Woei! Nou kan ik met een gerust hart gaan slapen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:58 schreef broer het volgende:
Je hebt het uitstekend gedaan, hoor.
*aai over bol*
Gerard zegt het ook alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, nu de zon nog schijnt kan hetI'm walking on sunshine
![]()
![]()
[Gastonmode]Goeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen[/Gastonmode]quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
Zo, ik zit dan ook eindelijk.
Morning G, SC, H, RW en B.
Eeen heeeeeele goede morgen en fijn dat jullie er allemaal weer zijn!!!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Gastonmode]Goeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen[/Gastonmode]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eeen heeeeeele goede morgen en fijn dat jullie er allemaal weer zijn!!!!!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoort 't alleen als je radio alanis.
Hè vervelendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
Is het verdorie alweer bijna weekend.
Woehoequote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
Is het verdorie alweer bijna weekend.
Jammer dat die Robyn er dan weer achteraan komt jengelenquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:32 schreef Dangel het volgende:
bijrobin zat ikff achterin hetmagazij,nuweerterug enQueen
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:37 schreef JDude het volgende:
Het gaat wel om en om met goeie en slechte platen nu.
Was dat 'Crazy' niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Aerosmith - Amazing.. volgens mij zit daar ook best wel een fijn clippie bij
http://www.youtube.com/watch?v=I0Q1r8rh8ycquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Aerosmith - Amazing.. volgens mij zit daar ook best wel een fijn clippie bij
Aliciaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=I0Q1r8rh8yc
Alicia!
Was die niet vorige week?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:43 schreef cosmick het volgende:
Alicia. Volgens mij komt Clueless vanavond weer op tv 9:.
Uhuhquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef cosmick het volgende:
Verdorie wat een fijn zomers plaatje!
Ik heb deze week echt ff geen idee welke plaat de MH zou kunnen worden..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef cosmick het volgende:. O vandaag weer de bekendmaking van de nieuwe MH...
Ja die is inderdaad ook erg fijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Was dat 'Crazy' niet?. Of hoe heet'ie ook al weer, met die auto in het weiland en zo
.
Neit verkeerdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=I0Q1r8rh8yc
Alicia!
Als het in godesnaam maar niet VanVelzen wordt!!! Misschien die nieuwe Kylie Minoque ofzo. Is wel lekker zomers.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb deze week echt ff geen idee welke plaat de MH zou kunnen worden..
Als het VanVelzen wordt dan...... ga ik even over nadenken maar dan wordt het erg vaak even 'muten'. Nieuwe Kylie vind ik zelf best wel aardig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als het in godesnaam maar niet VanVelzen wordt!!! Misschien die nieuwe Kylie Minoque ofzo. Is wel lekker zomers.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:23 schreef Againzender het volgende:
Over moeilijk zingen gesproken, daar is onze kakkelende eend ook weer
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:23 schreef Againzender het volgende:
Over moeilijk zingen gesproken, daar is onze kakkelende eend ook weer
Die VanVelzen kan beter alleen maar covers spelen. Dat klinkt tenminste nog ergens naar. Snap niet dat ie zelf alleen maar van die rukmuziek uitbrengtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als het in godesnaam maar niet VanVelzen wordt!!! Misschien die nieuwe Kylie Minoque ofzo. Is wel lekker zomers.
misschien is het de lange uitvoering?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:37 schreef cosmick het volgende:
Klinkt wel ok. Al wacht ik nog tot er echt wat gebeurd. Lijkt nog steeds of ik een intro hoor.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef -Hans- het volgende:
PSB ALARM !!!!!!!!!!!!!!!!!
It's a sin !!!!!!![]()
Geluid gaat hier onwijs open !
shut your mouth iddquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:46 schreef cosmick het volgende:
Opzich heb ik dit SP-ding nu ook wel een keer gehoord.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef JDude het volgende:
Ah, het is vrijdagmiddag 12.00-14.00. Tijd voor een andere zender.
welke trein gaan ze koppen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:26 schreef Glacier het volgende:
Zijn er nog mensen die Racoon gaan bekijken vanmiddag op Utrecht CS?
* Glacier duikt weg voor bepaalde personen
quote:
aldus racoon.nlquote:Om 15:07 stapt de band in op Amsterdam Centraal in de trein richting utrecht. Daar zullen zij de reizigers vermaken met hun nieuwe liedjes.
Om 15:34 komt de trein aan op Utrecht CS, waar de band om 16:00 in de stationshal nog een concert geeft. Hierna zal de band hun nieuwe album signeren!
Mijn kuthumeur wordt ook mede mogelijk gemaakt door de C&S showquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef -Hans- het volgende:
Alles lijkt tegenwoordig mede te worden gemaakt door de C & S
Mijn keelpijn ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef Againzender het volgende:
Mijn kuthumeur wordt ook mede mogelijk gemaakt door de C&S show
hehequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef Againzender het volgende:
Mijn kuthumeur wordt ook mede mogelijk gemaakt door de C&S show
Sterkte Veel plezierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja
Ik ga er heen met een paar vrienden
Prettig weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Beetje drukke dag gehad
Weinig nieuws van mij dus
Ik ga nu weg, prettig weekend allemaal en tot Maandag
Prettig weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Beetje drukke dag gehad
Weinig nieuws van mij dus
Ik ga nu weg, prettig weekend allemaal en tot Maandag
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
Beste leuk, die nieuwe CC, maar die man zingt altijd zo moeilijk.
zal dit de MH worden?quote:
ik bedoel maarquote:
CC is huilebalkmuziek.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
Beste leuk, die nieuwe CC, maar die man zingt altijd zo moeilijk.
Persoonlijk vind ik de Counting Crows erg mooie muziek makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
CC is huilebalkmuziek.
Die zanger is een wandelende treurwilg.
Laat dat nou net de enige zijn die ik nog een beetje om aan te horen vindquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Accidentally In Love is verreweg het slechtste nummer van ze..
Dat de Freaknacht niet op tv is, wil niet zeggen dat ie ook niet op de radio te horen isquote:Giel en Gerard mogen eindelijk weer eens een keertje uitslapen dit weekend,
"A Loooong decembeuuuurrr" vind ik wel mooi trouwens, zo met kerst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laat dat nou net de enige zijn die ik nog een beetje om aan te horen vind
Dat vind ik de ideale plaat voor nieuwjaarsdag!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
"A Loooong decembeuuuurrr" vind ik wel mooi trouwens, zo met kerst.
Mmmm, OK, die is wel aardig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
"A Loooong decembeuuuurrr" vind ik wel mooi trouwens, zo met kerst.
O ho shit, alleen al als ik aan die plaat moet denken..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar waar ik helemaal van moet braken is dat nummer samen met Blof.
OMG wat een kutnummer is dat zegquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Blof - Liefs Uit Londen![]()
Het enige Blof liedje die ik wel kan aanhoren
Haha, gezien je iets eerdere reactie had ik al een licht vermoeden dat je het niet zo'n toffe plaat vond.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dit is wel erg fijn ! Ian Carey - Keep On Rising
het werktempo gaat hier iets omhoogquote:
Gnarls Barkley?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
btw: de MoveYourAss playlist staat online en er staan een paar zeer fijne platen op ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Gok trouwens dat de nieuwe Megahit komt van Gnarls Barkley. Een keer gehoord en ik moet zeggen dat het wel OK klonk.
Nou dat.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:31 schreef Feivel1 het volgende:
Amy MacDonald - This is the life |
Dit is een aardig up-tempo liedje, maar denk wel dat je hier van moet houden om het echt leuk te vinden. Net weer even het liedje gehoord maar twijfel nu wel of ze het Megahit zullen maken. Naja, we zien het welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gnarls Barkley?
Die vorige twee deuntjes vond ik knap waardeloos.
Nou, zeg het maar.. Plaatje 1 heb ik gisteren in de Martinipla nog gehoord en nummer 3 hoor je zo nu en dan nog wel eens op de radio. Ik ga voor nummer 3quote:Vrijdag... Feesten maar om half 4! En hoe! Da's de vraag. Beantwoord 'm hier.
Dr. Alban - Sing Halelujah
Jennifer Lopez - Let's get loud
Snap - Rhythem is a dancer
http://www.rabradio.nl/#
Zolang het maar niet nr. 2 wordt...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, zeg het maar.. Plaatje 1 heb ik gisteren in de Martinipla nog gehoord en nummer 3 hoor je zo nu en dan nog wel eens op de radio. Ik ga voor nummer 3
Blondie
ik heb ernstig bier nodig jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit trek ik nu al niet meer.
ik ben voor!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of kunnen we nog een on air moord meemaken?
Misschien als Ruud de Wild weer om deze tijd op3FM uit gaat zenden en Geert Wilders uitnodigd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat mensen überhaupt de moeite doen om naar zo'n 'feestje' te komen. Of kunnen we nog een on air moord meemaken?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Misschien als Ruud de Wild weer om deze tijd op3FM uit gaat zenden en Geert Wilders uitnodigd?
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Misschien als Ruud de Wild weer om deze tijd op3FM uit gaat zenden en Geert Wilders uitnodigd?
op vrijdag eigenlijk vast prik hier: om 4 uur staan de vroege starters al aan het bier beneden. ik heb even een blikje mee naar boven genomen en maak nog even wat dingen afquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik zit wel dnbradio.com te luisteren (daar ga je wel snel van tikken trouwens), maar om half zes wordt ik bij een kameraad verwacht waar het bier en pizza al klaar staan
.
Ik ben het huis aan het stofzuigen want dat moet nou eenmaal ook even gebeurenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit trek ik nu al niet meer.
Een week of 6 iddquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:36 schreef Againzender het volgende:
Silkstone, die zat er eigenlijk al een tijdje aan te komen.
dat bedoelde ik dusquote:
Gewoon ook nog best een geinig liedje ookquote:
Viel me van de week ook al op, best grappig!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
Sia - The Girl You Lost To Cocaine dus. OOk die plaat staat vanaf heden op de 3FM playlist.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:58 schreef cosmick het volgende:
Viel me van de week ook al op, best grappig!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:13 schreef borisz het volgende:
Deze 4 op een rij werd mede mogelijk gemaakt door Glacier
Absoluut ! heerlijk programma met een fijne jock om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:42 schreef Sersjee het volgende:
Wat een heerlijk programma blijft dit toch
Anders neem ik wel stukjes voor je opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
Nog steeds ziek, maar kruip nu toch maar 3 uur lang achter m'n pc
De recorder loopt tot na m'n doodquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Anders neem ik wel stukjes voor je op
That`s the spiritquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
Nog steeds ziek, maar kruip nu toch maar 3 uur lang achter m'n pc
Is het niet meer gelukt met die van vorige week?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, en jou filmpjes komen waarschijnlijk wel goed op YouTube.
Kan het er mee te maken hebben dat hij hem 'gewoon' upload? En dus niet via flash?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het niet meer gelukt met die van vorige week?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
Mn mediaplayer geeft aan dat ik toch echt al 8.30 uur 3FM aan heb staan
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan het er mee te maken hebben dat hij hem 'gewoon' upload? En dus niet via flash?
Inderdaadquote:
Dat hoef ik denk ik niet te weten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:26 schreef Dennisweb het volgende:
Tinuzzz: moet jij eens raden wat er "rise up" bij gerard.
Zal RickvV blij mee zijn...quote:
Kraak & Smaakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe wie?
Geen idee, 't wordt iig vanaf CD gedraait en niet vanaf Dalet, want de Dalet feed geeft nog steeds Robyn aan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe wie?
De tering wat een lekkere plaatquote:
Wat is het nut ervan? Het reclameblok oprekken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
Nog even en ik start een 3FM boycot welke mogelijk is gemaakt door de Coen en Sander show als ze niet snel op houden met die irritante reclame...
Volgens mij is het puur reclame voor de C&S Show zelf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is het nut ervan? Het reclameblok oprekken?
Uiteraard. heb ze ook al op tv gezienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij is het puur reclame voor de C&S Show zelf.
De wijze raad van Gerard en Michiel:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd wat er nu opgenomen wordt. Het lijkt wel alsof Gerard en Michiel wijze raad geven.
Maar dat lijkt me sterk
Mirella van Markus van Goedemorgen Nederlandquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Wie is de gaste eigenlijk? Komt me wel bekend voor. Guitig koppie
Met hooikoorts moet je niet spotten, maar deze is idd wel erg goedquote:
Thee dat helpt hier al lang niet meer.quote:
Somertijd is topquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:05 schreef Timo20 het volgende:@ uuropener
[..]
Uiteraard. heb ze ook al op tv gezien![]()
wordt tijd dat Somertijd terug komt tussen 1600 en 1900![]()
quote:
alleen pas de laatste tijd?quote:omdat coen en sander me wel heel erg irriteren de laatste tijd
Doe graag met je meequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
Nog even en ik start een 3FM boycot welke mogelijk is gemaakt door de Coen en Sander show als ze niet snel op houden met die irritante reclame...
jepquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik boycot 3FM al tussen 16 en 19 mede mogelijk gemaakt door de C&S Show.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
Geen Freaknacht op tv dus vannacht.
Een algeheel BNN-boycot. Moet je nog wel That's Live erbij doen. En Guis.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
[..]
jepik ook. Net zoals het weekendochtend(0700-1000) en Eddy Z.
The Sopranos Marathon.quote:
Morgen om 12:00 neemt Sander L de show over..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
jepik ook. Net zoals het weekendochtend(0700-1000) en Eddy Z.
Ben ik een keer ziek en dus vrij op zaterdag, krijgen we zoietsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen om 12:00 neemt Sander L de show over..
Kortom, morgen maar even helemaal geen 3FM luisteren?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen om 12:00 neemt Sander L de show over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |