is nog lang niet uit, komt volgende week welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de nieuwe REM te goed om MH te worden ofzo?
OK, ik dacht dat 'ie al uit was!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef evert het volgende:
[..]
is nog lang niet uit, komt volgende week wel
Ik geloof vaak onterecht in het goede van de mensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht
Je kent 3FM zo onderhand toch wel
Tsja, wat boeit die releasedatum van een single tegenwoordig nog? Er rent geen hond meer naar de winkel om een single te kopen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef evert het volgende:
[..]
is nog lang niet uit, komt volgende week wel
Hou dat volquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik geloof vaak onterecht in het goede van de mens.
Geen fan dusquote:
Ik vind dit een leuk programma.quote:
Ik heb niet geluisterd..maar draaiden ze Velvet Underground?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:44 schreef Againzender het volgende:
Heuh, Velvet Underground Brits, hoorde ik dat nou goed?
Zucht...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ze hebben zelfs Jingles voor de Megahit-bekendmaking.
Gavin DeGraw - In Love With A Girl is de MEEEE-GAAAA-HIT!
Wat verwacht je zelf?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:55 schreef TheZapster het volgende:
Bah leaf als gast bij ekstraweekend, nouja zolang ze maar niet gaan optreden
Sterker nog, de camera zal nog moeten worden omgezet naar de Serious TV-camera's.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
![]()
Ein-de-lijk![]()
![]()
Hoop wel dat de camera nog verzet wordt naar de studio
Gefikst!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:02 schreef Feivel1 het volgende:
Geen EkStra TV?
Heel goed bezig! oh, enquote:
Da's van de Freaknacht (Nachtegiel), zijn ze blijkbaar vergeten weg te halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:05 schreef MarijeH het volgende:
Waarom staat er linksboven in beeld het logo van de Vara?
Scheelt weer knippenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Alleen dat VARA-logootje in beeld...
Oude uuropener btw.
Ik ben op dit moment qua knippen rond eind november vorig jaar, bijna klaar met het archief dus.quote:
Beter te vroeg dan te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |