't Is Leemhuis.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik ontdekt hoe Tjitse van achternaam heet: Leensma Leensma!
quote:
\quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Wat zit je haar leuk![]()
Nu herkennen we je tenminste
Leuk! hoort bij het inwerken ook de registratie van een account op het FokForum? Het begint hier toch een soort van traditie te worden dat de producers en jocks van MetMichiel hier posten tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
Nee Tjitse ben ik aan het inwerken om mij te kunnen vervangen. Volgende week ga ik lekker 2 dagen naar Disney
Laten we dat niet doen neequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
\![]()
Ik vind dit zo grappig. Want ik heb mij haar echt nog maar een aantal weken zo......Daarvoor in een halve staart of los....
Maar goed, laten we daar niet weer een gesprek over beginnen
Ik ga hem NU helpenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
MetMichiel vanavond 3 personen sterk! Dat belooft wat hoor
[..]
Leuk! hoort bij het inwerken ook de registratie van een account op het FokForum? Het begint hier toch een soort van traditie te worden dat de producers en jocks van MetMichiel hier posten tijdens de uitzending.
* herinnert zich iets over een korte termijn geheugenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
Ik vind dit zo grappig. Want ik heb mij haar echt nog maar een aantal weken zo......Daarvoor in een halve staart of los....
Lijkt me ook niet nodig, maar kon het niet latenquote:Maar goed, laten we daar niet weer een gesprek over beginnen
Goed bezig !quote:
Ik zag hem idd al staanquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij moest producer Tamara iets te dringend met Gerard spreken...
[ afbeelding ]
* Sersjee helpt daar aan mee...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet de 3FM SMS-box langzaamaan exploderen...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Grappig btw dat Michiel altijd overschakelt naar de TV-camera's als webcamstream. Zou 'ie dat doen omdat 'ie daarop slanker lijkt?
Die heb ik gister ook al voorbij zien komenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de DD-voorkant van de DD-badeendactie is ook al als sneak preview te zien.
Een badkuip vol met badeendjes.
[ afbeelding ]
Och, liever teveel dan te weinig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook al voorbij zien komen
Ik las het jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij moest producer Tamara iets te dringend met Gerard spreken...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een stageplaats gevonden in enschede. Nu heb ik alleen over een paar weken een sollicitatie gesprek.
D'r komen d'r nog 8 bij geloof ik..volgens Metro kwam de Tokio Police Club ook nog, dus dan blijven er nog 7 onbekenden over.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
2 acts die ik trouwens nog mis in de Pinkpop line-up: Arcade Fire en The Killers![]()
BTW: J.U.S.T.I.C.E.![]()
![]()
The Killers, Arcade Fire, R.E.M. en Voicst vind ik goede opties. Silkstone heb ik toen op Pinkpop gezien en daar vond ik niet zo veel aan. Die andere ken ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
D'r komen d'r nog 8 bij geloof ik..volgens Metro kwam de Tokio Police Club ook nog, dus dan blijven er nog 7 onbekenden over.
Ik stem voor The Killers, Arcade Fire, Silkstone, R.E.M. Voicst, Dave Gahan en The Fashion
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef MarijeH het volgende:![]()
Ik heb een stageplaats gevonden in enschede. Nu heb ik alleen over een paar weken een sollicitatie gesprek.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef MarijeH het volgende:![]()
Uhm, nee, nog geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig
Je hebt EW toch wel teruggekeken hè
Arcade Fire, The Killers en R.E.M. ik zou het ook erg vet vinden maar dat zal budgetsgewijs niet meer passen denk ik...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
D'r komen d'r nog 8 bij geloof ik..volgens Metro kwam de Tokio Police Club ook nog, dus dan blijven er nog 7 onbekenden over.
Ik stem voor The Killers, Arcade Fire, Silkstone, R.E.M. Voicst, Dave Gahan en The Fashion
Weet nog van de vorige keer dat ze op Pinkpop stonden, dat was echt één groot feest. Net als de Dropkick`s het jaar ervoor. Dat soort bandjes moet eigenlijk altijd op een festival staanquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Flogging Molly, het Pinkpopfeestje van 2008
* Timo20 ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef MichielV het volgende:
Ik HEB me ineens zin in Guinness :-)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef MichielV het volgende:
De vorige keer heb ik ze gemistquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet nog van de vorige keer dat ze op Pinkpop stonden, dat was echt één groot feest. Net als de Dropkick`s het jaar ervoor. Dat soort bandjes moet eigenlijk altijd op een festival staan![]()
Gogol Bordelloquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik ze gemist![]()
Maar als het ook maar enigszins in de buurt komt van Gogol Bordello vorig jaar dan wordt het![]()
![]()
Die heb ik dan weer gemistquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik ze gemist![]()
Maar als het ook maar enigszins in de buurt komt van Gogol Bordello vorig jaar dan wordt het![]()
![]()
Eigenlijk 3 a 4 weken te laat, maar aan de andere kant kan You don't now ook over een jaar Megahit worden want snel vervelen zal het niet! Een juweeltje vind ik het.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef Timo20 het volgende:
Milow
Ik zeg: maak `m nou eens megahit!
En in Pinkpop..tenminste, ik welquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef MichielV het volgende:
Eigenlijk al een maand of 5 te laatquote:
Ik ken You don't know al meer dan een half jaar en ik moet zeggen dat het bij mij ook nog niet verveelt. Zulke plaatjes moeten ze nou inderdaad megahit makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 a 4 weken te laat, maar aan de andere kant kan You don't now ook over een jaar Megahit worden want snel vervelen zal het niet! Een juweeltje vind ik het.
Zijn album is uit 2006...en zijn nieuwe album is net uitquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef Timo20 het volgende:
Eigenlijk al een maand of 5 te laat
Hij opende afgelopen jaar ook Werchter, en toen was dit al een geweldig grote hit in Belgie
Moet je na gaan. Nog ouder dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zijn album is uit 2006...en zijn nieuwe album is net uit
En dat nieuwe album klinkt niet verkeerd moet ik zeggen
Ik zou toch eigenlijk deze winter nog wel een keer een dik pak sneeuw willen zien hoor... dat zien we véél te weinig in NL!quote:
Nee!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou toch eigenlijk deze winter nog wel een keer een dik pak sneeuw willen zien hoor... dat zien we véél te weinig in NL!
En vooral heel erg waarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Sersjee het volgende:
"MetMichiel is het elke week woensdag!"
Goeie jingle!
Jij wil zeker een hittegolf van 3 maanden?quote:
*helemaal eensch is met Florisquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Jij wil zeker een hittegolf van 3 maanden?![]()
Doe mij maar sneeuw voor een weekje of 2!![]()
En die hittegolf mag ook wel komen, maar dan wel wat korter en rond de zomermaanden.
Station Hoofddorp toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou toch eigenlijk deze winter nog wel een keer een dik pak sneeuw willen zien hoor... dat zien we véél te weinig in NL!
[ afbeelding ]
quote:
Klopt! Even een foto ge-googled en dit was 1 van de eerste die ik tegenkwam.quote:
Oh ja, is goed dat je het zegtquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef Sersjee het volgende:
REM![]()
Egwel da'k naar het Westerpark ga!
Ik ook, maar dan op 8 juli naar Mika!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef Sersjee het volgende:
REM![]()
Egwel da'k naar het Westerpark ga!
Check het zelf ff 7 maart in 013...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Lekker plaatje dit van Panic at the Disco... zou ze toch ook wel eens op Pinkpop willen zien, ook al ben ik bang dat het live nog steeds bagger is....
Ik dacht hem te herkennen en toen zag ik het logo van Neckermann staan en toen wist ik het zeker...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt! Even een foto ge-googled en dit was 1 van de eerste die ik tegenkwam.
Dat je dat herkent trouwens...
[ afbeelding ]
Dan ben ik jarig, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Numbie het volgende:
[..]
Check het zelf ff 7 maart in 013...
't Is dat het erbij stond, anders had ik 'm zelf niet eens herkent (ik blijf altijd onder het dak van het station staan, op de plek van die foto kom ik dus nooit)...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik dacht hem te herkennen en toen zag ik het logo van Neckermann staan en toen wist ik het zeker...
Dat plaatje
Vergeet z'n vader nietquote:
Ja ik zag het staan inderdaad maar ik twijfel nog of ik dan niet tussen de 14-jarige emotruusjes staquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Numbie het volgende:
[..]
Check het zelf ff 7 maart in 013...
Ben ik ff blij dat ik niet heel dicht bij je in de buurt woonquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, komen vette platen aan![]()
Bleeding Love vind ik erg fijn en aan Usher - Yeah! heb ik goede herinneringen (2004; basketbal playoffs en uiteraard het kampioensschap van MPC Capitals (Donar)). Geluid gaat hier zometeen dus even een stukkie harder.
Dat kunnen de buren helaas niet zeggen, sorry buren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef MutZ het volgende:
Ben ik ff blij dat ik niet heel dicht bij je in de buurt woon
quote:
quote:
quote:
Trustequote:Op donderdag 14 februari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Winfried dus.
Ik hou niet zo van zijn manier van radiomaken, dus ik ga maar eens richting bed. Truste!
Zo erg vind ik 'm ook niet hoor, maar ik hou gewoon niet zo van zijn stijl van radiomaken, vandaar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste.
Echt erg vind ik hem niet, vind hem een beetje op domien lijken
![]()
. Maar ik blijf er idd ook niet voor op zoals ik voor DNA doe
.
Godallejezus inderdaad. Of zal die Giel denken dat het hip is ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:48 schreef JDude het volgende:
Kan iemand deze 'multiculturele bagger' even uitzetten?
quote:01. Radio 2 - 12.1% [10.7%]
02. Radio 538 - 10.6% [10.8%]
03. Skyradio - 10.3% [10.2%]
04. Radio 3FM - 7.9% [8.3%]
05. Q-Music - 7.1% [7.3%]
06. Radio 1 - 6.7% [6.6%]
07. Veronica - 5.8% [5.6%]
08. Radio 10 Gold - 3.2% [3.4%]
09. Arrow Classic Rock - 2.3% [2.6%]
09. Radio 5 - 2.3% [2.3%]
09. Classic FM - 2.3% [2.1%]
12. Slam FM - 1.9% [1.9%]
13. Radio 4 - 1.8% [1.9%]
14. 100%NL - 1.2% [1.3%]
15. Arrow Jazz FM - 0.6% [0.7%]
15. BNR nieuwsradio - 0.6% [0.6%]
17. Caz - 0.5% [0.5%]
18. TMF radio - 0.4% [0.2%]
19. Kink FM - 0.3% [0.3%]
20. Radio 6 - 0.2% - [0.2%]
Giel is toch ook hartstikke hip met z'n kankerpeuk, snelheidsovertredingen en die kutpet?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Godallejezus inderdaad. Of zal die Giel denken dat het hip is ofzo?.
En z'n gigantische goede muzieksmaak en -kennisquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel is toch ook hartstikke hip met z'n kankerpeuk, snelheidsovertredingen en die kutpet?
Of hij heeft gewoon een chronisch ochtendhumeur, want het is eigenlijk voornamelijk 's ochtends dat ik hem niet te harden vind.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
En z'n gigantische goede muzieksmaak en -kennis.
Oej, sterkte dan maar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Weinig posts van mij vandaag, druk druk druk
Vrees het wel!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:14 schreef cosmick het volgende:
Blijft The Fray 3 jaar op de playlist staan ofzo.
Die hoorde ik idd ook voorbijkomen net na achtenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:50 schreef cosmick het volgende:
HoordeNina
nog wel ff in de auto tijdens het wisselen van een cd'tje
.
Haaiquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bah bah bah bah bah bah.
Maar hooooi! Nog bepaalde kaarten naar bepaalde mensen gestuurd?
dat is wel wat voor Eric Corton lijkt mijquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
Ze moeten gewoon een half uur Slayer draaien ipv al die slappe liefdesliedjes.
Neu, ik vind dat nogal erg cliché (en zij ook). Dus, muziekliefhebbers als we zijn, heb ik gisteren een draaitafel voor haar gekocht die ik haar vanavond geefquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk pallets met rozen naar een bepaald iemand gestuurd?Al geboekt trouwens?
Twee keer:quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neu, ik vind dat nogal erg cliché (en zij ook). Dus, muziekliefhebbers als we zijn, heb ik gisteren een draaitafel voor haar gekocht die ik haar vanavond geef.
We gaan volgende maand.
En dit is een draaitafel met repeatfunctie dus we hoeven niet steeds de naald terug te zettenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Dus vanavond romantische plaatjes vanaf de draaitafel
.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dit is een draaitafel met repeatfunctie dus we hoeven niet steeds de naald terug te zetten![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Je bedoelt dat je dan niet steeds van de bank c.q. het bed hoeft te komen.
cos!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Beetje kitscherig.
nee joh, bij Queen is zoiets juist kunstquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Beetje kitscherig.
Misschien ga ik het later nog eens wat meer waarderen. Als ik boven de 40 benquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee joh, bij Queen is zoiets juist kunst
Ik ben meer van de 70's Queen. Maar Innuendo is inderdaad een meesterwerkje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
Innuendo is voor mij denk ik de beste queen plaat ooit.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Roel zegt
Kitscherig?
Het is een geniale plaat met vele muziekstijlen gemixed waarvan je denkt: WTF(Metal, Hard rock, Spannse zooi etc...)
Geniaal gewoon
Ah The Police
Nou, wat een schijtmuziek zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Againzender het volgende:
gah, nog meer Valentijnsrequest
Teken ik direct voor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dan komen we toch weer bij slayer aan Hans, als je uptempo wil
Dat zal de rest van de dag nog wel zo doorgaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Againzender het volgende:
gah, nog meer Valentijnsrequest
Ben ik ook bang voor...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:05 schreef Sirolf het volgende:
Dat zal de rest van de dag nog wel zo doorgaan...
Sexual Healingquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik was even drum 'n bass aan het luisteren. Wat was het?
Ik snapte in eerste instantie geen zak van de tekstquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef borisz het volgende:
Ik vind er niks aan die Soko.
Zaterdag? Mwa, gaat denk ik wel lastig worden gezien de gehavende selectie. Hopelijk heeft de week rust de spelers goed gedaan. We zien het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
Vanavond Rotterdam - Bergen op Zoom bij sport 1.
En Hans gaat Grunn van de 'Buren(lees die provincie ernaast)' winnen ?
De eerste 2 keer dat je hem hoort wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Aai Kiel Hur!
Stiekem toch wel een leuk nummer.
nu welquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zaterdag? Mwa, gaat denk ik wel lastig worden gezien de gehavende selectie. Hopelijk heeft de week rust de spelers goed gedaan. We zien het wel.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=P3hRt5nd6eE die al gezien?
Oja, gruwelijk was dat ! ( http://nl.youtube.com/watch?v=6MY9cYZD0ME ). Smeets was aanwezig?! Geiningquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
nu wel
domme actie.
vorig jaar was er een vechtpartij in de NBA en toen werden alle spelers die op het veld stonden weggestuurd![]()
Schorsingen waren ook niet mis van 1 duel voor mensen die niks deden tot 20 voor de ruziemakers.
En in de NBA geldt geschorst zijn is ook geen salaris krijgen.
Moeten ze in het voetbal ook doen.
En nog grappiger Mart Smeets was met familie bij die wedstrijd aanwezig als toeschouwer![]()
oh ik had het over een duel op 16 december 2006, Denver @ New York.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, gruwelijk was dat ! ( http://nl.youtube.com/watch?v=6MY9cYZD0ME ). Smeets was aanwezig?! Geining
Hoi Deansensitized![]()
damn, die is vetquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
oh ik had het over een duel op 16 december 2006, Denver @ New York.
hebbes http://video.google.com/videoplay?docid=6340183342668645660
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
Kapot zijn van vioolmuziek is nooit grappig
Een violist[e] was met Statovarius en al van de trap gelazerd en brak daarbij zijn/haar viool. Kost een paar miljoen om te fiksen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef Piles het volgende:
Wat is het bijbehorende nieuwsbericht?
Zat ff in vergadering, dus die heb ik gemist
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een violist[e] was met Statovarius en al van de trap gelazerd en brak daarbij zijn/haar viool. Kost een paar miljoen om te fiksen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef JDude het volgende:
Over je viool heen walsen is nooit grappig![]()
.
Ik mis Michiel Eijsbouts!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:39 schreef borisz het volgende:Soms zit het mee en soms zit het tegen
![]()
geniaal.
Stenders vind ik weer stukken leuker geworden in 2008. Vorig jaar zapte ik Stenders gewoon weg. Nu heb ik daar niet echt last meer van.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet dan?
O, er komt al weer een klassiekertje aan![]()
.
Ben aan het bellen, maar hoor idd iets vreseeeselijks op de achtergrondquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, cos, kom er maar in!
nee, kind slaaptquote:
Gewoon praten is voor Rabbering al moeilijk genoegquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:54 schreef Sirolf het volgende:
Wat een abrupt einde van Unwritten net zeg...
*stil* en dan de volgende plaat
Een grapje?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:42 schreef Sirolf het volgende:
Ik snap die 'mede mogelijk gemaakt door de C&S-show'-campagne trouwens niet. Weet iemand wat daar de bedoeling van is?
Het komt zelfs in de reclameblokken voorbij, dat lijkt me toch wat overdreven voor een grapje...quote:
Hier ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:09 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavondmiddag![]()
Zo, de kaarten voor REM zijn in de pocket![]()
quote:
Niks is wel te beste omschrijving iddquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind de nieuwe Leaf echt 10x niks.
Volgens mij slaat de schrijver van het artikel de spreekwoordelijke spijker op zijn kop. Het commerciële gehalte druipt van Leaf's nieuwe single af en echt origineel is het nou ook niet te noemen. Als we een paar singles verder zijn zullen we het echt weten of de schrijver gelijk heeft. Ik geef hem absoluut het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
Niks is wel te beste omschrijving idd![]()
Ben het ook steeds meer eens met die recensie die ze helemaal afkraakte
Het zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
En zal Milow nou de nieuwe Megahit zijn? Morgen zullen we het wel horen!
Vind ik nog netjes... Denk da'k het na 5x vallen opgeef (dus na ca. 4 meter)quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 kan ook niet schaatsen, maar dan écht niet.
2 rondjes in 2 en half uur
Morgen gaan er veel kinderen uit mn klas (legaal: met de rest van de school) schaatsen om de lessen te ontlopen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik nog netjes... Denk da'k het na 5x vallen opgeef (dus na ca. 4 meter)
quote:
Jeremy's - Oh Yeah Aha Oh?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ga zometeen de stad in (koop avond). Iemand nog tips mbt. goede cd`s waar ik eens naar op zoek moet gaan?
Voicst - Tale of Two Devils?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ga zometeen de stad in (koop avond). Iemand nog tips mbt. goede cd`s waar ik eens naar op zoek moet gaan?
Is dat wat?quote:
Eentje met muziek er opquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |