Dit is het nieuwste topic: [DS] Pokémon Diamond & Pearl #10quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
Het Pokemon Diamond & Pearl topic in de OP is btw hopeloos verouderd. Waar is het nieuwste deel? Kan hem nergens vinden.
Hoe heb je die gevonden? Ik al zoeken via google naar Pokemon Diamond & Pearl #10quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is het nieuwste topic: [DS] Pokémon Diamond & Pearl #10
Alleen niet bijzonder actief ofzo
Zal de OP even updaten.
Met die nieuwe zoekfunctie zocht ik eerst op pokemon diamond & pearl #9, maar die was ook vol, dus dan maar 10, en die was niet volquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoe heb je die gevonden? Ik al zoeken via google naar Pokemon Diamond & Pearl #10.
Nieuwe zoekfunctie? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met die nieuwe zoekfunctie zocht ik eerst op pokemon diamond & pearl #9, maar die was ook vol, dus dan maar 10, en die was niet vol
Als je in de baggerlayout op zoeken gaat staan komt er zo'n popupje, daar typte ik het, dat is zo'n gepersionaliseerde Google voor FOK!quote:
Party is leuk, althans ik speel de minispellen vaak los, anders is t wachten me te langquote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:53 schreef MCH het volgende:
Hoop snel Mario Party DS binnen te krijgen, van de week voor 19.99 besteld bij cd-wow
mij vriend is daar al wéken erg zoetjes meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag in het vorige topic een paar keer 42 spelklassiekers voorbij komen?
Is dat een spel waar je lange tijd zoet mee bent, ala tetris, of gaat het redelijk snel vervelen ala brain en sight training?
Het is in ieder geval heel anders dan Brain Training. Er zitten 42 totaal verschillende spellen in, dat darten en bowlen vind ik niet zo, maar er zit ook mahjong, patience, poker en dat soort dingen in.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mij vriend is daar al wéken erg zoetjes mee
zijn 42 klassieke spelletjes, zoals darten, bowlen, en verder weet ik het niet, want ikzelf speel het nooit
Spel kost 13 euro bij Play-asia.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP plaatsen. Krijg als het goed is binnenkort Phoenix Wright: Justice For All binnen voor 32 euro.
maar je kan alleen via Story Mode de spellen unlockenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:17 schreef Ynske het volgende:
Party is leuk, althans ik speel de minispellen vaak los, anders is t wachten me te lang
Die heb nu uitgespeeld. Erg geinig spel inderdaad. Alleen ik heb 10 verborgen puzzels nog niet ontdekt. En die heb ik ook nodig om nog verdere puzzels te unlocken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef Cone het volgende:
Dr Layton and the Curious village echt een aanrader voor de puzzelaarsook als je niet zo een puzzelfreak bent
Zoonlief is er al uuuuuuuuuuuuuuren zoet meequote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef Rekkof het volgende:
Is Mario & Sonic At the Olympic games een aanrader?
foofbagsquote:Op zondag 2 maart 2008 13:26 schreef CherryLips het volgende:
ik vind die foofbags zo enig, maar heb geen cc en ze zijn takkeduur.
Nicequote:Op maandag 3 maart 2008 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Regiovrij inderdaad. Dus lekker profiteren van de lage dollar.
Jou horen we voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef gamefreek het volgende:
Woohoo![]()
Prof Layton en Apollo Justice zijn binnen
Vooral die eerste klinkt erg leuk, maar waar kan ik 'm bestellen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef gamefreek het volgende:
Woohoo![]()
Prof Layton en Apollo Justice zijn binnen
Bij PlayAsia is die 26 euro.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef sjak het volgende:
[..]
Vooral die eerste klinkt erg leuk, maar waar kan ik 'm bestellen?
Sorry, i kheb zelf geen ervaring met PlayAsiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef sjak het volgende:
Dank je! Duurde het lang voor je 'm had? Is dat dan betalen met een creditcard? tja, ik ben newbie wat buitenlandse webwinkels betreft en zeer ongeduldig
Yup, BTW (19%) en inklaringskosten van de bezorger (ongeveer 8 euro)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan belasting betalen ofzo?
Met PlayAsia kan ik je ook niet helpen, bestel zelf bij iemand die het via een e-bay winkel verkoopt. Is misschien wel niet zo goedkoop als andere winkels, maar de service is geweldig en ik heb nog nooit meer hoeven te betalen dan de afgesproken prijs (dus ook geen importkosten enzo)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef sjak het volgende:
Dank je! Duurde het lang voor je 'm had? Is dat dan betalen met een creditcard? tja, ik ben newbie wat buitenlandse webwinkels betreft en zeer ongeduldig
Duurde ongeveer een week bij mij. Ik heb met credit card betaald. Gelukkig niet onderschept door de douane en ik kreeg een bon met 5 dollar korting op mijn volgende order (zolang die boven de 50 dollar is). Meteen geplaatst afgelopen zaterdag, want ik wilde nog wel wat spellen. Hopen dat die niet wordt onderschept dan...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef sjak het volgende:
Mijn K-Swiss uit Amerika werden bezorgd door Fed-Ex, daar stond gewoon een mannetje met een PIN apparaat voor de deur anders.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:22 schreef RacerDKB het volgende:
Als je bij PlayAsia kiest voor FedEx bezorging wordt ie sowieso niet onderschept door de douane. Want dan staat er niet op wat het is enzo, bij bubbeltjesenvelop staat erop wat het is, wat het kost, en waar het voor is.
Duurt ook maar 4 dagen voor je het hebt dan.
Weet alleen niet hoe duur het is.
Ja die heb ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Vanyel het volgende:
4-in-1 stylus binnen van dealextreme
Zelfs extra batterijtjes in het doosje!
hoe ziet die dan uit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Vanyel het volgende:
4-in-1 stylus binnen van dealextreme
Zelfs extra batterijtjes in het doosje!
Je hebt 'm via ebay besteld?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef sjak het volgende:Ik heb 'm via e-bay besteld. Waarschijnlijk binnen een paar dagen in huis. Dank allemaal voor jullie hulp en adviezen! Nu snel Zelda uitspelen
Een echte nog-game, en de toenmalige hype niet waard. Tenzij je een 6 tot 9-jarig meisje bent, dan is het wel leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nintendogs is dat leuk of raak je er gauw op uitgekeken?
Ik was het na vijf minuten beu.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mocht je 'm gratis krijgen, dan kun je er even naar kijken.... Maar geef er geen geld aan uit!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waren er vier dacht ik (kunnen ook 5 zijn omdat 1 zaak niet echt een zaak is)quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Laniboekje het volgende:
De eerste zaak al opgelost. Hoeveel zaken zijn er eigenlijk in het spel? Ik vind het wel tof.
Het eerste deel bedoel je? Die zoek ik ook nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand hier die toevallig zijn Phoenix Wright: Ace Attorney wil verkopen aan mij?
En dat zijn er al twee!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het eerste deel bedoel je? Die zoek ik ook nog
Moet zeggen dat Apollo Justice goed te spelen is zonder dat je de eerste drie delen hebt gespeeld. Het is natuurlijk leuker als je de voorgaande verhalen kent en de personages kent uit die games, maar het is niet essentieel voor de verhaallijn. Had wel meer verwijzingen naar gebeurtenissen uit de eerste drie games verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En je moet de spellen eigenlijk natuurlijk wel in de goede volgorde spelen.
De zaken op zich staan natuurlijk wel van elkaar, maar is er wel een losjes doorlopende rode lijn, die het leukste is om te volgen zoals die bedoeld is.
Ja, ik weet het. Maar op zich wordt alles wel redelijk goed uitgelegd, met flashbacks enzo hoor. Ik heb zelf dus alleen deel 2 en 3 gespeeld, maar ondanks dat ik deel 1 alsnog wel graag wil spelen, heb ik niet het idee dat ik veel gemist heb qua verhaal op deze manier.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En je moet de spellen eigenlijk natuurlijk wel in de goede volgorde spelen.
De zaken op zich staan natuurlijk wel van elkaar, maar is er wel een losjes doorlopende rode lijn, die het leukste is om te volgen zoals die bedoeld is.
Het verhaal is wel geinig puur qua verhaal, maar ik vind het wel jammer dat het verhaal op zich en de gameplay daar om heen erg weinig voorstelt. Je loopt eigenlijk alleen van persoon A naar B, die je weer naar C stuurt. En op het bovenste scherm staat ook nog eens constant een overduidelijke aanwijzing van wat te doen 'Go the the inn!' 'Go back to the mansion!'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef Cone het volgende:
Heb Layton uitgespeeld , Verhaallijn is echt spannend !.
Nu maar eens aan Zelda beginnen
Gelijk heb je hoor dat je steeds weer werd doorgestuurd naar Dit en dat en Zoveel puzzles requierd voor volgende ding ..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het verhaal is wel geinig puur qua verhaal, maar ik vind het wel jammer dat het verhaal op zich en de gameplay daar om heen erg weinig voorstelt. Je loopt eigenlijk alleen van persoon A naar B, die je weer naar C stuurt. En op het bovenste scherm staat ook nog eens constant een overduidelijke aanwijzing van wat te doen 'Go the the inn!' 'Go back to the mansion!'
De game draait echt duidelijk alleen puur om de losse puzzels op zich. Die zijn erg tof, maar ik liever ook meer overkoepelende gameplay gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef Cone het volgende:
Gelijk heb je hoor dat je steeds weer werd doorgestuurd naar Dit en dat en Zoveel puzzles requierd voor volgende ding ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu alleen nog wel 10 geheime puzzels ergens vinden in mystere, die heb ik blijkbaar gemist. En dan nog de bonuspuzzels die in de aparte huizen zitten, daar zitten ook wel pittige tussen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |