yepzquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand ervaring met een rumble pack?
Geef haar dan maar 42 Spel klassiekers.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben voor mijn moeder aan het kijken naar leuke spelletjes, zij houdt meer van die simpele arcade dingen, zoals 4 op een rij, yahtzee, solitaire, zeeslag, enz.
iemand tips voor me, welke spellen ik dan het beste kan kiezen?
Dan geef je haar Cooking Mama 2!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
kun je ook geven maar dat raad ik af, aangezien mijn moeder toen compleet vergat te koken omdat ze al snel verslaafd was aan de game
Alleen jammer dat digitaal eten niet zo lekker is als echt etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Als ik het zo lees had je er beter meteen twee kunnen kopen. Ik voorzie ruzie om wie er nu weer mag spelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:00 schreef NoCigar het volgende:
Net een gekocht, onze hersen werden wat roestig op de gevorderde leeftijd en we telekns aan het exemplaar van een familielid zaten. Met een reiskit, een M3DS kaart en twee spelletjes. Ik weet er verder nog weinig van eigenlijk.
Net even in een speelgoedwinkel gezien dat het een paradijs voor kleine meisjes kan zijn met roze uitvoeringen en programma's over mijn paarden en allerlei prinsessenzooi. Nou daar hebben we hem dus niet voor.
Oh je, en ik ben benieuwd hoe mijn vriendin erop reageert aangezien die de helft moet betalen en ze nog niet weet dat ik er een gekocht heb.
mijn vriend speelt er veel meer op dan ik, als ik eens bedenk erop te gaan spelen, is 'ie weer bezetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het zo lees had je er beter meteen twee kunnen kopen. Ik voorzie ruzie om wie er nu weer mag spelen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Sommige puzzels bij Prof Layton zijn echt te erg trouwens, dan denk je achteraf ‘’oh wat ben ik dom’’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend kwam er ook niet uit... spel maar uitgezet (niet opgeslagen!!
![]()
) en toen heb ik het geprobeerd, het was in één keer gelukt!!
I ♥ PB
Voor deze vraag hoef je dan ook niet te kunnen rekenen. Alleen logisch nadenkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:20 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb ook prof Layton!!Ik vind hem supergaaf! De puzzels gaan me tot nu toe makkelijk af... behalve nu ik onder de klok sta en die met die muizen moet oplossen!! Ik ben niet zo goed in rekenen...
man, ik snap de puzzel op de officiele website van dat spel niet eensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor deze vraag hoef je dan ook niet te kunnen rekenen. Alleen logisch nadenkenJe hebt 1 muis...
PW1 ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
De tweede zaak in Phoenix Wright ook opgelost. Die zaken zijn nog best uitgebreid, dat mens met die zweep is echt lijp.
Ik ben ook nog niet verder gekomen met mijn Samurai. Maar dat komt ook omdat ik meer Layton speel momenteelquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
PW1 ?
Ik zit in die Samurai-case, wat nu ineens best lastig begint te worden.
Nee, ik speel het tweede deel geloof: Phoenix Wright: Justice for All. Het eerste deel van Phoenix Wright kan ik nergens meer vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PW1 ?
Ik zit in die Samurai-case, wat nu ineens best lastig begint te worden.
PW1 is ook tof.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik speel het tweede deel geloof: Phoenix Wright: Justice for All. Het eerste deel van Phoenix Wright kan ik nergens meer vinden.
WIe weet ja. Gisteren, nadat ik het haar verteld had, begon ze hem al op bepaalde tijden op te eisen. ('dan kan ik het s'avonds op de bank doen en jij in de auto').quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het zo lees had je er beter meteen twee kunnen kopen. Ik voorzie ruzie om wie er nu weer mag spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |