dat is wel wat voor Eric Corton lijkt mijquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
Ze moeten gewoon een half uur Slayer draaien ipv al die slappe liefdesliedjes.
Neu, ik vind dat nogal erg cliché (en zij ook). Dus, muziekliefhebbers als we zijn, heb ik gisteren een draaitafel voor haar gekocht die ik haar vanavond geefquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk pallets met rozen naar een bepaald iemand gestuurd?Al geboekt trouwens?
Twee keer:quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neu, ik vind dat nogal erg cliché (en zij ook). Dus, muziekliefhebbers als we zijn, heb ik gisteren een draaitafel voor haar gekocht die ik haar vanavond geef.
We gaan volgende maand.
En dit is een draaitafel met repeatfunctie dus we hoeven niet steeds de naald terug te zettenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Dus vanavond romantische plaatjes vanaf de draaitafel
.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dit is een draaitafel met repeatfunctie dus we hoeven niet steeds de naald terug te zetten![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Je bedoelt dat je dan niet steeds van de bank c.q. het bed hoeft te komen.
cos!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Beetje kitscherig.
nee joh, bij Queen is zoiets juist kunstquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Beetje kitscherig.
Misschien ga ik het later nog eens wat meer waarderen. Als ik boven de 40 benquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee joh, bij Queen is zoiets juist kunst
Ik ben meer van de 70's Queen. Maar Innuendo is inderdaad een meesterwerkje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
Innuendo is voor mij denk ik de beste queen plaat ooit.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Roel zegt
Kitscherig?
Het is een geniale plaat met vele muziekstijlen gemixed waarvan je denkt: WTF(Metal, Hard rock, Spannse zooi etc...)
Geniaal gewoon
Ah The Police
Nou, wat een schijtmuziek zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Againzender het volgende:
gah, nog meer Valentijnsrequest
Teken ik direct voor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dan komen we toch weer bij slayer aan Hans, als je uptempo wil
Dat zal de rest van de dag nog wel zo doorgaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Againzender het volgende:
gah, nog meer Valentijnsrequest
Ben ik ook bang voor...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:05 schreef Sirolf het volgende:
Dat zal de rest van de dag nog wel zo doorgaan...
Sexual Healingquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik was even drum 'n bass aan het luisteren. Wat was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |