Dit is het nieuwste topic: [DS] Pokémon Diamond & Pearl #10quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
Het Pokemon Diamond & Pearl topic in de OP is btw hopeloos verouderd. Waar is het nieuwste deel? Kan hem nergens vinden.
Hoe heb je die gevonden? Ik al zoeken via google naar Pokemon Diamond & Pearl #10quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is het nieuwste topic: [DS] Pokémon Diamond & Pearl #10
Alleen niet bijzonder actief ofzo
Zal de OP even updaten.
Met die nieuwe zoekfunctie zocht ik eerst op pokemon diamond & pearl #9, maar die was ook vol, dus dan maar 10, en die was niet volquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoe heb je die gevonden? Ik al zoeken via google naar Pokemon Diamond & Pearl #10.
Nieuwe zoekfunctie? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met die nieuwe zoekfunctie zocht ik eerst op pokemon diamond & pearl #9, maar die was ook vol, dus dan maar 10, en die was niet vol
Als je in de baggerlayout op zoeken gaat staan komt er zo'n popupje, daar typte ik het, dat is zo'n gepersionaliseerde Google voor FOK!quote:
Party is leuk, althans ik speel de minispellen vaak los, anders is t wachten me te langquote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:53 schreef MCH het volgende:
Hoop snel Mario Party DS binnen te krijgen, van de week voor 19.99 besteld bij cd-wow
mij vriend is daar al wéken erg zoetjes meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag in het vorige topic een paar keer 42 spelklassiekers voorbij komen?
Is dat een spel waar je lange tijd zoet mee bent, ala tetris, of gaat het redelijk snel vervelen ala brain en sight training?
Het is in ieder geval heel anders dan Brain Training. Er zitten 42 totaal verschillende spellen in, dat darten en bowlen vind ik niet zo, maar er zit ook mahjong, patience, poker en dat soort dingen in.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mij vriend is daar al wéken erg zoetjes mee
zijn 42 klassieke spelletjes, zoals darten, bowlen, en verder weet ik het niet, want ikzelf speel het nooit
Spel kost 13 euro bij Play-asia.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP plaatsen. Krijg als het goed is binnenkort Phoenix Wright: Justice For All binnen voor 32 euro.
maar je kan alleen via Story Mode de spellen unlockenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:17 schreef Ynske het volgende:
Party is leuk, althans ik speel de minispellen vaak los, anders is t wachten me te lang
Die heb nu uitgespeeld. Erg geinig spel inderdaad. Alleen ik heb 10 verborgen puzzels nog niet ontdekt. En die heb ik ook nodig om nog verdere puzzels te unlocken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef Cone het volgende:
Dr Layton and the Curious village echt een aanrader voor de puzzelaarsook als je niet zo een puzzelfreak bent
Zoonlief is er al uuuuuuuuuuuuuuren zoet meequote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef Rekkof het volgende:
Is Mario & Sonic At the Olympic games een aanrader?
foofbagsquote:Op zondag 2 maart 2008 13:26 schreef CherryLips het volgende:
ik vind die foofbags zo enig, maar heb geen cc en ze zijn takkeduur.
Nicequote:Op maandag 3 maart 2008 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Regiovrij inderdaad. Dus lekker profiteren van de lage dollar.
Jou horen we voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef gamefreek het volgende:
Woohoo![]()
Prof Layton en Apollo Justice zijn binnen
Vooral die eerste klinkt erg leuk, maar waar kan ik 'm bestellen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef gamefreek het volgende:
Woohoo![]()
Prof Layton en Apollo Justice zijn binnen
Bij PlayAsia is die 26 euro.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef sjak het volgende:
[..]
Vooral die eerste klinkt erg leuk, maar waar kan ik 'm bestellen?
Sorry, i kheb zelf geen ervaring met PlayAsiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef sjak het volgende:
Dank je! Duurde het lang voor je 'm had? Is dat dan betalen met een creditcard? tja, ik ben newbie wat buitenlandse webwinkels betreft en zeer ongeduldig
Yup, BTW (19%) en inklaringskosten van de bezorger (ongeveer 8 euro)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan belasting betalen ofzo?
Met PlayAsia kan ik je ook niet helpen, bestel zelf bij iemand die het via een e-bay winkel verkoopt. Is misschien wel niet zo goedkoop als andere winkels, maar de service is geweldig en ik heb nog nooit meer hoeven te betalen dan de afgesproken prijs (dus ook geen importkosten enzo)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef sjak het volgende:
Dank je! Duurde het lang voor je 'm had? Is dat dan betalen met een creditcard? tja, ik ben newbie wat buitenlandse webwinkels betreft en zeer ongeduldig
Duurde ongeveer een week bij mij. Ik heb met credit card betaald. Gelukkig niet onderschept door de douane en ik kreeg een bon met 5 dollar korting op mijn volgende order (zolang die boven de 50 dollar is). Meteen geplaatst afgelopen zaterdag, want ik wilde nog wel wat spellen. Hopen dat die niet wordt onderschept dan...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef sjak het volgende:
Mijn K-Swiss uit Amerika werden bezorgd door Fed-Ex, daar stond gewoon een mannetje met een PIN apparaat voor de deur anders.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:22 schreef RacerDKB het volgende:
Als je bij PlayAsia kiest voor FedEx bezorging wordt ie sowieso niet onderschept door de douane. Want dan staat er niet op wat het is enzo, bij bubbeltjesenvelop staat erop wat het is, wat het kost, en waar het voor is.
Duurt ook maar 4 dagen voor je het hebt dan.
Weet alleen niet hoe duur het is.
Ja die heb ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Vanyel het volgende:
4-in-1 stylus binnen van dealextreme
Zelfs extra batterijtjes in het doosje!
hoe ziet die dan uit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Vanyel het volgende:
4-in-1 stylus binnen van dealextreme
Zelfs extra batterijtjes in het doosje!
Je hebt 'm via ebay besteld?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef sjak het volgende:Ik heb 'm via e-bay besteld. Waarschijnlijk binnen een paar dagen in huis. Dank allemaal voor jullie hulp en adviezen! Nu snel Zelda uitspelen
Een echte nog-game, en de toenmalige hype niet waard. Tenzij je een 6 tot 9-jarig meisje bent, dan is het wel leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nintendogs is dat leuk of raak je er gauw op uitgekeken?
Ik was het na vijf minuten beu.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mocht je 'm gratis krijgen, dan kun je er even naar kijken.... Maar geef er geen geld aan uit!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waren er vier dacht ik (kunnen ook 5 zijn omdat 1 zaak niet echt een zaak is)quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Laniboekje het volgende:
De eerste zaak al opgelost. Hoeveel zaken zijn er eigenlijk in het spel? Ik vind het wel tof.
Het eerste deel bedoel je? Die zoek ik ook nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand hier die toevallig zijn Phoenix Wright: Ace Attorney wil verkopen aan mij?
En dat zijn er al twee!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het eerste deel bedoel je? Die zoek ik ook nog
Moet zeggen dat Apollo Justice goed te spelen is zonder dat je de eerste drie delen hebt gespeeld. Het is natuurlijk leuker als je de voorgaande verhalen kent en de personages kent uit die games, maar het is niet essentieel voor de verhaallijn. Had wel meer verwijzingen naar gebeurtenissen uit de eerste drie games verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En je moet de spellen eigenlijk natuurlijk wel in de goede volgorde spelen.
De zaken op zich staan natuurlijk wel van elkaar, maar is er wel een losjes doorlopende rode lijn, die het leukste is om te volgen zoals die bedoeld is.
Ja, ik weet het. Maar op zich wordt alles wel redelijk goed uitgelegd, met flashbacks enzo hoor. Ik heb zelf dus alleen deel 2 en 3 gespeeld, maar ondanks dat ik deel 1 alsnog wel graag wil spelen, heb ik niet het idee dat ik veel gemist heb qua verhaal op deze manier.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En je moet de spellen eigenlijk natuurlijk wel in de goede volgorde spelen.
De zaken op zich staan natuurlijk wel van elkaar, maar is er wel een losjes doorlopende rode lijn, die het leukste is om te volgen zoals die bedoeld is.
Het verhaal is wel geinig puur qua verhaal, maar ik vind het wel jammer dat het verhaal op zich en de gameplay daar om heen erg weinig voorstelt. Je loopt eigenlijk alleen van persoon A naar B, die je weer naar C stuurt. En op het bovenste scherm staat ook nog eens constant een overduidelijke aanwijzing van wat te doen 'Go the the inn!' 'Go back to the mansion!'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef Cone het volgende:
Heb Layton uitgespeeld , Verhaallijn is echt spannend !.
Nu maar eens aan Zelda beginnen
Gelijk heb je hoor dat je steeds weer werd doorgestuurd naar Dit en dat en Zoveel puzzles requierd voor volgende ding ..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het verhaal is wel geinig puur qua verhaal, maar ik vind het wel jammer dat het verhaal op zich en de gameplay daar om heen erg weinig voorstelt. Je loopt eigenlijk alleen van persoon A naar B, die je weer naar C stuurt. En op het bovenste scherm staat ook nog eens constant een overduidelijke aanwijzing van wat te doen 'Go the the inn!' 'Go back to the mansion!'
De game draait echt duidelijk alleen puur om de losse puzzels op zich. Die zijn erg tof, maar ik liever ook meer overkoepelende gameplay gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Cone het volgende:
Gelijk heb je hoor dat je steeds weer werd doorgestuurd naar Dit en dat en Zoveel puzzles requierd voor volgende ding ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu alleen nog wel 10 geheime puzzels ergens vinden in mystere, die heb ik blijkbaar gemist. En dan nog de bonuspuzzels die in de aparte huizen zitten, daar zitten ook wel pittige tussen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
yepzquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand ervaring met een rumble pack?
Geef haar dan maar 42 Spel klassiekers.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben voor mijn moeder aan het kijken naar leuke spelletjes, zij houdt meer van die simpele arcade dingen, zoals 4 op een rij, yahtzee, solitaire, zeeslag, enz.
iemand tips voor me, welke spellen ik dan het beste kan kiezen?
Dan geef je haar Cooking Mama 2!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
kun je ook geven maar dat raad ik af, aangezien mijn moeder toen compleet vergat te koken omdat ze al snel verslaafd was aan de game
Alleen jammer dat digitaal eten niet zo lekker is als echt etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Als ik het zo lees had je er beter meteen twee kunnen kopen. Ik voorzie ruzie om wie er nu weer mag spelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:00 schreef NoCigar het volgende:
Net een gekocht, onze hersen werden wat roestig op de gevorderde leeftijd en we telekns aan het exemplaar van een familielid zaten. Met een reiskit, een M3DS kaart en twee spelletjes. Ik weet er verder nog weinig van eigenlijk.
Net even in een speelgoedwinkel gezien dat het een paradijs voor kleine meisjes kan zijn met roze uitvoeringen en programma's over mijn paarden en allerlei prinsessenzooi. Nou daar hebben we hem dus niet voor.
Oh je, en ik ben benieuwd hoe mijn vriendin erop reageert aangezien die de helft moet betalen en ze nog niet weet dat ik er een gekocht heb.
mijn vriend speelt er veel meer op dan ik, als ik eens bedenk erop te gaan spelen, is 'ie weer bezetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het zo lees had je er beter meteen twee kunnen kopen. Ik voorzie ruzie om wie er nu weer mag spelen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Sommige puzzels bij Prof Layton zijn echt te erg trouwens, dan denk je achteraf ‘’oh wat ben ik dom’’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend kwam er ook niet uit... spel maar uitgezet (niet opgeslagen!!
![]()
) en toen heb ik het geprobeerd, het was in één keer gelukt!!
I ♥ PB
Voor deze vraag hoef je dan ook niet te kunnen rekenen. Alleen logisch nadenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:20 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb ook prof Layton!!Ik vind hem supergaaf! De puzzels gaan me tot nu toe makkelijk af... behalve nu ik onder de klok sta en die met die muizen moet oplossen!! Ik ben niet zo goed in rekenen...
man, ik snap de puzzel op de officiele website van dat spel niet eensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor deze vraag hoef je dan ook niet te kunnen rekenen. Alleen logisch nadenkenJe hebt 1 muis...
PW1 ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
De tweede zaak in Phoenix Wright ook opgelost. Die zaken zijn nog best uitgebreid, dat mens met die zweep is echt lijp.
Ik ben ook nog niet verder gekomen met mijn Samurai. Maar dat komt ook omdat ik meer Layton speel momenteelquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
PW1 ?
Ik zit in die Samurai-case, wat nu ineens best lastig begint te worden.
Nee, ik speel het tweede deel geloof: Phoenix Wright: Justice for All. Het eerste deel van Phoenix Wright kan ik nergens meer vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PW1 ?
Ik zit in die Samurai-case, wat nu ineens best lastig begint te worden.
PW1 is ook tof.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik speel het tweede deel geloof: Phoenix Wright: Justice for All. Het eerste deel van Phoenix Wright kan ik nergens meer vinden.
WIe weet ja. Gisteren, nadat ik het haar verteld had, begon ze hem al op bepaalde tijden op te eisen. ('dan kan ik het s'avonds op de bank doen en jij in de auto').quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het zo lees had je er beter meteen twee kunnen kopen. Ik voorzie ruzie om wie er nu weer mag spelen
Slecht opgelet. Ik heb die gisteren in V&A gekocht. Als ik ermee klaar ben (en uitgeleend heb), ga ik 'm waarschijnlijk weer hier verkopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, ik speel het tweede deel geloof: Phoenix Wright: Justice for All. Het eerste deel van Phoenix Wright kan ik nergens meer vinden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slecht opgelet. Ik heb die gisteren in V&A gekocht. Als ik ermee klaar ben (en uitgeleend heb), ga ik 'm waarschijnlijk weer hier verkopen.
Ach ja, ik kijk niet dagelijks in V&A. Shit happens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slecht opgelet. Ik heb die gisteren in V&A gekocht. Als ik ermee klaar ben (en uitgeleend heb), ga ik 'm waarschijnlijk weer hier verkopen.
Heb wel ook Elite Beat Agents gekocht en ben met een hoop andere dingen bezig, dus ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren.
Ik heb het spel nu ook binnen, en damn wat is het verslavend. (apollo justice)quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
De tweede zaak in Phoenix Wright ook opgelost. Die zaken zijn nog best uitgebreid, dat mens met die zweep is echt lijp.
Blijkbaar kan ik dat ook niet.... Haha, heb er nog niets op bedacht!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor deze vraag hoef je dan ook niet te kunnen rekenen. Alleen logisch nadenkenJe hebt 1 muis...
1 keerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
Ynske, las dat jij ook Actionloop had. Is het jou gelukt om de Hard Mode en de Special Mode van de Challenge uit te spelen? Je moet dan tot level 99 komen, ik kom iedere keer maar tot 70 / 80 ofzo.
Die kinderen daar werken toch 24/7 feest of niet?quote:Helaas hebben bepaalde producten uit ons assortiment een langere levertijd dan u van ons gewend bent. De reden hiervan is dat de fabrikanten, die gevestigd zijn in China, drie weken gesloten zijn geweest in verband met Chinees nieuwjaar en het Chinese Lantaarn Festival.
Dat doe je wel goed dan! De Easy en Normal mode lukken me wel, maar Hard en Special gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
1 keer
had daarna wel ontzettend veel pijn aan mijn pols
Oh, enne... geen van allen. Doe anders Horsez, Hamsterz, Dogz, Catz of Tigerz. Veel toffer, of Ponyz bijvoorbeeld. Zoveel beter dan Babyz.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke van deze drie kunnen jullie aanraden?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die feestdagen waren echt begin februari ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zit al weken op mijn DSTT adapter te wachten.
Die webshop kan niet leveren vanwege een Chinese feestdag (maand)![]()
[..]
Die kinderen daar werken toch 24/7 feest of niet?![]()
Fuck Horsez, Hamsters, Dogz, Catz en Tigerz.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, enne... geen van allen. Doe anders Horsez, Hamsterz, Dogz, Catz of Tigerz. Veel toffer, of Ponyz bijvoorbeeld. Zoveel beter dan Babyz.
DOH!!! Ik heb 'm al.... te makkelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik dat ook niet.... Haha, heb er nog niets op bedacht!
Ik ga er straks meer even naar kijken, nu werken!
Je hebt gauw de neiging om veel te ver door te denken met die puzzelsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:40 schreef miss-scofield het volgende:
DOH!!! Ik heb 'm al.... te makkelijk
Ja dat was een goede he. Ik had hem al gelijk door. Die puzzels zijn wel leuk. Er zitten er een paar tussen waarbij je ontzettend moeilijk denkt te moeten gaan doen, terwijl het eigenlijk heel simpel isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
DOH!!! Ik heb 'm al.... te makkelijk
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt gauw de neiging om veel te ver door te denken met die puzzels
Haha, idd. Stom is dat... ik vind het alleen wel irritant dat ik al een paar puzzels heb overgeslagen :S En dan kan ik waar ik de andere (voor en na, zeg 7 en 9) heb gevonden, maar dan kan ik 'm nog niet vinden. Heel frustrerend!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja dat was een goede he. Ik had hem al gelijk door. Die puzzels zijn wel leuk. Er zitten er een paar tussen waarbij je ontzettend moeilijk denkt te moeten gaan doen, terwijl het eigenlijk heel simpel is
wat heb je ermee gedaan?quote:
Die 2 feiten staan los van elkaarquote:
Oh bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is ook nog niet in Europa uit. Dat wordt dus importeren (lang leve de lage dollar!)
Ah, hij is geupdate zie ik nuquote:Op maandag 17 maart 2008 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier een heel mooi overzicht met (aankomende) DS toppers :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=222049
klopt het is bedoeld als trilogiequote:
Je HOEFT die spellen niet te kopen. Ik neem aan dat het ook voor een ander publiek is. MIjn nichtje is 8 ofzo en die vind al die troep van paardjes en konijntjes op de DS geweldig.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Nintendo zeg maar zijn naam door het slijk haalt met van die titels als bunnies, paardje hop en babiez?
quote:
Layton draait helemaal om denken. Het hele spel is gebasseerd op puzzels.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
Dat professor layton is dat iets waar je veel bij moet doen en denken?
noem me gek, maar ik vind dingen als HP leuk, zelda kan me dan weer niet boeien, maar madagascar, mariokart, piccross, enzo weer wel...
vechten vind ik weer niet leuk
nog tips voor spellen?
Professor Layton hangt van puzzels aan elkaarquote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
Dat professor layton is dat iets waar je veel bij moet doen en denken?
noem me gek, maar ik vind dingen als HP leuk, zelda kan me dan weer niet boeien, maar madagascar, mariokart, piccross, enzo weer wel...
vechten vind ik weer niet leuk
nog tips voor spellen?
En welke is dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ergens een huisje tegengekomen waar Granny Riddleton woont. En in dat huisje vind je jouw niet opgeloste puzzels terug. Ik heb overigens 1 puzzel die ik niet op kan lossen, omdat ik niet helemaal begrijp wat de bedoeling is.
die staat ook op de website, die lukt mij ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:19 schreef Ynske het volgende:
die puzzel dan met die 3 wolven en 3 kippen
ik kwam er maar niet uit
vraag mijn mams. aaah dat moet zo bla bla blaze loste m zo op
dat was tot nu toe de enige waar ik echt moeite mee hadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die staat ook op de website, die lukt mij ook nog steeds niet. zijn alle spelletjes van dat kaliber, anders schiet het niet op
.
Nummer 50, OTTF? Je moet daar een letterreeks aanvullen.quote:
Ik vond die van die paraplu's erg leuk. Echte instinker. Ik stonk er niet inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:30 schreef Ynske het volgende:
dat was tot nu toe de enige waar ik echt moeite mee had
vond die met die kwart cirkel overigens wel grappig
en die met dat zelfportret en dan de vrouw zoeken
Het is van alles wat, dat is het toffe!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef CherryLips het volgende:
die staat ook op de website, die lukt mij ook nog steeds niet. zijn alle spelletjes van dat kaliber, anders schiet het niet op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
cc?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me op zich wel leuk, heb alleen geen cc.
Die is wel geinig, ik zat daar ook even flink over te denken. Het heeft in ieder geval niks te maken met de afstand tussen de letters in het alfabet ofzoiets dergelijks, de letters staan voor 'woorden'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Nummer 50, OTTF? Je moet daar een letterreeks aanvullen.
Met die touwtjes? Die was lastig tot ik erachter kwam dat ze elkaar natuurlijk ook mogen kruisenquote:
dat had ik al gedaan en toen gingen ze nog bijtenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met die touwtjes? Die was lastig tot ik erachter kwam dat ze elkaar natuurlijk ook mogen kruisen
Kleine hint: bij het nederlandse spel zou het zijn: ETDVVZ....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nummer 50, OTTF? Je moet daar een letterreeks aanvullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik heb die ook opgelost door eerst drie keer fout te radenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef __Saviour__ het volgende:
die met dat koord is een rotpuzzel ja. Echt vaak over gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
Die lukte mij iig ook niet. Ook nadat ik op het papier had gezet, maar ik denk meestal dat dat gewoon aan mezelf ligt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik Layton heb, maar ok..
Ik ben bezig met phoenix wright, ace attorney. Leuk, verslavend, maar wel vervelend dat je zo duidelijk ergens naartoe geleid wordt. Je hebt relatief weinig eigen keus en ook als je weet wat je wil moet je vaak eerst tig stappen doorlopen voor dat kan.
Tegelijk met PW ook elite beat agents binnen gekregen. Die heeft denk ik een kwartier in mijn DS gezeten. Wat een afschuwelijke kutverhalen en lelijke graphics. De lol van de gameplay ontgaat me voorlopig ook nog, maar daar kijk ik nog wel eens naar als ik PW uit heb gespeeld.
Toch jammer.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:32 schreef Reggie200 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het antwoord op die ''digits'' puzzel (van prof. Layton) fout is.
IK heb alle mogelijke combinaties die ik kon bedenken opgeschreven en kom uit op meer dan wat volgens het spel de juiste oplossing is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
hoe kan je nou een hekel hebben aan elite beat agents! ik ben echt dol op dat spel, lekker dansen enzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef Vanyel het volgende:
Tegelijk met PW ook elite beat agents binnen gekregen. Die heeft denk ik een kwartier in mijn DS gezeten. Wat een afschuwelijke kutverhalen en lelijke graphics. De lol van de gameplay ontgaat me voorlopig ook nog, maar daar kijk ik nog wel eens naar als ik PW uit heb gespeeld.
Toch jammer.
Ja, maar je mag het niet over die kaarten hebben van de moderators. Wat nergens op slaat eigenlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:27 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
even een vraagje he, zijn hier ook mensen die de spellen niet kopen maar downloaden?![]()
ik heb namelijk een probleem met Luxor, die geeft een wit scherm de hele tijd..![]()
als het niet mag dan pm ik je straks wel even, ik heb namelijk geen idee wat een firmware ofzo is haha!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar je mag het niet over die kaarten hebben van de moderators. Wat nergens op slaat eigenlijk.
Om je probleem op te lossen, download eens de nieuwste firmware van het type kaartje dat je hebt.
Dat zou zomaar tof kunnen zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Guitar Hero DS is onthult:
[ afbeelding ]
http://ds.ign.com/articles/860/860511p1.html
Hmm, interessant.
Ik heb hem ook gisteren binnengehaald gekregen en ben compleet verslaafd!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef miss-scofield het volgende:
IProf Layton, wat een gaaf spel!!!
Ergens in dit topic staat een link naar een webshop waar hij te koop is. En over downloaden mogen we hier niet pratenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef Gremen het volgende:
Ik wil dat spel ook
Hebben jullie hem gedownload of is hij gewoon te koop?
Je moet hem importeren. In Europa is hij nog niet uit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef Gremen het volgende:
Ik wil dat spel ook
Hebben jullie hem gedownload of is hij gewoon te koop?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:50 schreef Ynske het volgende:
ik zit vast
Puzzel 80
Too many queens
In Chess, the queen cam move the full length of the board diagonallu, vertically and horizontally.
See if you can place four queens on this 4x4 chessboard. There is a catch though! You must arragne the pieces so that no queen blocks another's line of movement
Good luck!
En dat was volgens mij nog maar de eerste van de 3 of 4 van dat soort puzzels. De laatste was wel lekker pittig, de rest had ik zo opgelostquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef Ynske het volgende:thnx MM
tis gelukt
stom verslavend spel
die eerste zag ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En dat was volgens mij nog maar de eerste van de 3 of 4 van dat soort puzzels. De laatste was wel lekker pittig, de rest had ik zo opgelost
Gezever over die saaie kutgame komt me idd mn neus uitquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een apart Professor Layton topic.
Nee we gaan het lekker allemaal over wii fit hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezever over die saaie kutgame komt me idd mn neus uit
Dat is een Wiigame, ei!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee we gaan het lekker allemaal over wii fit hebben![]()
En in dat topic irriteer ik jouw ook al dat dat geen game isquote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een apart Professor Layton topic.
Moet je gewoon overal even rondkijken en zoeken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me nog iets uitleggen?
ik heb in the professors trunck onder de puzzelindex nog 1 puzzel staan die ik niet opgelost heb,
kan iemand me vertellen hoe ik die kan kiezen om op te gaan lossen?
de puzzel is niet te vinden in t huisje van die oude puzzel dame
weet trouwens ook niet hoe op te lossen![]()
nr61
zeker weten dat je alles hebt he, 't is zonde om over te slaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef Ynske het volgende:
weet iemand nog een spel aan te raden dat net als Prof Layton leuk en verslavend is?
heb t verhaal klaar en kan nu de overige 12 puzzels die ik gemist heb nog via de bonus oplossen
Handleiding lezenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe activeer ik de gamebreaker bij Fifa street 3?
Ouendan en ouendan nummero 2quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Zijn er meer spellen in het Elite beat agents-genre?
Ik speel liever Zelda op mijn DS dan Mario Party of dat Olympische spelen spel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Sammetje het volgende:
Even een tvp'tje.....ben kei toe aan een nieuwe game! Tips welkom.........
Heb 42 spelklassiekers alweer weggedaan, tsja, het oog wil ook wat......
Zit meer te denken aan Mario Party of Olympische spelen, maar Zelda lijkt me ook top! Nee, ben nog steeds niet aan een Wii toe
Alleen jammer dat 90% van de raadsels echt te makkelijk is, die weet je meestal meteen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef miss-scofield het volgende:
IProf Layton, wat een gaaf spel!!!
Alhoewel ik soms wel vals speelDan koop ik alle hints, weet ik het antwoord en dan zet ik 'm uit zodat ie dat niet opslaat
![]()
Maar, is nog maar 3 keer gebeurd!
![]()
En EBA...Doe moet ik ook maar weer eens uit de kast halen, geweldig!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo als ik het in spoilertags zet mag het vast wel![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef Duizendpootje het volgende:
kan iemand mij please uitleggen wat zo'nnee zo mag t ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo als ik het in spoilertags zet mag het vast wel
maar je zult echt wel begrijpen dat even googlen heel erg zal helpen
hint google op R4DSToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef Duizendpootje het volgende:
kan iemand mij please uitleggen wat zo'nkijk in de googleads op deze pagina (als het er niet staat, even refreshen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo als ik het in spoilertags zet mag het vast wel
zo heerlijk hypocriet is fok. niet erover praten, wel geld eraan verdienen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Je kan m ook op linkshandig zetten tochquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Piliniak het volgende:
Ninja Gaiden DS ziet er goed uit en speelt lekker. Die 'boek'-achtige manier van vasthouden werkt ook goed. Heel moeilijk vind ik het tot nu toe niet op normal, niet zo moeilijk als de eerste Xbox versie dan.
Ook die had ik gelijk in 1x, net als de andere 3. Te makkelijk als je weet hoe je ze moet oplossenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
die queens puzzels worden steeds lastiger. Op het einde bij de bonuspuzzels zit er nog eentje met een volledg schaakboord en ik geloof 8 stuks
Iemand ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe activeer ik de gamebreaker bij Fifa street 3?
Ik mocht van jou niet meer dan de eerste missie spelen totdat ik FFXII op de PS2 heb uitgespeeld omdat het een vervolgverhaal wasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
Roy, wat vond je eigenlijk van FFXII: Revenant Wings. Iets voor mij? Ik heb je er helemaal niet meer over gehoord.
Ik geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je kan m ook op linkshandig zetten toch
Dat is waar ook! Ik heb hem inmiddels wel besteld bij Play.com voor maar 14 euro. Evenals Dragon Quest Monsters Joker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet meer dan de eerste missie spelen totdat ik FFXII op de PS2 heb uitgespeeld omdat het een vervolgverhaal was
Ik kom niet voorbij de voorlaatste missiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:13 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren de story-mode van Advance Wars: Dark Conflict uitgespeeld na 34 uur game-time
Ik heb wel het idee dat 'ie wat makkelijker is dan Dual Strike, maar toch erg kicke spel hoor
[ afbeelding ]
Ja, die is ook wel irritant. Ik heb 'em een paar keer opnieuw moeten doen en zelfs even wat tips op internet opgezocht, maar zelfs dan is het moeilijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kom niet voorbij de voorlaatste missie
Nou ik vond het anders knap moeilijk om opa wakker te makenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Piliniak het volgende:
Ninja Gaiden DS ziet er goed uit en speelt lekker. Die 'boek'-achtige manier van vasthouden werkt ook goed. Heel moeilijk vind ik het tot nu toe niet op normal, niet zo moeilijk als de eerste Xbox versie dan.
Uh.. hoe deed je dat dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou ik vond het anders knap moeilijk om opa wakker te maken![]()
gebeurt hier ook nog eens watquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
gebeurt hier ook nog eens watTussen die kook en puzzel shit van de DS door
En ik heb het overal gespamd!
Ik heb alleen de eerste 6 'operaties' gedaan. Maar die waren zo simpel, ik neem aan dat jij al een stuk verder bent!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:33 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand die toevallig trauma center speelt?
Kom nl. ff helemaal niet verder na zoveel honderd pogingen
Volgens mij moest je daar dan de laserpen gebruiken en een rondje erom heen tekenen, om die bolletjes, om ze weg te branden. De laserpen zit ergens boven in de toolbar aan de linkerkant.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:21 schreef het-is-mij het volgende:
nou geef me dan maar de tip hehe, ik irriteer me er mateloos aan dat die patient steeds dood gaat hehe.
Eerst desinfecteer ik de huid, dan snij ik m open en kom ik bij zn longen enzo.
Als ik daar met dat vergrootglas ben geweest krijg ik het goede ingezoomd en dan allemaal bolletjes (trombussen denk ik) en daar klik ik dan op en zegt dat ding oke en meer niet.
Heb al geprobeerd daarin te snijden hehe
En waar blijft Nintenbunny?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor iedereen die Nintendogs niets vond en met smart wacht op Nintencats: SEGA komt met Yume Neko DS.
Als je ons nou ff helpt met die trombussen, komen wij misschien wel zo ver dat we bij dat zusje komen en jou kunnen helpenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef Duizendpootje het volgende:
trauma center!
ik was heel verslaafd maar heb al maanden niet meer gespeeld..
ik zat steeds vast bij die operatie van zo'n meisje, een zusje van iemand ofzo.
en daar moet je allemaal tumoren verwijderen..
het eerste deel lukt wel maar bij de 2e operatie moet je dingetjes die zich mengen en als een malle rond gaan draaien scheiden ofzo..
snap er geen donder van!
en zelfs met de walktrough lukt het me niet haha
Heb ik -uiteraard- allang gekeken. Maar dit werkt ook niet helaasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:15 schreef Ynske het volgende:
kijk dan eens op google
Also, just in case you don't know how to do so, you need to press RB
when the Gamebreaker is confirmed to activate it. You can do this at
anytime as long as the bar is full and the Gamebreaker is already
confirmed (blue shining bar)
was dat wat je zocht?
lees anders hier nog ff verder
Taiko No Tatsujinquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe heet dat drumspelletje voor de DS?
Heb namelijk net een DS standaard + 2 drumstokstylusjes besteld dus wil wel dat drumding proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |