En toen zei jij: "Die grap leg ik nog weleens uit, maar tot die tijd... een spannend muziekje!"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
"Eén man verloor zijn hoed"![]()
Gisteravond zei ik dat, m'n gesprekspartners keken me aan als een pallet walvissen in de regen...
... en wie gaat er zingen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Bij Weekend DnA hebben ze het volgens mij gehad over een Weekend DnA-band, maar een Ekstra Weekend-band lijkt mij leuker:
Drums: Gerard
Gitaar: Guus
Keyboard: VanVelzen
Cowbell: Michiel
Dat klinkt wel erg dwangmatig...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het leuke gedeelte wel, nu het "werk" nog
Veel mannelijke gasten de laatste tijd trouwens...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Gewelidge uitzending weer
Guus Meeuwis was top als gast. Zo iemand moeten ze iedere week hebben, en niet iemand a la Martin Gaus![]()
waar?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
De man die met oud en nieuw een mix maakte voor 3FM: Protune (:W) is nu live op een ander station
Tja, volgens mij zijn alle belspel mutsen al langs geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Veel mannelijke gasten de laatste tijd trouwens...
Ze hebben elke week al 2 vrouwelijke gasten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Veel mannelijke gasten de laatste tijd trouwens...
Ik ben niet zo'n fan van de muziek van Guus, maar je kan hem zo een eigen show geven wat mij betreftquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Gewelidge uitzending weer
Guus Meeuwis was top als gast. Zo iemand moeten ze iedere week hebben, en niet iemand a la Martin Gaus![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!
Thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://radiohitec.nl/livestream.php
Hoor 'm voor het eerst maar damn, ik vind de plaat erg fijn !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:11 schreef Againzender het volgende:
Ah, de nieuwe Gnarls Barkley. Mag nu dus gedraaid worden.
ik had hem al eerder gehoord, een niet nader te noemen DJ die hier wel eens komt had op een blog een linkje achtergelatenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor 'm voor het eerst maar damn, ik vind de plaat erg fijn !
Ah kijk eens aan, handig die blogsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:14 schreef Againzender het volgende:
ik had hem al eerder gehoord, een niet nader te noemen DJ die hier wel eens komt had op een blog een linkje achtergelaten
Da's hier praktisch om de hoek!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
robert-jan gaat brood bakken in badhoevedorp....
Vanuit m'n woonkamer zie ik de vliegtuigen de grond raken op de Polderbaan, en ik heb er geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
Mn studentenflat staat recht onder een aanvliegroute van Schiphol, maar echt stoor ik me niet meer aan al dat lawaai. Vind het ook wel een beetje overdreven als je mensen er constant over hoort klagen. Maar misschien vind ik het wel meevallen omdat ik meestal niet 7 dagen in de week daar ben.
Precies zoals die (aan de stem te horen) oude vrouw zei: soms versta je ff iets wat lastiger, maar dat is maar ff.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit m'n woonkamer zie ik de vliegtuigen de grond raken op de Polderbaan, en ik heb er geen enkel probleem mee.
Mja, ik denk dat jij er toch meer van hoort, omdat je er pal onder zit. Bij mij komen ze alleen maar langs een paar kilometer verderop (grote grasvlaktequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies zoals die (aan de stem te horen) oude vrouw zei: soms versta je ff iets wat lastiger, maar dat is maar ff.
Daar heeft ie toch de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
robert-jan gaat brood bakken in badhoevedorp....
Uilenstede?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
Mn studentenflat staat recht onder een aanvliegroute van Schiphol, maar echt stoor ik me niet meer aan al dat lawaai. Vind het ook wel een beetje overdreven als je mensen er constant over hoort klagen. Maar misschien vind ik het wel meevallen omdat ik meestal niet 7 dagen in de week daar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |