Gezever over die saaie kutgame komt me idd mn neus uitquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een apart Professor Layton topic.
Nee we gaan het lekker allemaal over wii fit hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezever over die saaie kutgame komt me idd mn neus uit
Dat is een Wiigame, ei!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee we gaan het lekker allemaal over wii fit hebben![]()
En in dat topic irriteer ik jouw ook al dat dat geen game isquote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een apart Professor Layton topic.
Moet je gewoon overal even rondkijken en zoeken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef Ynske het volgende:
kan iemand me nog iets uitleggen?
ik heb in the professors trunck onder de puzzelindex nog 1 puzzel staan die ik niet opgelost heb,
kan iemand me vertellen hoe ik die kan kiezen om op te gaan lossen?
de puzzel is niet te vinden in t huisje van die oude puzzel dame
weet trouwens ook niet hoe op te lossen![]()
nr61
zeker weten dat je alles hebt he, 't is zonde om over te slaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:17 schreef Ynske het volgende:
weet iemand nog een spel aan te raden dat net als Prof Layton leuk en verslavend is?
heb t verhaal klaar en kan nu de overige 12 puzzels die ik gemist heb nog via de bonus oplossen
Handleiding lezenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe activeer ik de gamebreaker bij Fifa street 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |