Welke route? Nu vliegen ze op de 27 (Buitenveldert), en die loopt recht over de Bijlmer. Maar die wordt maar zelden gebruikt, nu met die harde westenwind moeten ze wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
Mn studentenflat staat recht onder een aanvliegroute van Schiphol,
Zit nu bij mn ouders.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, dat is nu dus![]()
Is er net nog een Transavia overgekomen
En om bij mij te komen moet je lijn 300 hebben, en dan nog ruim een kwartier lopen (er is geen bushalte dichterbijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is drie haltes verder met lijn51
zit daar al dubbel glas in tegenwoordig?quote:
310 naar schiphol en dan 300quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En om bij mij te komen moet je lijn 300 hebben, en dan nog ruim een kwartier lopen (er is geen bushalte dichterbij).
Als WMV opslaan zou normaal gesproken genoeg moeten zijn. Als youtube langere tijd blijft staan op 'verwerken' is dat geen probleem, heb daar ook weleens last van. Dan is het simpelweg druk op de video-verwerkservers van Youtube.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Feivel1 het volgende:
Weet iemand hoe ik filmpjes wél goed op YouTube krijg? Piles?
Ik krijg gewoon blokjes door het beeld bij WMV, zie de eerste helft: http://www.youtube.com/watch?v=7RBZfVpiUmkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als WMV opslaan zou normaal gesproken genoeg moeten zijn. Als youtube langere tijd blijft staan op 'verwerken' is dat geen probleem, heb daar ook weleens last van. Dan is het simpelweg druk op de video-verwerkservers van Youtube.
Ten opzichte van de VU wel ja. En je kunt ook de 5 nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is drie haltes verder met lijn51
Maf. Probeer eens een andere WMV-codec (weet niet welke software je gebruikt, maar soms kan je kiezen tussen WMV 8 of WMV 9). Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon blokjes door het beeld bij WMV, zie de eerste helft: http://www.youtube.com/watch?v=7RBZfVpiUmk
WMR11, maar het heeft altijd gewoon gewerkt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maf. Probeer eens een andere WMV-codec (weet niet welke software je gebruikt, maar soms kan je kiezen tussen WMV 8 of WMV 9). Anders zou ik het ook niet weten.
de 5 is veels te traag. 51 is het makkelijkst vanaf CSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ten opzichte van de VU wel ja. En je kunt ook de 5 nemen
Kon zijn dat je vanaf station zuid kwam.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
de 5 is veels te traag. 51 is het makkelijkst vanaf CS
normaal neem ik de boot vanaf IJmuiden en dan de metro, dat is het snelstquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kon zijn dat je vanaf station zuid kwam.
Dan heb ik het lekker makkelijk. Vrijliggende busbaan!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
normaal neem ik de boot vanaf IJmuiden en dan de metro, dat is het snelst![]()
of soms bus 176 vanuit haarlem maar dat is alleen te doen als er geen file is.
En je wmv is wel goed neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
WMR11, maar het heeft altijd gewoon gewerkt?
vanaf schalkwijk is 300quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik het lekker makkelijk. Vrijliggende busbaan!
ik neem lekker de fietsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boot lijkt me ook wel grappig trouwens, heb er nog nooit in gezeten (zal wel komen omdat ik bijna nooit in IJmuiden kom).
op het water heb je tenminste geen file.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boot lijkt me ook wel grappig trouwens, heb er nog nooit in gezeten (zal wel komen omdat ik bijna nooit in IJmuiden kom).
Die is inorde.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En je wmv is wel goed neem ik aan?
Zou het anders eigenlijk ook niet weten
kom eens op 30 aprilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
op het water heb je tenminste geen file.
De laatste fax die ik kreeg gaf aan dat dit een SC-topic was, maar we gaan wel wat ver offtopic idd...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:58 schreef Againzender het volgende:
--> OV ?
was ook een geintjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste fax die ik kreeg gaf aan dat dit een SC-topic was, maar we gaan wel wat ver offtopic idd...
nou en een SC is een gedoogtopic wat in andere fora thuishoortquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste fax die ik kreeg gaf aan dat dit een SC-topic was, maar we gaan wel wat ver offtopic idd...
Zou m eens opnieuw uploaden, mss is er bij het verwerken bij YouTube iets fout gegaan. En anders wil ik er morgenavond nog wel ff naar kijkenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:00 schreef Againzender het volgende:
en zaterdagvrijdagavond natuurlijk
stomme medicijnen
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
C&S moeten per direct naar Qmusic en dan Jeroen van Inkel naar 3
Zou ik ze maar niet toewensen, dan komen ze waarschijnlijk op de muziekredactie te werkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.
Jeroen is wel een van mijn oude radiohelden, maar ik weet niet of hij nou naar 3FM zou moeten gaan...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
C&S moeten per direct naar Qmusic en dan Jeroen van Inkel naar 3
Hé, man, je bent een held!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou m eens opnieuw uploaden, mss is er bij het verwerken bij YouTube iets fout gegaan. En anders wil ik er morgenavond nog wel ff naar kijken
Inderdaad erg irritant. Alsof ik vaker naar die show ga luisteren door die commercial.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:02 schreef Againzender het volgende:
AAAAAAAARGGGGHHH, rot op met de C&S meuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |