Nemquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op jacht naar een leuke 19" tft scherm, max 200 euro, widescreen hoeft niet
het aanbod is groooooooooooooooooooooooot![]()
Alweer!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
AaaaawKut zijn dat van die dagen dat alles misgaat
Maar nog een paar uurtjes en dan ben je er vanaf
Jaquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu ga je er extra goed op letten?
Ik hoop het, maar uitegrekend vandaag gaat er van alles mis wat echt opgelost moet worden en ik heb vanavond kaartjes voor de Meervaart, 'Hommage aan Liesbeth List'.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:01 schreef MaJo het volgende:
AaaaawKut zijn dat van die dagen dat alles misgaat
Maar nog een paar uurtjes en dan ben je er vanaf
quote:Tell me why
I don’t like Mondays
Tell me why
I don’t like Mondays
Tell me why
I don’t like Mondays
I wanna shoo-oo-oo-oo-oo-oot
The whole day down, down, down, shoot it all down
Watquote:
ja iddquote:Op maandag 17 maart 2008 13:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad... en dat terwijl een paar jaar geleden een 17" gewoon TFT al gauw 300 EURO kostte!
Dat zuigt dan wel extra hard jaquote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar uitegrekend vandaag gaat er van alles mis wat echt opgelost moet worden en ik heb vanavond kaartjes voor de Meervaart, 'Hommage aan Liesbeth List'.
Het wordt, zoals het het er nu naar uitziet, dus of overwerken en de Meervaart vergeten of de Meervaart op het nippertje halen en half voor pampus op een stoel wegzakken.
Gisterenavond/-nacht was het ook al vrij laat en dat draagt niet echt bij aan mijn fysieke én geestelijke gesteldheid...
[..]
Ik heb in een ver grijs verleden (januari 1997) een computer gekocht. Specs:quote:Op maandag 17 maart 2008 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja idd![]()
![]()
geheugen net zo: ik heb voor 1Gb geheugen ongeveer 50 euro betaald, een vriend heeft voor 512Mb minstens het dubbele neergelegd een paar jaar terug
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb in een ver grijs verleden (januari 1997) een computer gekocht. Specs:
Pentium 100 MHZ
8 MB geheugen, later uitgebreid naar 16 en weer later naar 32
500 KB videogeheugen, later naar 1 MB uitgebreid
850 MG hardeschijf
15" monitor (beeldbuis)
4x CD ROM speler
En dat alles voor de beschaafde prijs van 4200 GULDEN![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop het, maar uitegrekend vandaag gaat er van alles mis wat echt opgelost moet worden en ik heb vanavond kaartjes voor de Meervaart, 'Hommage aan Liesbeth List'.
Het wordt, zoals het het er nu naar uitziet, dus of overwerken en de Meervaart vergeten of de Meervaart op het nippertje halen en half voor pampus op een stoel wegzakken.
Gisterenavond/-nacht was het ook al vrij laat en dat draagt niet echt bij aan mijn fysieke én geestelijke gesteldheid...
Pentium FTWquote:
Hoe kun je Otis nou vergeten?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
Wat is Nem lang aan het bellen![]()
Ik heb trouwens Otis Redding helemaal herontdekt door een uitzending van DWDD vorige week. Try A Little TendernessDie climax
http://www.youtube.com/watch?v=RI6inAglMJA Dit filmpje is van de dag voor zijn dood
Mja snap het ook nietquote:Op maandag 17 maart 2008 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je Otis nou vergeten?
Ik ben trouwens niet aan het bellen. Ik wil wel even bellen hoor
Ik vind Try a little tenderness trouwens één van de mindere nummers maar het laat wel zijn passie zien.
Klinkt goedquote:Op maandag 17 maart 2008 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
"Oh heavens no, it's St Patricksday today! We got a band playing tonight"
Nou, dat is wel gezellig
ik zou niet eens meer zonder kunnenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pentium FTW![]()
Ik was de eerste met een eigen computer in de klas, ben al zo'n 20 jaar op toetsenborden aan het rammen...![]()
Ach, dat waren nog eens tijden...
Ik ook niet. En het mooiste is: ik heb nog een oude bak staan: P133 met 32 MB geheugen en Windows 95 erop. Voor de oude spelletjes die onder XP en Vista (en ook ME, 2000, 98 en NT) niet werken.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Etcetera het volgende:
ik zou niet eens meer zonder kunnen
ik weet nog dat we onze eerste computer hadden, en dat we met z'n allen (ouders + zus + etcie) rad van fortuin gingen spelen
Musical maken met kapot dan je lief isquote:Op maandag 17 maart 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja snap het ook nietBen er mee opgegroeid maar op de een of andere manier kwijtgeraakt, door mijn musical en indie omwegen
Heerlijk inderdaadquote:Die passie inderdaad, geweldigEn sitting on the dock of the bay, zo lekker funky
Done, zie resultaat hierbovenquote:Als je dat zou willen doen
*steekt vinger op*quote:Op maandag 17 maart 2008 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedIk zal het even in de groep gooien, maar ik ben wel voor
Gekkenhuis!!!quote:The Macintosh Classic (code-named XO and Civic) was the first Apple Macintosh personal computer introduced at a price under US$1000. Demand for another "all-in-one"/"compact" Mac, such as the popular Macintosh Plus and the SE, spurred the introduction of the Classic. Limitations of the form factor prohibited major innovations in this model, which had the same 9-inch display, 512×342-pixel one-bit video, and 4 MB memory ceiling as its predecessors. Unlike other Macs, memory expansion was only possible with a special memory expansion card only available on the more expensive model, or as an option installed later.
CPU: 8 MHz Motorola 68000
ROM: 512 KB
RAM: 1 MB, expandable to 2 or 4 MB using 120 ns 30-pin SIMMs
Display: 9" b&w screen, 512 x 342 pixels
Audio: 8-bit mono 22Khz
Hard drive: 40 MB
Floppy: 1.4 MB double sided
Size (HxWxD): 13.2" x 9.7" x 11.2"
Weight: 16 lb (7.3 kg)
Gestalt ID: 17
Addressing: 24-bit only
Battery: 3.6 V lithium
Expansion slots: none
Upgrade path: none
Interfaces:
ADB port for keyboard and mouse
Two mini-DIN-8 RS-422 Serial ports
DB-25 SCSI connector
Headphone 3.5 mm jack socket
Nu nog?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom is het zo vaak 13:37 als ik op de klok kijk?
Hier thuis staat nog steeds een P2000 ergensquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
1e 'PC' thuis die ik nog steeds heb overigens:
Een Apple MacIntosh Classic
[ afbeelding ]
[..]
Gekkenhuis!!!
Mja musicals was een tijdelijk zijspoor, ik ben nu weer terug bij mijn rootsquote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Musical maken met kapot dan je lief is
[..]
Heerlijk inderdaad
Ik had het destijds al ge-PM-ed maar daarom vind ik die Ellis Hooks dus ook zo vet. Die heeft nl een stem die er heel erg op lijkt en dezelfde gedrevenheid. De hele zaal ging ENORM los. Helaas is de CD gewoon ruk in vergelijking met een echt optreden.
Sam Cooke is trouwens ook
Bring it on home, live @ Harlem Square club
Die is echt zó geweldig
[..]
Done, zie resultaat hierboven
Ik denk dat het niet vaker 13:37 is als je op de klok kijkt dan bijvoorbeeld 15:43 of 17:28, maar dat je het onthoudt omdat het een bepaalde betekenis heeft. Zo zie ik vaak dat het 22:22 is en 13:37 (w00tquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom is het zo vaak 13:37 als ik op de klok kijk?
PM komt er zo aan. Ellis Hooks moet je eigenlijk niet checken. Dan denk je: nou, is dit het?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja musicals was een tijdelijk zijspoor, ik ben nu weer terug bij mijn rootsAh Ellis Hooks ga ik checken, en ben benieuwd naar die versie van Sam Cooke. Bring on the PM
Hmmm beter dan van niet neequote:Op maandag 17 maart 2008 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PM komt er zo aan. Ellis Hooks moet je eigenlijk niet checken. Dan denk je: nou, is dit het?
Het is het verschil tussen een pitbull en een golden retriever. Op de CD is hij het laatste.
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat het niet vaker 13:37 is als je op de klok kijkt dan bijvoorbeeld 15:43 of 17:28, maar dat je het onthoudt omdat het een bepaalde betekenis heeft. Zo zie ik vaak dat het 22:22 is en 13:37 (w00t) zie ik inderdaad ook vaak voorbij komen. Vaak word ik dan wakker
![]()
conspiracyquote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben er geen verstand van. Ik ga een topic in TRU openen.
Gelukig maar, ik wil daar ook geen verstand van hebben...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
* alvast een lemming klaarzet *quote:Op maandag 17 maart 2008 14:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ja, zo eentje hebben wij thuis ook nog staanquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef MadMaster het volgende:
1e 'PC' thuis die ik nog steeds heb overigens:
Een Apple MacIntosh Classic
[ afbeelding ]
[..]
Gekkenhuis!!!
"Onze" eerste computer was de XT (80186, voorloper van de 286) van m'n pa. Hij eindigde zijn leven na vele upgrades als een monster van een pc:quote:Op maandag 17 maart 2008 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hadden vroeger een IBM, 286 of zoiets. Met een heel fancy manier van afsluiten, dan kwam er zo'n That's all folks! ding in beeld te staan met geluid er bij... af en toe keek ik uit naar afsluiten
* B.ertha reanimeert de boelquote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
I no! I has gone killed da topic!
Kip gaat toch best bij rijst?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Crap, was ik net van plan om naar de supermarkt te gaan om eten te halen en nu hagelt het hier
Ik heb nu een paar opties: eten bestellen zodat iemand op een brommertje door de hagel naar me toe moet, vegetarisch eten of een soort vlees bij de rijst en groente doen die er niet bij past: dan heb ik de keus uit vissticks, kipnuggets en een kip/kaasunit
Jawel, maar dit is niet gewoon kipfilet. Dit is gepaneerde kip met roomkaas en een laagje kaas daar weer overheen. Klinkt smakelijker dan het is overigensquote:
Vrijdag al een mannenmaal gehad: eerst op station Groningen een Burger King menu gehaald (medium, dat wel) en in de trein terug naar Leeuwarden opgepeuzeld, om in Leeuwarden weer trek te hebben. Toen een pizza gehaald en die verorberd met een halve liter bier er bij. En daarna nog drie biertjes for good measurequote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
Maak er een sportthema van: maak de vissticks, nuggets en kip/kaasunits. Neem er een biertje bij en kijk een stukje voetbal op Youtube
En? Een nieuwe week is begonnen, dan mag het weerquote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijdag al een mannenmaal gehad: eerst op station Groningen een Burger King menu gehaald (medium, dat wel) en in de trein terug naar Leeuwarden opgepeuzeld, om in Leeuwarden weer trek te hebben. Toen een pizza gehaald en die verorberd met een halve liter bier er bij. En daarna nog drie biertjes for good measure
welke band ga je tapen?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben vrijgelaten...![]()
Snel naar huis, apparatuur bij elkaar harken en naar de Meervaart...
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:54 schreef RoofingBurner het volgende:
oh, dat List gedoe?
Het is het kipding geworden, ging prima zolang je het niet door elkaar eetquote:Op maandag 17 maart 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Een nieuwe week is begonnen, dan mag het weer
Ik blijf bij keuze 1: iemand anders door de hagel laten rijden.
Veel plezierquote:Op maandag 17 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben vrijgelaten...![]()
Snel naar huis, apparatuur bij elkaar harken en naar de Meervaart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |