Moet goed komenquote:
Echt waar? Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Godzijdank bijna weekend
Volgende week maar eens een dagje vrij nemen
Ik ben ook nog wel even bezig vandaag...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Al bedenk ik me net dat ik morgen gewoon nog een hele dag moet werken
De auto's stonden weer in polonaise op de weg?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
Zo, ik ben dan ook eindelijk op mijn werk.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De auto's stonden weer in polonaise op de weg?
2x 3,zoveel procent erbij toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, is de politie weer begonnen met werken dan
Ze belde gisteravond op... "blablabla". En vannochtend: "Heeft u een signalement van de dader"?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, is de politie weer begonnen met werken dan
Ik luister dan leafer naar wat andersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
Ik lees dat Leaf vanavond te gast is bij Ekstra weekend
Kom maar op met die commentaren!
Oeh gaaf! Zij is mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik luister dan leafer naar wat anders.
zolang ze boring maar niet doen vind ik het allemaal best.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Whombats [afbeelding]
Zouden ze ook moeten verbieden!
Ik denk dat je het niet best gaat vinden....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
zolang ze boring maar niet doen vind ik het allemaal best.
Ik was even roken.. had dan ook al een half uur 'gewerkt' (bepaalde mail afhandelen, een film en een restaurantje voor morgen uitzoekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch wel een liedje dat in je huidige mood past, cos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |