Fax jij 'm even door naar Hilversum? Leuk nieuwtje voor het Ekstra Weekend Wiekoverzicht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Zo... door al dat refreshen weet ik iig dat Paris haar poes verwaarloosd.
En dan nog een andere dan Starlight ook!quote:
En dat vrouwen anaal gefixeerd zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Zo... door al dat refreshen weet ik iig dat Paris haar poes verwaarloosd.
Ik moet zeggen dat de eerste helft van het album iets te ruig/hard is naar mijn smaak, maar de tweede helft is echt helemaal perfect!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is dat wat?
Voicst
Een stuk beter dan Blof, want daar krijg ik echt hardnekkige uitslag van
Jeeeeejquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:19 schreef Sersjee het volgende:
Michiel doet Leuk is anders?
Mooi, dan laat ik de radio aan staan! Van Dolf word ik altijd zo moe.
Dan sla ik alvast een pallet koffie en cola in...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dolf
. Die wil ik wel eens mee maken in het Glazen Huis
Jammer genoeg niet nee. Wordt tijd dat Newborn een keer voorbij komtquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bliss! Die hoor je niet vaak op 3FM!
Schaatsenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Morgen gaan er veel kinderen uit mn klas (legaal: met de rest van de school) schaatsen om de lessen te ontlopen.
We moesten tot 15.00uur, is nu tot 12.30 wegens uitval
Dat hoeft toch ook niet? De titel zegt alles.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
Ook een mooie valentijnsplaat trouwens: Jeremy's - I Want A Girl.
Ik heb dan alleen niemand aan wie ik hem op kan dragen...
whehequote:Op donderdag 14 februari 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan sla ik alvast een pallet koffie en cola in...
Scherp!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? De titel zegt alles.
Precies!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? De titel zegt alles.
Gewoon het hele lijstje e-mailenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb eergisteren een lijstje gemaakt met mogelijke requests, maar nu is het probleem dat ik niet kan kiezen welke ik als eerste zal requesten. Dilemma...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry dat ik geen opende, maar er kwam iets heel veel belangrijkers tussen
HAddaway ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb eergisteren een lijstje gemaakt met mogelijke requests, maar nu is het probleem dat ik niet kan kiezen welke ik als eerste zal requesten. Dilemma...
De plaat van Zoot Woman is erg vet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:31 schreef TheArt het volgende:
Toch zonde dat mijn mooiste platen van het moment niet in de 3FM-playlist zitten
Dat zijn namelijk:
Glasvegas - Daddy's gone
Zoot Woman - We won't break (volgens mij zit ie niet in de playlist, Corton draait em weleens)
Tegan and Sara - Back in your head
Tim Vanhamel - Until I find you (staat wel in de freak11 nu)
Gelukkig draaien StuBru en de Belgische Radio 1 ze wel
Heb 'em ff opgezocht, ziet er goed uit! En het is natuurlijk heerlijk die muziek weer te horen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Sweeet... net de teaser (of toch een trailer?) van Indiana Jones gezien
Ook leuk om te zien dat het zweepslingeren niet mee zo goed gaat. Ik ben er toch een beetje bang voor dat Indy teveel de acrobaat uit gaat hangen voor zn leeftijd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb 'em ff opgezocht, ziet er goed uit! En het is natuurlijk heerlijk die muziek weer te horen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Bankoverval in Hoofdorp en Sirolf is al een half uur weg...
Ik ben er hoor, wees maar niet ongerust.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Bankoverval in Hoofdorp en Sirolf is al een half uur weg...
Wacht maar even af nog....dan weet je bij welke plaat dat is....quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik mis toch wel de aanstekers in de handen, anders zou het plaatje compleet zijn.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wacht maar even af nog....dan weet je bij welke plaat dat is....
Vast niet Metallica - One of SOAD - Chop Sueyquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik mis toch wel de aanstekers in de handen, anders zou het plaatje compleet zijn.
Een lamp kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uhm.....neequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vast niet Metallica - One of SOAD - Chop Suey
Wacht nog maar even....quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet Snoop Dogg & Pharell - Drop It Like It's Hot
* Broekie nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 20.30 ben ik wel weg hoor (Wie Is De Mol), evenals ongeveer de helft van de mensen hier.
Dan mis je het, jammer joh (Hoewel het ook bij dit nummer zou kunnen zijn....mooooooi!)quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om 20.30 ben ik wel weg hoor (Wie Is De Mol), evenals ongeveer de helft van de mensen hier.
Zat al vol in de zenuwen maar je maakt het er niet beter opquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... Anticlimax
En nou heb ik bij WIDM de opdracht niet goed meegekregen...
Helaas is het niet mogelijk om met tijdstippen rekening te houden...... Als we dat ook nog eens erbij moeten doen, worden we gekquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat een spanning weer!
Wel opvallend... ik vroeg nog in mn mail of ze Arctic Monkeys na WIDM wilden draaien en dan nog draaien ze mn request als 2e plaat.
Ik vond het ook opvallender dat inmiddels zo'n 90% van mn requests als 2e plaat in het requestuur worden gedraaid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas is het niet mogelijk om met tijdstippen rekening te houden...... Als we dat ook nog eens erbij moeten doen, worden we gek
Clarity en Bigger than my body heb ik wel eens aangevraagd, maar volgens mij zijn die toen niet gedraaid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
John Mayer, die kon niet missen natuurlijk op een dag als dit.
Al zou het ook leuk zijn als er ook weer eens een oudere single langs komt. Clarity bijvoorbeeld.
Ah... ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
O jee, One in de luchtalarm uitvoering
nee, weinig te doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Maricha is moe?
[ link | afbeelding ]
* Sirolf ziet -Hans- exploderen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa! Tick Tick Tick Tick Tick Tick BOOOOOOOOOM
hehequote:
Ja hallo... Dan had je ook wel de tijd gehad om ff wat requests te schuiven zodat ik gewoon WIDM kon blijven volgenquote:
Nee want ik moest kijken of Tjitse het wel goed deed (conclusie: zeker wel!)quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja hallo... Dan had je ook wel de tijd gehad om ff wat requests te schuiven zodat ik gewoon WIDM kon blijven volgen
Jij ook,quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!
Nu nog een FOK!-accountquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee want ik moest kijken of Tjitse het wel goed deed (conclusie: zeker wel!)
Moet goed komenquote:
Echt waar? Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Godzijdank bijna weekend
Volgende week maar eens een dagje vrij nemen
Ik ben ook nog wel even bezig vandaag...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Al bedenk ik me net dat ik morgen gewoon nog een hele dag moet werken
De auto's stonden weer in polonaise op de weg?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
Zo, ik ben dan ook eindelijk op mijn werk.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De auto's stonden weer in polonaise op de weg?
2x 3,zoveel procent erbij toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, is de politie weer begonnen met werken dan
Ze belde gisteravond op... "blablabla". En vannochtend: "Heeft u een signalement van de dader"?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, is de politie weer begonnen met werken dan
Ik luister dan leafer naar wat andersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
Ik lees dat Leaf vanavond te gast is bij Ekstra weekend
Kom maar op met die commentaren!
Oeh gaaf! Zij is mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik luister dan leafer naar wat anders.
zolang ze boring maar niet doen vind ik het allemaal best.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Whombats [afbeelding]
Zouden ze ook moeten verbieden!
Ik denk dat je het niet best gaat vinden....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
zolang ze boring maar niet doen vind ik het allemaal best.
Ik was even roken.. had dan ook al een half uur 'gewerkt' (bepaalde mail afhandelen, een film en een restaurantje voor morgen uitzoekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch wel een liedje dat in je huidige mood past, cos.
De lijst tot nu toequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, er mag weer gestemd worden.
http://sites.3fm.nl/page/stemmen_2006/3fm_classicrequest08
Mooie url ook.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Whombats
Zouden ze ook moeten verbieden!
Vind je dat klassiekers?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
De lijst tot nu toe
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
QUEEN - INNUENDO
GUNS N' ROSES - SWEET CHILD OF MINE
ROBERT MILES - CHILDREN
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - NEVER ALONE
PRODIGY - FIRESTARTER
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
Vrije keuze
scatman john - scatman
Ah, je baas zal je dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was even roken.. had dan ook al een half uur 'gewerkt' (bepaalde mail afhandelen, een film en een restaurantje voor morgen uitzoeken).
ik word echt te oud voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
De lijst tot nu toe
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
QUEEN - INNUENDO
GUNS N' ROSES - SWEET CHILD OF MINE
ROBERT MILES - CHILDREN
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - NEVER ALONE
PRODIGY - FIRESTARTER
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
Vrije keuze
scatman john - scatman
Hij gunt mij gewoon het beste!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, je baas zal je dankbaar zijn!
Mwah, jij hebt gewoon smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word echt te oud voor dit soort dingen
borisz is toch duidelijk van een andere generatie dan ik. voor hem zullen aan die nummers die ik niks vind toch een hoop herinneringen hangen. En dan wordt het al gauw een klassieker voor iemand.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt gewoon smaak. Op Prodigy na, is het behoorlijk eh, twijfelachtig.
Met alle respect Borisz!
Zit je hier in de buurtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3FM.nl is geblokkeerd op mijn stagewerkplek :|
Wie heeft een PDA linkje?
quote:Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)
If you feel that the Content Filtering has incorrectly blocked you from the above site, .click here.
Ja, ze knallen er meteen lekker inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef borisz het volgende:
Niet nu al 'ekstra weekend' ik heb nog college zo.
Ik heb vroegah veel house gedraaid (en public) en die Critical Mass-achtige dingetjes vielen mij toen ook al wel op. Ik vond het altijd een erg slap commercieel aftreksel van "the real thing". Alles een beetje gejat en daar een naar Top40-sausje overheen gegooid. Als je die muziek interessant vindt, dan duik je daar toch verder in zodat je er achter komt dat er meeer is dan Party Animals en Nakatomi?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
borisz is toch duidelijk van een andere generatie dan ik. voor hem zullen aan die nummers die ik niks vind toch een hoop herinneringen hangen. En dan wordt het al gauw een klassieker voor iemand.
Dat had ik nou b.v. net weer met Suburbia
http://restyle.3fm.nl ook? Hier is 3fm.nl ook geblokkeerd, maar die andere link nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een nieuwe camera heb gekocht?
Whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat lijkt er veel al opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef borisz het volgende:
Niet nu al 'ekstra weekend' ik heb nog college zo. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. Kom maar op met die specs (en vooral verse foto's
)!
Wel met andere objectieven (daarin had ik al geïnvesteerd): 17-40 f/4, 70-200 f/4.quote:
EOS 40D
Vermogen en flexibiliteit in één veelzijdige camera voor de veeleisende fotograaf. Ga de uitdaging aan met 6,5 bps, 10,1 Megapixels en een assortiment functies dat is ontworpen om uw fotografie op een hoger niveau te brengen.
Kenmerken
* 10,1 MP APS-C CMOS-sensor
* 6,5 bps, 75 JPEG-reeksopname
* Zeer nauwkeurig, Wide-area AF-systeem
* 3,0" LCD-scherm met Live View-programma
* DIGIC III-processor
* Geïntegreerd EOS Cleaning System
* Picture Style
* Camerabody van magnesiumlegering
* Compatibel met alle EF/EF-S-objectieven en EX Speedlites
Ontworpen om te worden uitgedaagd.
10,1 Megapixel CMOS-sensor
Canons CMOS-sensor geeft de camera een groot dynamisch bereik, waarbij ook de subtiele details in schaduwen en lichte delen worden vastgelegd. Een verbeterd pixelontwerp plus een on-chip beeldruisreductie zorgen voor schone, heldere opnamen over het gehele ISO-bereik. De opnamen worden met 14 bits geconverteerd voor fijne gradaties en een superieure kleurreproductie.
Fotograferen met 6,5 bps
De EOS 40D maakt continu-opnamen met 6,5 beelden per seconde tot een reeks van maximaal 75 grote JPEG-opnamen (17 in RAW).
Breed AF met 9 ‘cross type’-punten
Het uiterst nauwkeurige AF-systeem gebruikt 9 ‘cross type’-punten voor scherpstellen in zowel het horizontale als verticale vlak. Het centrale AF-punt biedt een gevoeligheid tot maximaal f/2.8. De punten zijn verspreid over het gehele AF-beeld om scherp te stellen op onderwerpen die zich niet in het midden bevinden.
3,0" LCD-scherm met Live View-programma
Het heldere 3,0" LCD-scherm heeft een haarscherpe beelddefinitie om de scherpstelling en compositie te controleren – plus 10x vergroting voor weergave van de kleinste details. Bij fotografie vanuit een ongewone positie biedt het Live View-programma de mogelijkheid uw compositie te bepalen met behulp van het LCD-scherm.
DIGIC III-processor
De snelle en uiterst nauwkeurige DIGIC III verwerkt beelden met 14 bits en dit resulteert in subtielere kleurgradaties. DIGIC III minimaliseert het energieverbruik, zodat de accu langer kan worden gebruikt en zorgt dat de eerste opname binnen 0,15 seconde is te maken.
Geïntegreerd EOS Cleaning System
Canons ingebouwde reinigingssysteem houdt de sensor schoon en vrij van stof. Een combinatie van technologieën zorgt dat stof wordt gereduceerd, afgestoten en verwijderd en deze combinatie bevat een zelfreinigende sensoreenheid die stof van de sensor afschudt zodra de camera wordt ingeschakeld.
Picture Style
Instelbare Picture Style-opties zorgen voor een eenvoudige bediening van de parameters voor beeldverwerking. Elk van deze opties resulteert in een andere kleurreproductie. De Picture Style-opties zijn zowel met de camera als via de meegeleverde Picture Style Editor-software in te stellen.
Camerabody van magnesiumlegering
Een duurzame body van magnesiumlegering met weerbestendige afdichtingen beschermen de camera tegen de gevolgen van intensief gebruik.
EF-objectieven en accessoires
De EOS 40D is compatibel met meer dan 60 EF- en EF-S-objectieven en alle Speedlite-flitsers uit de EX-serie. Draadloze fotografie en bestandsoverdracht zijn mogelijk met de optionele Wireless File Transmitter WFT-E3.
Aansluitingen
Video Uit voor weergave op een TV scherm. USB 2.0 Hi-speedaansluiting voor snelle gegevensoverdracht.
Doet 't ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://restyle.3fm.nl ook? Hier is 3fm.nl ook geblokkeerd, maar die andere link niet.
Ik hoor engelengezang! Heb je er niet een over? Of een gevulde bankrekening waar je vanaf moet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Canon EOS 40D
Jaloersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Wel met andere objectieven (daarin had ik al geïnvesteerd): 17-40 f/4, 70-200 f/4.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik hoor engelengezang! Heb je er niet een over? Of een gevulde bankrekening waar je vanaf moet?
Zou ik zeker in overweging nemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Stay with me![]()
Leuke camera Roel, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een DSLR en deze staat zeker in de shortlist.
Ik kan m'n 350D voor een prima prijs nog kwijt (morgen komt er iemand langs). Was ook een economische afweging... als ik nog 1 of 2 jaar met die 350D blijf fotograferen, krijg ik er dan heel weinig meer voor terug. Nu was een goed moment, omdat de 450D nog net niet uit is en dus het aanbod van 400D's ook nog meevaltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik loop (nog) met de 350D rond. Binnenkort een inverstering doen in een nieuwe lens: Tokina 12-24![]()
Trouwens...
Zie de OP voor alle streamlinks.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Doet 't ook niet
Misschien een directe stream-url :-)
Maargoed, ik kan ook streamen op mn PDA via GPRS. Dat doe ik voor alle websites
Zo hoor je gelijk weer waar al die nep-soul vandaan komt (Amy Whitehouse, Duffy etc).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:40 schreef Againzender het volgende:
Etta James, is Gerard weer eens zijn platencollectie wezen afstoffen?
Gerard plakt de laatste tijd vaker van die echte soul in z'n programma, lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo hoor je gelijk weer waar al die nep-soul vandaan komt (Amy Whitehouse, Duffy etc).
Toeval?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de man van ....
... niet hebben.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Michiel Veenstra! Veenstra! zometeen [afbeelding]
Lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Againzender het volgende:
Ik vind die nieuwe REM wel lekker, doe maar MH
quote:Foo Fighters - Monkey wrench (vrije keus)
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Live - Lightning crashes
Michael Jackson - Rock with you
metallica - Enter sandman
joy division - Love will tear us apart
New Order - Blue Monday
REM - The one I love
Klum is een godin.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toeval?
Heidi Klum is meest sexy model
Hehe, Ik zal strax Goatse of Tubgirl eens posten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
Hou eens op met die plaatjes, ik zit op m'n stage
Beetje jammer dat ze de naam van Smokey Robinson verkeerd hebben gespeld, maar dat doet niets af van de pure klasse van het nummer.quote:De lijst tot nu toe
FOUR TOPS - REACH OUT I'LL BE THERE
POLICE - SO LONELY
SMOKIE ROBINSON - TRACKS OF MY TEARS
BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN
SPLIT ENZ - MESSAGE TO MY GIRL
BRYAN ADAMS - SUMMER OF '69
GREENDAY - BASKET CASE
OCEAN COLOUR SCENE - IT'S A BEAUTIFUL THING
MOBY - GO
CROWDED HOUSE - BETTER BE HOME SOON
Vrije keuze
ABBA - The day before you came
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
Hou eens op met die plaatjes, ik zit op m'n stage
Volgens mij is het gewoon een vrij ruime selectie van wat er in de computer staat bij 3FM, want er staat idd een hoop wazigheid tussen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:51 schreef Sersjee het volgende:
In de classic request lijst staat ook Op de camping van Ome Henk![]()
![]()
wat een hel om een lijstje te maken...
Puike lijst!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
CCR - I put a spell on you
PSB - Suburbia
Todd Rundgren - Hello it's me
Smiths - Bigmouth strikes again
Then Jerico - The Motive
Terence Trent d'Arby - If you let me stay
Doors - Touch me
Joy Division - Love will tear us apart
New order - Blue Monday
ABC - All of my heart
eigen keus:
soft cell - torch
dank uquote:
Van 'tzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
Prettig weekend allemaal en tot maandag
volgens mij hoorde ik hem een tijdje geleden ook al bij Paul, maar kan mij vergissen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef cosmick het volgende:
O, Rabbelink heeft dan ook eindelijk Amy McDonald ontdekt.
Finally...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef cosmick het volgende:
O, Rabbelink heeft dan ook eindelijk Amy McDonald ontdekt.
Wat heb ik gemist? Waar ging het over?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wil je melk en suiker in je navel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Wat had je dan verwachtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:45 schreef cosmick het volgende:
O aha. Nou ja, wel aardig... maar wel weer zo'n typische standaard MH.
is nog lang niet uit, komt volgende week welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de nieuwe REM te goed om MH te worden ofzo?
OK, ik dacht dat 'ie al uit was!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef evert het volgende:
[..]
is nog lang niet uit, komt volgende week wel
Ik geloof vaak onterecht in het goede van de mensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht
Je kent 3FM zo onderhand toch wel
Tsja, wat boeit die releasedatum van een single tegenwoordig nog? Er rent geen hond meer naar de winkel om een single te kopen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef evert het volgende:
[..]
is nog lang niet uit, komt volgende week wel
Hou dat volquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik geloof vaak onterecht in het goede van de mens.
Geen fan dusquote:
Ik vind dit een leuk programma.quote:
Ik heb niet geluisterd..maar draaiden ze Velvet Underground?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:44 schreef Againzender het volgende:
Heuh, Velvet Underground Brits, hoorde ik dat nou goed?
Zucht...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ze hebben zelfs Jingles voor de Megahit-bekendmaking.
Gavin DeGraw - In Love With A Girl is de MEEEE-GAAAA-HIT!
Wat verwacht je zelf?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef TheZapster het volgende:
Bah leaf als gast bij ekstraweekend, nouja zolang ze maar niet gaan optreden
Sterker nog, de camera zal nog moeten worden omgezet naar de Serious TV-camera's.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
![]()
Ein-de-lijk![]()
![]()
Hoop wel dat de camera nog verzet wordt naar de studio
Gefikst!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef Feivel1 het volgende:
Geen EkStra TV?
Heel goed bezig! oh, enquote:
Da's van de Freaknacht (Nachtegiel), zijn ze blijkbaar vergeten weg te halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:05 schreef MarijeH het volgende:
Waarom staat er linksboven in beeld het logo van de Vara?
Scheelt weer knippenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Alleen dat VARA-logootje in beeld...
Oude uuropener btw.
Ik ben op dit moment qua knippen rond eind november vorig jaar, bijna klaar met het archief dus.quote:
Beter te vroeg dan te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |