Gnarls Barkley?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
btw: de MoveYourAss playlist staat online en er staan een paar zeer fijne platen op ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Gok trouwens dat de nieuwe Megahit komt van Gnarls Barkley. Een keer gehoord en ik moet zeggen dat het wel OK klonk.
Nou dat.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:31 schreef Feivel1 het volgende:
Amy MacDonald - This is the life |
Dit is een aardig up-tempo liedje, maar denk wel dat je hier van moet houden om het echt leuk te vinden. Net weer even het liedje gehoord maar twijfel nu wel of ze het Megahit zullen maken. Naja, we zien het welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gnarls Barkley?
Die vorige twee deuntjes vond ik knap waardeloos.
Nou, zeg het maar.. Plaatje 1 heb ik gisteren in de Martinipla nog gehoord en nummer 3 hoor je zo nu en dan nog wel eens op de radio. Ik ga voor nummer 3quote:Vrijdag... Feesten maar om half 4! En hoe! Da's de vraag. Beantwoord 'm hier.
Dr. Alban - Sing Halelujah
Jennifer Lopez - Let's get loud
Snap - Rhythem is a dancer
http://www.rabradio.nl/#
Zolang het maar niet nr. 2 wordt...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, zeg het maar.. Plaatje 1 heb ik gisteren in de Martinipla nog gehoord en nummer 3 hoor je zo nu en dan nog wel eens op de radio. Ik ga voor nummer 3
Blondie
ik heb ernstig bier nodig jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit trek ik nu al niet meer.
ik ben voor!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of kunnen we nog een on air moord meemaken?
Misschien als Ruud de Wild weer om deze tijd op3FM uit gaat zenden en Geert Wilders uitnodigd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat mensen überhaupt de moeite doen om naar zo'n 'feestje' te komen. Of kunnen we nog een on air moord meemaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |