Ik vond het ook opvallender dat inmiddels zo'n 90% van mn requests als 2e plaat in het requestuur worden gedraaid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas is het niet mogelijk om met tijdstippen rekening te houden...... Als we dat ook nog eens erbij moeten doen, worden we gek

The Stood up for love
 The Stood up for love  

Clarity en Bigger than my body heb ik wel eens aangevraagd, maar volgens mij zijn die toen niet gedraaid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
John Mayer, die kon niet missen natuurlijk op een dag als dit.
Al zou het ook leuk zijn als er ook weer eens een oudere single langs komt. Clarity bijvoorbeeld.

Ah... ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
O jee, One in de luchtalarm uitvoering

nee, weinig te doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Maricha is moe?
[ link | afbeelding ]

* Sirolf ziet -Hans- exploderen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa! Tick Tick Tick Tick Tick Tick BOOOOOOOOOM

hehequote:
 dat zal wat worden zeg tijdens Pinkpop als ze daar optreden.
 dat zal wat worden zeg tijdens Pinkpop als ze daar optreden.  

Ja hallo... Dan had je ook wel de tijd gehad om ff wat requests te schuiven zodat ik gewoon WIDM kon blijven volgenquote:

Nee want ik moest kijken of Tjitse het wel goed deed (conclusie: zeker wel!)quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja hallo... Dan had je ook wel de tijd gehad om ff wat requests te schuiven zodat ik gewoon WIDM kon blijven volgen

Jij ook,quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!

Nu nog een FOK!-accountquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee want ik moest kijken of Tjitse het wel goed deed (conclusie: zeker wel!)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |