Vind je dat klassiekers?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
De lijst tot nu toe
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
QUEEN - INNUENDO
GUNS N' ROSES - SWEET CHILD OF MINE
ROBERT MILES - CHILDREN
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - NEVER ALONE
PRODIGY - FIRESTARTER
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
Vrije keuze
scatman john - scatman
Ah, je baas zal je dankbaar zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was even roken.. had dan ook al een half uur 'gewerkt' (bepaalde mail afhandelen, een film en een restaurantje voor morgen uitzoeken).
ik word echt te oud voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
De lijst tot nu toe
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
CLIFF RICHARD/YOUNG ONES - LIVING DOLL
QUEEN - INNUENDO
GUNS N' ROSES - SWEET CHILD OF MINE
ROBERT MILES - CHILDREN
2 UNLIMITED - TWILIGHT ZONE
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR - NEVER ALONE
PRODIGY - FIRESTARTER
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
Vrije keuze
scatman john - scatman
Hij gunt mij gewoon het beste!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, je baas zal je dankbaar zijn!
Mwah, jij hebt gewoon smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word echt te oud voor dit soort dingen
borisz is toch duidelijk van een andere generatie dan ik. voor hem zullen aan die nummers die ik niks vind toch een hoop herinneringen hangen. En dan wordt het al gauw een klassieker voor iemand.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt gewoon smaak. Op Prodigy na, is het behoorlijk eh, twijfelachtig.
Met alle respect Borisz!
Zit je hier in de buurtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3FM.nl is geblokkeerd op mijn stagewerkplek :|
Wie heeft een PDA linkje?
quote:Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)
If you feel that the Content Filtering has incorrectly blocked you from the above site, .click here.
Ja, ze knallen er meteen lekker inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef borisz het volgende:
Niet nu al 'ekstra weekend' ik heb nog college zo.
Ik heb vroegah veel house gedraaid (en public) en die Critical Mass-achtige dingetjes vielen mij toen ook al wel op. Ik vond het altijd een erg slap commercieel aftreksel van "the real thing". Alles een beetje gejat en daar een naar Top40-sausje overheen gegooid. Als je die muziek interessant vindt, dan duik je daar toch verder in zodat je er achter komt dat er meeer is dan Party Animals en Nakatomi?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
borisz is toch duidelijk van een andere generatie dan ik. voor hem zullen aan die nummers die ik niks vind toch een hoop herinneringen hangen. En dan wordt het al gauw een klassieker voor iemand.
Dat had ik nou b.v. net weer met Suburbia
http://restyle.3fm.nl ook? Hier is 3fm.nl ook geblokkeerd, maar die andere link nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een nieuwe camera heb gekocht?
Whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
OH NOES! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat lijkt er veel al opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef borisz het volgende:
Niet nu al 'ekstra weekend' ik heb nog college zo. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. Kom maar op met die specs (en vooral verse foto's
)!
Wel met andere objectieven (daarin had ik al geïnvesteerd): 17-40 f/4, 70-200 f/4.quote:
EOS 40D
Vermogen en flexibiliteit in één veelzijdige camera voor de veeleisende fotograaf. Ga de uitdaging aan met 6,5 bps, 10,1 Megapixels en een assortiment functies dat is ontworpen om uw fotografie op een hoger niveau te brengen.
Kenmerken
* 10,1 MP APS-C CMOS-sensor
* 6,5 bps, 75 JPEG-reeksopname
* Zeer nauwkeurig, Wide-area AF-systeem
* 3,0" LCD-scherm met Live View-programma
* DIGIC III-processor
* Geïntegreerd EOS Cleaning System
* Picture Style
* Camerabody van magnesiumlegering
* Compatibel met alle EF/EF-S-objectieven en EX Speedlites
Ontworpen om te worden uitgedaagd.
10,1 Megapixel CMOS-sensor
Canons CMOS-sensor geeft de camera een groot dynamisch bereik, waarbij ook de subtiele details in schaduwen en lichte delen worden vastgelegd. Een verbeterd pixelontwerp plus een on-chip beeldruisreductie zorgen voor schone, heldere opnamen over het gehele ISO-bereik. De opnamen worden met 14 bits geconverteerd voor fijne gradaties en een superieure kleurreproductie.
Fotograferen met 6,5 bps
De EOS 40D maakt continu-opnamen met 6,5 beelden per seconde tot een reeks van maximaal 75 grote JPEG-opnamen (17 in RAW).
Breed AF met 9 ‘cross type’-punten
Het uiterst nauwkeurige AF-systeem gebruikt 9 ‘cross type’-punten voor scherpstellen in zowel het horizontale als verticale vlak. Het centrale AF-punt biedt een gevoeligheid tot maximaal f/2.8. De punten zijn verspreid over het gehele AF-beeld om scherp te stellen op onderwerpen die zich niet in het midden bevinden.
3,0" LCD-scherm met Live View-programma
Het heldere 3,0" LCD-scherm heeft een haarscherpe beelddefinitie om de scherpstelling en compositie te controleren – plus 10x vergroting voor weergave van de kleinste details. Bij fotografie vanuit een ongewone positie biedt het Live View-programma de mogelijkheid uw compositie te bepalen met behulp van het LCD-scherm.
DIGIC III-processor
De snelle en uiterst nauwkeurige DIGIC III verwerkt beelden met 14 bits en dit resulteert in subtielere kleurgradaties. DIGIC III minimaliseert het energieverbruik, zodat de accu langer kan worden gebruikt en zorgt dat de eerste opname binnen 0,15 seconde is te maken.
Geïntegreerd EOS Cleaning System
Canons ingebouwde reinigingssysteem houdt de sensor schoon en vrij van stof. Een combinatie van technologieën zorgt dat stof wordt gereduceerd, afgestoten en verwijderd en deze combinatie bevat een zelfreinigende sensoreenheid die stof van de sensor afschudt zodra de camera wordt ingeschakeld.
Picture Style
Instelbare Picture Style-opties zorgen voor een eenvoudige bediening van de parameters voor beeldverwerking. Elk van deze opties resulteert in een andere kleurreproductie. De Picture Style-opties zijn zowel met de camera als via de meegeleverde Picture Style Editor-software in te stellen.
Camerabody van magnesiumlegering
Een duurzame body van magnesiumlegering met weerbestendige afdichtingen beschermen de camera tegen de gevolgen van intensief gebruik.
EF-objectieven en accessoires
De EOS 40D is compatibel met meer dan 60 EF- en EF-S-objectieven en alle Speedlite-flitsers uit de EX-serie. Draadloze fotografie en bestandsoverdracht zijn mogelijk met de optionele Wireless File Transmitter WFT-E3.
Aansluitingen
Video Uit voor weergave op een TV scherm. USB 2.0 Hi-speedaansluiting voor snelle gegevensoverdracht.
Doet 't ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://restyle.3fm.nl ook? Hier is 3fm.nl ook geblokkeerd, maar die andere link niet.
Ik hoor engelengezang! Heb je er niet een over? Of een gevulde bankrekening waar je vanaf moet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Canon EOS 40D
Jaloersquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Wel met andere objectieven (daarin had ik al geïnvesteerd): 17-40 f/4, 70-200 f/4.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik hoor engelengezang! Heb je er niet een over? Of een gevulde bankrekening waar je vanaf moet?
Zou ik zeker in overweging nemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Stay with me![]()
Leuke camera Roel, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een DSLR en deze staat zeker in de shortlist.
Ik kan m'n 350D voor een prima prijs nog kwijt (morgen komt er iemand langs). Was ook een economische afweging... als ik nog 1 of 2 jaar met die 350D blijf fotograferen, krijg ik er dan heel weinig meer voor terug. Nu was een goed moment, omdat de 450D nog net niet uit is en dus het aanbod van 400D's ook nog meevaltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik loop (nog) met de 350D rond. Binnenkort een inverstering doen in een nieuwe lens: Tokina 12-24![]()
Trouwens...
Zie de OP voor alle streamlinks.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Doet 't ook niet
Misschien een directe stream-url :-)
Maargoed, ik kan ook streamen op mn PDA via GPRS. Dat doe ik voor alle websites
Zo hoor je gelijk weer waar al die nep-soul vandaan komt (Amy Whitehouse, Duffy etc).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:40 schreef Againzender het volgende:
Etta James, is Gerard weer eens zijn platencollectie wezen afstoffen?
Gerard plakt de laatste tijd vaker van die echte soul in z'n programma, lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo hoor je gelijk weer waar al die nep-soul vandaan komt (Amy Whitehouse, Duffy etc).
Toeval?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de man van ....
... niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |