Zou ik ze maar niet toewensen, dan komen ze waarschijnlijk op de muziekredactie te werkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.
Jeroen is wel een van mijn oude radiohelden, maar ik weet niet of hij nou naar 3FM zou moeten gaan...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
C&S moeten per direct naar Qmusic en dan Jeroen van Inkel naar 3
Hé, man, je bent een held!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou m eens opnieuw uploaden, mss is er bij het verwerken bij YouTube iets fout gegaan. En anders wil ik er morgenavond nog wel ff naar kijken
Inderdaad erg irritant. Alsof ik vaker naar die show ga luisteren door die commercial.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:02 schreef Againzender het volgende:
AAAAAAAARGGGGHHH, rot op met de C&S meuk!
Ow, owjaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik ze maar niet toewensen, dan komen ze waarschijnlijk op de muziekredactie te werken
Niet grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
C&S moeten per direct knobbeltjes op hun stembanden krijgen én houden.
Sinds een half jaar weet ik zulke dingen behoorlijk te relativeren. Anders zou ik het nog zwaar hebbenquote:
Mensen dat soort dingen toewensen vind ik totaal niet kunnen, omdat het veel vaker voorkomt dan je denkt. En niet alleen bij zangers.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo grappig als die 'geweldige' commercials van hun.
't Is niet echt super, maar ook zeker geen bagger. Voor een rustige zondagmorgen is het wel leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Leaf, vreselijk wat een bagger!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mensen dat soort dingen toewensen vind ik totaal niet kunnen, omdat het veel vaker voorkomt dan je denkt. En niet alleen bij zangers.
En die 'commercials', zijn daarbij vergeleken niks.
Ah, fijn! We hebben elkaar gevondenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is niet echt super, maar ook zeker geen bagger. Voor een rustige zondagmorgen is het wel leuk.
En hou eens op met dat C&S en Timur-gezeik. Het wordt nogal vervelend...
Ik begon op FOK! met het lezen van de Klaagbaak, en dat is een goede oefening voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Sinds een half jaar weet ik zulke dingen behoorlijk te relativeren. Anders zou ik het nog zwaar hebben![]()
Zo, mooi moment om de radio uit te zetten
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker op met C&S-kleuterkutgeneuzel![]()
.
Speelden we verstoppertje dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ah, fijn! We hebben elkaar gevonden
Kan echt geen moment bedenken om te genieten van die plaat... Gelukkig klinkt Scouting For Girls - Elvis Ain't Dead al een stuk fijnerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
't Is niet echt super, maar ook zeker geen bagger. Voor een rustige zondagmorgen is het wel leuk.
Ik vind deze plaat ook veel beter te pruimen dan boringquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet helemaal denk ik. Sloeg meer op het gekanker wat je overal tegenkomt...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik begon op FOK! met het lezen van de Klaagbaak, en dat is een goede oefening voor dit soort dingen.
Ah, op die tandem.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet helemaal denk ik. Sloeg meer op het gekanker wat je overal tegenkomt...
Ja, zonder je het wist! Laten we het spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speelden we verstoppertje dan?
Scouting for Girls!![]()
![]()
^ weet niet of het voor mij bestemd is maar ik kan mij in elk geval niet vinden in het bovenstaande.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
En hou eens op met dat C&S en Timur-gezeik. Het wordt nogal vervelend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |