja kennelijk stellen die vrienden ook weinig voorDus het maakt ook niet uit.
Ik vermaak me welquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we hier nou op zeggen
Hou het gewoon lekker klein zou ik zeggen.
Ach, fles wijn erin, pindasaus erop en gaan met die banaan.quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, fles wijn erin, pindasaus erop en gaan met die banaan.
Een toernooi tussen alle klassen; intwee categoriën; junioren - klas 1 tot 2quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre..wat houdt het klassentoernooi in?
Jij ookquote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ik ben nu niet helemaal op mijn best, ik vertel later wel meer.Slaap lekker
Prescies mijn gedachtequote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geef je toch een fokfeestje op je verjaardag?
^quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef MaJo het volgende:
Nem, mijn huisgenootje zei dat er morgen geen quiz is. Geloof er alleen niets vanIk zal morgen de Mick wel even bellen voor de zekerheid
Je moet ook nooit klikken maar met je muis er overheen en stilhouden. Dan krijg je vaak een omschrijvingquote:Op maandag 17 maart 2008 00:03 schreef MaJo het volgende:
GodverIk zit een beetje op facebook wat profielen af te struinen om te kijken of er nog leuke applicaties zijn en kijk bij het profiel van mijn ex. Daar staat een hartje dus ik denk 'eens kijken wat voor applicatie dat is'. Druk ik er op en (#*(!#()*#!$$) verschijnt er een tekst met "MaJo would date ex". Godver de godver
Heb het wel verwijderd van facebook maar je kunt er donder op zeggen dat hij een mailtje heeft gekregen dat ik hem wil daten
![]()
![]()
Nou ja, Hyves is dan ook niet "professioneel" bedoeld natuurlijk. Net als CU2...ook bagger.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de achtergronden zo lelijk. Een eigen foto in tienvoud. Zo onprofessioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |