wat heb je ermee gedaan?quote:
Die 2 feiten staan los van elkaarquote:
Oh bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is ook nog niet in Europa uit. Dat wordt dus importeren (lang leve de lage dollar!)
Ah, hij is geupdate zie ik nuquote:Op maandag 17 maart 2008 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier een heel mooi overzicht met (aankomende) DS toppers :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=222049
klopt het is bedoeld als trilogiequote:
Je HOEFT die spellen niet te kopen. Ik neem aan dat het ook voor een ander publiek is. MIjn nichtje is 8 ofzo en die vind al die troep van paardjes en konijntjes op de DS geweldig.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Nintendo zeg maar zijn naam door het slijk haalt met van die titels als bunnies, paardje hop en babiez?
quote:
Layton draait helemaal om denken. Het hele spel is gebasseerd op puzzels.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
Dat professor layton is dat iets waar je veel bij moet doen en denken?
noem me gek, maar ik vind dingen als HP leuk, zelda kan me dan weer niet boeien, maar madagascar, mariokart, piccross, enzo weer wel...
vechten vind ik weer niet leuk
nog tips voor spellen?
Professor Layton hangt van puzzels aan elkaarquote:Op maandag 17 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
Dat professor layton is dat iets waar je veel bij moet doen en denken?
noem me gek, maar ik vind dingen als HP leuk, zelda kan me dan weer niet boeien, maar madagascar, mariokart, piccross, enzo weer wel...
vechten vind ik weer niet leuk
nog tips voor spellen?
En welke is dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ergens een huisje tegengekomen waar Granny Riddleton woont. En in dat huisje vind je jouw niet opgeloste puzzels terug. Ik heb overigens 1 puzzel die ik niet op kan lossen, omdat ik niet helemaal begrijp wat de bedoeling is.
die staat ook op de website, die lukt mij ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:19 schreef Ynske het volgende:
die puzzel dan met die 3 wolven en 3 kippen
ik kwam er maar niet uit
vraag mijn mams. aaah dat moet zo bla bla blaze loste m zo op
dat was tot nu toe de enige waar ik echt moeite mee hadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die staat ook op de website, die lukt mij ook nog steeds niet. zijn alle spelletjes van dat kaliber, anders schiet het niet op
.
Nummer 50, OTTF? Je moet daar een letterreeks aanvullen.quote:
Ik vond die van die paraplu's erg leuk. Echte instinker. Ik stonk er niet inquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:30 schreef Ynske het volgende:
dat was tot nu toe de enige waar ik echt moeite mee had
vond die met die kwart cirkel overigens wel grappig
en die met dat zelfportret en dan de vrouw zoeken
Het is van alles wat, dat is het toffe!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:25 schreef CherryLips het volgende:
die staat ook op de website, die lukt mij ook nog steeds niet. zijn alle spelletjes van dat kaliber, anders schiet het niet op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
cc?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me op zich wel leuk, heb alleen geen cc.
Die is wel geinig, ik zat daar ook even flink over te denken. Het heeft in ieder geval niks te maken met de afstand tussen de letters in het alfabet ofzoiets dergelijks, de letters staan voor 'woorden'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Nummer 50, OTTF? Je moet daar een letterreeks aanvullen.
Met die touwtjes? Die was lastig tot ik erachter kwam dat ze elkaar natuurlijk ook mogen kruisenquote:
dat had ik al gedaan en toen gingen ze nog bijtenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met die touwtjes? Die was lastig tot ik erachter kwam dat ze elkaar natuurlijk ook mogen kruisen
Kleine hint: bij het nederlandse spel zou het zijn: ETDVVZ....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nummer 50, OTTF? Je moet daar een letterreeks aanvullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik heb die ook opgelost door eerst drie keer fout te radenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef __Saviour__ het volgende:
die met dat koord is een rotpuzzel ja. Echt vaak over gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |