Dan moet je niet roepen dat je opentquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wilde borisz nog even de kans gunnen om zelf te openen.
Ik editte snel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet je niet roepen dat je opent
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:54 schreef Sersjee het volgende:
"Het gaat om 2 punten."
"Ik zie er wel 4!"
Of pizzaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Ah, noodles in de studio. Dat is weer eens wat anders dan chips.
jaja wrijf het er nog maar eens inquote:
Sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jaja wrijf het er nog maar eens in![]()
quote:
Nee hoor, 3333!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van 1000110101.
Hear, hearquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
R.E.M.
De enige echte MH van de komende week!
JanJanJanJan!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan nog elke week weer kandidaten krijgen die het flipperspel niet kennen.
heb het nooit leuk gevonden die riannaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, een oudje maar wel erg lekkere van Rianna!
SOS
Mwa, moet zeggen dat ik haar niet slecht vind (vooral qua muziek dan).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
heb het nooit leuk gevonden die rianna
Zekerquote:
Je mist alleen wat blazersquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Dit doet weer SR-herinneringen opdoemen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... ik heb het idee dat de kandidaat niet in de gaten heeft dat er helemaal geen flipperkast is
Dat zijn de leukste...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... ik heb het idee dat de kandidaat niet in de gaten heeft dat er helemaal geen flipperkast is
Ik sta alvast vooraan met m'n vlaggetje (en nee, dat domein ga ik niet registrerenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alvast druk aan het knippen, deze moet snel online
En dan draaien ze jingles van 3 minuten...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef T3hTommay het volgende:
Nog 10 minuten, dan is 't alweer afgelopen.
En laten ze mensen 2 minuten lang Flip roepenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan draaien ze jingles van 3 minuten...
Ja volgens mij had de jingle afdeling nog wat budget overquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan draaien ze jingles van 3 minuten...
Edwin is z'n programma op de zaterdagavond kwijtgeraakt, en dat compenseert 'ie op deze manier.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef valing het volgende:
[..]
Ja volgens mij had de jingle afdeling nog wat budget over
En toen zei jij: "Die grap leg ik nog weleens uit, maar tot die tijd... een spannend muziekje!"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
"Eén man verloor zijn hoed"![]()
Gisteravond zei ik dat, m'n gesprekspartners keken me aan als een pallet walvissen in de regen...
... en wie gaat er zingen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Bij Weekend DnA hebben ze het volgens mij gehad over een Weekend DnA-band, maar een Ekstra Weekend-band lijkt mij leuker:
Drums: Gerard
Gitaar: Guus
Keyboard: VanVelzen
Cowbell: Michiel
Dat klinkt wel erg dwangmatig...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het leuke gedeelte wel, nu het "werk" nog
Veel mannelijke gasten de laatste tijd trouwens...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Gewelidge uitzending weer
Guus Meeuwis was top als gast. Zo iemand moeten ze iedere week hebben, en niet iemand a la Martin Gaus![]()
waar?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
De man die met oud en nieuw een mix maakte voor 3FM: Protune (:W) is nu live op een ander station
Tja, volgens mij zijn alle belspel mutsen al langs geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Veel mannelijke gasten de laatste tijd trouwens...
Ze hebben elke week al 2 vrouwelijke gasten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Veel mannelijke gasten de laatste tijd trouwens...
Ik ben niet zo'n fan van de muziek van Guus, maar je kan hem zo een eigen show geven wat mij betreftquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Gewelidge uitzending weer
Guus Meeuwis was top als gast. Zo iemand moeten ze iedere week hebben, en niet iemand a la Martin Gaus![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!
Thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://radiohitec.nl/livestream.php
Hoor 'm voor het eerst maar damn, ik vind de plaat erg fijn !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:11 schreef Againzender het volgende:
Ah, de nieuwe Gnarls Barkley. Mag nu dus gedraaid worden.
ik had hem al eerder gehoord, een niet nader te noemen DJ die hier wel eens komt had op een blog een linkje achtergelatenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor 'm voor het eerst maar damn, ik vind de plaat erg fijn !
Ah kijk eens aan, handig die blogsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:14 schreef Againzender het volgende:
ik had hem al eerder gehoord, een niet nader te noemen DJ die hier wel eens komt had op een blog een linkje achtergelaten
Da's hier praktisch om de hoek!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
robert-jan gaat brood bakken in badhoevedorp....
Vanuit m'n woonkamer zie ik de vliegtuigen de grond raken op de Polderbaan, en ik heb er geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
Mn studentenflat staat recht onder een aanvliegroute van Schiphol, maar echt stoor ik me niet meer aan al dat lawaai. Vind het ook wel een beetje overdreven als je mensen er constant over hoort klagen. Maar misschien vind ik het wel meevallen omdat ik meestal niet 7 dagen in de week daar ben.
Precies zoals die (aan de stem te horen) oude vrouw zei: soms versta je ff iets wat lastiger, maar dat is maar ff.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit m'n woonkamer zie ik de vliegtuigen de grond raken op de Polderbaan, en ik heb er geen enkel probleem mee.
Mja, ik denk dat jij er toch meer van hoort, omdat je er pal onder zit. Bij mij komen ze alleen maar langs een paar kilometer verderop (grote grasvlaktequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies zoals die (aan de stem te horen) oude vrouw zei: soms versta je ff iets wat lastiger, maar dat is maar ff.
Daar heeft ie toch de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
robert-jan gaat brood bakken in badhoevedorp....
Uilenstede?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
Mn studentenflat staat recht onder een aanvliegroute van Schiphol, maar echt stoor ik me niet meer aan al dat lawaai. Vind het ook wel een beetje overdreven als je mensen er constant over hoort klagen. Maar misschien vind ik het wel meevallen omdat ik meestal niet 7 dagen in de week daar ben.
Welke route? Nu vliegen ze op de 27 (Buitenveldert), en die loopt recht over de Bijlmer. Maar die wordt maar zelden gebruikt, nu met die harde westenwind moeten ze wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
Mn studentenflat staat recht onder een aanvliegroute van Schiphol,
Zit nu bij mn ouders.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, dat is nu dus![]()
Is er net nog een Transavia overgekomen
En om bij mij te komen moet je lijn 300 hebben, en dan nog ruim een kwartier lopen (er is geen bushalte dichterbijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is drie haltes verder met lijn51
zit daar al dubbel glas in tegenwoordig?quote:
310 naar schiphol en dan 300quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En om bij mij te komen moet je lijn 300 hebben, en dan nog ruim een kwartier lopen (er is geen bushalte dichterbij).
Als WMV opslaan zou normaal gesproken genoeg moeten zijn. Als youtube langere tijd blijft staan op 'verwerken' is dat geen probleem, heb daar ook weleens last van. Dan is het simpelweg druk op de video-verwerkservers van Youtube.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Feivel1 het volgende:
Weet iemand hoe ik filmpjes wél goed op YouTube krijg? Piles?
Ik krijg gewoon blokjes door het beeld bij WMV, zie de eerste helft: http://www.youtube.com/watch?v=7RBZfVpiUmkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als WMV opslaan zou normaal gesproken genoeg moeten zijn. Als youtube langere tijd blijft staan op 'verwerken' is dat geen probleem, heb daar ook weleens last van. Dan is het simpelweg druk op de video-verwerkservers van Youtube.
Ten opzichte van de VU wel ja. En je kunt ook de 5 nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is drie haltes verder met lijn51
Maf. Probeer eens een andere WMV-codec (weet niet welke software je gebruikt, maar soms kan je kiezen tussen WMV 8 of WMV 9). Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon blokjes door het beeld bij WMV, zie de eerste helft: http://www.youtube.com/watch?v=7RBZfVpiUmk
WMR11, maar het heeft altijd gewoon gewerkt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maf. Probeer eens een andere WMV-codec (weet niet welke software je gebruikt, maar soms kan je kiezen tussen WMV 8 of WMV 9). Anders zou ik het ook niet weten.
de 5 is veels te traag. 51 is het makkelijkst vanaf CSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ten opzichte van de VU wel ja. En je kunt ook de 5 nemen
Kon zijn dat je vanaf station zuid kwam.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
de 5 is veels te traag. 51 is het makkelijkst vanaf CS
normaal neem ik de boot vanaf IJmuiden en dan de metro, dat is het snelstquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kon zijn dat je vanaf station zuid kwam.
Dan heb ik het lekker makkelijk. Vrijliggende busbaan!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
normaal neem ik de boot vanaf IJmuiden en dan de metro, dat is het snelst![]()
of soms bus 176 vanuit haarlem maar dat is alleen te doen als er geen file is.
En je wmv is wel goed neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
WMR11, maar het heeft altijd gewoon gewerkt?
vanaf schalkwijk is 300quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik het lekker makkelijk. Vrijliggende busbaan!
ik neem lekker de fietsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boot lijkt me ook wel grappig trouwens, heb er nog nooit in gezeten (zal wel komen omdat ik bijna nooit in IJmuiden kom).
op het water heb je tenminste geen file.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boot lijkt me ook wel grappig trouwens, heb er nog nooit in gezeten (zal wel komen omdat ik bijna nooit in IJmuiden kom).
Die is inorde.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En je wmv is wel goed neem ik aan?
Zou het anders eigenlijk ook niet weten
kom eens op 30 aprilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
op het water heb je tenminste geen file.
De laatste fax die ik kreeg gaf aan dat dit een SC-topic was, maar we gaan wel wat ver offtopic idd...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:58 schreef Againzender het volgende:
--> OV ?
was ook een geintjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste fax die ik kreeg gaf aan dat dit een SC-topic was, maar we gaan wel wat ver offtopic idd...
nou en een SC is een gedoogtopic wat in andere fora thuishoortquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste fax die ik kreeg gaf aan dat dit een SC-topic was, maar we gaan wel wat ver offtopic idd...
Zou m eens opnieuw uploaden, mss is er bij het verwerken bij YouTube iets fout gegaan. En anders wil ik er morgenavond nog wel ff naar kijkenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:00 schreef Againzender het volgende:
en zaterdagvrijdagavond natuurlijk
stomme medicijnen
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
C&S moeten per direct naar Qmusic en dan Jeroen van Inkel naar 3
Zou ik ze maar niet toewensen, dan komen ze waarschijnlijk op de muziekredactie te werkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.
Jeroen is wel een van mijn oude radiohelden, maar ik weet niet of hij nou naar 3FM zou moeten gaan...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
C&S moeten per direct naar Qmusic en dan Jeroen van Inkel naar 3
Hé, man, je bent een held!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou m eens opnieuw uploaden, mss is er bij het verwerken bij YouTube iets fout gegaan. En anders wil ik er morgenavond nog wel ff naar kijken
Inderdaad erg irritant. Alsof ik vaker naar die show ga luisteren door die commercial.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:02 schreef Againzender het volgende:
AAAAAAAARGGGGHHH, rot op met de C&S meuk!
Ow, owjaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik ze maar niet toewensen, dan komen ze waarschijnlijk op de muziekredactie te werken
Niet grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.
Sinds een half jaar weet ik zulke dingen behoorlijk te relativeren. Anders zou ik het nog zwaar hebbenquote:
Mensen dat soort dingen toewensen vind ik totaal niet kunnen, omdat het veel vaker voorkomt dan je denkt. En niet alleen bij zangers.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo grappig als die 'geweldige' commercials van hun.
't Is niet echt super, maar ook zeker geen bagger. Voor een rustige zondagmorgen is het wel leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Leaf, vreselijk wat een bagger!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mensen dat soort dingen toewensen vind ik totaal niet kunnen, omdat het veel vaker voorkomt dan je denkt. En niet alleen bij zangers.
En die 'commercials', zijn daarbij vergeleken niks.
Ah, fijn! We hebben elkaar gevondenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is niet echt super, maar ook zeker geen bagger. Voor een rustige zondagmorgen is het wel leuk.
En hou eens op met dat C&S en Timur-gezeik. Het wordt nogal vervelend...
Ik begon op FOK! met het lezen van de Klaagbaak, en dat is een goede oefening voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds een half jaar weet ik zulke dingen behoorlijk te relativeren. Anders zou ik het nog zwaar hebben![]()
Zo, mooi moment om de radio uit te zetten
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker op met C&S-kleuterkutgeneuzel![]()
.
Speelden we verstoppertje dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ah, fijn! We hebben elkaar gevonden
Kan echt geen moment bedenken om te genieten van die plaat... Gelukkig klinkt Scouting For Girls - Elvis Ain't Dead al een stuk fijnerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
't Is niet echt super, maar ook zeker geen bagger. Voor een rustige zondagmorgen is het wel leuk.
Ik vind deze plaat ook veel beter te pruimen dan boringquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet helemaal denk ik. Sloeg meer op het gekanker wat je overal tegenkomt...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik begon op FOK! met het lezen van de Klaagbaak, en dat is een goede oefening voor dit soort dingen.
Ah, op die tandem.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet helemaal denk ik. Sloeg meer op het gekanker wat je overal tegenkomt...
Ja, zonder je het wist! Laten we het spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speelden we verstoppertje dan?
Scouting for Girls!![]()
![]()
^ weet niet of het voor mij bestemd is maar ik kan mij in elk geval niet vinden in het bovenstaande.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
En hou eens op met dat C&S en Timur-gezeik. Het wordt nogal vervelend...
Heb je een pallet tegelijk ingenomen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat de bijsluiter nog eens goed doorlezen
Als je dus straks offline bent heb je per ongeluk op 'Formatteren' geklikt ipv het Internet-icoontje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
Echt een aanstekelijk plaatje van Scouting for Girls
Tering, ik tik echt continu rare dingen in, moet elke reply nalezen
* Againzender gaat de bijsluiter nog eens goed doorlezen
nee. sterker nog, dit is de een-na-laatste pil, morgenochtend de laatste, en dan zou de pij n weg moeten zijn. Maar ik kan nu al zeggen dat dat niet zo is....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een pallet tegelijk ingenomen?
Zaterdag: werkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Iedereen sterkte met het zoeken van een nieuwe ochtendzender in het weekend.
In het weekend gaat de radio toch pas om een uur of 11 aan met de show van Diergaarde. Fijne muziek en een leuke show om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Ja ik weet dat ik op moet houden met zeuren
Iedereen sterkte met het zoeken van een nieuwe ochtendzender in het weekend.![]()
Ochtend? Huh? Middag is mijn ochtend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Ja ik weet dat ik op moet houden met zeuren
Iedereen sterkte met het zoeken van een nieuwe ochtendzender in het weekend.![]()
Ik slaap meestal ook wel tot een uur of 11 uit, maar morgen zit ik om 8.15 al in de trein.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag: werken
Zondag: nooit voor 12en uit bed
Maar zo is het al jaren
Het enige wat ik niet meer kan doen is van 8 tot half 9 op de fiets luisteren
Proost!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen:
PROOST!!!![]()
nee hoor, niets uitslapenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen, morgenochtend is 't zover hè. Lekker uitslapen!
Doet mij ook ergens aan denken, maar ik kan er niet op komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Timur![]()
Woeeeeeeeeeeehoe Hit Me TV - Maybe The Dancefloor !!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
Begin heeft wel wat weg van The Gossip - Standing in the way of control
Wel wat weg van??? Ik dacht dat The Gossip begonquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Begin heeft wel wat weg van The Gossip - Standing in the way of control
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, niets uitslapen
de AH XL gaat om 7 uur open, misschien maar eens vroeg boodschappen doen
Begin is volgens mij ook wel aardig identiek. Had net ook weer zo'n gevoel dat Standing in the way of control werd ingestart. Het begin is lekker up-tempo en dat gaat ook de hele tijd door. Ik vind het echt een erg fijne plaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel wat weg van??? Ik dacht dat The Gossip begon
The Gossip of iemand anders?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Doet mij ook ergens aan denken, maar ik kan er niet op komen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend - Guus zingt "Het is een nacht" - mp3 - 3.08MB
En nog 40 minuten voor EkstraWeekend online staat op http://3fm.stimpy.nu
En nu ga ik snel slapen, morgen half 8 weer de wekker
Thnxquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
Thanks! en terustenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ha tof van die mp3, stuur hem gelijk naar rudy door
En meteen op de radio ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat hebben we gemerktquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik hoorde het net, leuk!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Nu de "Het is een nacht"-versie met koffiebekertje nog.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
Soulwax doet wel toffe dingen maar dit vind ik eerlijk gezegd niet heel geslaagd..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, 't origineel klinkt beter...
zo, dat is wel lang!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou je moet er even aan wennen, ik heb hem trouwens korter geknipt want hij duurt eigenlijk 7 minuten. maar 't is niet echt een track voor in de club.
Hallelujahquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zit al klaar voor Rudy's Guilty Pleasure
Ja manquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden we die in de Classic Request weer aan kunnen vragen?
happy hardcorequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
als jullie nog tips hebben voor de guilty pleasure...dus beetje foute platen die eigenlijk toch erg leuk zijn
Sin with sebastianquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
als jullie nog tips hebben voor de guilty pleasure...dus beetje foute platen die eigenlijk toch erg leuk zijn
Zoiets als Saturday Night van Whigfield bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef borisz het volgende:
happy hardcore, alle platen die rabbering op zijn laptop heeft staan als woensdag uit je dip tip.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]
happy hardcore, alle platen die rabbering op zijn laptop heeft staan als woensdag uit je dip tip.
dat is er wel eentje jaquote:
Shop ze over een uurtje of 7quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is er wel eentje ja
Ik ga maar eens pitten, het was/is weer leuke radio vanavond mensen!
quote:1. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
2. Sensual Seduction - Snoop Dogg
3. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
4. Run - Gnarls Barkley
5. Disco Volante - Ida Engberg
6. I Think Like You - The Black Box Revelation
7. Alright - Ledisi
8. I Like it, I love It - Lyrics Born
9. Pretty Baby - Michiel Borstlap
10. Elvis Ain't Dead - Scouting For Girls
11. Shot Deep - Moonbaker
El Chombo - Chacarronquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Tot de volgende keer
Kevin wil ook even naar de luidspreker-porno kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Rudy en Kevin wisselen de rollen om?
Trusten MarijeH!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Tot de volgende keer
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kevin wil ook even naar de luidspreker-porno kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |